Stran 1 od 2
VW Passat l. 2005-2007: 103KW 140 KM ali 77KW 105 KM
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:20 am
Napisal/-a Jagr
Zanima me, ali lahko kdo pove, kaka je razlika v vožnji med obema mašinama. Sam se sicer bolj nagibam k nakupu Passata s 140 KM, pa me malo moti, ker z 103 KW ravno poseže v razred 100-130 kw, kar se pri registraciji pozna cca. 60 evrov. Je kaka bistvena razlika v vsakodnevni vožnji, je 105 KM prešvoh za tak avto ? Kako se to čuti na avtocesti ? Mogoče pa se motim, pa razlika sploh ni opazna... Prosim za vašo pomoč.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:56 am
Napisal/-a adis
tistih 60€ boš pa ja pogoltnil ... razlika je opazna tako pri pospeševanju kot pri vožnji na ac
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 10:15 am
Napisal/-a tdk
Vzami mocnejsega;ko sem jaz kupoval laguno sem probal najbolj švoh varianto(nekje rang slabšega passata) in 150 konjsko.Razlika je več kot občutna;če imaš priliko probaj pa boš videl;pospešek,navor,poraba....pa sem vzel 150km,diesel.
Žena ima jetto z 1.6 mašino benzinar,pa se mi zdi da avto res ne gre nikamor...
lp tdk
p.s.Kot je en ze napisal...tistih 60 evrčkov pa ni tak problem.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 10:20 am
Napisal/-a Shebo
Passat je prevelika krava za 105 konjičov... Vzemi 140 konjskega in ne bo ti žal. 60 € na leto je 5 € na mesec - mnda ja ne misliš bankrotirat zaradi tega
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 4:19 pm
Napisal/-a simply
Ste sigurno da je samo 60 EUR letno?

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 4:23 pm
Napisal/-a RobberDuck
men se tud zdi, da je mal več. Prej 160€, kot pa 60€.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 4:26 pm
Napisal/-a MatejW
simply je napisal/-a:Ste sigurno da je samo 60 EUR letno?

Ce mas 55% bonus, potem ja

Objavljeno: Sr avg 26, 2009 5:34 pm
Napisal/-a dnovak24
vsekakor sem za 103 kw, ker 77 kw je za passata skoraj premalo. To je čist subjektivno mnenje.
Objavljeno: Sr avg 26, 2009 7:24 pm
Napisal/-a simply
Hotel sem samo povedat, da je 105 KM DVA razreda nižje od 140KM.
Lp
Objavljeno: Če avg 27, 2009 8:29 am
Napisal/-a Jagr
MatejW je napisal/-a:simply je napisal/-a:Ste sigurno da je samo 60 EUR letno?

Ce mas 55% bonus, potem ja

Ja, točno Matej, imam pač srečo da mam 55% bonus. Sej vem, 60 evrov ni hudo, vsekakor bom to pogoltnil

Avto je res velik, žal mi je le, da ni zaslediti mašino, ki bi mela npr. 120-130 kw in 150-170 konjev. To bi blo perfect...
Objavljeno: Če avg 27, 2009 8:31 am
Napisal/-a Jagr
hladni je napisal/-a:Vse to je odvisno od uporabnika, če mene kdo vpraša. Doplačila je res čez 100 v povprečju, jaz dam 156eur več na leto. Seveda se pozna razlika, vendar se je treba vprašat če res to rabimo! Tukaj so razni problemi z 2.0 tdi-ji, pa ne mislim na pokanje glave. Poraba če ga tiščiš je tudi 9,5, drugače 7, spet odvisno kak voziš. Medtem ko je 1,9 majhen in trpežen osel, ne pije olja. Skratka če je v igri dosti avtoceste in več oseb v avtu potem 140, drugače 105. Kak pa je blo včasih, ko je bla v a6 top motorizacija 140 in osnova 90, pa so se vsi vozli in šlepali prikolice.

to tudi drži, sem videl v avtocampih peugeote 306 ki so iz nizozemske pripeljali prikolice

