Stran 1 od 5

Nakup Toyote - v razmislek...

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 12:40 am
Napisal/-a Katonyao
Pozdravljeni,

Po dolgotrajnem prebiranju dotičnega foruma si ne morem kaj, da ne bi dejansko iz prve roke podal nekaj informacij o kvaliteti novih Toyotinih 'izdelkov'.

Prvo bi rad samo povedal, da ne želim vsiljevati svojega mnenja ampak samo dosedanje izkušnje, ki jih imam s Toyotinii vozili.
Naj bo moja funkcija povezana s Toyoto anonimna, dejansko pa ne moram ostati brez besed, ko prebiram ta forum, saj še vedno prevladuje mnenje, da so (nove)Toyote nepokvarljive, neproblematične in nadpovprečno kvaliteno izdelana vozila, vendar je (s prve roke) resnica daleč od tega.

Prva stvar ki bi jo omenil je Toyotin TPS (Toyota production system), to je sistem proizvodnje vozil, kjer naj bi bile možnosti napak najmanjše, vendar je v resnici slika precej drugačna.

Nove Toyote proizvedene v Turčiji (Auris, Verso, ...) in Franciji (Yaris) so dejansko precej slabo proizvedena vozila, z mnogimi napakami v notranjosti (od samodejnega odpiranja predalov v notranjosti, do slabih spojev armaturne plošče, slabe kvalitete tkanin na sedežih,..), zunanjosti (razmaki med karoserijskimi deli) in predvsem mehanskimi deli (Napake pri volanskih letvah pri Yarisu, napake pri batnih čeljustih pri Aurisu in Corollah,.... in predvsem motorji 2,0 D-4D in iz istega bloka razviti 2,2 D-4D motorji, ki so proizvedeni v Poljski tovarni v Jelzcu), kjer so težave največje. Pri teh motorjih D-4D je težava največja, saj gre za konstruktorsko napako pri motorjih, kjer so napačno preračunali raztezanje materialov, zato pri izgorevanju prihaja do 'uhanjanja' olja v izgorevalni prostor. Enaka težava tudi pri Lexusu (samo IS 220d)in enake težave se pojavljajo tudi pri novem 4.5 V8 D-4D motorju, ki ga najdemo pri Land Cruiserju V8! Redko kateri nov motor D-4D ne pije olja! Pri kakovosti dizelskih motorjev je konkurenca daleč spredaj.

Moj nasvet vsem potencialnim strankam, ki se odločajo za nakup Toyotiega modela je naj se na široko izogibajo 2.0 in 2.2 dizelskih motorjev, v katerem koli modelu (od Aurisa, Rav4 pa do Avensisa in IS 220d)!
Pri 1.4 D-4D motorjih nekih večjih napak ni (bilo je nekaj primerov okvare turbine), vendar pa priporočam, da se rajši ozrete na bencinske motorje, ki so preverjeni.

Naj na koncu omenim še nekaj pozitivnih besed, ki si jih zaslužita predvsem dva Toyotina modela, ki sta še vredna imena te znamke in to sta Prius, ki je praktično neuničjliv, kvalitetno sestavljen avtomobil in brez napak in prav tako Land Cruiser 120 (ne LC 200 V8 D-4D!)

Upam, da sem s svojim mnenjem komu pomagal pri odločitvi za nakup in da nisem ustvaril kake slabe volje lastnikom omenjenih modelov.
Odločitev je še vedno vaša.

Lp, Katonyao

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 10:39 am
Napisal/-a nebivedu
toyote narejene v evropi izražajo pač samo to kar je res. Evropejci delamo zanič avtomobile z napakami. Čim se nekaj dela v ebropi ni več dost kvalitetno.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 11:03 am
Napisal/-a mihaing
Jaz tudi delam v avtomobilski industriji in me poslovna etika omejuje da ne povem preveč konktretno na koga in kaj. Tisto kar je narejeno v evropi velja za dobro kakovost samo izdelek kateri se plača in to ne malo kot so BMW in MB. Tukaj pa se zadeva kmalu konča.

Ostali produkti so malo denarja malo muzke in to je več kot učitno. Nihče danes ne prodaja produkta, ki je kakovostno vreden več kot se plača in to vam naj bo jasno iz prve roke. Primer: kot pravite kaj dobim vse pri KII ceed za taki denar. Ja dobite nič več toliko kot je v resnici vredno., čas pa še bo pokazal svoje.

