Stran 1 od 12
Golf VI Siddharta verzija???
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 3:42 pm
Napisal/-a [Iztok]
Kaj je sedaj s to Siddharta verzijo golfa VI? Ima 1.8 TSI motor, pa highline opremo za ceno slabih 19000 evrov... Kolikor sem gledal pa pod tehnični podatki o tem avtu in motorju ni ničesar.
Zanimivo je da 160KM 1.4TSI ni več na ceniku, pod tehnični podatki pa ni informacij o tem 1.8 TSI motorju, je mogoče napaka in je motor dejansko 1.4TSI, pa so zajebali pri oznaki? Ker sem tudi na nemški strani gledal, pa golf nima opcije 1.8 TSI motorja.
LP!
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 3:58 pm
Napisal/-a INFINITI
Pokliči prodajalca pa boš vse iz prve roke izvedel glede te edicije
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 4:01 pm
Napisal/-a Gatsu
Tudi mene zanima kaj je zdaj to za ena čudna akcija, saj tega motorja ni nikjer zasledit v Golf ponudbi, me pa cenovno zelo interesira, kljub temu da sem malo skeptičen glede velikosti prtljažnika - kmalu pride tretji član družine.
Motor je sicer najbrž njihov hišni 1.8 TSI 116/160 z 250 nm, pa me zanima koliko tole popije za normalno vožnjo, trenutno vozim A4 avant 1.9 TDI z 110 km in pije 6-7 litrov s tem da po avtocestah vozim ponavadi 150-160 če je prazna oz pač kolikor gre v gužvi na prehitevalnem.
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 4:38 pm
Napisal/-a Marek_
Ne podatki so pravilni, VW se je odločil, da bo v prodajno paleto dodal tudi 1.8TSI 160KM kar je enako kot 1.4TSi, sicer ne me vprašati zakaj
V španiji se prodaja že par tednov. 1.4 160KM je še vedno na voljo.
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 4:49 pm
Napisal/-a Marek_
Sicer ima 1.8 10Nm več od 1.4 ima pa večjo porabo in regisracijo. Uradno ime modela je
Golf 18T
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 4:54 pm
Napisal/-a kolesar
....
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 4:59 pm
Napisal/-a Marek_
kolesar je napisal/-a:morejo se znebit 1.8 motorjev pa jih dajo pač na balkan..

Tudi jaz mislim, da je kaj takega. Verjetno 1.4 ima veliko poizvedbo, za 1.8 pa počasi vse bolj upada zanimanje, pri ostalih modelih.
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 5:10 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ima pa 1.8 boljši tuning potencial
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 5:25 pm
Napisal/-a kolesar
SAVINJCAN je napisal/-a:ima pa 1.8 boljši tuning potencial
plačaš pa več zavarovanja pa predvidevam da se tud pri porabi pozna

Objavljeno: Ne jun 28, 2009 5:27 pm
Napisal/-a Tattoo-
Zaradi velikega zanimanja po 1.4 TSI motorjih po celi Evropi (čakalna doba za 1.4 TSI motor s 90 kW / 122 KM je trenutno 4 - 5 mesecev

) se je VW odločil, da v Golfu ponudi tudi hišni 1.8 TSI, saj proizvodnja 1.4 TSI motorjev enostavno ne more slediti takemu povpraševanju! Hkrati ima pa kar nekaj Evropskih držav davčne razrede razdeljene glede na prostornino motorja (in neglede na moč motorja) in tam sta 1.4 TSI motorja še toliko bolj zaželjena...
V Sloveniji je uvoznik te 1.8 TSI motorje zaenkrat ponudil kot omejeno serijo vozil pod imenom
Siddharta, saj so hkrati tudi sponzor Siddharti!

Je pa ta 1.8 TSI motor enak, kot ga vgrajujejo tudi v Passata / Audi A3 / Audi A4 / ...jaz sem ga vozil v Audiju A3 Cabrio in gre super, hkrati ima pa tudi zelo nizko porabo (na testu sem imel povprečno porabo dobrih 7 litrov, kar se mi zdi za tako močan motor več kot vredu). Hkrati se mi je pa zdel 1.8 TSI motor tudi nekoliko bolj kultiviran od močnejšega 1.4 TSI motorja, kjer se pri pospeševanju zaradi preklopa med kompresorjem in turbino občasno začuti nekoliko nezvezno pospeševanje...tega pri 1.8 TSI, ki ima samo turbino ni občutiti! Sta pa oba 1.4 TSI drugače še vedno na voljo in tudi na ceniku!
kolesar je napisal/-a:morejo se znebit 1.8 motorjev pa jih dajo pač na balkan..

Spet nekdo, ki misli, da je pojedel vso pamet sveta, hkrati je pa v svojem razmišljanju tako zelo omejen, da ne vidi niti čez sosedov plot...

Objavljeno: Ne jun 28, 2009 5:33 pm
Napisal/-a Blinder
Sam res nekateri ste nespsobni, da mislite, da ima 1.8 večjo zavarovanje ali cestno takso.

