Stran 1 od 2

VW Passat 1.8T

Objavljeno: Če jun 11, 2009 12:23 pm
Napisal/-a vrščivc
Ali kdo mogoč e pozna tale avto:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2917739&show=1

Kašne so še kaj napake na takem avtu razen turbine?

LP

Objavljeno: Če jun 11, 2009 1:50 pm
Napisal/-a tads
sj turbina ni napaka. je pa lahko strošek če gre k vragu. ti 1.8T motorji so nekaj najbolšega kar je kdaj naredil VW, tako da nimaš kaj zgrešiti.

Re: VW Passat 1.8T

Objavljeno: Če jun 11, 2009 1:51 pm
Napisal/-a adis
vrščivc je napisal/-a:Kašne so še kaj napake na takem avtu razen turbine?

LP


puščanje vode v kabini, pri vozniku in sovozniku. vzrok je ali zamašena cev klime ali pa "luknje" v strukturi kabine

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 8:36 am
Napisal/-a shalej
Da se še jaz prkiljučim... pozna kdo tega passata http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2919638&show=1

Kakšno porabo je za pričakovat? 8-10L?

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 8:52 am
Napisal/-a tads
tega sm že jaz gledu, vendar sem se odločil za drugega. ja poraba je takšna kot si napisal, seveda večinoma umirjene mestne vožnje

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 10:52 am
Napisal/-a dnovak24
8 litrov kr sanjajte, blizu 10 bo vedno ali več, sploh mestna vožnja. Preglej tudi roke, da so vredu in da ne škripajo.

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 12:08 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
Z Octavio, ki je res lažja (dobrih 200kg, če se ne motim), smo meli porabo 7,8l/100km. Pa to z 1.8 125km, ki je bolj požrešen od turbo različice.

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 12:11 pm
Napisal/-a sg
Če verjameš ali pa ne je pri meni povprečje porabe odkar ga imam, to je pa pol leta 7,9 l / 100 km. Resda gre pa za vožnjo v glavnem po omejitvah. Glede na to, da je avto precej težek je treba imeti poudarek na čimbolj tekoči vožnji predvsem v mestu - torej čimmanj pospeševanja in zaviranja. Če se pa lepo turistično pelješ po navadni cesti tam 80-90 je pa poraba lahko tudi pod 6 !
Sicer so pa en šibkejših členov res roke, pa ko se menja zobat jermen obvezno še vodno pumpo, ker dveh jermenov ne preživi.
Proti puščanju vode v kabino je potrebna preventiva, ker so vzrok v 99% zamašeni odtoki cevi v motornem prostoru - na srečo sem takoj ko sem kupil avto to prebral na forumih in res zvlekel ven malo vedro listja in vse mogoče ostale umazanije. Prejšnji lastnik tega pač ni vedel, na servisih jim je pa take stvari očitno pod častjo pucat.
Znana težava so še slabe prednje luči. Pomaga poliranje plastike, ali pa nabava original xenonk s kakšnega nevoznega.
Dobra stran je pa ta, da je passatov veliko tudi pri nas in za relativno poceni rabljene dele ponavadi ni problema.

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 4:44 pm
Napisal/-a kingroad
poraba pri takem avtu je pri normalni vožnji 7,5-9l/100km


lp

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 5:48 pm
Napisal/-a Jerch_
dejte mi prosim pomagat.. sicer imam TDI 130 konjev v originalu ampak enako 3bg (2002) passata.
KJE naj sčistim listje, umazanijo? Katero cevko? kje je? pa če sam ne morem lahko vprešam še soseda, ki je mehanik, sicer za kamione ampak mi bo že pomagal, če bo treba..

hvala za odgovore

PS: mi je začel puščati občasno avto, sicer zelo redko ker je vedno v garaži ampak so simptomi kot ste rekli.

