Stran 1 od 1
Škoda Octavia 2.0 TFSI RS
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 9:23 am
Napisal/-a El garco
Pozdravljeni,
V naslednjem letu (upam) sem si zadal, da si privoscim zgoraj omenjeni avto.
Bi pa prosil vse, ki ste bili oz. ste lastniki teh avtekov za vase izkusnje lahko tudi na privat. Najlepse pa bi bilo, ce je kak lastnik tega avtomobila tukaj gor in je pripravljen iti na pivo (jest placam znamka ni vazna

), da se uzivo kako rece.
Prosim pa vse ljubitelje drugih znamk, da se zadrzite izjav, da vam ta avto ni vsec in podobno.
Hvala ze vnaprej.
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 12:38 pm
Napisal/-a tristan01
Sicer nisem lastnik takšne Octavie kot si jo želiš, vozim pa v službene namene karavnsko različico s TDI motorjem. Med drugim pa sem imel možnost preskusiti dizelsko različico RS-a. Oprema in notranjost sta kot se za tak avtomobil spodobi športna, vendar ne nakičena, na trenutke celo malce pusta - ampak osebno mi je to všeč. Števci so lepo pregledni, BC poln informacij, klima, radio vse tam kjer pričakuješ... Morda malce moteče je precej svetlo oblazinjenje ki se hitro umaže. Na srečo se usnje in alkantara z lahkoto čistita.
Pri tako nabrušenem modelu me je precej zmotila lega avtomobila in obnašanje v pri zaviranju. Že navadna različica je na AC precej živčna in zahteva nenehna drobna popravljanja, pri RS se tudi z tršim podvozjem in širšimi gumami ne obnaša dosti bolj stabilno. Po nekaj tisoč km (z mojo službeno sem naredil cca 90.000km) ugotoviš da je večinoma krivo predvsem podvozje ki daje slab občutek, lega pa je dobra. Pri RS modelih je lega še boljša, vseeno pa je zaradi velike moči motorja ob priganjanju precej aktivna elektronika ki kroti pogonska kolesa da se ne vrtijo v prazno - zopet nedoraslo podvozje (pogrešam štirikolesni pogon). Zavore so sicer Brembo in v lepi rdeči barvi, vendar pri zelo velikih hitrostih ne upravičijo imena (morda sem dobil tak občutek ker je bil avtomobil praktično nov). Na splošno bi Octavio RS ocenil kot korekten športen avtomobil za zmerno ceno, omogoča precej hitra potovalna povprečja, vendar za preganjanje na kakšni zaviti gorski cesti malce zmanjka stabilnosti in trakcije.
Lp Tristan01
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 12:47 pm
Napisal/-a ban
tristan01 je napisal/-a:Že navadna različica je na AC precej živčna in zahteva nenehna drobna popravljanja, pri RS se tudi z tršim podvozjem in širšimi gumami ne obnaša dosti bolj stabilno.
A je možno, da je to zarad naših slabih AC in kolesnic, ki jih naredijo tovornjaki?
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 8:06 pm
Napisal/-a šinki
Poglej si test na Avto magazinovi strani med testi. Drgač sem vozil še staro serijo z 1,8T motorjem in lahko rečem da me je razen TCS (pač ne maram elektronike) avto navdušil.
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 8:32 pm
Napisal/-a shaggx
en na forumu ima ta staro RSko z 1.8T motorjem
Objavljeno: Pe jul 17, 2009 8:40 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Najboljši naslov bo za tako vprašanje:
www.skoda-team.com
Objavljeno: So jul 18, 2009 7:56 pm
Napisal/-a tristan01
ban je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Že navadna različica je na AC precej živčna in zahteva nenehna drobna popravljanja, pri RS se tudi z tršim podvozjem in širšimi gumami ne obnaša dosti bolj stabilno.
A je možno, da je to zarad naših slabih AC in kolesnic, ki jih naredijo tovornjaki?
Malce dvomim, ker sem bil s službeno tudi v Nemčiji in se dogaja isto. Opažam pa zanimivost, da pri večjih hitrostih 150+ je manj živčnosti. Občutek imam da je platforma na kateri je škoda nastala preprosto preveč raztegnjena (v osnovi je podvozje golfovo). Previs preko prednjih koles je precej konkreten in temu primerno je tudi težišče precej spredaj. Po eni strani pomeni to predvidljivo dogajanje v zavoju (nos sili iz zavoja), po drugi strani pa pd voznika zahteva precej dela in občasno tudi odvzemanje plina da ostajaš na začrtani krivulji.
LP Tristan01
Objavljeno: Po jul 20, 2009 7:29 am
Napisal/-a chan
Imel sem Škodino karavansko izkušnjo z dizelsko RS (170km) različico, žal ne s TFSI (motor mi je sicer poznan iz Golfa V GTI ter prejšnjega modela Audija A4 s pogonom quatrro, ki je odličen!).
Napram kakšnemu GTI-ju je Škoda udobnejša ter vsakodnevno uporabnejša - sam se se iz GTI-ja pobral cel polomljen ter preklinjajoč slovenske luknjaste ceste. Opremsko je Škoda, kot v navadi, izjemno bogata, navdušili so me sedeži. Pri navorsko bogatem TDI-ju je pri priganjanju medkolesna elektronika še bolj aktivna, kot je že omenjal @tristan01.
Trenutno Škoda še vedno ponuja popuste na predfaceliftano različico (osebno všečnejšo) z dovolj konkurenčno ceno.
Objavljeno: Po jul 20, 2009 8:07 am
Napisal/-a Gatsu
Tista nižja cena Octavie RS 2.0 TDI, ki jo imajo na Verovškovi je imo še vseeno v trenutnih razmerah previsoka pa tudi realnogledano glede na cenik faceliftane se mi zdi nerealna MPC ki naj bi bila skoraj 29.000 - akcijska pa je 23.100, katere pa vsaj meni ni hotel spustiti, kljub temu da sem avto celo rezerviral, kasneje pa zaradi čudnih dogodkov v službi preklical in odložil menjavo avtomobila na jesen.
Pa facelift ma določene prednosti - 2.0 TDI ima CR motor, dnevne led luči, možnost multifunkcijskega volana, lepša maska

