Stran 1 od 2
Modifikacije na avtih - da ali ne?
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 10:58 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Zanima me, kakšen odnos imate do avtov, ki jih je prejšni lastnik zmodificiral, s tem NE ciljam na nagravžne bodykite(po večini so OGABNI) ampak v smislu drugih litk, mogoče gewind ali vzmeti. Bi kupili tak avto, ali raje ne?
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 11:05 pm
Napisal/-a PIKSNA007
Jaz osebno raje kupim čim bolj original avto in potem sam dodajam, dokupujem stvari itd. Tudi lepše ti potem zgleda, če si osebno sam izbereš stvar, ki jo dodaš na avto. Vsaj po mojem mnenju jaz raje predelujem avto sam, kot pa da dobim že predelanega
Lp
Objavljeno: Ne okt 04, 2009 11:54 pm
Napisal/-a =ZiAn=
Če gre za kvalitetne stvari in da se vidi, da prodajalec ve o čem govori potem ni problema. Takšni namreč ponavadi tudi konkretno skrbijo za avto (redni servisi, kvalitetna olja itd.). No vsaj takšne izkušnje imam pri avtomobilih, ki so predelani za performanse. O ljudeh, ki zamenjajo samo platišča pa nimam nekega posebnega mnenja.
Lp
Objavljeno: Po okt 05, 2009 1:16 pm
Napisal/-a plavko61
SAMO VSTRAN OD GARE, ČE NI VSE ORIGINAL!!! Ne spača se tvegat.
Originalen lepljen spojler še gre.
Ko vidim kakšna kleparska dela (predelava haube, vrat), poliesterska dela(predelavo odbijačev), domači mojstri za kitanje je to znak za konec ogleda avtomobila.
Objavljeno: Po okt 05, 2009 2:54 pm
Napisal/-a M
Ne. Kakšne litke v primerni dimenziji mogoče še prenesem, pa še to bi me motilo, če so največje dovoljene dimenzije. Najraje original.
Objavljeno: Po okt 05, 2009 3:10 pm
Napisal/-a Courage™
plavko61 je napisal/-a:SAMO VSTRAN OD GARE, ČE NI VSE ORIGINAL!!! Ne spača se tvegat.
Originalen lepljen spojler še gre.
Ko vidim kakšna kleparska dela (predelava haube, vrat), poliesterska dela(predelavo odbijačev), domači mojstri za kitanje je to znak za konec ogleda avtomobila.
Torej je za tebe avto z OZ superleggera felnami slabsi kot orginal ?
Objavljeno: Po okt 05, 2009 8:46 pm
Napisal/-a plavko61
Courage™ je napisal/-a:plavko61 je napisal/-a:SAMO VSTRAN OD GARE, ČE NI VSE ORIGINAL!!! Ne spača se tvegat.
Originalen lepljen spojler še gre.
Ko vidim kakšna kleparska dela (predelava haube, vrat), poliesterska dela(predelavo odbijačev), domači mojstri za kitanje je to znak za konec ogleda avtomobila.
Torej je za tebe avto z OZ superleggera felnami slabsi kot orginal ?
V bistvu ja. Ponavadi takšni OZ friki montirajo izredno nizkoprofilne in širše gume gor, kar pomeni da lahko pričakuješ težave z podvozjem in seveda porajsane robe blatnikov do pleha.
HAVE FUN WITH THAT $$$
Objavljeno: Po okt 05, 2009 8:50 pm
Napisal/-a maniaxxx
plavko61 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:plavko61 je napisal/-a:SAMO VSTRAN OD GARE, ČE NI VSE ORIGINAL!!! Ne spača se tvegat.
Originalen lepljen spojler še gre.
Ko vidim kakšna kleparska dela (predelava haube, vrat), poliesterska dela(predelavo odbijačev), domači mojstri za kitanje je to znak za konec ogleda avtomobila.
Torej je za tebe avto z OZ superleggera felnami slabsi kot orginal ?
V bistvu ja. Ponavadi takšni OZ friki montirajo izredno nizkoprofilne in širše gume gor, kar pomeni da lahko pričakuješ težave z podvozjem in seveda porajsane robe blatnikov do pleha.
HAVE FUN WITH THAT $$$

