za 700 000 jurjev dobiš tut VOLVOTA 850 al pa serije 900.400 ne kupovat k je sranje,saj fotr ni meu problemov z njim ampak je velik popil( 1,7 motor vedno okoli 10 al vec,motor se je rad grel,pa kakšnem gonjenju se je rado rahlo kadilo izpod havbe in ventilator je non-stop laufal(RENOJEV MOTOR

) zelo hitro je zacel rjavet,star 8 let in je šel od hiše s 200000km.
850 je pa zakon,pri hiši je ze vec kot 4 leta,zdej vreden 700 000 jurjev al pa še manj.Ma 220 000km gre brez problemov,porabi malo za 170 konjev,med 8 in 12l nikoli vec,ventilatorja nisem še nikoli slišu(velik in mocan motor,se ne mantra) vse zaenkrat deluje brezhibno in prava kišta,seveda v pozitivnem pomenu,pravi Volvo.
Rjice ni nikjer nobene,niti najmanjše.Zakon avto,prava limuzina in zelo je udoben,z najnovejšimi Volvi se seveda ne more ravno najbolj primerjat vendar je še vedno zakon in ce bo tako še nekaj casa ne bo šel od hiše.
Vendar je treba vedet,da v primeru kakršne koli okvare 100 000 jurjev ne pomeni nic za takšen avto,zato tut nima trzne cene.Sicer se to razen okvare klime(skor 200 000 jurjev) to nasreco ni zgodilo.
Vzdrzevanje je relativno drago,ker so oreginal deli precej dragi,ni jih pa problem dobit.Ponaredki se smešno poceni vendar je kvaliteta zelo dvomljiva,zato je veliko bolje in varneje placat nekaj vec za oreginal,vsaj jamci kvaliteto,varno in brezskrbno uporabo avta v prihodnje.V mislih imam jermene,diske... in ostali bolj ali manj "potrošni" materijal.
Avto je velik in relativno tezak,gume se najmanj 15" kar pomeni drage gume.Najcenejše te velikosti so dotalno sranje,radirajo se kot radirka,zrzi najvec 15 000 km.Slabe gume(cena okol 20-25000)se radirajo ko svina pa še na vozne lasnosti precej uplivajo.
Ce si slucajno študent ali ne redno zaposlen ti nakup avtomobila višjega razreda odsvetujem,ker je vzdrzevanje drago,se da cenej samo.... ni to tisto.
Ce ustrezaš slednjemu upuštevaj moje geslo,ki me je vodilo pri nakupu avtomobila:
Novejše je boljše je ,kasneje po nakupu se glasi:
Novejše je boljše je magar Lada.