Avto je
dosti predrag, tehnološko je vsaj 10 let za časom, kasneje se ne bo prodal (velika izguba). Avto je verjetno modelno leto 2003 - torej 6 let star, a j
e bil že takrat zastarel proti konkurenci! In to za 8000 € - če dodamo še veliki servis, kar je skoraj nujno (drugo je prevelik rizik!)?
Smešno!!
Tudi med azijskimi lahko najdeš boljše in cenejše. Če ne verjameš, poišči po ceni in moči primerljivega Seata, Škodo, Hondo, Mazdo, Forda, Elantro in še kaj - ter jih nekaj sprobaj oz primerjaj s tem Lacettijem. 8000 € ni malo denarja za igranje igric (moj je pa boljši, ima več (slabih?) zvočnikov in je nepokvarljiv).
Se ti bolj splača vzet kateregakoli novega z delnim kreditom (npr C4 za 11000 € ali Ceeda ali kaj manjšega in močnejšega) kot ta zastarel avto. Vsaj veš, pri čem si, imaš garancijo in imaš dosti varnejši in sodobnejši avto z nižjo porabo (v 4 letih npr 1000 € prišparaš - to tudi šteje + lažje ga prodaš kasneje).
Kqj pa veliki servis na 60000 km? Nekateri ga imajo na 100-150 tisoč km, nekateri sploh ne (veriga)? In ta avto, ki ima verjetno tudi prevrtene km, je nujno dat najprej na veliki servis - se pravi je avto v resnici še precej dražji. In nato tako vsaki dve leti - zame je to praktično enako kot "pokvarljivost" drugih.
Počakaj par mesecev, pa boš videl, kako mu bo cena padla.
Sicer pa - je
Imperl iz Domžal zaupanja vreden trgovec?
Že na avto.netu imaš cel kup Lacettijev z manj km, sodobnejšim motorjem (samo 109 KM, a je čisto dovolj) in precej nižjo ceno. Že to nekaj pove o gornjem avtu in njegovi ceni.
Vseeno Lacetti ni dobra izbira - posebno ne po takih cenah! in tu ne govorim o par sto evrih, ampak kar o par tisoč - glede na dejansko "športno" vrednost avta! Recimo tale Focus
(link na avto.net) - je leto ali dve novejši, z njim boš samo pri gorivu na 100000 km prihranil cca 3000 € glede na Lacettija 1.8, pri 120000 prevoženih boš 3x imel veliki servis (zdaj + na vsakih 60000) - kar znese vsaj 1500 €, medtem ko ima ta Fordov motor verigo (morda se motim) itd itd in ima celo več opreme. Torej je ta Ford že v štartu za naslednjih 120000 km cenejši za celih
4500 € - poleg tega je svetlobna leta bližje "športnosti" kot Lacetti. Da ne govorimo o tem, da se zdi, da si že odločen - da torej ne miliš nobenega probat in torej sploh ne boš preveril ratlik v vožnji! Med Lacettijem in Focusom so ogromnne razlike - predvsem v natanćnosti in občutku, ko voziš bolj "športno"!
Vidiš, kakšen nonsense bi bilo kupit zastarel (in še starejši) avto - samo zato, ker se ti zdi, da se ti "dopade" in da je "nepokvarljiv" (kaj pa 4500 € ??!!)
In takih (ter drugih avtov) lahko najdeš še!
Razmisli malo, kaj res hočeš, saj je Lacetti daleč stran od "športnosti" (konji niso vse), niti nima "športnega imidža" - sploh nima nobenega imidža. Čez par let ali prej, ko ga boš hotel zamenjat, pa ga ne boš mogel nikakor prodat - niti za tretjino cene.
PS
Chevy - koliko je veliki servis za tak avto? Povprašaj, prosim.