Nakup enoprostorca - kako si povečati izbiro?
Objavljeno: Če jun 18, 2009 2:02 pm
Forum in nasploh spletno stran a.com spremljam že precej časa, vendar se dosedaj nisem "oglašal", sedaj pa imam temo, ki mogoče s te strani še ni bila obdelana. Post bo malo daljši, prosim za razumevanje
.
Z ženo menjava avto (predvidoma jeseni, zagotovo letos). Razlog je med drugim tudi naraščaj v družini. Zato sem že kar precej vnaprej začel zbirati ponudbe oziroma potencialne kandidate. Avto bo večinoma vozila ona, zato so prevladali enoprostorci, ki so malenkost krajši, pa po najinem mnenju kar se prtljažnega prostora tiče, bolj uporabni.
Mogoče napačen začetek izbiranja avtomobila, pa vendar: največ kolikor sva pripravljena dati za avto, je 18.000 evrov, če bi bila ponudba (oziroma prilika) res izjemna, tudi do 20.000 (več pa zagotovo ne).
Avto kupujeva za daljše časovno obdobje, kar pomeni, da želiva, da je nov (nisem proti nakupu rabljenih vozil, vendar so me izkušnje uporabnikov tega foruma prestrašile, poleg tega sem "lazil" okoli raznih prodajalcev - ponavadi avtohiš - in vedno domov hodil razočaran), testni bi še nekako šel, vendar pa si ne želim "zgonjenega" avta od raznih mulcev. Glede na to, da ga kupujeva za cca. 10 let oziroma 200k km, se bo po mojem lepo amortiziral. Poleg tega želiva, da ima res vso opremo za katero misliva, da je potrebna (izhaja iz nakupa za daljše časovno obdobje).
Obvezna oprema je naslednja (poleg tiste standardne, ki jo imajo dandanes že vsi avtomobili - npr. daljinsko centralno zaklepanje ipd.):
- servo
- avtomatska klima
- abs in esp
- električna stekla
- sredinska konzola z naslonjalom za roke
- avtoradio z mp3 predvajalnikom + usb priklop + bluetooth
- vsaj 4 zračne blazine
Avto mora obvezno imeti 5 zvezdic euro ncap (res je, da ni to edino merilo za varnost, nek pokazatelj pa je vendarle).
Karakteristike avtomobila so nama pomembne po naslednjem vrstnem redu:
- varnost
- zanesljivost
- varčnost
- kvaliteta materialov
- ostalo (tu spada npr. tudi izgled)
V poštev sva vzela večino srednjih enoprostorcev: Touran, Zafira, novi Scenic (navadni in grand), C4 Picasso, Verso, Mazda 5, C-MAX.
Na žalost sva ugotovila, da v najin cenovni razred prideta le novi Scenic (navaden in grand) in C-MAX. Potencialno sicer tudi praktično vsi ostali, vendar z osnovno opremo (torej nikakor z zgoraj navedeno) in bencinskimi motorji, medtem ko Scenic in C-MAX v cenovni rang prideta tudi z dizelskimi motorji.
Sedaj pa vprašanja (če ste seveda zdržali do tukaj ob mojem dolgem "bluzenju"
): rada bi si vendarle povečala izbor (konec koncev gre za odločitev, s katero bo potrebno kar nekaj časa živeti). Kje menite, da delava napako? Je mogoče problem, da je najin cenovni rang ravno malo pod tistim, kjer bi bila izbira večja? Četudi storiva to, da npr. povečava ceno do katere sva pripravljena iti, lahko nakup drugega kot Scenica ali C-MAX-a opravičim le z "odporom" do znamke (glede značke sem popolnoma neobremenjen), saj je težko dati nekaj tisoč evrov za avto z istimi karakteristikami zaradi znamke. Mogoče sem premalo pritiskal prodajalce v salonih za cene ("obiskala" sva vse potencialne avtomobile in se vedno obnašala kot resna kupca - kar tudi sva, vendar "težila" zaradi cene (še) nisva)? Se sploh splača čakati na neke akcije (glede na to, da pri opremi nisva pripravljena ravno popuščati, akcije pa so ponavadi za vozila iz zaloge, kjer "kustomizacija" ni mogoča)?
Gre pa za najin prvi novi avto, zato izkušenj iz salonov in pogajanj za ceno novega avtomobila še nimava
.
Hvala za mnenja.

Z ženo menjava avto (predvidoma jeseni, zagotovo letos). Razlog je med drugim tudi naraščaj v družini. Zato sem že kar precej vnaprej začel zbirati ponudbe oziroma potencialne kandidate. Avto bo večinoma vozila ona, zato so prevladali enoprostorci, ki so malenkost krajši, pa po najinem mnenju kar se prtljažnega prostora tiče, bolj uporabni.
Mogoče napačen začetek izbiranja avtomobila, pa vendar: največ kolikor sva pripravljena dati za avto, je 18.000 evrov, če bi bila ponudba (oziroma prilika) res izjemna, tudi do 20.000 (več pa zagotovo ne).
Avto kupujeva za daljše časovno obdobje, kar pomeni, da želiva, da je nov (nisem proti nakupu rabljenih vozil, vendar so me izkušnje uporabnikov tega foruma prestrašile, poleg tega sem "lazil" okoli raznih prodajalcev - ponavadi avtohiš - in vedno domov hodil razočaran), testni bi še nekako šel, vendar pa si ne želim "zgonjenega" avta od raznih mulcev. Glede na to, da ga kupujeva za cca. 10 let oziroma 200k km, se bo po mojem lepo amortiziral. Poleg tega želiva, da ima res vso opremo za katero misliva, da je potrebna (izhaja iz nakupa za daljše časovno obdobje).
Obvezna oprema je naslednja (poleg tiste standardne, ki jo imajo dandanes že vsi avtomobili - npr. daljinsko centralno zaklepanje ipd.):
- servo
- avtomatska klima
- abs in esp
- električna stekla
- sredinska konzola z naslonjalom za roke
- avtoradio z mp3 predvajalnikom + usb priklop + bluetooth
- vsaj 4 zračne blazine
Avto mora obvezno imeti 5 zvezdic euro ncap (res je, da ni to edino merilo za varnost, nek pokazatelj pa je vendarle).
Karakteristike avtomobila so nama pomembne po naslednjem vrstnem redu:
- varnost
- zanesljivost
- varčnost
- kvaliteta materialov
- ostalo (tu spada npr. tudi izgled)
V poštev sva vzela večino srednjih enoprostorcev: Touran, Zafira, novi Scenic (navadni in grand), C4 Picasso, Verso, Mazda 5, C-MAX.
Na žalost sva ugotovila, da v najin cenovni razred prideta le novi Scenic (navaden in grand) in C-MAX. Potencialno sicer tudi praktično vsi ostali, vendar z osnovno opremo (torej nikakor z zgoraj navedeno) in bencinskimi motorji, medtem ko Scenic in C-MAX v cenovni rang prideta tudi z dizelskimi motorji.
Sedaj pa vprašanja (če ste seveda zdržali do tukaj ob mojem dolgem "bluzenju"

Gre pa za najin prvi novi avto, zato izkušenj iz salonov in pogajanj za ceno novega avtomobila še nimava

Hvala za mnenja.