Stran 1 od 1
Škoda Octavia Combi dizel 103Kw DSG letnik 2005
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 8:40 am
Napisal/-a seizure
Tale avto me matra, da bi ga kupil.
Ima kdo kaj izkušenj s tem/takim/podobnim avtomobilom.
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 9:09 am
Napisal/-a ...:::Team:::...
Link si pozabil prilepit :P
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 10:21 am
Napisal/-a seizure
Sprašujem za ta tip avta na splošno. Nisem pričakoval, da bi se javil kdo, ki "ima izkušnje" z dotičnim avtomobilom iz "dotičnega oglasa" - in če bi jih imel - potem bi bil to po definiciji lastnik avtomobila, torej tisti, ki avtomobil prodaja, njegova "hvala" pa me prav veliko ne zanima. Še več: na forum se to vprašanje postavil prav zato, ker bi radi izvedel morebitne izkušnje koga, ki nima interesa pri prodaji...
Logično, mar ne?
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 11:08 am
Napisal/-a chan
Uporabnikov z omenjeno specifikacijo omenjene Octavije je v Sloveniji izjemno malo - DSG, novih v letu 2005 pa lahko prešteješ na prste ene roke (na avto.netu pa tudi obstaja samo ena verzija -

... definitivno iz uvoza).
O motorju ter menjalniku je na forumu bilo že dosti zapisanega (tudi pri drugih modelih znotraj VW) - npr.:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=69878
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 69b3f183c9
O Octaviji pa ogromno podatkov na Škodinem forumu.
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 11:45 am
Napisal/-a seizure
Hvala ti za odgovor. Sem pregledal. Glede tega motorja so očitno nekoliko nasprotujoče si informacije - jaz si mislim, če je zdržal 90.000 km, verjetno ne bo sedaj počil. Sicer pa imajo nekakšno garancijo na motor - se pravi ga nateram v Vrniški klanec do konca - če ne poči glava v treh poskusih potem tudi pozeje verjetno ne bo. OK - slaba tolažba...
Glede tega DSG očitno velja, da je super, samo pokvariti se ne sme. Glede tega je verjetno vseeno ali je avto iz Nemčije ali iz Italije...
Tudi sicer nimam kakšnih večjih težav s tem, da bi kupil rabljen avto iz Nemčije ali Italije...
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 11:57 am
Napisal/-a chan
Nekaj časa sem vozil službeno Octavio (večinoma sicer 1.9 TDI, ki je sicer pravi "šparovček"), vendar sem bil z modelom takrat izjemno zadovoljen - resda je šele prišel na trg. Z 2.0 TDI motorjem ima brat predvsem pozitivne izkušnje v Passatu (l. 2006) ter narejenimi cca 95.000km - napak na motorju do sedaj nobenih. Glede DSG - je v tem rangu najboljši samodejni menjalnik, vendar se bojim stroškov popravil, če pride do napak! Sam sicer še nisem slišal o napakah na DSG.
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 12:30 pm
Napisal/-a seizure
Ja s tem menjalnikom je prav zanimivo. Vsi ga hvalijo, istočasno pa marsikateri seviser in "strokovnjak" pravi, da - saj je fina zadeva, če bi kupoval nov avto bi vzel prav tak menjalnik,...itd, ampak starega pa reje ne kupim, ker,....nikoli ne veš, stroški poravil,..." In potem vprašam kako je s tem, ali se kaj kvarijo ti menjalniki in prav vsi rečejo - "ne to pa ne" ali "še nisem slišal" ali ...
Da ne bo tema postala tema o DSG menjalniku, ...
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 12:42 pm
Napisal/-a 4tuning_team
...da malo še jaz povem. Kar se tiče samega motorja 1.9 TDI ni nobenih posebnih težav, 2.0 TDI motorji so imeli "prva izvedba" od leta 2004-2005 manjše težave...na nekaterih je počila glava. Menjalnik DSG pa ... super zadevca, redni servisi na 60.000 km, če je pa 7-stopenjski pa nima predpisanega servisnega intervala.
Če se kupuje vozilo z dokaj realnimi kilometri, ne more biti težav...kar se tiče motorja. Preizkušena tehnika...
Moje osebno mnenje.
Boštjan
Objavljeno: Sr jul 22, 2009 11:34 pm
Napisal/-a seizure
Hvala Boštjan za odgovor..
LP
Objavljeno: Če jul 23, 2009 1:29 pm
Napisal/-a seizure
Trenutno ne najdem podatkov - ali kdo najde kakšen je pospešek do 100 za ta avto in kakšna je prostornina prljažnika?
Hvala lp
Objavljeno: Če jul 23, 2009 1:38 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Brandstof diesel
Cilinders 4 in lijn
Kleppen/cilinder 4
Brandstofsysteem pompverstuiver
Cilinderinhoud 1968 cc
Maximaal vermogen 103 kW/140 pk bij 4000 tpm
Maximaal koppel 320 Nm bij 1750 tpm
Aandrijving voor
Transmissie 6 versnellingen, handgeschakeld
Remmen voor/achter gev. schijven / schijven
Banden 195/65R15
Draaicirkel wielen 10,2 m
Lengte/breedte/hoogte 4572 mm/ 1769 mm/ 1462 mm
Wielbasis 2578 m
Gewicht 1310 kg
Laadvermogen 685 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 1400 kg/ 650 kg
Kofferruimte 560-1350 l
Tankinhoud 55 l
Topsnelheid 208 km/u
Acceleratie 0-100 km/u test 9.6 s (9,6 s)
Acceleratie 50-80 km/u in 3/4 3,6/5,1 s
Acceleratie 80-120 km/u in 4/5 7,1/8,5 s
Brandstofverbruik test 6,9 l/100 km (fabrieksopgave: 5,5 l/100km)
CO2 uitstoot 149 g/km
Geluidsniveau bij 100/120 km/u 66,9 dB/68,0 dB