Preden sem začel delati v avtomobilski industriji, mi nikoli ni bilo jasno zakaj so BMW-ji toliko dragi. Sedaj mi zadeva več kot očitna. Neverjetne količine denarja se stekajo v razvoj, preizkuse, in natančnost izdelkov dobesedno v tisočinke tolerance izdelkov.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 11:04 am
Napisal/-a ales66
Se mi zdi, da zadnjih nekaj let Mazda v kvaliteti prehiteva Toyoto. Imam prijatelja, ki dela na razvoju izdelkov v avtomobilski industriji ve nei od nemških firm pri nas. Pravi, da je za Franzoze in Italijane (PSA, Fiat) vse dobro, samo, da je poceni, pri Toyoti pa je stvar vseeno malo drugačna. Vendar to nič ne pomaga, če imajo potem Turki in Franzozi prste vmes.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 11:24 am
Napisal/-a AudiBoy
@mihaing: Se popolnoma strinjam s tabo! :tomidelej:

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 11:31 am
Napisal/-a Andraz3d
jao jao.

resnicno vredni komentar: dobite toliko, kot placate. Ne glede na izvor in v resnici ne glede na znamko.

Kolikor mi je znano, so turske tovarne pri toyoti ene najbolj cenjenih, prav tako pri renaultu in fiatu.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 9:32 pm
Napisal/-a chan
Že omenjeni Toyotin proizvodni sistem (Toyota Production System), izmed metod 20 ključev najbrž najbolj poznanii, iz japonske filozofije preslikani Kaizen, oziroma proces nenehnih izboljšav, je sistem, ki je še vedno najboljši v avtomobilizmu. Sistem se je prijel tudi v marsikterem konkurenčnem podjetju, nenazadnje tudi v drugih branžah. Dokaz je trenutni primat Toyote med globalnimi avtomobilskimi akterji, že pred gospodarsko krizo je padel veličasni GM.
Ali je v boju za avtomobilski olimp kvantiteta premagala kvaliteto? Mogoče. Vendar ravno imenovani TPS dolgoročno rešuje takšne probleme. Če bo matično podjetje na Japonskem v prihodnje ugotovilo, da so kljub nenehnemu nadzoru tovarne na tujem slabše kakovosti, kot doma, jih bo s svojim sistemom definitivno poskušala kvalitativno dvigniti.
Toyota je bila v 90-ih letih prejšnjega stoletja za razliko z one strani Atlantika, v Evropi stranski igralec. Kljub korektnim in kvalitetnim vozilom jim je za preboj nekaj manjkalo. Ugotovili so, da prvenstveno design ter večji vložek v oglaševanje. Zgodba v nadaljevanju je poznana. Na sončni strani Alp je Toyota šele v začetku 21. stoletja postala sinonim za uspešno znamko, delež prodanih vozil pa je naraščal podobno, kot danes Kia. Marsikateri uporabnik pa je potem, ko mu je v ušesih odzvanjala informacija o mistični nepokvarljivosti Toyotinih vozil, z dolgim nosom ugotovil, da so tudi Toyote pokvarljive, kot vsaka tehnična stvar ter napihnil prekomerno vsako minorno napako. Prednost Toyote je bila tudi v odlični odzivnosti servisov ter ustvarjanju vtisa pri "razočaranih" kupcih, češ to se je pa pri nas prvič zgodilo! Majhna laž, ki pa lahko potolaži še takšnega skeptika. Najboljši primer je odnos do strank pri Toyotini luksuzni znamki Lexus, ki je lahko zgled vsem premijskim Evropejcem.

Kar pa se cen tiče, vsi preplačujemo avtomobile na račun, prvenstveno agresivnega oglaševanja (kamor posledično spada tudi izgradnja bleščečih salonov), ustvarjenega dolgoletnega image-a (mislite da je proizvodnja Rolls Royca "vredna" 400.000€ - saj bi moral biti iz zlata?!)ter najrazličnejših inovacij, kamor vlagajo proizvajalci milijone. Grob izračun naj bi bil, da je proizvodna cena avtomobila cca 50% MPC.
V zadnjem času je s politiko pretiranih cen negativno presenetila tudi Toyota, ne glede na povečan obseg oglaševanja - (se še spomnite: Nichts ist unmoglich?), inovacij (Prius), image-ja (Land Cruiser, nepokvarljivost). Marsikateri potencialni kupec pa je začel bolj kritično gledati na njih. Nenazadnje pa so po dobrem začetku presenetili tudi z medlostjo designa (Auris, Avensis, ter po mojem največji kiks Land Cruiser V8 )

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 9:55 pm
Napisal/-a sašo5
mihaing je napisal/-a:dobro kakovost samo izdelek kateri se plača in to ne malo kot so BMW in MB. Tukaj pa se zadeva kmalu konča.


kupil si pa Opela :P

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 10:04 pm
Napisal/-a north789
No pa še ena tema kjer se bodo nemci in japonci kregal med sabo.

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 10:25 pm
Napisal/-a kolesar
res je z toyotinim 2.2 dizelom so hudi problemi.. ki pa jih v 3 letni garanciji sploh ne poštimajo..
toliko o njihovih najbolših avtih, vsaj prodajalci se tko obnašajo

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 10:32 pm
Napisal/-a IcEm4n
2.2 D-4D pa 2.2 D-CAT nista isti mašini, a ne?

