Stran 1 od 2
Porsche Slovenija - testna vozila
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 7:46 pm
Napisal/-a spaceone
ZDravo
Morda kdo iz prve roke ve, kakšna je kvaliteta testnih (in službenih) vozil, ki jih prodajajo pri Porsche Slovenija (veroškova, koper, ptujska v mb) ?
Vsa vozila imajo približno od 20.000 do 30.000 in so stara do dveh let.
Kakšna je njihova politika pri testnih, ai pustijo kupcu avto cel vikend, da ga do konca stera ? Je že kdo kupil kak testni avto pri njih, še posebej dizla ? Kako je zadovoljen ?
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 7:57 pm
Napisal/-a M-jack
Pozdravljen!
S testnimi vozili je tako, da z njimi ne ravnajo povsem lepo. Kupec oz. tisti ki ga vozi ga ne špara povsem, probava zmogljivosti, včasih mrzlega vrtijo v visoke obrate...Ni nujno da tole velja za vsa testna vozila vendar pri večini je tako. Kako je s tem pri Porsche Slovenija nevem, vendar bi ti rajši svetoval da pogledaš za kakšnim drugim vozilom kot pa testnim.
LP
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:03 pm
Napisal/-a mihaing
Lahko verjameš da so testni vozniki še najmanjši problem.
Največjo težavo predstavljajo prodajalci ko se vozijo z vozili domov, tam pa se .... vemo kaj. Zato tudi toliko kilometrov. Od testnih voženj sigurno ne ker ti itak pustijo avto samo za 30min.Prodajalci imajo službeno vozilo namesto potnih stroškov in tako je v marsikateri avtohiši (preverjeno).
Vprašanje je tudi z servisi kako oz. če sploh so bili opravljeni, ker če je komu lažje poštemplati knjižico je njim, stroški servisov pa seveda krijejo sami torej nebi bilo čudno.
Jaz takega avta ne kupim nikoli, še posebej ker so ponavadi razlike z novim največ 3-4k prinesejo pa lahko še ravno toliko problemov.
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:04 pm
Napisal/-a spaceone
Nekatere avto hiše imajo navado, da dajo potencialnemu kupcu vozilo za več ur, ali kar čez vikend, tako, da ga res lahko sproba do konca. Če pa ima na voljo samo nekaj 10 minut, tako da prodajalec sedi zraven, pa verjamem se na avto malo bolj pazi. Res pa je, da je tvegano kupovati testne avte, imajo pa zato bolj ugodne cene.
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:21 pm
Napisal/-a c.o.b.
narest servis za testni avto je pa serviserju še najmanjši problem - dela ne plača ker je isto če delavc, ki je plačan 8 ur dnevno, gleda v strop delavnice al pa če menja dele na testnem avtu, pa še dele majo po nabavni ceni tko da kle ne vidm problema...
zih dajajo avto tut za vikend, vsem strankam ne, ampak tisitm resnim oz. tistim, ki poznajo kašnga prodajalca, stranka takoj dobi avto za vikend...
obstaja tut verjetnost je da je kašn avto tut prej pripadal renta car v okviru leasinga, ker so kilometri direkt taki (20k-30k), da bi bili primerni za to...
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 8:35 pm
Napisal/-a luke18
Mi smo kupil testno Astro z 22.000km, sedaj z 66.000km dela brez problemov.
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 9:31 pm
Napisal/-a spaceone
Koliko časa pa jo že imate ?
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 10:01 pm
Napisal/-a grahovc
naša korsa tut kuplena kot testno vozilo z 16000km, sedaj jih ima 63000 in dela kot urca. mamo jo pa 17 mesecev. kuplena pri sawalu.
Objavljeno: Sr jun 03, 2009 10:53 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Testna vozila so najbrž že spet čisto naključna, recimo moja mat je kupila testno fabio pri bližnjem prodajalcu in to leta 2001, sedaj je samo spremenila lastnika/voznika v družini in avto še zmeraj dela kot urca. Ni bilo nikoli problemov z avtom.
Po drugi strani pa lahko dobiš avto ki so ga svinjsko terali na kakšnih testnih vožnjah. BI pa rekel povečini da ne, ker če vzameš testni avto ga moraš konc koncev vrniti prodajalcu in če ravnaš kot svinja z mehom se lahko takoj pozna in ponavad so pogoji da ga vrneš v takem stanju kot si ga dobil.
Objavljeno: Če jun 04, 2009 8:22 am
Napisal/-a zoranwagen
glede tega vprašanja ni posplošenega ogovora...z enimi testnimi se dela lepše z drugimi grše...če je prodajalec zraven pri testni se ne počenjajo bedarije...če pa se avto posodi za dlje časa je pa tk, da maš idiote pa normalne in nikol neveš kdo si je avto spododil...