Sedaj sam še čakam da tudi za škodo začnejo dajat podobne popuste kot pri VW in si ubodem rumeno ali pa modro limuzinsko različico

Objavljeno: Po jul 20, 2009 8:09 am
Napisal/-a El garco
Hvala vsem za vase odgovore.
Najprej naj se opravicim za pozno odgovarjanje ampak vikend je bilo potrebno izkoristit za potepanje.
Testi so eno, osebne izkusnje pa povsem drugega. Nekako ne zaupam nasim novinarjem oz v njihovo nepristranskost. Sicer obstajajo tuji clanki ampak potem smo spet na prvi tocki.
Škode poznam tudi vozil sem ze kar nekaj njih res pa, da se nikoli RS. Predvsem pa me zanimajo osebne izkusnje ljudi, ki so jih vozili oz jih vozijo.
Tristan: hvala za informacije
Chan: tocno tako ( hrbet me boli ze v postelji

)
Spuky: hvala za link
Objavljeno: Po jul 20, 2009 8:37 am
Napisal/-a chan
Gatsu je napisal/-a:Tista nižja cena Octavie RS 2.0 TDI, ki jo imajo na Verovškovi je imo še vseeno v trenutnih razmerah previsoka pa tudi realnogledano glede na cenik faceliftane se mi zdi nerealna MPC ki naj bi bila skoraj 29.000 - akcijska pa je 23.100, katere pa vsaj meni ni hotel spustiti, kljub temu da sem avto celo rezerviral, kasneje pa zaradi čudnih dogodkov v službi preklical in odložil menjavo avtomobila na jesen.
Pa facelift ma določene prednosti - 2.0 TDI ima CR motor, dnevne led luči, možnost multifunkcijskega volana, lepša maska

Sedaj sam še čakam da tudi za škodo začnejo dajat podobne popuste kot pri VW in si ubodem rumeno ali pa modro limuzinsko različico

