Stran 1 od 1

MG

Objavljeno: Po jul 13, 2009 3:32 pm
Napisal/-a black
Kakšne so izkušnje z MG TF in mnenja o 1.8 136KM motorju?
Zanima me pokvarljivost in dobava delov,lega in nasploh plusi in minusi...

Slika

tnx

Objavljeno: Po jul 13, 2009 4:15 pm
Napisal/-a im nobody

Objavljeno: Po jul 13, 2009 4:33 pm
Napisal/-a TriCikl
Za 1.8 vvc motor (107kw) je treba čakat na dele (seveda je odvisno za katere dele gre), za 1.8i pa se načeloma vse dobi, tudi ponaredki.

Objavljeno: Po jul 13, 2009 6:11 pm
Napisal/-a Prokarjon
TriCikl je napisal/-a:Za 1.8 vvc motor (107kw) je treba čakat na dele (seveda je odvisno za katere dele gre), za 1.8i pa se načeloma vse dobi, tudi ponaredki.


107kw je stari motor... ta ki ga je on omenil je nov.


VVC in navaden 1.8 sta ista motorja z razliko da ima VVC ventile (variable valve control).


Kar se delov tiče se načoloma dobijo, tudi iz tujine ni tako dolgo za čakati če le imajo na zalogi... Tako da pač v naprej planiraš če imaš kaj tekega za zrihtat in to je to.



Avto je za moje pojme zelo živčen. Kar pomeni da se zelo hitro odziva na komande levo desno. Pač lahek, majhen in dokaj močan avto za to težo. Sicer se pelje dobro. To je zadnji pogon s sredinskim motorjem.





Če te še kaj zanima vpraši.
Brat ima namreč VVC-ja, sicer stari model, ampak tako ali tako je med njima razlika samo v zunanji plastiki. Ostalo je ostalo isto.


lp

Objavljeno: Po jul 13, 2009 6:40 pm
Napisal/-a black
Ta avtek mi je par mesecev nazaj všeč ratal ko smo ga imeli v delavnici.Sicer je šlo za F model, vendar ni bistvene razlike.Vzmetenje vem da ima TF drugačno kot F.Mogoče kdo ve zakaj so opustili ''hydragas'' sistem?

Objavljeno: Po jul 13, 2009 7:42 pm
Napisal/-a Prokarjon
black je napisal/-a:Ta avtek mi je par mesecev nazaj všeč ratal ko smo ga imeli v delavnici.Sicer je šlo za F model, vendar ni bistvene razlike.Vzmetenje vem da ima TF drugačno kot F.Mogoče kdo ve zakaj so opustili ''hydragas'' sistem?


Pri vas v delavnici, ha? S čim se pa ukvarjate? Mogoče ličarstvo?
In mogoče je bil ta F rdeč pa je šel na temno sivo? ;)


Verjetno so opustili ker je konstantno puščalo... sicer malenkostno in tudi nazaj nafilat ni noben problem. Filaš pa po polovici avta... se pravi leva stran je skupni in desna stran je skupni vod. Ga je pa zato spustit simple ;)

Objavljeno: Po jul 13, 2009 8:33 pm
Napisal/-a black
V ličlariji sm ja.
Bil je res rdeč F ampak se je tudi kompleten na novo nazaj na rdeče barval... :)

Objavljeno: To jul 14, 2009 9:53 am
Napisal/-a Prokarjon
black je napisal/-a:V ličlariji sm ja.
Bil je res rdeč F ampak se je tudi kompleten na novo nazaj na rdeče barval... :)



Hehe... zanimivo... ker ravno kakšen mesec nazaj smo tudi mi barval celega na novo, le da iz rdeče na sivo. In sem bil prepričan da pri vas...

Objavljeno: Sr jul 15, 2009 7:33 pm
Napisal/-a monster_d
Težko boš dobil kakega nerazbitega, je kolega nekaj časa nazaj kupoval, pa ni našo nekega ohranjeniga premerka tak da ga pol tudi ni kupil, pa deli so verjetno kar fajn dragi. ZAdeva pa je kar poskočna :D

Objavljeno: Sr jul 15, 2009 8:22 pm
Napisal/-a Prokarjon
Zadeva je zelo poskočna...vsaj VVC z 147 konji...Trophy z 160 konji pa bi bil že res zakon. Pprednost pa seveda relativno majna teža. Se mi zdi da nekaj malega čez tono.


Zdaj pri bratu ravno ni videt blo da bi bil razbit. Tako da je kar trofil.
Deli pa tudi niso bav bav. Čisto normalne cene. Sicer pa ebay oz. angleške strani,
brat se je takoj pridružil angleškim forumom za MG-je tako da zveš vse kar rabiš.