Stran 1 od 2

VW Passat 1.6TD nakup

Objavljeno: Po sep 14, 2009 3:08 pm
Napisal/-a sacrifice
Pozdravljeni

Zanimam se o nakupu Passata letnik 1991 za 1.6 TD motorjem 80KM, in me zanima cim vec o tem avtu poraba....kvarljivost... pa ce se splača kupit

lp jan

Objavljeno: Po sep 14, 2009 3:33 pm
Napisal/-a baucek
Mi smo podoben avto kupili, ko je imel 315.000 in prodali z 420.000 ker je šla turbina. Drugih problemov ni bilo se je pa avto uporabljal za "delavski" avto - vlečenje prikolice itd. Poraba je bila pa ob 5.5 do 6.5 litra.

Objavljeno: Po sep 14, 2009 3:48 pm
Napisal/-a sacrifice
trenutno mam vectro a 2.0i, in bi rabil se en avto zaradi porabe ker delam kar konkretne kilometre, zdej ta ki ga mislim kupit ima 220000km prevozenih, upam da res ni večjih problemov na tej mašini

lp jan

Objavljeno: Po sep 14, 2009 4:03 pm
Napisal/-a Mindflash
Za (skoraj) 20 let star avto je skoraj neumno postavljati taka vprašanja. Glede na starost in prevožene kilometre ti ne more nihče garatirati, da ne boš ostal kje na cesti, zato pa ima avto nizko ceno. Poraba pa bo zagotovo majhna.

Objavljeno: Po sep 14, 2009 4:42 pm
Napisal/-a sacrifice
sej ze z vectro sem ostal parkrat na cesti to vem da je možno, samo upam da za ta denar bo kar soliden avto ki bo tudi solidno potegnil

Objavljeno: Po sep 14, 2009 5:30 pm
Napisal/-a adis
Mindflash je napisal/-a:Za (skoraj) 20 let star avto je skoraj neumno postavljati taka vprašanja. Glede na starost in prevožene kilometre ti ne more nihče garatirati, da ne boš ostal kje na cesti, zato pa ima avto nizko ceno. Poraba pa bo zagotovo majhna.


vem za enega passata, ki ima čez 350.000km če ne še več in nikoli ni bilo nobenih težav z avtom ( samo redni servisi) in za katerega lahko dam roko v ogenj, da bo delal še brez problema cca. 150.000km in bo bolj vzdržlijiv kot polovica avtomobilov, ki so sedaj našem trgu

@sacrifice: več boš imel problemov z vectro kot pa z passatom ( preverjeno) in presenečen boš nad prostornostjo v avtomobilu ;)

tu in tam, če vidiš kako pikico rje jo hitro saniraj ...

Objavljeno: Po sep 14, 2009 5:50 pm
Napisal/-a sacrifice
pri vectri z masino nimam problemov(nikjer kapljice olja), problemi so z pokanjem cevi, optiko in seveda rjo, upam da bo dober nakup, vectra bo pa sla na rihtanje rje nato pa na styling.

lp

Objavljeno: Po sep 14, 2009 6:40 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Če ne poznaš lastnika, je o kilometrih pri tako starem avtu, naravnost smešno govoriti. In tudi ne pričakovat, da boš tak avto samo tankal in vozil, ker je enostavno vse dotrajano, če ne od kilometrov, pa od starosti. Motorji 1.6TD pa tudi niso bili preveč zaupanja vredni. Bolj slabo rojeno, poraba je pa res skromna.

Objavljeno: To sep 15, 2009 6:55 am
Napisal/-a sacrifice
evo avto sem kupil, motor zgleda suh, temperatura se dvigne do 70 stopinj in utripa lučka za vodo, sam prejsni lasnik mi je rekel da ko je menjal kiler da je zacela svetit, ce ma kdo idejo lepo prosim. Pa problemi so pri toplem vžigu, vergla nekaj časa pa ko se malo poigraš s čokom uzge. Drugace pa mašina lepo ohranjena pucana in suha.

Objavljeno: To sep 15, 2009 7:25 am
Napisal/-a dnovak24
če topel vžge težko je kar zdihan motor že :D

Objavljeno: To sep 15, 2009 7:49 am
Napisal/-a sacrifice
sumim na problem s cokom, ker ucasih pa takoj užge, dela pa normalno in gre dobro, mislim da pri 210000 ne more bit zdihan

Objavljeno: To sep 15, 2009 12:06 pm
Napisal/-a tristan01
sacrifice je napisal/-a:sumim na problem s cokom, ker ucasih pa takoj užge, dela pa normalno in gre dobro, mislim da pri 210000 ne more bit zdihan


Tole si pa optimist. Čok pri teh starih dizlih se je uporabljal za vžiganje pri -15 stopinj ali še hujšem mrazu. Kot so nekateri že povedali avtomobil je star, poraba mala, vprašanje pa je v kakšnem stanju je motor. Snemi cev oljnega odduška in preveri ali letijo kapljice skozi njo. Glede težav pri vžiganju toplega pa kot so ti že svetovali - verjetno je motor že predihan, lahko tudi da je bosch črpalka v malce slabšem stanju. Za tisti čas je ta motor pravi biser, pa tudi zmogljivosti so bile krepko pred časom. Za utripanje lučke je verjetno kriv senzor količine hladilne tekočine (ko daš kontakt lučka nekajkrat utripne potem pa bi morala ugasniti). Senzor se nahaja na raztezni posodi (v sredini). Glede na to da ja avtomobil že malce v letih je povsem možno, da se je v senzorju nabral vodni kamen in zato ne deluje več pravilno, ali pa je kakšen kontakt oksidiran. Da ne bo težav bi preventivno zamenjal še termostat in preveril termostikalo ventilatorja hladilnika.

