Stran 1 od 2

Twingo želi Twinga - katerega ? :)

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 9:55 pm
Napisal/-a bostjank1
Letos je naš Twingo praznoval jubilejni 10. rojstni dan, videl je že ogromno krajev in se znašel v številnih situacijah, naslednjih deset let pa vendarle verjetno ne bo več tako navihanih, kot doslej. Twingo je avto z zgodbo, s tem se bo strinjal marsikateri Twingovec. :D

Kmalu bo dobil bratca, kajpak novega Twinga in ena od največjih dilem je izbira primernega motorja. :roll:

V ožji izbor smo uvrstili različico z bencinskim 1.2 16V in različico z dizelskim dCi 65 motorjem. V ponudbi je sicer tudi klasični bencinski 1.2 in turbinski 1.2 TCE motor. Od dizelskih motorjev je na voljo le ena različica.

Dosedanje izkušnje s Twingom so nam pokazale, da mu zmanjkuje sape pri vožnji v klance (denimo na AC, ko hitrost iz 130 km/h lahko pade tudi na 80) ali denimo potrebno dodatno pazljivost pri prehitevanju, saj sicer brezhiben 1.2 motor v Twingu ni primeren za športno poskočnost.

Seveda smo razmišljali tudi o različici GT s 100 konjskimi močmi, vendar se bojimo uporabnosti športne različice (nižja lega na cesti) pri vožnji v hribe in po neurejenih gozdnih cestah, kar je dosedanji Twingo odlično sprejel. GT naj bi bil zaradi športne strukture tudi manj udoben od klasičnih izvedenk, da o Twingu RS niti ne govorimo. :oops:

Po drugi strani smo se osredotočili tudi na racionalno porabo goriva in svojo pozornost usmerili v dCi motor, saj bo vozilo v naslednjih mesecih in letih najverjetneje prevozilo okoli 3.000 km mesečno, kar pomeni znaten prihranek, če predpostavimo slaba 2 litra pri 100 km prevožene poti glede na navedene vrednosti porabe motorjev.

Povsem logično bi se nam zdelo izbrati različico dCi 65, vendar se malce bojimo podobnih nevšečnosti, kot pri dosedanjem 1.2 bencinarju s skoraj enakim številom konjskih moči. :(

Kot rečeno, zvesti želimo ostati Twingu, nakupu novega vozila. Eden od glavnih dejavnikov, ki nas je navdušil tudi pri novem Twingu, je pomična zadnja klop, ki smo jo z občasno vožnjo 3. osebe ali prevažanjem človekovega najboljšega prijatelja v prtljažnem prostoru, s pridom izkoriščali vsak dan. :)

Seveda bomo kdaj razmišljali tudi o Seniku, Kanguju in večjih bratcih, zato naj tokrat diskusija teče le v okviru izbire novega Twinga. 8)

Za pomoč in predloge se zahvaljujemo.

Twingovi ;)

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 9:59 pm
Napisal/-a maniaxxx
dci je manj obcutljiv na klance zarad navora ...samo je prasanje ce se financno splaca kljub manjsi porabi. Js bi vseeno vzel 1.2 tce...


p.s..mislim da en najlepse spisanih topicov o kupovanju vozila na avt.com ;)

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 9:59 pm
Napisal/-a Slicker
če vas skrbi poraba definitivno dci, če se pa lahko sprijaznete s 2-3 litre višjo porabo, potem pa 1.2T. Punca je imela čipanega dci65 in se ni ustrašil nobenega klanca. res da ni bil dirkalnik, ampak za normalno vožnjo za nezahtevnega voznika dovolj. ampak je predpogoj da bo čipan na 80hp al kolkr pač se da potegnit ven iz tega motorja. :lol:

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:01 pm
Napisal/-a sejjaretun
Slicker ti bi vse chipal,chip maniak :lol:

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:18 pm
Napisal/-a mihaing
sejjaretun je napisal/-a:Slicker ti bi vse chipal,chip maniak :lol:


OFF: doma ma še ziher šporhet načipan, da hitrej speče :lol:

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:24 pm
Napisal/-a sejjaretun
mihaing je napisal/-a:
sejjaretun je napisal/-a:Slicker ti bi vse chipal,chip maniak :lol:


OFF: doma ma še ziher šporhet načipan, da hitrej speče :lol:

:lol:

ON: pomoje se nimas kaj bati glede dci-ja,mislim da bi to bila idealna resitev, glede na to da delas 3000km mesecno ;)

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:30 pm
Napisal/-a mihaing
probaj se zmeniti naj ti nabavijo 85KM, ker ga za druge trge v Novem Mestu tudi delajo. Sem sprobal to različico in je prava raketa.

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:35 pm
Napisal/-a zlarre_
Jaz bi vzel 1.2 75konjičkov....ga ima prijatelj....sam sem ga tudi vozil....avto zelo lepo gre in zelo mala poraba je.....5l/100km cirka.....če vzameš dizela bo 4-4,5l/100km....cirka. Velike razlike ni. ;)

To je mali avtek, in mislim da je nesmiselno kupovat dizela. ;)
Če hočeš malo bolj športno vožnjo si vzami 1.2 100konjičkov. ;)

Če si pa pravi ljubitelj tega avtomobila pa 134konjičkov. :twisted:

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:36 pm
Napisal/-a Technologic
1.2 tce je isti motor ko v cliu?

