Stran 1 od 2
Sorento ali Terracan
Objavljeno: Po feb 09, 2009 12:44 pm
Napisal/-a pinz
Pozdravljeni! Namen imam kupiti Kio Sorento ali pa Terracana, Letnik 2004 do 2005.
Za kio me skrbi da bo 140 konjičkov malo ker bo avto moral včasih tudi v klanec povleči kakšen težji priklopnik. Seveda terracan s svojimi 164 konji nebi semel imeti težav. Seveda brez reduktorja ne gre!
Kaj mi kaj svetujete.
Objavljeno: Po feb 09, 2009 1:47 pm
Napisal/-a sandek
jaz bi vzel sorento
Objavljeno: Po feb 09, 2009 2:03 pm
Napisal/-a Luks1
Terracan je sigurno bolj robusten, če rabiš delovni stroj in za teren. Po cesti pa se Sorrento lepše(udobneje) pelje. Preizkusi še Landcruiserja, je mešanica obojega.
Objavljeno: Po feb 09, 2009 2:55 pm
Napisal/-a JanJ
Sem imel priložnost voziti Sorentota in sicer 170 konjskega dizla. Razen nekoliko cenenih materialov v notranjosti je avto super, tudi pelje se super. Kar se tiče oblike, je sigurno Sorento v prednosti, saj so pri Kii za osnovo vzeli Mercedesovega ML-a. Če pa želiš, tako kot je omenil Luks1 vozilo za po terenu, je mogoče res bolj pametno, da vzameš Terracana. Landcruiser je sicer res mešanica obojega, vendar kakor vem je le dražji...
Objavljeno: Po feb 09, 2009 5:06 pm
Napisal/-a sorento
Sorento s 140KM niti ni tako švoh, ker ima kar zajeten navor (320Nm). V specifikacijah ima navedeno največjo težo prikolice 3tone, kar je lep podatek za terenca te velikosti

. Iz prve roke ti povem, da je Sorento super avto, zelo rubusten a hkrati udoben potovalni avto, kvalitetne izdelave, le materiali v notranjosti niso visokorazredni, so pa zelo vzdržljivi. Oba Sorento in Teracan imata zelo podobno terensko zasnovo z reduktrojem že v osnovi. Teracanovega motorja sicer ne poznam, samo mi deluje zastarel (tudi Sorentov v tej verziji) in pomoje tudi ne preveč šparoven. Sorento se zadovolji z 9-10l nafte na 100km. Oblikovno je sigurno Sorento daleč spredaj, po drugi strani pa Teracan deluje bolj robustno. Mislm, da za kerega koli se boš odločil ne boš zgrešil.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 10:57 pm
Napisal/-a ggorenc
saj kolikor mi je znano je to isti avto z različnimi karoserijama na šasiji tako, da izbereš tistega, ki je lepši

Objavljeno: Po feb 09, 2009 11:27 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
ggorenc je napisal/-a:saj kolikor mi je znano je to isti avto z različnimi karoserijama na šasiji tako, da izbereš tistega, ki je lepši

Sorrento nima šasije...

Je pa če rabiš za težji priklopnik vsekakor Terracan bolj primeren...
Objavljeno: To feb 10, 2009 11:20 am
Napisal/-a chan
Sorento ima tudi šasijo ter togo zadnjo premo. Čeprav izgleda, kot SUV, je v osnovi terensko vozilo, zelo primerno za vleko prikolice. Motor je bil leta 2005 rahlo modificiran in je imel večji navor (343Nm), Terracan pa je malenkost težji in se močnejši motor izniči s Sorentovim.
Vozne lastnosti obeh so podobne (zadaj sedeči malce trpijo zaradi toge preme, kar pa so izničili z mehkejšo zadnjo klopjo), na terenu sta zaradi dodanega reduktorja presenetljivo suverena, moteč je le TOD pogon, ki vidno zakasnjuje.
Nenazadnje je bil Sorento Hyundajev projekt, po zdužitvi podjetij, je predal Kii svoj projekt, da si opomore, ter si zgradi image, kar jim je tudi uspelo (kvaliteta avtomobila je zelo dobra in ni primerjave s starejšimi Kiami). Hyundai se je naslonil na prejšnji model Land Cruiserja in tako je nastal Terracan.
Sam predlagam Sorenta, ne nazadnje je to še vedno aktualen model, ki se menja v letošnjem letu (pri nas najverjetneje 2010), Terracan pa je že šel v zgodovino (nadomeščen menda z IX55, čeprav je primerjava neumestna).
Definitivno pa sta oba modela price-performance, kar se dobi za dani denar.
Objavljeno: To feb 10, 2009 1:30 pm
Napisal/-a sorento
Malo tehničnih podatkov:
-Pogon: Štirikolesni z reduktorjem: na zadnji kolesi s samodejnim preklopom na prednji (ATT – Active Torque transfer; Full-time 4WD) / vklopljivi z ročnim vklopom (EST –Electric schift transfer; Part time 4WD).
-Prenosno razmerje reduktorja: 1,0/2,48
-Zadni diferencial: diferencijal z delno zaporo
-Vzmetenje spredaj: Spodnja in zgornja trikotna vodila, vijačne vzmeti in plinski blažilniki Sachs.
-Zadaj: Toga prema s petimi vodili, vijačnimi vzmetmi in plinskimi blažilniki Sachs / Samoizravnalni sistem blažilnikov v primeru večje obremenitve (opcija).
Ja in Sorento ima šasijo!

