Stran 1 od 4
RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE
Objavljeno: Pe sep 04, 2009 6:16 pm
Napisal/-a MAHI
Pozdravljeni
Sem pred nakupom enoprostorca kjer me je Renault z novim Grand Scenic zelo prepričal in sicer motor 1.4 TCE 130km.
Zanima me kako je sedaj z kvaliteto teh bencinskih motorjev pri Renaultu
Se je kvaliteta kaj izboljšala z novo generacijo modelov kot so Megane,Clio 1.2 TCE, ki je že nekaj časa na cesti in so se mogoče že pokazale dejanske izboljšave,napeke teh motorjev itd?
Hvala!
Objavljeno: Pe sep 04, 2009 7:18 pm
Napisal/-a RaVeN
Moj Clio III po dobrem letu z 1.2 TCE motorjem dela brezhibno. Motor je res super, zelo tih, zmogljivosti pa so tudi zelo dobre. Zaenkrat s tem motorjem še nisem imel težav zato menim da je tudi 1.4 motor vzdržljiv in zmogljiv. Seveda pa je veliko odvisno od samega načina vožnje in varčevanja motorja pred prevelikim priganjanjem, sploh ko je le-ta še nov.
Objavljeno: So sep 05, 2009 3:12 pm
Napisal/-a odprti clio
Motor ma turbino, zato morš temu primerno z njim delat. Kokr sm pa govoru s svojim kolegom, k šraufa renoje, je pa reku, da do zdj z 1.2 TCE-jem ni blo težav in da se isto prčakuje za 1.4 TCE.
Re: RENAULT MOTORJI 1.2 - 1.4 TCE
Objavljeno: So sep 05, 2009 5:53 pm
Napisal/-a frgo
MAHI je napisal/-a:Pozdravljeni
Se je kvaliteta kaj izboljšala z novo generacijo modelov kot so Megane,Clio 1.2 TCE, ki je že nekaj časa na cesti in so se mogoče že pokazale dejanske izboljšave,napeke teh motorjev itd?
Kaj se ima pa kvaliteta za izboljšat? Renaultovi bencinski motorji nikdar niso bili problematični, prej obratno. Za dizle izpred nekaj let pa tega žal ne morem trdit.
Objavljeno: Ne jan 31, 2010 9:56 pm
Napisal/-a berlonso
bo mnadaljeval v tej temi:
zanima me o 1.2 TCE. so se odkrile kakšne napake? kdo ki dela na Renault servisu oz je šravfau take motorje ali ima v lasti tak motor, zna kaj več povedat? nisem še namreč dovolj prepričan v downsizing

.
peljau sm se in sem njim kar zadovoljen, bol me zanima vzdržljivost.
hvala in lep pozdrav
Objavljeno: Ne jan 31, 2010 10:25 pm
Napisal/-a WMB
V 1 letu niti ene napake na teh motorjih...
Zgleda da je dobro skonstruiran, sicer pa stari 1.2 motorji so zeloo zeloo zanesljivi avti, dosegajo brez večjih težav 300.000km le z rednim vzdrževanjem, se pravi olje in filtri....
1.2TCE je izvedenka iz D7F motorja, ki je seveda še v veliki meri izboljšan...
Tudi sam razmišljam o Clio 3 z 1.2 TCE motorjem za drugi avto...
Objavljeno: Po feb 01, 2010 12:28 am
Napisal/-a odprti clio
Men je žal, da s punco nisva kupila clia z 1.2 tce motorjem - pustil sem si sprati glavo z nasveti antirenojevcev... Sedaj pa imam za 25KM in eno turbino ter "ogromno" navora lažji motor. 1.2 16V in 1.2 16V tce sta praktično en in isti motor - D4F (izpeljana še iz starejšega D7F motorja). Če ravnaš turbini primerno, se nimaš česa bati.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 8:53 am
Napisal/-a JamesTheMan
Sam imam v svojem avtu motor 1.2TCE in bo kmalu dve leti od kar ga imam, in zaenkrat še vse brez težav. Motor je tih, dokaj poskočen (100KM), tudi za prehitevanja gre lepo mimo, poraba pa okoli 7 - 7,5l mešane vožnje (večinoma mestne). Tudi z mesta lepo spelje, sploh v mestu ko je treba kdaj malce hitreje speljati. Tako da če bi se še enkrat odločeval glede motorja, bi vsekakor vzel enakega.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 9:53 am
Napisal/-a berlonso
hvala lepa za nasvete in izkušnje. če bo prišlo do nakupa ( močno upam

), bom verjetno vzeu 1.2tce. 1.2 16V imamo doma na Cliu 2001 (tak kot Storia) in je nekako dovolj, vendar je novi Clio 200kg težji. so se na avtomobilu pojavili kakšni črički?
mogoče kdo ve če je kakšna akcija pri Renaultu da dobiš popust če notri ob nakupu novega pripelješ izrabljen avto? (v Italiji ima Peugeot trenutno kar 4500eur

