Ta E39 iz Dravograda se prodaja zelo dolgo, ker je dve leti imel ceno previsoko. Zdaj pa mu je kar naenkrat padla iz 6k na 4k. Z avtom nevemkaj ne more bit narobe, ker se z njim že nekaj let vozi lastnik te firme, drugače bi avto stal, so pa samo kolesa vredna okrog 800 eurov. Verjetno je bila zaradi tega tudi cena taka, če ga proda ga proda, če ne pa ne. Kilometri so pa tudi meni malo smešni, čeprav ti motorji ob rednem vzdrževanju grejo še do dvakrat toliko bp. 523i je res bolj prizanesljiv pri registraciji, 528i ima pa občutno boljši performance, zelo se pozna v nižjih obratih, kjer ima 2.8 motor večjo zalogo navora, kot 2.5, oba pa imata vanos. Moj nasvet, če imaš vsaj 40% popusta pri zav., vzemi 2.8, ne bo ti žal.

Vzdrževanje teh motorjev ni drago, če je avto bil od začetka redno servisiran, so zelo vzdržljivi, sam imam 328i z 247kkm prevoženih, avto pa laufa kot bi jih imel par tisoč.
Tista E39 za 2250eur, pa je po moje jama brez dna. Da ga zunaj popraviš, rabiš tisočaka, sigurno je poškodovano več kaj kot pa sprednji in zadnji pokrov, mogoče še na mehaniki kaj za poštimat, tiste poceni prevleke na sedežih in volanu pa tak vsi vemo kaj prikrivajo.
Vzami si čas, lepih E39 je zelo malo in vedno manj, splača se ti počakat, večkrat se pojavi kakšna lepa, sicer boš plačal malo več, vendar se ti tistih par eurov kasneje obrestuje. Želim ti uspešen nakup. Lp