Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne

Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.
Se strinjam. Tudi najbolj nabrušena različica Octavije je še vedno čisto civiliziran in udoben avtomobil. Sicer se nepravilnosti s ceste občutijo malce bolj kot v ostalih različicah, vseeno pa niso moteče. Oprema je odlična, športna, vendar ne nakičena. Sedeži tudi na daljši poti ne utrudijo. Malce nadležno je le čiščenje svetlih delov sedežev (k sreči je alcantara).
Na splošno je takšna Octavija dober in hiter potovalen karavan, ni pa dirkalnik v katerem bi postavljal rekorde piste. Za to ji manjka malo mirnosti in stabilnosti. V zavoju ostaja dolgo nevtralna, ko postane vožnja res zabavna pa nos pobegne iz zavoja in vzame precej veselja (še bolj izrazito pri TDI zaradi velikega navora). Raztegnjena golfova platforma pokaže zobe. Zaradi tega je tudi na AC malce občutljiva na bočni veter in dolge valove, k sreči pa je to zgolj slab občutek, ki se mu po nekaj sto kilometrih za volanom privadiš in ni več moteč. Najbolj moteč pa je občutek na zavorah, ki bi morale vlivati več zaupanja pri hitrostih blizu 200km/h, saj med civilno različico in RS skoraj ni opaziti razlike. Še par besed o motorju. Zna biti zelo varčen, če izkoriščaš obilico navora, lahko pa pokaže tudi zobe. Žal pa se pojavi težava kako spraviti vso moč na cesto - zopet raztegnjena platforma Golfa, ki v spolzkih razmerah ni kos vsej moči (na srečo je elektronika v veliko pomoč).
Kot celoten paket mislim da je odličen avto za hitra potovanja ali družinski izlet. "Napak" ki sem jih omenil v vsakodnevni vožnji ne boš opazil, razen morda težav s trakcijo na slabi podlagi, ampak le še to le zaradi utripanja opozrilne lučke za traction control.
LP Tristan01