..sam res..kr niskoprofilne gume gor montirajo...katastrofa

Objavljeno: To okt 06, 2009 2:13 pm
Napisal/-a Courage™
plavko61 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:plavko61 je napisal/-a:SAMO VSTRAN OD GARE, ČE NI VSE ORIGINAL!!! Ne spača se tvegat.
Originalen lepljen spojler še gre.
Ko vidim kakšna kleparska dela (predelava haube, vrat), poliesterska dela(predelavo odbijačev), domači mojstri za kitanje je to znak za konec ogleda avtomobila.
Torej je za tebe avto z OZ superleggera felnami slabsi kot orginal ?
V bistvu ja. Ponavadi takšni OZ friki montirajo izredno nizkoprofilne in širše gume gor, kar pomeni da lahko pričakuješ težave z podvozjem in seveda porajsane robe blatnikov do pleha.
HAVE FUN WITH THAT $$$
Vidis, totalno zgreseno misljenje. Sam se vozim na 20" felnah, z 225/30/20 gumo, pa verjemi da bolje ocuvanega avta se zdalec nebos nasel. Nikoli na robnikih, nikoli podrajsan po felnah/blatnikih... Razlika je ali kupujes hondo na superleggerkah od 19 letnega dolgotica, ali pa kaksen drazji/novejsi avto od kakega izkusenega soferja blizu 30 let.
Objavljeno: To okt 06, 2009 4:14 pm
Napisal/-a CockroaC
Vec al manj ljudem ki rihtajo avto, avto pomeni malo vec kot onim ki ga imajo samo od A do B .. vsaj kar se tice ljudi okol mene ... to pomeni vedno najbolse olje, servisi par tisoc km prej kot predpisano, najmajnse napake se odpravlja takoj sproti, ker so enostavno motece itd ... docim gledam razno razne serijske avtomobile od kolegic, znank itd .. ki se niso slisale za redne servise, in ne cuje tuljenjea lezaja dokler se v avtomobilu lahko se pogovarjas brez da si izpahnes glasilke..
Objavljeno: To okt 06, 2009 4:26 pm
Napisal/-a aquariumwild
če je kvalitetna roba montirana in, da lastnik ve za kaj se gre potem ne moreš dobiti bolje ohranjenga avta.
osebno vozim tud 20" platišča in se strogo izogibam vsem čudnim terenom, robnikom, makadamu.......itd itd
Objavljeno: To okt 06, 2009 4:35 pm
Napisal/-a Matjaz46
jaz se izogibam ze vsem luknjam na cesti, ko pa se jim ne morem pa me kr srce boli ko razmetava avto!
Objavljeno: Po okt 12, 2009 11:52 pm
Napisal/-a strela55
Kaj pa mislite o že narejenem chiptuningu?
Objavljeno: To okt 13, 2009 12:05 am
Napisal/-a Dj Big
plavko61 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:plavko61 je napisal/-a:SAMO VSTRAN OD GARE, ČE NI VSE ORIGINAL!!! Ne spača se tvegat.
Originalen lepljen spojler še gre.
Ko vidim kakšna kleparska dela (predelava haube, vrat), poliesterska dela(predelavo odbijačev), domači mojstri za kitanje je to znak za konec ogleda avtomobila.
Torej je za tebe avto z OZ superleggera felnami slabsi kot orginal ?
V bistvu ja. Ponavadi takšni OZ friki montirajo izredno nizkoprofilne in širše gume gor, kar pomeni da lahko pričakuješ težave z podvozjem in seveda porajsane robe blatnikov do pleha.
HAVE FUN WITH THAT $$$
Jst mam na golfu 18 col nizko profilne in se že celo poletje vozm pa niti ene praskice gor robnika niso vidle pa so 40/18 in je podvozje u nulo čvrsto tko da dej ne govor neumnosti

(zihr kkšn sisolizac k se voz na jeklenih pa najbl glasn)
Objavljeno: To okt 13, 2009 9:13 am
Napisal/-a plavko61
fantiček, javi se po 5 letih, ko boš menjal par rok, amortizerjev, stabilizatorjev itd...
Na armaturko boš pa mogel dat žakel cementa da nebo plesala in škripala.
Objavljeno: To okt 13, 2009 9:28 am
Napisal/-a gepl83
verjetno res ni najboljše tršanje pa nižanje, vendar ni tako kot eni pišejo. Kar se tiče nakupa avta ki je že mal dodelan je pa tako, da če bos sam kupoval te ziher dražje pride, kot če kupiš avto že tak. Drugač pa itak avto sprobaš pa vidiš. Moj je bil že nižan in feltne je mel, pa temna stekla, pa je avto res klepo ohranjen, tako vizualno, kot mehansko.
Objavljeno: To okt 13, 2009 10:20 am
Napisal/-a ghandaed
ob predelavah karoserije in notranjosti bi se takoj obrnu stran, pri podvozju pa ne, ce bi bila vgrajena vrhunska roba tako kot mora.
Kar se pa tice cipanja je pa to zame velik plus (ce je le narejeno strokovno pri priznanem avto. elektrotehniku...) ce bi si kupoval dizla bi mi to tako ali tako bil prvi strosek da ga cipam.
Objavljeno: To okt 13, 2009 1:36 pm
Napisal/-a Jerch_
plavko61 kot ti je že zgoraj par ljudi omenilo. ne vozimo vsi 15 in več let starih avtov, ki nebi prenesli večjih feltn itd. koneckoncev se za določene modele prodajajo že v salonih od tovarniških tunerjev vzmeti, amortizerji. danes imajo že avti srednjega razreda skoraj vsi homologirano 17" platišče, nekateri že 18.. torej še ena cola več ne pomeni, da bodo puše kar spustile in bodo končniki kar apriori razrahljani..
ps. ker ravno vozim avto, ki ima serijsko probleme z prednjimi rokami, končniki. ti lahko zaupam, da ni bistvene razlike pri menjavah glede na velikost feltne. po 200.000km verjetno vem.
ps2. res pa je da z nekaterimi znamkami nimam izkušenj in zato nevem, če nižja osnovna cena pomeni tudi manj kakovostno podvozje in z njim povezani problemi..
Objavljeno: To okt 13, 2009 4:42 pm
Napisal/-a pocesnkII
kaj pa pravite na to a5 s line ki ma serisko xxx/30/20
sam osebno ko kupim avto sedaj gledam da je notranjost in karoserija v originalu, pustmo temna stekla in mogoce, res mogoče drug radio.
Objavljeno: To okt 13, 2009 5:14 pm
Napisal/-a simply
Močno dvomim da ima Audi S-line serijsko 20 colska platišča. Verjetno je potrebno tudi zanje še nekaj primaknit zraven.