Stran 1 od 1

Škoda Octavia combi RS

Objavljeno: Če sep 17, 2009 12:29 am
Napisal/-a cayzi
Zdravo!

Zanima me koliko je RS različiza trša v podvozju v primerjavi z "navadno" combi različico?

Je kdo uspel probat? Je primern to za družinske izlete oziroma avto za družino?

Hvala!


lp

Objavljeno: Če sep 17, 2009 2:07 am
Napisal/-a bass
Seveda je primeren.

Re: Škoda Octavia combi RS

Objavljeno: Če sep 17, 2009 1:17 pm
Napisal/-a AudiBoy
cayzi je napisal/-a:Zanima me koliko je RS različiza trša v podvozju v primerjavi z "navadno" combi različico?

Normalno da je, a se hitro navadis.

Objavljeno: Če sep 17, 2009 2:59 pm
Napisal/-a Gatsu
Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne :) Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.

Objavljeno: Če sep 17, 2009 6:21 pm
Napisal/-a tristan01
Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne :) Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.


Se strinjam. Tudi najbolj nabrušena različica Octavije je še vedno čisto civiliziran in udoben avtomobil. Sicer se nepravilnosti s ceste občutijo malce bolj kot v ostalih različicah, vseeno pa niso moteče. Oprema je odlična, športna, vendar ne nakičena. Sedeži tudi na daljši poti ne utrudijo. Malce nadležno je le čiščenje svetlih delov sedežev (k sreči je alcantara).

Na splošno je takšna Octavija dober in hiter potovalen karavan, ni pa dirkalnik v katerem bi postavljal rekorde piste. Za to ji manjka malo mirnosti in stabilnosti. V zavoju ostaja dolgo nevtralna, ko postane vožnja res zabavna pa nos pobegne iz zavoja in vzame precej veselja (še bolj izrazito pri TDI zaradi velikega navora). Raztegnjena golfova platforma pokaže zobe. Zaradi tega je tudi na AC malce občutljiva na bočni veter in dolge valove, k sreči pa je to zgolj slab občutek, ki se mu po nekaj sto kilometrih za volanom privadiš in ni več moteč. Najbolj moteč pa je občutek na zavorah, ki bi morale vlivati več zaupanja pri hitrostih blizu 200km/h, saj med civilno različico in RS skoraj ni opaziti razlike. Še par besed o motorju. Zna biti zelo varčen, če izkoriščaš obilico navora, lahko pa pokaže tudi zobe. Žal pa se pojavi težava kako spraviti vso moč na cesto - zopet raztegnjena platforma Golfa, ki v spolzkih razmerah ni kos vsej moči (na srečo je elektronika v veliko pomoč).

Kot celoten paket mislim da je odličen avto za hitra potovanja ali družinski izlet. "Napak" ki sem jih omenil v vsakodnevni vožnji ne boš opazil, razen morda težav s trakcijo na slabi podlagi, ampak le še to le zaradi utripanja opozrilne lučke za traction control.

LP Tristan01

Objavljeno: Če sep 17, 2009 6:52 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne :) Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.


prosil bi te, če lahko še malo bolj podrobno primejaš vožnjo oz. športno vožnjo med tema dvema vozila

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 9:18 am
Napisal/-a Gatsu
Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 9:36 am
Napisal/-a ban
Gatsu je napisal/-a:Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.

Tudi superb 2.0 ne potegne takoj.

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 10:08 am
Napisal/-a dejvi
Gatsu je napisal/-a:Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


S-line je 2,5 cm nižji od originala.

Objavljeno: Pe sep 18, 2009 11:43 am
Napisal/-a tristan01
Gatsu je napisal/-a:medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.


Octavia niti ni tako visok avtomobil, prav hitro se s sprednjim odbijačem dotakneš robnika. Zaradi oblikovanja pa zgleda precej višja kot je v resnici.

2.0 TDI motor je len le takoj iz prostega teka. Za vsakdanjo vožnjo ima dovolj navora od cca 1200-1300RPM, res pa je da se vseh 170 konjičev zbudi šele nad 2.000 RPM. Za vsakodnevno pomikanje od semaforja do semaforja je motor dovolj močan tudi v Passatu ki je kar nekaj kg težji. Mislim da Octaviji (čeprav RS) takšna narava motorja čisto ustreza. V nizkih vrtljajih je motor kultiviran in miren, če ga poženeš v vrtljaje pa pokaže zobe. Če pretikaš pri cca 3500RPM se na rahlo spolzki podlagi še v tretji močno vmeša traction control.

LP Tristan01