Stran 1 od 1
Opel Vectra A 2.0i
Objavljeno: Po feb 16, 2009 11:12 am
Napisal/-a sacrifice
Pozdravljeni, zanimajo mekakršnikoli podatki o tem avtomobilu, posebno mnenja ljudi ki so ga imeli, in po moznosti ce ima kdo kaksno dokumentacijo. Uglavnem bi rad čim več zvedel o tem avtu.
lp jan
Objavljeno: Po feb 16, 2009 11:49 am
Napisal/-a C4V4L13R
odvisno kater motor gledaš 115, 136 al 150KM. lahko ti povem za c20xe, da je to oplov biser med motorji (150 km), vzdržljiv z velikim tuning potencialom. Pr nas je bil čipiran brez katalizatorja (cca 170km), poraba okol 8.5l - 9l normalne, ne šparovne vožnje. sam avto je pa tako...gnije ko drek dobesedno. pragovi, zadnje obrobe blatnikov, podvozje nasploh (zadnji koši)...
ohranjeno boš težko dobil kakorkoli...mogoče v nemčiji kaj boljšega
Objavljeno: Po feb 16, 2009 12:35 pm
Napisal/-a Jeaka
[quote="C4V4L13R"]odvisno kater motor gledaš 115, 136 al 150KM. lahko ti povem za c20xe, da je to oplov biser med motorji (150 km), vzdržljiv z velikim tuning potencialom. Pr nas je bil čipiran brez katalizatorja (cca 170km), poraba okol 8.5l - 9l normalne, ne šparovne vožnje. sam avto je pa tako...gnije ko drek dobesedno. pragovi, zadnje obrobe blatnikov, podvozje nasploh (zadnji koši)...
ohranjeno boš težko dobil kakorkoli...mogoče v nemčiji kaj boljšega[/quote]
Se podpisem
Objavljeno: Po feb 16, 2009 12:40 pm
Napisal/-a tdk
z motorji v vecktrah naj nebi bilo vecjih tezav;je pa poglavje zase plocevina;rja jo razjeda,da je kaj...ce pa najdes z solidnim motorjem in uredis zadevo pri avtolicarju lahko prides do solidnega avta za relativno majhen denar
lp tdk
Objavljeno: Po feb 16, 2009 2:04 pm
Napisal/-a sacrifice
avto sem uglavnem ze nabavil in sicer motor 2.0i 115KM, sem gledau ce bi se nasla kaka 16V sam so bile v katastrofalnem stanju(rja), pri tem moram reči da sploh ni take sile glede rje, pragovi in blatniki so kritični a jih je prejšni lasnik popravil a ne zadosti, drugih rjastih predelov pa nima, dobil sem po čudežu od prvega lasnika, edino kar je je poraba, koliko vidim se giblje okoli 9, 10 litrov, zdaj ni mi ravno najbolj jasno zakaj res da je stara masina in nima vec dovod bencina preko fergazra ampak preko sob, sam j*** ga avto pa kr dobro potegne, zdaj me samo zanima ce so moznosti na tem motorju za se kak tuning ceprav je 8v, in kake so izkusnje z tem motorjem
lp jan
Objavljeno: Po feb 16, 2009 2:12 pm
Napisal/-a C4V4L13R
lexmaul injektorje, drug izpušni sistem...
Objavljeno: Po feb 16, 2009 2:46 pm
Napisal/-a sacrifice
ja izpušni sistem že tako mislim dat drug, to pride cez poletje in malo bo styling predelav, samo zbiram informacije glede motorja kolko in kaj se splača na njemu predelat, kako je pa glede sportne odmicne gredi in brusenja glave, in koliko bi lahko dobil iz te masine nakoncu moči in navora, ne mislim pa nevem neki predelat da bo delalo 2 tedna pa riknlo,
lp jan
Objavljeno: Po feb 16, 2009 3:52 pm
Napisal/-a Sportivo
Kaj pa če bi poiskal glavo in preostale dele od c20xe ki so različni od motorja c20ne in jih zmontiraš gor? Jaz mislim da bi s tem lahko skoraj največ profitiral.
Objavljeno: Po feb 16, 2009 3:55 pm
Napisal/-a C4V4L13R
tam 130-140 konjev se da dobit optimalno
raje dobi kak c20xe, samo motor pa menjalnik pa boš bolj zadovoljen.
glede stylinga ti svetujem, da ne daješ gor nepotrebne plastike ampak greš v 2000 16v oz. turbo - look
Objavljeno: Po feb 16, 2009 4:42 pm
Napisal/-a sacrifice
Ja gledal sem tudi GT verzijo za 500eur, samo se mi ni zdela tolk ohranjena kot ta ki sem jo kupil, ze bila barva zbledela...., drugace tudi ta leti, pospeske ma da se ji kr trga, koncna se ustavi pri 220, sej bova videla s kolegom ka imava tudi v projektu calibro 4x4 turbo pa se eno calibro 2.0 16v pa zdaj to vectro 2.0, tako da nekaj bomo sestavli da bo
drugace pa z nasveti na dan, aja pa glede styling mislim ravno tako naredit kot ste mi dal slike, ne kaj preveč ker se mi ne dopade, kake podaljske odbijačev, zadnji mali spojler, pragove vecje feltne spustit ga..... naprej pa domišljija dela svoje, v kratkem bojo tudi slike gor
lp
Objavljeno: Po feb 16, 2009 7:44 pm
Napisal/-a Courage™
sacrifice je napisal/-a: drugace tudi ta leti, pospeske ma da se ji kr trga,
bwahahhaahahahahha