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 11:00 pm
Napisal/-a dask
mihaing je napisal/-a:Jaz tudi delam v avtomobilski industriji in me poslovna etika omejuje da ne povem preveč konktretno na koga in kaj. Tisto kar je narejeno v evropi velja za dobro kakovost samo izdelek kateri se plača in to ne malo kot so BMW in MB. Tukaj pa se zadeva kmalu konča.

Ostali produkti so malo denarja malo muzke in to je več kot učitno. Nihče danes ne prodaja produkta, ki je kakovostno vreden več kot se plača in to vam naj bo jasno iz prve roke. Primer: kot pravite kaj dobim vse pri KII ceed za taki denar. Ja dobite nič več toliko kot je v resnici vredno., čas pa še bo pokazal svoje.

Preden sem začel delati v avtomobilski industriji, mi nikoli ni bilo jasno zakaj so BMW-ji toliko dragi. Sedaj mi zadeva več kot očitna. Neverjetne količine denarja se stekajo v razvoj, preizkuse, in natančnost izdelkov dobesedno v tisočinke tolerance izdelkov.


V avtoindustriji delam že več kot 10 let, v podjetju, ki dela 100% za avtoindustrijo.
S tvojim postom zgoraj se nikakor ne morem strinjat. V firmi, kjer delam, nisem ravno na nizkem položaju in ti iz prve roke povem, da delamo za vse firme z istim standardom. Delamo pa dele za firme od VW do Lamborghini do Hyundai, Škoda, BMW itd... Tako da se plača samo od posrednikov naprej, proizvajalec lahko proizvaja iste dele v isti proizvodnji z istimi standardi (VDA, ISO, ISO TS.....), le cena je drugačna.
Mene osebno ne bo noben prepričal, da je glede na ceno npr. BMW toliko boljši od Kie, kot je razlike v ceni..... (firme samo kot primer)

Objavljeno: Ne jun 21, 2009 11:07 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
no jaz sem tudi razvojnik v avtomobilski industriji in se podpišem pod zgoraj napisano :tomidelej:

Objavljeno: Po jun 22, 2009 7:37 am
Napisal/-a Andraz3d
vsak gre lahko bilance podjetij gledat, in bo vidu od kje prihaja do razlik v ceni pri posameznih avtih.

RnD
eksluziva, kar danes predvsem pomeni moznost izbire
materiali
quality control
varnost
marketing

torej, mercedes C ni isto kot Chevy Cruze in je, jasno da ne linearno s ceno, boljsi.

taki potencialni felerji, kot je ta toyotin motor, so le šumi oz. izjeme v tem pravilu.

Objavljeno: Po jun 22, 2009 7:58 am
Napisal/-a mikimis
mislim, da je razlika v kvaliteti veliko manjša, kot jo določene znamke želijo navajat. Skorajda bo vseeno, katero znako kupiš - kvarijo je tudi pregovorno najmanj kvarljivi japonci ali pa pogosto kvarljivi francozi.

razlika dandanes je predvsem v servisu, če so deli poceni in servis kvaliteten. to je tisto kar pri meni narekuje nakup vozila.

sedaj vozim toyoto in lahko rečem, da sem zelo razočaran nad servisnimi stortivami, še posebej nad lovšetom v domžalah (slabo pritjen odbijač po opravljenem ličarskemu delu, nezaneslivost pri dogovoru za servis - avto pripelješ in šele tam zveš, da kljub večdnevnemu predhodnemu naročilu rezervnega dela tega še nimajo, da bi poklicali - to pa ne).

pa niso za nič krivi mehaniki, mogoče malo fantje v sprejemni pisarni, ampak v prvi vrsti vodje servisov, ki imajo po stenah ne vem koliko diplom iz izobraževanj o servisiranju toyot, v praksi pa ne znajo enega vijaka pravilno pogledat.

servisi so tista prava sramota za toyoto - lovše pri meni izstopa.

Objavljeno: Po jun 22, 2009 10:09 am
Napisal/-a IcEm4n
ne samo pri toyoti, ampak nasploh (pri vseh znamkah) so za moje pojme servisi najbolj sramotni.

Objavljeno: Po jun 22, 2009 10:17 am
Napisal/-a mikimis
IcEm4n je napisal/-a:ne samo pri toyoti, ampak nasploh (pri vseh znamkah) so za moje pojme servisi najbolj sramotni.


do nakupa toyote slabih izkušenj s pooblaščenimi serviserji nisem imel, resda sem vedno izbiral manjše (privatne) pooblaščence.

Objavljeno: Po jun 22, 2009 10:29 am
Napisal/-a kolesar
pri toyoti se obnašajo kot da so edini pa najbolši..

Objavljeno: Po jun 22, 2009 10:44 am
Napisal/-a MadIggy
kolesar, si ti plačan zato da samo kritiziraš?

Objavljeno: Po jun 22, 2009 10:50 am
Napisal/-a xandrej
Eni pač nikoli ne bojo ugotovili, da je vse eno in isto sranje.

Danes so le servisi tisti kjer se pozna da smo še vedno balkanci!

Za vsako znamko so znani DOBRI servisi v sloveniji...