pol so tud razlike pri znamkah in modelih...vsak avto posebaj pogledat kot če bi nebi testnega kupoval
odsvetoval pa bi novinarske avte...ti pa so v 99% uničeni...
tole vse iz izkušenj...sm dolga leta delal v avtohišah
Objavljeno: Če jun 04, 2009 8:50 am
Napisal/-a rini
Glede nakupa testnih vozil je napisanega veliko. In prav to velja generalno za vse avtohiše.
Razlike nastajajo takrat, ali avtohisa prodaja "zanimivo" znamko, ali pa le kaksne korejske. BMW, Mercedes, Audi pritegne na test veliko prepotentne mladine, zato ta vozila dajo praviloma več skozi. To da se vozila dajo v test le resnim strankam je iluzija.
Objavljeno: Če jun 04, 2009 9:02 am
Napisal/-a zoranwagen
rini je napisal/-a:Glede nakupa testnih vozil je napisanega veliko. In prav to velja generalno za vse avtohiše.
Razlike nastajajo takrat, ali avtohisa prodaja "zanimivo" znamko, ali pa le kaksne korejske. BMW, Mercedes, Audi pritegne na test veliko prepotentne mladine, zato ta vozila dajo praviloma več skozi. To da se vozila dajo v test le resnim strankam je iluzija.
izraz resna stranka mi gre mal na živce...kaj sploh to pomeni...boljši je potencialni kupec...nekdo ki se pelje z avto in ga ta navduši pa nima namena še 2 leti menjat bo vrjetno po 2 letih prišel in mogoče kupil drug model z drugim motorejm torej potencialni kupec....tud prepotentna mladina dela lepo z avti niso vsi isti...sm že doživel ko je bil drag in hiter avto (m5) kot testni pa si ga ponudil kot testno vožnjo pa je marsikdo odklonu...tk se namreč tud prodaja z M5 na probno kupi se 520 torej potencialni kupec...resni po vaše čeprav ne z M5
Objavljeno: Če jun 04, 2009 9:32 am
Napisal/-a Fiat007
Parviloma so zadeve urejene na različne načine. Seveda je odvisno od hiše do hiše. Konkretno za Porsche Slovenija lahko povem naslednje:
- imajo floto testnih vozil - testne vožnje so z ali brez prodajalca. Kaj se z vozilom dogaja ne ve nihče. Ker pa se avtohiše povečini poslužujejo zavarovanja z več procentno odbitno franšizo, se je delež bedakov zmanjšal, ker si ne upajo več toliko, ker je kljub kasko zavarovanju, strošek popravila kar velik
- flota službenih vozil - določeni zapiosleni dobijo vozilo na operativni najem. S tem so dejansko edini vozniki vozila in v navadi z njim opravljajo kot z lastnim vozilom. Seveda so izjeme.Ta vozila fantje ne dobijo brezplačno. Kot je nekdo rekel, da jih dobijo, zaradi potnih stroškov. Davčno nezakonito je dati zaposlenemu vozilo brez bonitete. V tem primeru je boniteta vozila med 1.5 in 2% mesečno. To zaposleni plačujejo.
- zelo malo je še avtohiš, ki dajejo vozila v uporabo zaposlenim kar bezplačno. Mogoče se najde kje še kak s.p., ki to počne.
- flota nadomestnih vozil - ta vozila so navadno v najbolj slabem stanju. Ta vozila gredo kot nadomestna tudi raznim podjetjem (Pošta Slovenije, Elektro,...). Kakšen je tam odnos pa verjetno vemo vsi.
- flota novinarskih vozil - navadno vozila, ki jih kasneje vidimo v vseh revijah. Po izkušnjah ta vozila niso slabo ohranjena. Res je, da so vožena do končnih zmožnosti, pa vseeno je vozilo navadno trpežno in bi to obdobje moralo prenesti brez posledic.
- flota VIP vozil - vozila, ki so namenjena posebnim strankam. Navadno ima tako floto uvoznik, ki s tem omogoča, da posamezni dealerji lahko to vozilo ponudijo specialnim strankam, ki pa jih je za določeno vozilo bore malo.
Nekako tako se flote delijo.
V kateri floti pa je vozilo, ki ga želiš kupiti pa žal ne vem. Prepričan pa sem, da taka vozila niso slaba. So vzdrževana in očuvana. Zavedati se je treba, da vozila zdržijo nekaj 100000km in pri teh 22000 še ne bodo uničena. Sploh pa dobiš garancijo in vse ostalo, tako da kakšnih skrbi ne bi smel imeti.
Lp
Re: Porsche Slovenija - testna vozila
Objavljeno: Če jun 04, 2009 9:54 am
Napisal/-a Tattoo-
spaceone je napisal/-a:Morda kdo iz prve roke ve, kakšna je kvaliteta testnih (in službenih) vozil, ki jih prodajajo pri Porsche Slovenija (veroškova, koper, ptujska v mb) ?
Najprej je potrebno ločiti med Porsche Slovenija (uvoznik) ter posameznimi trgovci (Porsche Ljubljana, Porsche Verovškova, Porsche Maribor, Porsche Ptujska, Porsche Koper,...)!

