Stran 1 od 4
Razni avtomobilski dizli - izvor, značilnosti itd
Objavljeno: Po feb 23, 2009 8:54 pm
Napisal/-a KrEn
EDIT - esem
Na začetku je bila tema samo vprašanje iz prvega posta in je imela drugačen naslov, a ker se je razvila v poučno temo o izvoru in značilnostih nekaterih dizlov, sem spremenil naslov. Tema je sedaj splošna o raznih dizlih, vgrajenih v avtomobile in njihovih značilnostih, izvoru, zanesljivosti itd.
Na začetku je bilo pa tole:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
(Prvi post)
Pravkar sem imel burno debato s kolegom, ki trdi, da so eni najboljsih dizlov na trgu prav Peugeotovi...

Človek si nič ne da dopovedat in pravi da so mu to povedali kolegi...
Uglavnem jaz sem trdil, da so Fiatovi (ki so zanj pod vsakim nivojem) in BMWjevi dizli trenutno v vrhu, medtem ko imajo (so imeli) sploh Renaulti 1.9dci precej težav...
Tak da - kregal smo se ze dost tle v okrogu, tako da nočem podpihovat novega "nerazumevanja" tle...
Enostavno bi rad imel par vaših mnenj, ki jih kolega še nikoli ni prebiral črno na belem...
Hvala!
LP
Objavljeno: Po feb 23, 2009 8:59 pm
Napisal/-a DaDek
alfist sprašuje na forumu, ki je "nacionalistično" obarvan... smeh od smeha. Kaj še nisi opazil, da je dobesedno v vsaki temi grupiranje pripadnikov enakih znamk in blatenje drugih znamk? Maš N testov na googlu ki so bolj relavantni od tega.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:08 pm
Napisal/-a abbe
vag ma najbolse dizle
moras vedt da bo vsak za svojo znamko navijal.to tko je.
drgac pa mislm da mas prou ko trdis da ma bmw najbolse dizle.jtd je pa tut tuki nekje po kvaliteti.
sam se je pa treba vprasat zj spet.na kaksen nacin najboljse?
-po performansah
-po izpustih
-po zvoku
-po zanesljivosti
-...
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:11 pm
Napisal/-a KrEn
DaDek je napisal/-a:alfist sprašuje na forumu, ki je "nacionalistično" obarvan... smeh od smeha. Kaj še nisi opazil, da je dobesedno v vsaki temi grupiranje pripadnikov enakih znamk in blatenje drugih znamk? Maš N testov na googlu ki so bolj relavantni od tega.
če se kdo ne more objektivizirat - vsaj do sprejemljive mere in ne premore kritike ali celo samokritike ima on tezave - pol to ni moj problem; in tudi ne zanima me zanesljivost/izdelava/blabla ali kregarija glede določenih znamk...
Mislim da sem bil precej specifičen v svoji temi, ki če pa komu ni dovolj jasna, pa lahko dodatno razlago podam... GRE SE O MOTORJIH (Fiatovi jtdji, Bmwjevi biturbo(ti) in peugeotovi hdiji...)
Glede testov pa že sam človek pravi, da jim ne verjame, tak da mogoče vaše "velecenjeno mnenje" zaleže...
Raje konstruktivno speljite to, kot pa kregat in nepotrebno komentirat...
PS: Ali je že kdo kdaj zasledil, da so PSA dizli v samem vrhu? (vs. Fiat, BMW...?)
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:17 pm
Napisal/-a On
Pri razvoju dizlov je bil prvi Fiat in je tudi prvi začel z comonrail tehnologijo (škoda da jo ne patentiral sj bi z njo zaslužil toliko denarja, da nebi rabil nit avtov delat

)
Tako dat kdo je najboljši trenutno neve nihče...
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:30 pm
Napisal/-a im nobody
vse kaže na JTD
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:31 pm
Napisal/-a roomeo
Mogoče res peugeotovi dizli niso najboljši na tržišču, ampak nimajo težav.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:34 pm
Napisal/-a lizard
Amh brezvezne debate. Peugeotov 2.7 bi-turbo je bil še pred leti v samem vrhu, a je zdaj recimo BMWejev 3.0 twin-turbo precej boljša zadeva. Pri prostornini okoli 2 litra sta verjtno najboljša motorja BMWjev in Fiatov, ki oba uporabljata 2 turbo puhali, in imata res odlične specifikacije glede na liter delovne prostornine.
Pei najmanjših prostorninah pa verjetno Fiat z 1.6 M-Jet in 1.3 M-Jet nima ravno konkruence.
Ampak je vse to težko povedat, kajti zdaj imajo praktično že vsi zelo dobre dizle, tudi VAG je zdaj končno preklopil na skupni vod in tako an trg poslal nekaj zelo naprednih dizlov.
Naslednja bitka bojo turbo bencinarji, ker pri dizlih so se vsi več ali manj izenačili, le Fiat je napovedal Mult-Jet 2, ki bi naj pomenil za dizelski svet spet takšen preskok kot ga je pred leti common rail.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:39 pm
Napisal/-a On
lizard je napisal/-a:Amh brezvezne debate. Peugeotov 2.7 bi-turbo je bil še pred leti v samem vrhu, a je zdaj recimo BMWejev 3.0 twin-turbo precej boljša zadeva. Pri prostornini okoli 2 litra sta verjtno najboljša motorja BMWjev in Fiatov, ki oba uporabljata 2 turbo puhali, in imata res odlične specifikacije glede na liter delovne prostornine.
Pei najmanjših prostorninah pa verjetno Fiat z 1.6 M-Jet in 1.3 M-Jet nima ravno konkruence.
Ampak je vse to težko povedat, kajti zdaj imajo praktično že vsi zelo dobre dizle, tudi VAG je zdaj končno preklopil na skupni vod in tako an trg poslal nekaj zelo naprednih dizlov.
Naslednja bitka bojo turbo bencinarji, ker pri dizlih so se vsi več ali manj izenačili, le Fiat je napovedal Mult-Jet 2, ki bi naj pomenil za dizelski svet spet takšen preskok kot ga je pred leti common rail.
Na kratko povedano JTD multijet je ZAKON, čeprav nimam Fiata ali katregekoli generika.

Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:44 pm
Napisal/-a pskoda
Fiatova mašina je zakon z 1910ccm, razen z boševo elektroniko je včas kakšen problem
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:51 pm
Napisal/-a chevy
Nimam izkušnje z vsemi dizli (psa, jtd, tdi...). Koliko berem in kaj zvem > je zame JTD pri vrhu.
Kar se tiče porabe pa zmaga (zame osebno) 1.9 TDI 81 kW, čeprav je precej glasen.
Nevem, če ste vsi slišali od Getza 1.5 CRDi... kar se tiče ''tihosti'' zame zmaga od Hyundai-a CRDi
Slabe izkušnje imam z Isuzu 1.7 DT 50 kW (v Oplu). Glasen (bolj tih je 2.1 dizel v mojem Trafficu starem 16 let), porabi tudi več kot zdajšnji 120 konjski TCDi (VM motori)... tista turbina v Isuzu-jevem dizlu je samo za ''okras'', čeprav lepo zapiska
Sedaj je v avtu od VM motori CR... dokaj tih, porabo po AC (do 150) max. 5,5 - 6 l/100 km.
Edino se malo bojim, da ne gre kaj v ku*ac, ker je Boschev common-rail. Elektronika je japonska tako, da vsaj glede tega mirno spim.
lp
Objavljeno: Po feb 23, 2009 9:58 pm
Napisal/-a a4
jaz sem pa mislil da ima audi najboljše dizle... vsaj zmago na dirki majo z dizlom.
kaj je narobe z audijem ?
(ja, saj vem da spadajo pod VW zdaj)
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:02 pm
Napisal/-a abbe
a4 je napisal/-a:jaz sem pa mislil da ima audi najboljše dizle... vsaj zmago na dirki majo z dizlom.
kaj je narobe z audijem ?
(ja, saj vem da spadajo pod VW zdaj)
narobe dejansko nic,sam nimajo naprednih dizllou (no zj majo cr)
do pred kratkim so mel pa se sistem pumpe dize,medtem ko ma vecina proizvajalcev cr ze kar nekaj let
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:04 pm
Napisal/-a FuriousG
Sam imam Stilota z JTD 115KM motorjem in ga lahko kar pohvalim. Moti me edino pomanjkanje navora v nizkih obratih. Ko turbo vklopi, pa je druga pesem.

Tle se zlo razlikuje od recimo VAG-ovega non-commonrail dizla, ki suvereno vleče že z nizkih obratih.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:06 pm
Napisal/-a abbe
FuriousG je napisal/-a:Sam imam Stilota z JTD 115KM motorjem in ga lahko kar pohvalim. Moti me edino pomanjkanje navora v nizkih obratih. Ko turbo vklopi, pa je druga pesem.

Tle se zlo razlikuje od recimo VAG-ovega non-commonrail dizla, ki suvereno vleče že z nizkih obratih.
ja sam vag potem pr nekje 3500 neha vlect tko mocno...jtd pa vrjetn vlece cez 4000
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:07 pm
Napisal/-a Maxx
No, JTD so super motorji, je pa BMW razvil motor 2.0d in 204 konjičke kar se primerja z včasih VTi, kar pomeni 1 l prostornine in cca 100km in to v serijskem diesel motorju.Zato je zame trenutno najboljši diesel v BMW-ju, čeprav Fiat ne zaostaja dosti, tudi VAG-ovi diesli so super.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:08 pm
Napisal/-a esem
Če smo že pri PSA HDI dizlih - ko je prišel ven 2.0 110, je bil en najboljših dizlov v svojem razredu, še bolj to velja za 1,6 (110 in 90), za 2,7, za nov 2,2 itd. In vgrajujejo jih povsod (Jaguar, Land Rover, Ford, Mazda (ki jih je nekaj spreminjala, zdaj pa ima probleme)). Na prvih testih so jih vedno hvalili.
Sicer pa sta Peugeot in Citroen od vedno delala dobre dizle (pred npr VAG-om), zdaj pa se tehnologija tako hitro spreminja, da je najboljši dostikrat kar najnovejši - za zaneslijvost pa itak najnovejših ne moremo sodit.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:10 pm
Napisal/-a Maxx
FuriousG je napisal/-a:Sam imam Stilota z JTD 115KM motorjem in ga lahko kar pohvalim. Moti me edino pomanjkanje navora v nizkih obratih. Ko turbo vklopi, pa je druga pesem.

Tle se zlo razlikuje od recimo VAG-ovega non-commonrail dizla, ki suvereno vleče že z nizkih obratih.
Toj 115 konjsi motor se da s čipom narediti zelo suveren in nekonkurenčen proti ostalimi diesli. Se da z JTD motorjem lepo peljat in tudi marsikateri čudno pogleda, ko ne dohaja osnovnega JTD v Stilotu.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:10 pm
Napisal/-a chevy
Aja, Mazda ima od PSA dizle... tudi Hondin 2.2 dizel je zelo dober, kar se tiče porabe + ketno ima.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:11 pm
Napisal/-a xandrej
Načeloma res imajo najmanj težav in tehnlogija skupnega voda delajo že lep čas! Tako JTD kot HDI. Francozi so še na bencinarju probali common rail varijanto pa jim glih nekak ni ratalo. Načeloma z motorjem ni težav le zelo čist in dober bencin rabi.