LP Tristan01

Objavljeno: To sep 15, 2009 12:59 pm
Napisal/-a hejho
upam da ti je jasno da ima ta avto za sabo vsaj polovico miljona... kje si pa videl koga ki bi vozil 10.000 km na leto in imel passata D? :lol: :lol:

Objavljeno: To sep 15, 2009 1:57 pm
Napisal/-a Matjazy
Avto ima za sabo več kot 210k km. Ampak ni problema. Jih zmore precej več. Če topel nekaj časa vergla.. se ne sekiraj. Dokler vžge, je dober :D
Sem z audijem dizlom letnik 85 naredil 100 jurjev kilometrov brez kakšnih težav. In ga potem še prodal...

Objavljeno: To sep 15, 2009 10:17 pm
Napisal/-a sacrifice
sumim na grelne svecke, ker avto vergla in ne vzge, potem ko se prizge ob kontaktu tista rumena lucka pa avto normalno uzge skorej brez verglanja, tako da sumim na te svečke

Objavljeno: To sep 15, 2009 10:27 pm
Napisal/-a GiGi1985
Ma sej si slišal uporabnika "Adis", 350k km pa nobenega problema, se pravi še imaš ti 100k+ km fora predno kaj crkne. Preverjeno je boljše kot Vectra. :bonk

Kar se tiče temperature pa poglej, če je kiler original in iste velikosti (bilo je več tipov) kako je z termostatom, koliko ja hladilne tekočine...



avto vergla in ne vzge, potem ko se prizge ob kontaktu tista rumena lucka pa avto normalno uzge


Tole mi ni jasno, kaj si hotel pvedat.... a ti ko daš kontakt kaj počakaš, da se rumena lučka ugasne al ga začneš kar verglat?

Objavljeno: To sep 15, 2009 11:02 pm
Napisal/-a lumpii
Mah
sploh se ne sekiraj.
Kako leto bo še ziher delal, pol pa če ga tud v staro železje porineš. Avto ki ga kupuješ verjetno ni vreden več kot 1000€.
Pazi le na to koliko olja popije, ker sami smo imeli passata 1.9 TDI z 90KM, naredil je krepkih 550.000km, vendar je spil kakih 1 liter olja na 2-3000 kilometrov.

Sicer je bila na njem še vedno prva sklopka, prvi amortizerji, prva turbina ( enkrat je bila čiščena na 350kkm ). Pa verjemi meni, da se z avtom ni delalo lepo, po večini sama mestna vožnja, robniki, semaforji, veliko laufanja avta na mestu, na relacijah skos do dile ( 170-180 je bil max) poraba pa ni nanesla več kot 7 litrov v povprečju.

Tko da ne se sploh sekirat, passati so pravi "delavci".

Objavljeno: To sep 15, 2009 11:09 pm
Napisal/-a sacrifice
s tistim sem mislil da se ko das kontakt zelo poredkoma prizge rumena lucka in avto ne uzge, ko se pa prizge počakam da ugasne in potem avto normalno užge

evo stvar je bla da se vecinoma tista lucka ni nazgala, ko se pa slučajno je je avto uzgal, pol sem zdej mau odsraufal grelne pa zasraufal nazaj, mal podrgnil kontakte in zdej se za usako lucka przge in avto zalaufa, zgleda da kontakti niso bli dobri

Objavljeno: Sr sep 16, 2009 7:33 am
Napisal/-a šinki
Sam eno neumno vprašanje: a je možno s takšnim passatom, lahko tudi mal močnejšim vozit prikolico za prevoz avtomobilov in seveda avto na njej?

Objavljeno: Sr sep 16, 2009 11:46 am
Napisal/-a tristan01
sacrifice je napisal/-a:s tistim sem mislil da se ko das kontakt zelo poredkoma prizge rumena lucka in avto ne uzge, ko se pa prizge počakam da ugasne in potem avto normalno užge

evo stvar je bla da se vecinoma tista lucka ni nazgala, ko se pa slučajno je je avto uzgal, pol sem zdej mau odsraufal grelne pa zasraufal nazaj, mal podrgnil kontakte in zdej se za usako lucka przge in avto zalaufa, zgleda da kontakti niso bli dobri


Upam da si rešil težavo z grelnimi svečkami. Če čiščenje kontaktov ne bo pomagalo je verjetno kriv rele, najdeš ga med varovalkami pod volanom, je pa na prvi pogled skoraj identičen tistemu od smerokazov.

@šinki: Tudi s takšnim avtomobilom je možno vleči prikolico, vendar se je potrebno zavedati da je to starejši avtomobil in manjko konjenice bo precej občuten na vsakem klancu, malce bo potrebno paziti še na sklopko, vseeno pa: tudi počasi se daleč pride.

LP Tristan01