Porsche Slovenija (uvoznik) v svoji floti nima testnih vozil za končne stranke ampak ima samo novinarska in sponzorska (VIP) vozila ter službena vozila (za določene zaposlene). Vsa vozila (z izjemo novinarskih vozil) iz njihove baze je več ali manj vozila ena in ista oseba in če bi že kupoval "testno" vozilo bi se odločil prav za enega od teh (službenih / VIP) vozil...
Kot rečeno bi se pa osebno izogibal novinarskim vozilom, saj novinarji (ne sicer vsi, velika večina pa) z avtomobili dela kot svinja z mehom!

Posamezni trgovci (Porsche Ljubljana, Porsche Verovškova, Porsche Koper,...) pa imajo testna vozila za končne stranke, vendar je načeloma njihova politika taka, da gre prodajalec vedno zraven na testno vožnjo. Prav tako imajo prodajalci že dosti kilometrine za seboj, da hitro prepoznajo razne prepotentne mulčke, ki bi samo hodili na testne vožnje in frajarili po mestu - in taki do testne vožnje niti ne pridejo.

Konec koncev so pa vsa vozila (kot je že
Fiat007 povedal) zavarovana in imajo tudi precej visoko odbitno franžiso, kar nabor bedakov, ki bi se radi izživljali na testni vožnji še toliko bolj zoža oziroma umiri!
Fiat007 je napisal/-a:Konkretno za Porsche Slovenija lahko povem naslednje:
- imajo floto testnih vozil - testne vožnje so z ali brez prodajalca. Kaj se z vozilom dogaja ne ve nihče.
Načeloma je vse, kar si napisal (razdelitev flot) pravilno...edino pri tem odstavku glede Porsche Slovenija (uvoznik) si pa brcnil v temo, saj Porsche Slovenija nima flote testnih vozil za končne stranke...in tudi svojih "prodajalcev" ne!

Objavljeno: Po jun 15, 2009 8:44 am
Napisal/-a wroom
BEJZ STRAN OD TEH AVTOV, dobr poznam razmere v porsche slovenija, celo kupl smo cirka 12 let nazaj S8 od njih kao od direktorja, pa je bil avto katastrofa. problem je v čist drugi stvari k jo nebom kle gor pisu ampak jest njihovga avta ne kupm tut za 500€
Objavljeno: Po jun 15, 2009 9:59 am
Napisal/-a marko01
wroom je napisal/-a:BEJZ STRAN OD TEH AVTOV, dobr poznam razmere v porsche slovenija, celo kupl smo cirka 12 let nazaj S8 od njih kao od direktorja, pa je bil avto katastrofa. problem je v čist drugi stvari k jo nebom kle gor pisu ampak jest njihovga avta ne kupm tut za 500€
Ne nabijaj nekaj v prazno tudi sam poznam razmere pa se z avti kr lepo ravna !
Re: Porsche Slovenija - testna vozila
Objavljeno: Po jun 15, 2009 11:44 am
Napisal/-a Fiat007
Tattoo- je napisal/-a:Fiat007 je napisal/-a:Konkretno za Porsche Slovenija lahko povem naslednje:
- imajo floto testnih vozil - testne vožnje so z ali brez prodajalca. Kaj se z vozilom dogaja ne ve nihče.
Načeloma je vse, kar si napisal (razdelitev flot) pravilno...edino pri tem odstavku glede Porsche Slovenija (uvoznik) si pa brcnil v temo, saj Porsche Slovenija nima flote testnih vozil za končne stranke...in tudi svojih "prodajalcev" ne!

Res je. Mogoče sem se napačno izrazil, tako kot že sam avtor teme. Jaz sem razdelitev naredil bolje ali ne na splošno in ne striktno samo za znamko Volkswagen.
Se pa strinjam. Uvoznik ima svoje flote vozil službenih, VIP, novinarskih. Pa še ta vozila se navadno prodajajo pri koncesionarjih.
Lp
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 1:38 pm
Napisal/-a wroom
vrjetno se je stem gtijom za 27 jurjov na avto netu tut delal supr, sploh takrt k je letu po saturnus...
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 3:40 pm
Napisal/-a Marek_
Testne avte na porscheju dajajo kot nadomestne avte, in vem, da je kolega imel golfa nadomestnega 1teden in se mi smili tisti, ki ga bo kupil.
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 3:47 pm
Napisal/-a Marek_
Če kupuješ Audija-da, v nasprotnem primeru pa raje ne, ker audije ne dajo vsakemu, škode, vwje pa gonijo vsi.