Stran 1 od 2

12 let star avto da ali ne

Objavljeno: To sep 23, 2003 12:07 pm
Napisal/-a m4lcom`
Rad bi kupil alfo 155 ali starejsega volvota... Samo tam max. do 700.000 sit!
Ai se spoh se splača kupovat avto star 12-13 let?

Bojim se da bi mi Pol začel crkovat in bi bili z njim sami stroški...

:vrum

Objavljeno: To sep 23, 2003 12:15 pm
Napisal/-a super98
Sploh nimam kej proti italijanom ampak-VOLVO 850! Nobenga še nism slišu da bi mel kej problemov-tut s T5kam ne! Za ta dnar zlo dobr avto!

Objavljeno: To sep 23, 2003 12:17 pm
Napisal/-a mazda-mx3
moja mazda je 92 letnik pa sem z njo ful zadovoljen, nobenih problemov, redno servisirana. Prej sem mel pa micro 93 letnik pa skoraj 300.000km pa tudi niisem mel nic dela z njo.

Pa tudi tehnicni 2x letno za avte starejse od 12 let podo s 1. majem ukinili.

Lahko ti samo se recem srecno. :D

Objavljeno: To sep 23, 2003 12:23 pm
Napisal/-a m4lcom`
No, sej ta mazda mi je tuji kr strupena... Kolko te ma to konjev?

Rad bi kaj bolj poskočnega in seveda lepega po izgledu, ceprav bi dal se pol felne, pa zatemnjene spie, sport filter in podobno ....

:noro :vrum

Objavljeno: To sep 23, 2003 12:59 pm
Napisal/-a robiform
mazda-mx3 je napisal/-a:Pa tudi tehnicni 2x letno za avte starejse od 12 let podo s 1. majem ukinili.


A res :D al kaj ???

Objavljeno: To sep 23, 2003 1:03 pm
Napisal/-a mazda-mx3
zadnjic sem nekje bral al slisal na porocilih, ne vem tocno. Baje pa zato, ker v evropi tega ni.

Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC mašina

1.6 16V 115 KM DOHC mašina, so letnik 93/94 in več

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC mašina

Objavljeno: To sep 23, 2003 4:58 pm
Napisal/-a m4lcom`
In katera izvedba se nahaja v tvoji garaži?

Objavljeno: Sr sep 24, 2003 7:38 am
Napisal/-a mazda-mx3
pod mojim nadstreskom se nahaja una varianta z 66kW oz. 88 KM.
Glede moči, navora in končne hitrosti sem ful zadovoljen, BTW mare23 z roverjem cupe 1.6 16V 125KM se komaj odlepi od mojega nosa, pa ima mašino od honde ESI noter;)
pospeška nisem miril , končna je po mojem števcu 195km/h po maretovem pa 210km/h.
Zanimivo je to, da je podvozje ze pri tej "najslabsi" varijanti že športno in ga ni treba tikat (sam 15 al pa 16 col feltne das gor pa je.

Porabo sem zadnjic preracunal ko sem sel v Bovec in Kr. Goro (čez vršič tja in nazaj) mangart... je bla povprečna okoli 6.6 , v glavnem sem s polnim tankom naredil 544 KM, lani, ko smo šli na Pag pa skoraj 600 KM s polno naloženim avtom prtljage in 4 osebami noter (prtljažnik je ogromen!!!!!) .
Poraba zame pomeni dokler ne zasveti lučka za gorivo, torej je v rezervoarju še za priblizno 100km goriva :)

Ce se kaj rabis pa mi sporoci na pm, prav?! :)

Objavljeno: Sr sep 24, 2003 3:06 pm
Napisal/-a MaTeJ^
Če bo vse po moji sreči, bo mi čez nekaj mescev v garaži stal podoben strojček kot tebi. Veš mora porarbo 1,8 v6 modela? Ter kakšne specifikacije: pospeški, končna hitrost itd... Tnx že vnaprej za za odgovore! Lp :lol: :roll: :roll:

Objavljeno: Sr sep 24, 2003 3:44 pm
Napisal/-a Katrca
Če je kj crknl je že v teh 12-13 letih :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če sep 25, 2003 8:58 am
Napisal/-a mazda-mx3
mtrkman je napisal/-a:Če je kj crknl je že v teh 12-13 letih :lol: :lol: :lol:


hehe to pa imaš prav!! :lol:

1.8 model bi moral imeti končno nekje okoli 220km/h in pospešek med 8 in 9 s (govorim na pamet).

