Stran 1 od 1

nakup terenca

Objavljeno: So mar 28, 2009 11:38 pm
Napisal/-a nero9
lp.Doma kupujemo še en avto, namreč terenca/suv in me zanima kter bi biu najbolši nakup do 8000 evrov, najbl se nagibamo k landrover freelander pa če kdo kj ve o temu avtu, k se jih kr dost prodaja na netu? za odgovore vnaprej hvala

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 11:28 am
Napisal/-a nero9

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 11:43 am
Napisal/-a hrošč
Hmm, o tem avtu pa nisem nikoli prav veliko slisal, tako da tudi mene zanima, kaksne so kaj izkusnje z njim in kako se sploh obnese na terenu.

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 11:58 am
Napisal/-a AudiBoy
Na terenu gre avto zadovoljivo, ni narejen za neke ekstremne pogoje.
Avto drugace ni nic posebnega, elektronika (kar se tice radijev, ...) ni nevemkaj, v kabini je kar hrupno. So pa tile Land Roverji menda imeli neke napake na motorjih, nevem tocno na katerih.

Meni je vredu avto, za normalne potreba je pa super.

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 12:25 pm
Napisal/-a tristan01
AudiBoy je napisal/-a:Na terenu gre avto zadovoljivo, ni narejen za neke ekstremne pogoje.
Avto drugace ni nic posebnega, elektronika (kar se tice radijev, ...) ni nevemkaj, v kabini je kar hrupno. So pa tile Land Roverji menda imeli neke napake na motorjih, nevem tocno na katerih.

Meni je vredu avto, za normalne potreba je pa super.


Sem ga imel na testu, ko so prišli prvi na trg. Motor je odličen, dovolj varčen in zanesljiv. Zavedati pa se moraš da voziš avtomobil z veliko čelno površino. Za hitro vožnjo priporočam bencinarja ker je manj len, vendar temu primerno požrešen. Notranjost je tipično oglata in danes deluje malce zastarelo. Sedi se solidno tudi na daljših poteh. Edini moteči element je malce slabša ventilacija ki ima v zimskih in jesenskih dneh kar precej dela z odroševanjem šip.

Zmogljivosti na terenu so za takšen tip vozila nad pričakovanji, moraš pa seveda imeti primerne gume. Tudi HDC je za nevešče voznike v zimskih razmerah dober pripomoček. Cestne zmmogljivosti so solidne, tudi lega v mejnih razerah je zelo dobra, vseeno pa zaradi velike višine od tal odsvetujem preizkušanje meja. Pri pogonskem sklopu pazi da je v dobrem stanju, saj zaradi stalnega štirikolesnega pogona trpijo diferenciali. Največ škode pa nastaja zaradi neenakomerne obrabe prednjih in zadnjih koles (pri dotičnem primerku so zato menjali diferencial). Pomaga če vsaj 2x na leto premontiraš prednja in zadnja kolesa. Nekaj napak je bilo tudi pri elektroniki (ključavnice ki se ne odpirajo in podobno) ki pa so jih večinoma odpravili z nalaganjem nove programske opreme v času garancijskega roka.

Pri nakupu bodi pozoren predvsem na to, da ima avtomobil vse ključe in daljince (ki sta ločena), ter da je poleg servisne knjige tudi koda za odklep vozila (v primeru nedelovanja daljinca se s ključem vnese koda vozila da ga deblokiraš).

LP Tristan01

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 12:48 pm
Napisal/-a nero9
najlepša hvala za izćrpno predstavitev. lp

Objavljeno: Po mar 30, 2009 9:55 am
Napisal/-a Pitu
Še bolj pa bodi pri nakupu pozoren glede IRD-ja(4x4 pogon),kateri so pri teh avtih začeli crkovati pri cca. 130.000-150.000km. Strošek te zamenjave pa je cca. 1200eur

Objavljeno: Po mar 30, 2009 10:14 am
Napisal/-a chan
Mogoče bi v tem razredu priporočal 2 modela, ki sta tudi statistično najmanj problematična:

Toyota RAV4 2. generacija. Za to ceno je možno sicer dobiti kakšen letnik 2000 z bencinskim 150km motorjem. Zaradi majhne teže pleza tudi čez kakšen teren - ček, se pa zna sklopka hitro zasmoditi. V času rasti kupovanja SUV-jev je bil v prodajnih statistikah na 1. mestu in si ga je lastil tudi marsikateri kmetovalec za prevoz prikolice. Sicer ni bil ravno namenjen za prevoz živine na vrh planine (tudi takšne sem poznal), potem pa so preklinjali vonj po zažganem (sklopka). Sam sem ga vozil po dokaj strmem terenu, sicer suhem. Je pa za "teren" primernejši navorsko bogatejši diesel-116km, ki je prišel na trg 2001.

Druga smiselna opcija je Subaru Forester, žal ne preveč lepih oblin. Popravite me lahko, če se motim, vendar se mi zdi, da ima tudi reduktor. (Pri zadnji generaciji novega boxerskega diesla vem, da so ga izpustili, bencinar ga ima.)

Nenazadnje je tukaj še Vitara...

Objavljeno: Po mar 30, 2009 12:24 pm
Napisal/-a nebivedu
No LR-ja se začni otepat, ker je predrag zato, da bi imel avto, ki je večino časa na servisih.

Osebno bi ti priporočal rav4 ali pa vitaro. Oboje imam doma, vozim pa ferozo.
Rav4 gre odlično, pospeški dobri in poraba majhna od 9 do 10 litrov za 2.0 motor. Uradni servisi so sicer dragi, ampak ker vse delam sam me pride dosti ceneje. Izrednih servisov pa v zadnjih dveh letih skorajda ni bilo - en končnik je bil za zamenjat, to je pa vse.

Objavljeno: Po apr 06, 2009 8:14 pm
Napisal/-a 4vale6
Jst pa imam eno vprašanje, že dlje časa prebiram teme o nakupih vozil, itd. v vseh temah kjer se omenjajo malo boljši/močnejši avtomobili slej ko prej beseda nanese na stroške. In ker so sanje enkrat kupit touarega 5.0 V10 TDI (aka traktor),poudarek na sanje (torej NE kupujem touarega,da se nebomo narobe razumeli!!! ), me zanimajo stroški ki nastanejo pri takem vozilu. Aja pa sj sm brsku nek po netu,sam da bi dobu nek celotn vtis stroškov ga nism kr so informacije preveč "razmetane". Torej če rečemo konkretno: recimo da bi uzel rabljenega V10 TDI z cca. 150.000 prvoženimi kilometri. cena tam okol 25.000eur (1 ali 2 lastnik).
Že za zavarovanje nevem kok bi mogu dat,1300 osnovno + kasko? (če upoštevamo prijavo novega vozila + 2 tablici), pol druga stvar so servisi,torej to ma 4 kolesni pogon, avtomatski menjalnik,en kup opreme in elektronke,... (kok stane tuki en povprečn servis?).Pol porabo me nit ne zanima,če kupiš tak avto ga ne kupiš zarad porabe.
So še kake druge take stvari k za tak avto lastnika ful stanejo? (poleg gum seveda)...
Hvala za odgovore!