Objavljeno: Če avg 27, 2009 9:42 am
Napisal/-a brrr
iz lastne izkusnje ti povem, da je vcasih se 140KM premalo (pa ne za neko tiscanje). je pa res, da ce si zelo umirjen voznik 105KM zadostuje.
druga tema pa je vzdrzljivost motorjev. tu ti priporocam predvsem 105 konjskega, ker gre za dokaj staro ampak preverjeno zasnovo, ki ne dela tezav, za razliko od 2.0. moj je po nekaj vec kot treh letih odsel, ker je bilo tezav za celo knjigo. (pobrskaj med mojimi posti).
obstaja tudi 170KM passat. kar nekaj jih najdes tudi na avto.net
Objavljeno: Če avg 27, 2009 10:16 am
Napisal/-a tristan01
brrr je napisal/-a:iz lastne izkusnje ti povem, da je vcasih se 140KM premalo (pa ne za neko tiscanje). je pa res, da ce si zelo umirjen voznik 105KM zadostuje.
druga tema pa je vzdrzljivost motorjev. tu ti priporocam predvsem 105 konjskega, ker gre za dokaj staro ampak preverjeno zasnovo, ki ne dela tezav, za razliko od 2.0. moj je po nekaj vec kot treh letih odsel, ker je bilo tezav za celo knjigo. (pobrskaj med mojimi posti).
obstaja tudi 170KM passat. kar nekaj jih najdes tudi na avto.net
Kot napisano 105 KM je za pasata premalo. Sam vozim octavio s takim motorjem pa je na trenutke malce podhranjen motor. Predvsem na AC, ko je potrebno pri 120 ali več pospeševati. Za samo umirjeno vožnjo ob enem ali dvema potnikoma pa zna tudi v Passatu zadoščati. Vendar dvomim da kupuješ tako limuzino da se boš v njej vedno vozil sam pa še to umirjeno. Razlika v registraciji se ti bo skozi leto pokrila v manjši porabi.
LP Tristan01
Objavljeno: Če avg 27, 2009 11:50 am
Napisal/-a cordo
Vsak dan vozim 105 konjev po AC in lokalnih cestah (120km/dan). Dost je za tako kravo tudi toliko konjev! Po regionalnih pomeni 5L/100km; AC pri 130÷150 pa 6L/100km. Skupno povprečje je 5,5÷6L/100km.
Če si slučajno malo bolj športen šofer ti pa tudi R36 ni dost

.
Objavljeno: Če avg 27, 2009 1:25 pm
Napisal/-a Kael
tristan01 je napisal/-a:Kot napisano 105 KM je za pasata premalo. Sam vozim octavio s takim motorjem pa je na trenutke malce podhranjen motor. Predvsem na AC, ko je potrebno pri 120 ali več pospeševati. Za samo umirjeno vožnjo ob enem ali dvema potnikoma pa zna tudi v Passatu zadoščati. Vendar dvomim da kupuješ tako limuzino da se boš v njej vedno vozil sam pa še to umirjeno. Razlika v registraciji se ti bo skozi leto pokrila v manjši porabi.
Že v manjšem avtu, npr. Leon, Golf je 1.9 TDI s 105 KM komaj dovolj - dokler si sam v avtu avto potegne toliko, da se da normalno prehitevat, čim pa si enkrat naložen, pa je treba prehitevanja že malo premislit, saj mimogrede mimo vdariš, ker je motor ob bolj naloženem avtu podhranjen. Druga zgodba tega 105 KM motorja je poraba in glasnost: dobro dokler voziš do 110 na avtocestah, je poraba krepko pod 6litrov ter glasnost znosna, ko pa pospešiš proti 130 vrtljaji pridejo že skoraj na 3.000 rpm, glasnost je takšna, da se že težko pogovarjaš poraba pa strmo naraste - sam merim porabo okoli 8 litrov, če vozim po avtocesti 160 na uro. O tem, da je motor praktično od 120 dalje mrtev za nabiranje kakšne hitrosti ne govorim. Naslednji manjko tega motorja je v večini primerov šesta prestava, če pa je še šesta prestava začne nekje tam kot pri 5 stopenjskem peta in nisi naredil nič (primerja 1.9 TDI 105 KM Leon in 1.9 TDI v Touranu).
Kar se tiče 2.0 TDI motorja 140 KM sem sam beležil nižjo porabo - v 100 kg težjo Alteo obuto v 17" pnevmatike sem vozil pod 5L / 100 km, kar mi z 1.9 TDI-jem v mojem avtu nikoli ni uspelo, prav tako pa je bila pri 120 poraba zaradi 6 prestave slab liter nižja, kot v mojem Leonu. Drugo pa je seveda, če začneš 2.0 motor priganjat - takrat pa je za kakšen liter bolj požrešen kot 1.9 TDI, 9 L+ ni noben problem, vendar pa, se vsaj dostojno pelješ tudi ko je avto malo bolj naložen in imaš zgledeno glasnost v notranjosti pri dovoljenih hitrostih. 170 KM zadevca pa je sploh raketa