Objavljeno: Po feb 16, 2009 7:48 pm
Napisal/-a sacrifice
ni to 2.0 turbo sam je pa bolse kot katerikoli passat ki sem ga vozil 1.8 in 2.0
lp
Objavljeno: Po feb 16, 2009 9:05 pm
Napisal/-a WILLIAMSCAR
Courage™ je napisal/-a:sacrifice je napisal/-a: drugace tudi ta leti, pospeske ma da se ji kr trga,
bwahahhaahahahahha

in kaj je tu kaj smešnega? a de če ni golf pa ne more it? vw feni ste že slabši kot hondaši.
Objavljeno: Po feb 16, 2009 9:11 pm
Napisal/-a mire
lahko se on smeje ker ma 2x+ mocenjsi avto

ki res leti
drugace dej kako sliko vectre
Objavljeno: Po feb 16, 2009 11:39 pm
Napisal/-a sacrifice
jutri jih dam sam da poslikam to mojo lepotico, drugace pa z mnenji in informacijami o avtu in moznostmi tako tunninga kot stylinga kar pogumno
lp
Objavljeno: To feb 17, 2009 10:17 pm
Napisal/-a sacrifice
sej motor je tako ali drugace isti, med mojo gl in gt, razlike so v podvozju in samem menjalniku, povsej verjetnosti bom spomladi montiral 2.0 16v motor notri če bo posreči in jo prizemljil ob tla potem pa bo avto kot se sika
lp
Objavljeno: To feb 17, 2009 10:28 pm
Napisal/-a dzanzi
Na temle avtu je pod nuja kar moraš gor dati:
- kompletne spojlerje od modela 2000
- spustit za 60/40
- power izpuh
- recarote
- C20XE+F20
- Borbet A ali Azev feltne 16 col, naprej 7,5 in zadaj 9J
- zadnje blatnike poširit
- zadnja os od vectre 2000, ki se razlikuje glede na tvojo, da ima posamične obese in diske.
No moja pa izgleda tako:
bo v kratkem naprodaj-mogoče celo po delih.
Objavljeno: Sr feb 18, 2009 7:35 am
Napisal/-a sacrifice
dzanzi, midva se bova se kontaktirala o predelavah, ker ravno podobno kot imas ti mislim tudi sam nardit cez sajt, ker seveda use ne gre cez noc, vazno mi je da je pleh kokr tolk dobr ohranjen, drugace lepa vectra
lp