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 6:00 pm
Napisal/-a tads
js mam isti problem, vendar meni ne teče v avto, ampak mi teče še pol ure po tem ko sem avto opral, teče pa izpod motornega prostora. zgleda da se nekje voda nabere, in potem imam curek nekaj časa :x

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 9:18 pm
Napisal/-a vrščivc
Vidim, da bi vsi raje čistili cevi in odpadno listje kot pa da bi meni kateri pomagal pri tem avtu (ali kašnem podobnem)

Hvala

Objavljeno: Pe jun 12, 2009 9:28 pm
Napisal/-a sašo5
vrščivc je napisal/-a:Vidim, da bi vsi raje čistili cevi in odpadno listje kot pa da bi meni kateri pomagal pri tem avtu (ali kašnem podobnem)

Hvala

kaj bi ti pomagali.......štirje taki avti so na netu, dva okol 5000 e, eden okol 7000 in eden že skoraj 8000. Poglej tega, v Autodelti v živo(poznavalca s sabo) malo se zapeljita, probaj se izpogajat za čim boljšo ceno(4700 bi jim sam dal) odštej keš in se odpelji................kaj se bo pa pokazalo čez mesec, dva...je pa itak v "božjih rokah" :lol:

Objavljeno: So jun 13, 2009 12:26 am
Napisal/-a Sonny
vrščivc je napisal/-a:Vidim, da bi vsi raje čistili cevi in odpadno listje kot pa da bi meni kateri pomagal pri tem avtu (ali kašnem podobnem)

Hvala


Pa povej še malo kaj si gledal. Sicer pa itak je vedno eno in isto pri kupovanju avtomobilov. Če ti je všeč, ga pelji na konkreten pregled nujno pred nakupom in se potem odloči. Teli passati jaz ne bi vedel, da bi imeli kake blazne napake. Je pa že relativno star z kar veliko kilometri in sem prepričan, da bo potrebno kaj zamenjati, če boš želel, da bo tip top.

Objavljeno: So jun 13, 2009 7:29 am
Napisal/-a damek1a
mah za ta 1.8t vsi povprek trdijo kako je oh in sploh. Meni ni nek biser, morda, ker sem imel prej hondo :lol: :lol:
zdaj imam passata 1.8t l98 s tem motorjem. Je ql, vendar je potrebno vedet, da za vzdrževanje kar nanese, če ga seveda hočeš vzdrževati kot se za ta avto spodobi. Od 500-1000eur na leto odleti brez problema.

Sam sem menjal turbino (gredo tam med 180-250k). Strošek 700eur (garret) + razne cevi in delo. Potem je tu še lmm, ki tudi skoraj zagotovo gre na vsake tolko časa. In še končniki, ki so problematični. V zadnjem času so bili zamenjani še kolesni ležaji in homokinetični zglobi. Pri 190k je bilo potrebno obnoviti še alternator in še kaj bi se našlo. Pri starejših letnikih znajo biti problemi z raznimi cevkami (tlak), senzorji, itd. Vglavnem, vedno kaj ta porihtat.

Moja poraba je tam 10l, res pa je, da imam kar precej mestne vožnje. Kdor dela dosti km, je vsekakor boljše, da vzame 1.9TDI.

Objavljeno: So jun 13, 2009 9:05 am
Napisal/-a Psepi
Jaz 1.8T ne bi zamenjal za 1.9TDI za nič na svetu. Sicer imam A4 b6, in v 30k km nobenih problemov. Ok bil je en problem, da so se zaradi iglic zamašili odtočni kanali in je to potegnilo za sabo nov servoojačevalec zavor, ampak kar se tiče pa same porabe in odzivnosti je pa cukr. Poraba 7,5-8L/100km ni nobena umetnost. Po AC pa pade tudi pod 7 če se voziš po omejitvah. Ker sem imel prej same atmosferce, sem rabil ene 14 dni da sem se navadil vozit po mestu . Dokler se ne navadiš je mestna takoj čez 10-11L/100km, sedaj pa tudi mestna ne prebije 9L/100km, ko sem točno pogruntal kako ga je najbolje vozit. Turbina dela čudeže 8)

Objavljeno: So jun 13, 2009 7:39 pm
Napisal/-a sašo5
Psepi je napisal/-a: Sicer imam A4 b6, in v 30k km nobenih problemov.


kje je ta avto predstavljen :?: (nekaj se mi "sanja" pa ne vem če je "to to"...- namreč. da sem v Brežicah videl nekaj, kar bi lahko bilo to....)