Cena omenjene RS-ke je glede na opremo najbrž najugodnejša. Fleksibilnost Škode je omejena v skladu z maržami, glede RS ne verjamem, da bo razen čiščenja zalog kakšna posebna akcija - gre le za dokaj nišni model. Pri naročilu novega lahko pričakuješ cca 6% popust na MPC (preveri še fleksibilnost Škerjanca v Domžalah).
Motor je bil tudi pred faceliftom CR (170km), multifunkcijski volan pa je bil, tako kot sedaj, že pred kozmetično prenovo za doplačilo.
Objavljeno: Po jul 20, 2009 7:08 pm
Napisal/-a Gatsu
Hmm čudno meni je rekel prodajalec da motor še ni CR in da se multifunkcijskega volana v RS pred faceliftom ni dalo dokupiti. Marže pa tudi dvomim da so toliko nižje kot pri VW, očitno prodaja ni tako slaba kot pri konkurenci, da ne rabijo dajat večjih popustov. Pa še zalogo 2008 letnikov novih imajo kar obsežno in se seveda hočejo le te znebit - kar precej scoutov npr tudi dobro znižanih, sam to je pa že preko moje zastavljene cenovne meje.
Objavljeno: To jul 21, 2009 7:29 am
Napisal/-a chan
Gatsu je napisal/-a:Hmm čudno meni je rekel prodajalec da motor še ni CR in da se multifunkcijskega volana v RS pred faceliftom ni dalo dokupiti. Marže pa tudi dvomim da so toliko nižje kot pri VW, očitno prodaja ni tako slaba kot pri konkurenci, da ne rabijo dajat večjih popustov. Pa še zalogo 2008 letnikov novih imajo kar obsežno in se seveda hočejo le te znebit - kar precej scoutov npr tudi dobro znižanih, sam to je pa že preko moje zastavljene cenovne meje.
Glede CR TDI-ja še sam nisem več prepričan, multifunkcijski volan me pa čudi, da ne bi bil že prej za doplačilo, če si ga lahko naročil pri "navadni" Octaviji. Žalosti, da tudi v sedanji faceliftani verziji ni v serijski opremi.
Marže so podobne kot pri VW, drugo pa so akcijski modeli. Cena dobro opremljenega RS je v osnovi visoka (cca 30.000), ponujeni na Verovškovi (glede na ceno avto.net) pa je znižan za cca 20%, kar ni malo.
Objavljeno: To jul 21, 2009 8:22 am
Napisal/-a frooteg
tudi sam se odločam za nakup nove 2,0 tfsi. Zanima pa me, če je podvozje na sedanji različici RSa enako prihajajoči ? ( da bi lahko na kakšni poskusni vožnji videl kako to sploh je za peljat ) Nebi rad kupil miši v vrečki

Kaj pa razlika v podvozju med 2,0 TFSI in 2.0 TDI ?
Lp M .
Objavljeno: To jul 21, 2009 8:43 am
Napisal/-a Yagi-san
Zelo dober prijatelj ima črno karavansko izvedbo RS z 2.0 TFSI motorjem. Avto je prostoren, vozne lastnosti odlične, prožnost motorja odlična, poraba pa skoraj da nična (govorim, če primerjam z svojo porabo). V glavnem, jaz sem bil nad avtomobilom pozitivno presenečen !
Yagi-san
Objavljeno: To jul 21, 2009 12:47 pm
Napisal/-a mihajlo
TFSI 2.0 se dobi že za 22.000 (karavan) pa zihr bi dal še kšn popust... Baje na Porshe Maribor.
Če koga zanima - pa ne delam tm

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 12:59 pm
Napisal/-a Gatsu
E pa se je splačalo počakat malo! Dobil novo RSko karavan 2.0 TDI - pred faceliftom za 21.300

Drugače je ta mesec 1000 EUR popusta na Octavie RS po naročilu tudi

Zdej pa sam še trenutni avto prodat in pol bo še bolj letelo

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 1:02 pm
Napisal/-a chan
Gatsu je napisal/-a:E pa se je splačalo počakat malo! Dobil novo RSko karavan 2.0 TDI - pred faceliftom za 21.300

Drugače je ta mesec 1000 EUR popusta na Octavie RS po naročilu tudi

Zdej pa sam še trenutni avto prodat in pol bo še bolj letelo

Super cena

Objavljeno: Sr jul 22, 2009 1:48 pm
Napisal/-a DaDek
Gatsu je napisal/-a:E pa se je splačalo počakat malo! Dobil novo RSko karavan 2.0 TDI - pred faceliftom za 21.300

kdo me je prehitel ?

Objavljeno: Pe jul 24, 2009 6:29 pm
Napisal/-a CupraR
Bom dal samo komentar na agregat. Fenomenalna zadeva, še stopnja višje od starega 1.8T 180ps ki je bil bomba. Varčna zadeva, osnovni servis đabe (curijo samo na olju) niproblemov z LMM, kot pri starem 1.8T
Zelo priporočam, če prežviš registracijo, še čipaš pa je
Pa še komentar na začetku: Brembo zavore?? Malo sutra