Objavljeno: To feb 10, 2009 1:40 pm
Napisal/-a Uribobo
Če bi jaz izbiral med tema dvema avtomobiloma, bi vzel Kijo. Že zaradi tega, ker poznam nekaj ljudi, k ga majo in vsi pravijo da so mel sam redne servise. Pa majo tud po 100.000 km. Priporčam ti pa še kakega Pathfinderja ali pa Ladcruiserja. Sam tale dva sta dražja.
Objavljeno: To feb 10, 2009 1:48 pm
Napisal/-a sorento
Naš bo imel zdaj servis na 150 000km, pa isto samo redni servisi!

Objavljeno: To feb 10, 2009 4:57 pm
Napisal/-a Doktor
sorento je napisal/-a:Sorento s 140KM niti ni tako švoh, ker ima kar zajeten navor (320Nm). V specifikacijah ima navedeno največjo težo prikolice 3tone, kar je lep podatek za terenca te velikosti
Pri vleki prikolice takšne teže "konjenica" (pre)hitro upeša - dinamika vožnje se (občutno) poslabša - za npr. spodobno prehitevanje.
LP
Re: Sorento ali Terracan
Objavljeno: To feb 10, 2009 5:01 pm
Napisal/-a Doktor
pinz je napisal/-a:Pozdravljeni! Namen imam kupiti Kio Sorento ali pa Terracana, Letnik 2004 do 2005.
Za kio me skrbi da bo 140 konjičkov malo ker bo avto moral včasih tudi v klanec povleči kakšen težji priklopnik. Seveda terracan s svojimi 164 konji nebi semel imeti težav. Seveda brez reduktorja ne gre!
Kaj mi kaj svetujete.
Testno vožnjo !
Nudi najboljše informacije o posameznem vozilu.
LP
Re: Sorento ali Terracan
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 12:18 am
Napisal/-a pinz
Testno vožnjo !
Nudi najboljše informacije o posameznem vozilu.
LP[/quote]
Bo treba it na probo še s kio, terracan me je kar zadovoljiv, nevem kolk se kaj kvari, tisti ki jih poznam da ga imajo vem da nimajo nobenih težav.
Objavljeno: To feb 17, 2009 3:44 pm
Napisal/-a pinz
sorento je napisal/-a:Malo tehničnih podatkov:
-Pogon: Štirikolesni z reduktorjem: na zadnji kolesi s samodejnim preklopom na prednji (ATT – Active Torque transfer; Full-time 4WD) / vklopljivi z ročnim vklopom (EST –Electric schift transfer; Part time 4WD).
-Prenosno razmerje reduktorja: 1,0/2,48
-Zadni diferencial: diferencijal z delno zaporo
-Vzmetenje spredaj: Spodnja in zgornja trikotna vodila, vijačne vzmeti in plinski blažilniki Sachs.
-Zadaj: Toga prema s petimi vodili, vijačnimi vzmetmi in plinskimi blažilniki Sachs / Samoizravnalni sistem blažilnikov v primeru večje obremenitve (opcija).
Ja in Sorento ima šasijo!

Ja se mi zdi da bo kar sorento tisti pravi!
Objavljeno: Pe feb 20, 2009 5:37 pm
Napisal/-a touran
Objavljeno: Pe feb 20, 2009 6:03 pm
Napisal/-a pinz
ta je avtomatik, mi ne odgovarja da je terenc avtomatik, jaz ga bom verjetno čez mejo pripeljal.
Objavljeno: Pe mar 05, 2010 11:02 am
Napisal/-a pinz
Sicer sem malo pozenj ampak. Kupil sem sorentota 2004 letnik reg.2005 z vso opremo plus webasto in vzratni senzorji, uvozu iz nemčije 108000 km. Do sedaj neredil z njemu 15000 km bp in sem zelo zadovoljen z njemu. V terenu se odlično obnaša težišče je ok z reduktorjem se da it povsot nasploh če si poznavalec offroada. Na njega bom montiral še vitel in 5 cm gre še v višino ter 6cm v širino. Poraba poleti zmerna vožnja 8-9l pozimi z webastom 9-10,5l. Mogoče mu manjka ene 30 konjev ampak ni panike gre vseeno dobr.

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 11:28 am
Napisal/-a branee
kva pa ksn landrover freelander ? majo tm okol 180KM dobis za 7-9k letnik 02. Mnogo boljse kot pa kia..
Objavljeno: Pe mar 05, 2010 11:40 am
Napisal/-a branee