Poraba pa pravijo, da se giba med 8 in 12 litri.

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 1:42 pm
Napisal/-a vazman
za 700 000 jurjev dobiš tut VOLVOTA 850 al pa serije 900.400 ne kupovat k je sranje,saj fotr ni meu problemov z njim ampak je velik popil( 1,7 motor vedno okoli 10 al vec,motor se je rad grel,pa kakšnem gonjenju se je rado rahlo kadilo izpod havbe in ventilator je non-stop laufal(RENOJEV MOTOR :evil: :evil: :evil: ) zelo hitro je zacel rjavet,star 8 let in je šel od hiše s 200000km.
850 je pa zakon,pri hiši je ze vec kot 4 leta,zdej vreden 700 000 jurjev al pa še manj.Ma 220 000km gre brez problemov,porabi malo za 170 konjev,med 8 in 12l nikoli vec,ventilatorja nisem še nikoli slišu(velik in mocan motor,se ne mantra) vse zaenkrat deluje brezhibno in prava kišta,seveda v pozitivnem pomenu,pravi Volvo.
Rjice ni nikjer nobene,niti najmanjše.Zakon avto,prava limuzina in zelo je udoben,z najnovejšimi Volvi se seveda ne more ravno najbolj primerjat vendar je še vedno zakon in ce bo tako še nekaj casa ne bo šel od hiše.

Vendar je treba vedet,da v primeru kakršne koli okvare 100 000 jurjev ne pomeni nic za takšen avto,zato tut nima trzne cene.Sicer se to razen okvare klime(skor 200 000 jurjev) to nasreco ni zgodilo.
Vzdrzevanje je relativno drago,ker so oreginal deli precej dragi,ni jih pa problem dobit.Ponaredki se smešno poceni vendar je kvaliteta zelo dvomljiva,zato je veliko bolje in varneje placat nekaj vec za oreginal,vsaj jamci kvaliteto,varno in brezskrbno uporabo avta v prihodnje.V mislih imam jermene,diske... in ostali bolj ali manj "potrošni" materijal.

Avto je velik in relativno tezak,gume se najmanj 15" kar pomeni drage gume.Najcenejše te velikosti so dotalno sranje,radirajo se kot radirka,zrzi najvec 15 000 km.Slabe gume(cena okol 20-25000)se radirajo ko svina pa še na vozne lasnosti precej uplivajo.

Ce si slucajno študent ali ne redno zaposlen ti nakup avtomobila višjega razreda odsvetujem,ker je vzdrzevanje drago,se da cenej samo.... ni to tisto.

Ce ustrezaš slednjemu upuštevaj moje geslo,ki me je vodilo pri nakupu avtomobila:
Novejše je boljše je ,kasneje po nakupu se glasi:
Novejše je boljše je magar Lada.

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 8:53 pm
Napisal/-a menjekul
kupi kupi :vc :vc

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 8:59 pm
Napisal/-a Alex
Jaz osebno sicer nisem za to varianto, ker morš vedet da ga boš mel samo par let in bo star 15 let :!: :!:
Pa tu je še ta polletni tehnični pregled, ki zna bit včasih čist odveč..
Samo folk ravn tko kupuje 10 let stare avte.., pa če ti je en avto še ful všeč in je hkrati dnar omejen, potem..
odloči se sam :wink:
lp

Objavljeno: Pe sep 26, 2003 9:47 pm
Napisal/-a menjekul
m4lcom` je napisal/-a:Rad bi kaj bolj poskočnega in seveda lepega po izgledu, ceprav bi dal se pol felne, pa zatemnjene spie, sport filter in podobno ....



kupuješ nekaj za 700.000 in kaj potem boš toliko denarja notri zmetal,da boš car oprosti ampak roko na srce,s starim avtom.malo smešno in po enem butasto.raje daj 1.200.000 pa kupi kaj 6 let starega,malo poskočnega pa da bo računica pri vzdrževanju.malo premisli

Objavljeno: So sep 27, 2003 7:05 am
Napisal/-a mazda-mx3
Alex je napisal/-a:Jaz osebno sicer nisem za to varianto, ker morš vedet da ga boš mel samo par let in bo star 15 let :!: :!:
Pa tu je še ta polletni tehnični pregled, ki zna bit včasih čist odveč..
Samo folk ravn tko kupuje 10 let stare avte.., pa če ti je en avto še ful všeč in je hkrati dnar omejen, potem..
odloči se sam :wink:
lp


Polletnega ukinjajo......za info! :)

Objavljeno: So sep 27, 2003 8:18 am
Napisal/-a menjekul
zna bit včasih odveč včasih je pa tudi preventiva za druge udeležence v prometu kot tudi samega voznika tega avtomobila.

res redki so tisti,ki le teh "dvojnih" pregledov ne rabijo.ampak koliko je takih 5-10% :?: :shock:
jugote,stojadine,golfe 1, stare renoje,ople,fiate,alfe,veliko večino skratka,bi jaz vseeno še naprej pregledoval 2krat letno....