. Osebno v Passat-a z 105 KM nebi maral, razen če bi imel namen šparat in ne vozit več od dobrih 100 na uro.
Re: VW Passat l. 2005-2007: 103KW 140 KM ali 77KW 105 KM
Objavljeno: Če avg 27, 2009 3:01 pm
Napisal/-a Ivan36
Jagr je napisal/-a:Zanima me, ali lahko kdo pove, kaka je razlika v vožnji med obema mašinama. Sam se sicer bolj nagibam k nakupu Passata s 140 KM, pa me malo moti, ker z 103 KW ravno poseže v razred 100-130 kw, kar se pri registraciji pozna cca. 60 evrov. Je kaka bistvena razlika v vsakodnevni vožnji, je 105 KM prešvoh za tak avto ? Kako se to čuti na avtocesti ? Mogoče pa se motim, pa razlika sploh ni opazna... Prosim za vašo pomoč.
Evo moje sožalje

nikoli ne boš vedel, kaj zamujaš s temi mličnki vzemi enga oreng bencinca pa bo letelo za pol manj kakor daš za tale smrad :P
Samo primeri po mojem okusu
http://www.avto.net/ad.asp?id=3089115
http://www.avto.net/ad.asp?id=3059022
http://www.avto.net/ad.asp?id=2356829 pogojno reveč km
http://www.avto.net/ad.asp?id=3072916
Objavljeno: Če avg 27, 2009 3:13 pm
Napisal/-a c.o.b.
Ivan36: je seštevek obeh cifer v tvojem vzdevku tvoja starost? tko namreč deluješ..
lahko dobiš 20 argumentiranih mnenj, kar ustreza teb, boš vidu na testu najbolj...
nism zagovornik hitre vožnje oz. prehitevanja tam kjer ni treba, pa se mi vseen zdi da bil 2.0 v tem primeru boljša izbira, se pele bolj udobno in gladko... če pa ne boš sam u avtu, pa sploh.
Lp
Objavljeno: Če avg 27, 2009 3:23 pm
Napisal/-a Ivan36
c.o.b. je napisal/-a:Ivan36: je seštevek obeh cifer v tvojem vzdevku tvoja starost? tko namreč deluješ..
lahko dobiš 20 argumentiranih mnenj, kar ustreza teb, boš vidu na testu najbolj...
nism zagovornik hitre vožnje oz. prehitevanja tam kjer ni treba, pa se mi vseen zdi da bil 2.0 v tem primeru boljša izbira, se pele bolj udobno in gladko... če pa ne boš sam u avtu, pa sploh.
Lp
Kakor ti je volja :P Tile modeli grejo od 9500€ letnik 05 do 21990€ 07 torej niti 250€ na leto več za AO ne sme biti ovira

ali pač ?Glede nad 100kW pa itak 110

od viška ne boli glava. Je vse še toliko bolj smešno ko moj seštevek let

Objavljeno: Če avg 27, 2009 4:43 pm
Napisal/-a dnovak24
če še nisi imel dizla, pol lahka take govoriš, ni bencinarja da bi ga jaz imel
Ok, vem da letijo k hudič ti novi, ki majo turbino sam poraba je pa še vedno višja od normalnega dizla

Objavljeno: Če avg 27, 2009 4:57 pm
Napisal/-a Ivan36
dnovak24 je napisal/-a:če še nisi imel dizla, pol lahka take govoriš, ni bencinarja da bi ga jaz imel
Ok, vem da letijo k hudič ti novi, ki majo turbino sam poraba je pa še vedno višja od normalnega dizla

O so bili so še , nič , da bi gate trgalo v glavnem so odlični samo za kake dolge klance v primeru, da jih imaš več v okolici , ostali po ravnem glih tako peljejo 130 kmh
Evo primer sem ene 18 mesecev vozil vsaki dan IVG - KP+ NM z samo 70KM

( kamionček ) torej recimo, da imaš dobro službo v KP do tja je nekaj daljših klancev za dol nazaj tudi, pod 100kW nebi vzel motorja v avtu ali kombiju

bolj sproščena vožnja

manj pretikanja pri ogromno prehitevanj preverjno.