Svasta majka rodi

Objavljeno: Ne jun 28, 2009 5:59 pm
Napisal/-a [Iztok]
A potem je ta 1.8 TSI v bistvu stari 1.8T motor?
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:09 pm
Napisal/-a Media3
[Iztok] je napisal/-a:A potem je ta 1.8 TSI v bistvu stari 1.8T motor?
1.8 TSi je dobro leto star motor, ne poslušaj provokatorjev.
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:10 pm
Napisal/-a Tattoo-
[Iztok] je napisal/-a:A potem je ta 1.8 TSI v bistvu stari 1.8T motor?
Nope...ta 1.8 TSI (118 kW / 160 KM) je popolnoma na novo razvit motor in s starim 1.8 T (110 kW / 150 KM) nima nobene veze!

Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:11 pm
Napisal/-a tads
Blinder je napisal/-a:Sam res nekateri ste nespsobni, da mislite, da ima 1.8 večjo zavarovanje ali cestno takso.

Svasta majka rodi

lol prav imaš, ubistvu je isto, potem se defenitivno bolj splača vzeti 1.8T , dobiš vsaj preizkušen motor
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:17 pm
Napisal/-a kolesar
sm mislu da so kak star motor noter vtaknli, tak sm prebral po zgornih postih

Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:23 pm
Napisal/-a IcEm4n
tads je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Sam res nekateri ste nespsobni, da mislite, da ima 1.8 večjo zavarovanje ali cestno takso.

Svasta majka rodi

lol prav imaš, ubistvu je isto, potem se defenitivno bolj splača vzeti 1.8T , dobiš vsaj preizkušen motor
Ne vem, a si spregledal, ampak zgoraj je napisano, da gre za dokaj svež, leto star motor (razen če ti eno leto star motor smatraš za preverjen - kar pomen, da je tud 1.4).
Tist, k prav, da je zavaropvanje dražje pri 1.8, naj lepo prilepi cene zavarovanja za 1.4 in 1.8

Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:26 pm
Napisal/-a mihaing
kolesar je napisal/-a:sm mislu da so kak star motor noter vtaknli, tak sm prebral po zgornih postih

1.8TSI motorji so se najprej pojavili leta 2007 v aletei (kot poskusni zajček), potem so sledili pri octaviji, sedaj jih ima že celotna grupa VW. Ti motorji se trenutno najbolje prodajajo v passatu cc.
@Tatto: da so pri golfu ponudili 1.8 namesto 1.4 zaradi čakalne dobe ni res. Na lagerju se jim je nabralo nekaj zaloge in tako bodo pokrili nekaj logističnih težav (poznam nekaj ljudi v VW). Proizvajaec obeh motorjev je isti in jim je enkako narediti enega in drugega, tako da to ne predstavlja rešitve čakalne dobe.
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:36 pm
Napisal/-a W|zz
mihaing je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:sm mislu da so kak star motor noter vtaknli, tak sm prebral po zgornih postih

@Tatto: da so pri golfu ponudili 1.8 namesto 1.4 zaradi čakalne dobe ni res. Na lagerju se jim je nabralo nekaj zaloge in tako bodo pokrili nekaj logističnih težav (poznam nekaj ljudi v VW). Proizvajaec obeh motorjev je isti in jim je enkako narediti enega in drugega, tako da to ne predstavlja rešitve čakalne dobe.
Če je proizvajalec isti, še ne pomeni da je orodje isto za oba motorja. Verjetno ne morejo na traku za 1.8 kar pritisnit tipko pa začet delat 1.4 tsi na dveh linijah.
Pač 1.4 delajo kolikor so pač zmogljivosti, zraven je pa 1.8 linija, ki ni maksimalno izkoriščena. Vsaj jaz tako razumem. Nisem pa še sodeloval v proizvodnji motorjev, tako da lahko da je ta teorija napačna..
Objavljeno: Ne jun 28, 2009 6:42 pm
Napisal/-a mihaing
W|zz je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:sm mislu da so kak star motor noter vtaknli, tak sm prebral po zgornih postih

@Tatto: da so pri golfu ponudili 1.8 namesto 1.4 zaradi čakalne dobe ni res. Na lagerju se jim je nabralo nekaj zaloge in tako bodo pokrili nekaj logističnih težav (poznam nekaj ljudi v VW). Proizvajaec obeh motorjev je isti in jim je enkako narediti enega in drugega, tako da to ne predstavlja rešitve čakalne dobe.
Če je proizvajalec isti, še ne pomeni da je orodje isto za oba motorja. Verjetno ne morejo na traku za 1.8 kar pritisnit tipko pa začet delat 1.4 tsi na dveh linijah.
Pač 1.4 delajo kolikor so pač zmogljivosti, zraven je pa 1.8 linija, ki ni maksimalno izkoriščena. Vsaj jaz tako razumem. Nisem pa še sodeloval v proizvodnji motorjev, tako da lahko da je ta teorija napačna..
No, sem bil že v kar nekaj proizvodnjah motorjev, avtomobilov,...
90% sklopov (motor, sedeži,..) se dela na istih linijah. Logistični problemi so tako absolutno manjši (da nebi nekatere linije stale druge delale, manjši nakup opreme,...). Delavci so tako bolj izkušeni in prilagojeni spremembam. Tak sistem so večinoma prevzeli po Toyoti (20 ključev,..). Orodja so drugačna a stroji po večini enaki. Proizvajalci, ne kopujejo za vsak izdelek drugi stroj.