Objavljeno: So sep 27, 2003 3:19 pm
Napisal/-a Alex
mazda-mx3 je napisal/-a:
Alex je napisal/-a:Jaz osebno sicer nisem za to varianto, ker morš vedet da ga boš mel samo par let in bo star 15 let :!: :!:
Pa tu je še ta polletni tehnični pregled, ki zna bit včasih čist odveč..
Samo folk ravn tko kupuje 10 let stare avte.., pa če ti je en avto še ful všeč in je hkrati dnar omejen, potem..
odloči se sam :wink:
lp


Polletnega ukinjajo......za info! :)

Ja nč čudnga, sej naj bi po 1.dec. itak šlo s prometa (pogojno!) cca 200000 avtomobilov (govori se o različnih številkah, ta je bla konc julija objavljena v delu), ki ne bodo ustrezal meritvi volumske koncentracije ogljikovega monoksida (CO) v izpušnih plinih.
Zakaj to omenjam - par dni nazaj sem pelal od starga f. jugota na polletnega in so nameril 3,4 (meja vemo da je 0,5 % CO ja). Sem vprašal kako bo s tem, pa je majster reku naj se pol leta vozmo še brez skrbi, pol zna bit pa problem. Sam je reku da še noben točno ne ve, niti oni. In da če se bo res zakon izvajal v celoti, potem... vsi jugoti,stoenke, katrce, golfi 1ke in še in še gre na... saj vemo kam. No, kar ne bo veliko čez mejo se baje da še "popravt", sam kaj ko majo vsi tile nad tri %.. :roll:
Eh, jz sm lahk brez skrbi :wink:

Objavljeno: Po sep 29, 2003 7:09 am
Napisal/-a mazda-mx3
jaz mislim, da človeku katerega edino prevozno sredstvo je 15 let star golf, ker si drugega ne more privoščit, ne bodo mogli dopovedat ali pa mu kar odvzet avtomobil, zato ker bo presegu neko kurčevo normo.
Takrat je vse ustrezalo in bi ga morali pustiti na miru (če je vse ostalo uredu).

To se mi enostavno ne zdi prav!!

Objavljeno: Po sep 29, 2003 7:51 am
Napisal/-a vazman
Meja CO ja za star in nov avto ne more biti ista.

Ne moreš za 15 let star avto postavit isto mejo kot za najnovejše cudo tehnologije.

Za vse avte bo meja takšna kot je bla takrat ko je bil ta avto nov.

V avto magazinu je dober clanek na to temo,ce kdo zeli ga prepišem.

Na starem avtu ne bo problemov ce je kolikor toliko vzdrzevan,v najboljšem primeru bo treba kakšen filter,svecke zamenjat,forgazor naštimat.... Vecinoma nic posebnega.

Ce je v malo slabšem stanju in z veliko kilometri in lastnik nima dnarja za drucga,razen še za isto kripo, se da pri manjši iznajdlivosti tudi generalno pocen naredit.
Pred parimi letijo je moj foter na Ladi Samari za 25 000 SIT

Pri novejših z malo vec kilometri bo pa katalizator treba menjat,ki je tudi odvisno od znamke lahko tudi zelllooo drag.Samo ne panicart,se menda dobi univerzalne za 20 000 SIT.

To da ne bo naredilo tehnicenga pol slovenskega voznega parka je pa dotalna neumnost,kaj pa pol bodo ti revezi peš hodili?

Na dosedanjih preizkusih nebi naredilo tehnicnega le nekaj procentov vozil,najvec je starih zanemarjenih in nevzdrzevanih in novejših z veliko kilometri.

V raznih medijih so mal prevec neutemeljeno paniko zganjal(Delo..) vendar ne bo tako kriticno,saj,še enkrat ponavljam, za vsak avto velja priblizna od proizvajalca dolocena meja,na pa najnovejša meja,ki velja za nove avtomobile.