Objavljeno: So jun 13, 2009 10:35 pm
Napisal/-a tads
Psepi je napisal/-a:Jaz 1.8T ne bi zamenjal za 1.9TDI za nič na svetu. Sicer imam A4 b6, in v 30k km nobenih problemov. Ok bil je en problem, da so se zaradi iglic zamašili odtočni kanali in je to potegnilo za sabo nov servoojačevalec zavor, ampak kar se tiče pa same porabe in odzivnosti je pa cukr. Poraba 7,5-8L/100km ni nobena umetnost. Po AC pa pade tudi pod 7 če se voziš po omejitvah. Ker sem imel prej same atmosferce, sem rabil ene 14 dni da sem se navadil vozit po mestu . Dokler se ne navadiš je mestna takoj čez 10-11L/100km, sedaj pa tudi mestna ne prebije 9L/100km, ko sem točno pogruntal kako ga je najbolje vozit. Turbina dela čudeže 8)


in v kakšen delu vrtljajev se priporoča vozit takšen avto pri mestni vožnji.?

Objavljeno: So jun 13, 2009 10:52 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
dnovak24 je napisal/-a:8 litrov kr sanjajte, blizu 10 bo vedno ali več, sploh mestna vožnja. Preglej tudi roke, da so vredu in da ne škripajo.


off: In zakaj naj bi sanjali 8 L?? S 15"kami tudi manj, mesto ob bolj dinamični vožnji 11-12L, avtocesta 180-220 km/h 12-13L, realno poprečje pri čipanem avtu, je pa vsekakor pod 10.

on: Ob redni kontroli in menjavi olja in menjavi filtra (l '02 so zaradi problemov s turbinami predpisali večji oljni filter, vednar tega ne ve vsak mehanik), po obisku kakšne chip tuning delavnice ti avto ponudi veliko užitkov ob vožnji. Mogoče znajo bit problem prednje aluminijaste roke na podvozju, model 98, 10 kosov, model 99, 12 kosov. Vendar obstaja od Febi Bilstein upgrade-na verzija, cca. 400 EUR

Objavljeno: Ne jun 14, 2009 11:14 pm
Napisal/-a Psepi
Jaz vam lahko iz prve roke povem kar se tiče avtoceste, sem se peljal iz Brežic do LJ po večini med ... V Brežicah sem tankal polnega, v LJ (znese točno 113km) pa sem šel dotočit.

No noter je šlo točno 9.88L, kar znese -10% zaradi 10km več, in je to poraba pod 9L/100km. Kdor ne verjame tudi prav, le delim izkušnjo z vami.

@tads

Jaz ga vozim po mestu vseskozi pod 2000rpm. Avto je dovolj močan in prve tri prestave vlečejo takorekoč iz prostega teka. Pri 50km/h je lahko že v 5i, ampak ker se jaz vozim večinoma na Obali se vozim počasneje zaradi gostote ljudi in prehodov za pešce, recimo 40km/h v četrti.Nič ne cuka, nič se ne matra, poraba pa krepko pod 10L. Visokih obratov po mestu ne rabim, izpostavljam se ne rad, prav tako ne počnem neumnosti za katere bi rabil torirati avto saj se mi zdi to zelo primitivno ko folk uletava pred gostilne s polnim gasom, hitra pospeševanja odpadejo ker mi je tudi to butasto izvajati pa še avta mi je za takšne fore škoda, tako da dejansko ne pribijam pedala za plin nikamor v mestu in temu se odzove tudi poraba.

@saso

Srebrn oziroma grafitno siv s krom špegli in praktično brez praske ter zmeraj opran 8)