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 10:51 pm
Napisal/-a Blinder
Ma dizel v clotu porabi tolko % manj kot v ostalih avtih. Če bi dizel porabil 4.5 in benzin 5.0, bi razlika samo 10% v prid dizlu. Dizel pač ima tolko pa tolko večji izkoristek zato doseze manjso porabo, ki ni samo 10% manjša, ampak ene 25%.
Je pa res da med 4.5 in 6 je manjša ralzika kot med 7.5 in 10.

Objavljeno: Ne avg 16, 2009 11:15 pm
Napisal/-a hp6715s
Technologic je napisal/-a:1.2 tce je isti motor ko v cliu?


Ja, 100 HP

Objavljeno: Po avg 17, 2009 12:45 am
Napisal/-a scmoky
Glej sam imam 1.2 Turbo, pa lahko rečem super avtek. Obvezno vzami avtomatsko klimo. Res je mogoče malenkost trši ampak je zato lega boljša. Drugih motorjev nisem vozil tak da ti ne morem povedati kakšna je razlika, je pa res da sem zelo zadovoljen, avto fajn vleče. Pa tudi neja nekaj extra pije.
Pa čipaš ga lahko na 130 konjev, za to se jaz že spogledujem ker 100 konjev ti postane premalo :twisted:
Drugače pa napredek, ti ne bo žal da si ga kupo

Objavljeno: Po avg 17, 2009 6:18 am
Napisal/-a bk206
mihaing je napisal/-a:
sejjaretun je napisal/-a:Slicker ti bi vse chipal,chip maniak :lol:


OFF: doma ma še ziher šporhet načipan, da hitrej speče :lol:

ta je pa dobra :D :D

Objavljeno: Po avg 17, 2009 6:23 am
Napisal/-a frgo
Če zmanjkuje sape pri vožnji v klance pri starem twingu, potem bo pri novem z 1.2 16v motorjem še bolj. Je namreč pomanjkanje navora v nizkih obratih občutno. Poraba ne bo nikdar blizu 5l. 6 - 6.5 je realnih.

Objavljeno: Po avg 17, 2009 6:47 am
Napisal/-a Technologic
No v twingu sem se vozil 75hp pa se mi je zdel zelo počasen + speljevanje v klancu je blo porazno.

Clio 1.2 tce pa dobro vleče (v višjih obratih).

Objavljeno: Po avg 17, 2009 8:49 am
Napisal/-a bostjank1
Kot že rečeno, GT različica ima po eni strani odličen motor, po drugi strani pa se nam zdi vozilo manj uporabno v hribih zaradi nizke lege na cestišču - znanec nam je namreč posredoval podatke o višini, razdaljo tla-spojler oziroma tla-podvozje, in avto je v primerjavi s starim Twingom precej precej nižji.

Kot najbolj sprejemljiva se kaže opcija z 85 dCi, ki v Sloveniji ne obstoja v ponudbi.

Tisti, ki uporabljate novega Twinga s TCE motorjem - prosimo za res točne podatke o porabi v mestu in izven mesta ter pripisan način vožnje (športni, uravnotežen, varčen.

Objavljeno: Po avg 17, 2009 8:52 am
Napisal/-a Technologic
Kolega ma clia z 1.2 tce ob zelo športni vožnji ma porabo v mestu 7-8litrov.

Pa velikokrat zabije do blokade.

Objavljeno: Po avg 17, 2009 1:49 pm
Napisal/-a scmoky
In po možnosti ga zabije do blokade hladnega :lol: ...
Hm poraba, nisem še nekak opazoval. Se pa na dolge ture da porabit 5l če ga ne tiščiš. V mestu pa tak vsak semafor na puno pa itd. 7,5l max. Tak da 6 l pije povprečno.
Če pa vzameš dizla pa čipaj pa bo avto prek dovolj šel. Jaz se že tudi spogledujem s čipom za tega.

Objavljeno: Po avg 17, 2009 2:30 pm
Napisal/-a modri D.
Ne vem, zakaj bi tlačil dizla v tak mali avto ... Pa tudi 1.2 tce sploh ni ne vem kako trd, čist fino se pelje - bolj ga jaha kratka medosna razdalja ... Sicer ma malo višjo porabo, sam morš upoštevat dejstvo, da je novi twingln precej težji od tastarega ... Pa tudi nizek ni ne vem kako - po kakšnih brezpotjih ga pa mislš sploh vozt? Meni se 1.2tce najbolj dopade (kot že omenjeno, ima dobro lego in leti ko sneta skira), je pa res, da je malenkost bolj žejen, kot bi si človek pri takem motorju želel (pričakoval).

Lp!

Objavljeno: Po avg 17, 2009 2:32 pm
Napisal/-a Technologic
Zakaj avto jaha kratka medosna razdalje?

Nevem vedno vozim take ki imajo dolgo, pa sem mislil da je kratka samo +