).
hvala in lep pozdrav
Objavljeno: Po feb 01, 2010 11:45 am
Napisal/-a JamesTheMan
Glede akcij ne vem, splača se ti pa obiskat čimveč avtohiš, ker so cene vsepovsod različne in lahko hitro prihraniš kar nekaj denarja. Pa še kakšne gume in platišča zahtevaj.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 1:44 pm
Napisal/-a Blinder
Objavljeno: Po feb 01, 2010 3:14 pm
Napisal/-a berlonso
tisti diagram mi noče povečati
drgač pa krivulja navora je lepo konstantna, brez "vrha".
podatki so torej zelo točni...
je še kakšna lastnost ki sem jo prezrl oziroma je ne znam odčitati iz dynota?
hvala in lp
Objavljeno: Po feb 01, 2010 3:22 pm
Napisal/-a Energetik81
berlonso je napisal/-a:tisti diagram mi noče povečati
drgač pa krivulja navora je lepo konstantna, brez "vrha".
podatki so torej zelo točni...
je še kakšna lastnost ki sem jo prezrl oziroma je ne znam odčitati iz dynota?
hvala in lp
Klikni na Downloads, imaš tam velik diagram, še enote lahko izbiraš. Pa še številčne podatke maš v tabeli.
Lastnost je ta, da je krivulja navora ravna, kot si napisal, kar pomeni, da si lahko "len" z menjalnikom in že v nizkih obratih dobro vleče.
Max moč pa doseže tam ko vsi običajni bencinarji, malo pod 6000rpm.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:08 pm
Napisal/-a pskoda
Ste eni hecni, pravite da imate avto eno ali dve leti pa ni nobene okvare?! Počakajte, da bo avto star +5 let in nad 100kkm pa bomo potem vidli kako se bo odrezala mašina. Kolikor se jaz spomnim ima en formaš twingota z 1.2TCE mašino in ima kar naprej ene probleme
Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:21 pm
Napisal/-a Renault_user
resda nisem twingaš, je pa moja nočna mora Clio3 letnik 12/2008 1.2TCE... zdej ma 24.000km, poraba 9,1/100, cukanje, nemiren tek, nihanje obratov, za 30% slabše zmogljivosti v 4,5 prestavi... vse živo... noben ga pa ne zna oz. noče zrihtat... vsi govorijo da je za njih ok...pač garancija in znane renaultove fore serviserjev...
Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:55 pm
Napisal/-a odprti clio
Lej, tle ni nekih for. Js sm garancijo uveljalju zarad banalnosti - ampak sm jo in so popravl; neneazadnje je biu avto slabih 12 jurjov in s tako opremo more bit tipitopi. Sm pa pelu tud testnga (za katerega so verjetno vsi skrbeli kot za punčico svojega očesa) s precejšno kilometrino na števcu (za slabi dve leti star avto) in se je pelju super; lepo vleku, nč tresu, poraba pa z nežno nogo clo odtenk nižja od mojga atmosferca... Če te nočjo upoštevat pa kontaktiri renault nissan Slovenija. Glede čričkov - moj jih pri 45kkm še ne oddaja; ne bi biu pa presenečen, če bi tisti s plastičnimi armaturami že kaj škripali. Pa tCe100 je zuni že neki časa in sm 100% da jih ni malo s 130+kkm na števcu, kar pa ni tok zlo mjhna kilometrina in bi vsi z največjim veseljem že okrog razlagal, če bi ble kake serijske napake. Enostavno gre za motor, ki že praktično desetletje špila brez večjih težav; le nadgradil so ga s fenom.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:08 pm
Napisal/-a Renault_user
zaradi banalnosti ja (sej svečke so mi zamenjali v garanciji, samo to ni pomagalo nič, torej napake niso našli), ko pa ne vedo kaj je narobe, ali se gre za veliko napako oz. denar, takih izkušenj pa nimaš, zato ne govori... Ja kaj, a misliš, da v 4 mesecih pregovarjanj, razdajanja svojega prostega časa za komaj ulavfan avto nisem zahteval da ga popravijo?
še enkrat: renault nikoli več! Pa ne zato, ker bi bil motor slab, nasprotno, je eden boljših, ki pa ga uniči slaba prodaja in svetovanje ter servis. (rečejo, da je prvi servis na 20.000 halo!!!). Motor je torej super, tudi nagrajen, je pa vse ostalo toliko slabše (elektronika, materiali). Servis pa ti laže v oči in se dela, da novega avta ne znajo oz. nočejo popraviti ker je za njih vse ok. In če ti reče da je vse ok, se lahko samo slikaš in pokličeš inšpektorja v revoz, ki bo povedal enako, v korist firme. Danes je vse v denarju in če ti shodi nekaj zahrbtnega v motorju si ga pošteno nasrkal. Tisti, ki tega ni doživel naj prosim ne pametuje! (razen tega, da mu je crknil brisalec in so mu ga zamenjali:))
Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:38 pm
Napisal/-a tricot
v meganu grandtour je 1.4tce čist o.k.,avto ima sicer samo 4000km prevoženih,ampak zaenkrat brez problemov,ga pa šparamo še zaenkrat...trenutna poraba po bc je 7.7 večinoma mestne vožnje.Prejšnji avto Clio (tud 1.4 l L.2006) je imel podobno porabo(7.5).Prevoženih je imel 53 000 ob prodaji in ni bilo nobenih težav-nikoli.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:57 pm
Napisal/-a odprti clio
Več sto- morda celo tisočeverskega popravila res nisem imel (kar se garancije tiče), pa vseeno - moj avto tudi ni šumel pri 130 km/h kar se njih tiče; no, zdj pa res ne šumi več. Žal mi je za tvoje probleme... Upam, da jih vseeno rešiš - ti pa ne vrjamem, da so te odpikali tudi pri predstavniku.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 8:24 pm
Napisal/-a berlonso
torej bolj kot z motorjem problemi z servisi...

zaenkrat doma nismo imeli takih problemou, edino ko smo morali kljub garanciji nekaj doplačati (so pa avto peljali u Revoz in menjali električno napeljavo in računalnik). točno zakaj se je šlo in zakaj smo morali doplačati (kar zame pri garanciji ni dopustno) ne vem ker mi je blo takrat 14 let in me ni zanimalo več kot toliko. a nimajo vsi Clioti armaturke iz trde plastike? vozil sem Exceptiona, ki je max oprema in ima prav tako trdo plastiko razen dela kjer je klima, kjer je "visoki sijaj".