Stran 1 od 1

dizel do 3500 eurov

Objavljeno: To okt 27, 2009 6:46 pm
Napisal/-a juraj
Pozdravljeni, kupujem avtek, ki naj bi se vozil povsod, bil varčen pri gorivu, registraciji in vzdrževanju.
Zaenkrat me najbolj zanima kaki clio 1.5 dci, pa tudi kak peguet 206 1,4 hdi bi se našel!
Imajo pa ti avti okol 150000 km, bi bil to racionalen nakup ali pa brcam v temo?
Hvala za vaša mnenja :shock:

Objavljeno: To okt 27, 2009 6:51 pm
Napisal/-a pugi405
Pr 150.000 motorju ne bi smelo še nič manjkat. :twisted:

Evo enega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3239510&show=1

Objavljeno: To okt 27, 2009 7:00 pm
Napisal/-a juraj
ja tale je kr luštn, pa še voznica to prodaja, kolk pa znese en veliki servis pri takem avtu? so deli dragi?

Objavljeno: To okt 27, 2009 7:52 pm
Napisal/-a pugi405
juraj je napisal/-a:ja tale je kr luštn, pa še voznica to prodaja, kolk pa znese en veliki servis pri takem avtu? so deli dragi?


Na mojem 2.0 Hdi ju je blo malenkost več k 300 EUR. ;)

Objavljeno: To okt 27, 2009 8:59 pm
Napisal/-a GiGi1985
Velik servis je za večino "ljudskih" avtov nekje 300 do 400 eur, za večje limuzine nekje 500-700 eur, kar pa te ne zanima več. Redni servisi 200 eur. To so približne cene.
Deli za Cliota so cenejši kot za 206.
Hiba je podvozje in občiutljivost turbin, pazi kje tankaš pa hladnega ne tiščat. Ti motorji zdžijo 500k km, tako da 150k km ni nič za tak avto. Preveri turbino, samo ohranjenost avta, da je redno servisiran, ..... pa vozi!


lp

Objavljeno: To okt 27, 2009 9:03 pm
Napisal/-a juraj
super in hvala!!! :lol: :)

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 6:49 pm
Napisal/-a pugi405
GiGi1985 je napisal/-a:Velik servis je za večino "ljudskih" avtov nekje 300 do 400 eur, za večje limuzine nekje 500-700 eur, kar pa te ne zanima več. Redni servisi 200 eur. To so približne cene.
Deli za Cliota so cenejši kot za 206.
Hiba je podvozje in občiutljivost turbin, pazi kje tankaš pa hladnega ne tiščat. Ti motorji zdžijo 500k km, tako da 150k km ni nič za tak avto. Preveri turbino, samo ohranjenost avta, da je redno servisiran, ..... pa vozi!


lp


Hiba občutljivost turbin? To je hiba pri vseh avtih. Turbina je turbina. če je avto druge znamke, potem postane turbina imuna na okvare? :P Minus pri Hdi so prej šobe...

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 7:33 pm
Napisal/-a juraj
ok, kje se torej tanka, da je kul, kako pa preveriš turbine in šobe in to, pa kolk stane menjava le teh?
A priporočate še kaj drugega v tem cenovnem razredu?
:-P

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 8:25 pm
Napisal/-a GiGi1985
pugi405 je napisal/-a:

Hiba občutljivost turbin? To je hiba pri vseh avtih. Turbina je turbina. če je avto druge znamke, potem postane turbina imuna na okvare? :P Minus pri Hdi so prej šobe...


glej, ne da se mi prerekat, noben od teh dveh ni biser nepokvarljivosti. pa splošno znano je, da renaultove turbine bolj crkujejo kot pri kakšnem konkurentu, pa če ti je všeč ali ne. Pa petrol kvaliteta dizla, pred leti je na petrolovi pumpi pocrkalo veliko renaultov....je pa z vsemi dizli treba bit nežen (hladen, laufanje pred ugašanjem....) sicer je pa o tem napisano ogromno, le poiskat je treba.
Sam tankam na Molu ali agipu, kjer se avto najbolje pelje in poraba je najmanjša. Na petrolu me ne vidijo.
Juraj, pred nakupom priporočam, da pelješ avto na AMZS, kjer ti pregledajo avto v celoti za 50 eur, pa ti bo vse jasno, ali kupiti ali ne. Pa malo si preberi na netu o teh vozilih, pa boš dobil tudi kakšno informacijo. Imaš pa tudi renault forum, kjer je tudi veliko informacij.
Strošek turbine in šob pa zna bit velik, tako da si ne tega želet. :)

lp

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 8:29 pm
Napisal/-a mišek
juraj je napisal/-a:ok, kje se torej tanka, da je kul, kako pa preveriš turbine in šobe in to, pa kolk stane menjava le teh?
:-P

Boljše da ne vprašaš :)
Ne vem koliko stane, samo poceni sigurno ni, če bi moral turbino menjat pa vse šobe :oops:
Za 1.5 dci mi je pred tremi leti na pooblaščenem servisu rekel, da pride ena šoba 70.000 Sit, črpalka 200.000 Sit, kakšne so pa kaj zdaj cene pa ne vem.

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 9:20 pm
Napisal/-a juraj
uff hvala za vse informacije in nasvete, je velik za razmislit, pa na amzs seveda zapeljat, kar se mi zdi bistveno, da znajo povedat, a je v dobrem stanju, da se brezskrbno vozi nekaj let.
Kake pa so alternative v tem razredu, ker v bistvu sem odprt za vse možnosti oz. avtomobile, do ene 3500 evrov seveda, sam da bo zanesljivo, varčno, in s čim manj problemov, se pa vozim večinoma po avtocesti malo manj mesta vsaj ene dvakrat letno pa tudi kakšna daljša potovanja, če ne upoštevam dnevnih izletov.
Hvala :)

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 9:57 pm
Napisal/-a lisko
Če nimaš izbranega modela in ti je vseeno kaka je znamka potem glej samo da bo čim mlajši s čim manj kilometri in čim bolje vzdrževan/očuvan.

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 10:24 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
GiGi1985 je napisal/-a:
pugi405 je napisal/-a:

Hiba občutljivost turbin? To je hiba pri vseh avtih. Turbina je turbina. če je avto druge znamke, potem postane turbina imuna na okvare? :P Minus pri Hdi so prej šobe...


glej, ne da se mi prerekat, noben od teh dveh ni biser nepokvarljivosti. pa splošno znano je, da renaultove turbine bolj crkujejo kot pri kakšnem konkurentu, pa če ti je všeč ali ne. Pa petrol kvaliteta dizla, pred leti je na petrolovi pumpi pocrkalo veliko renaultov....je pa z vsemi dizli treba bit nežen (hladen, laufanje pred ugašanjem....) sicer je pa o tem napisano ogromno, le poiskat je treba.
Sam tankam na Molu ali agipu, kjer se avto najbolje pelje in poraba je najmanjša. Na petrolu me ne vidijo.
Juraj, pred nakupom priporočam, da pelješ avto na AMZS, kjer ti pregledajo avto v celoti za 50 eur, pa ti bo vse jasno, ali kupiti ali ne. Pa malo si preberi na netu o teh vozilih, pa boš dobil tudi kakšno informacijo. Imaš pa tudi renault forum, kjer je tudi veliko informacij.
Strošek turbine in šob pa zna bit velik, tako da si ne tega želet. :)

lp


Turbina je turbina...Garrett je Garrett...Če so pa pr Defaultu zajebal z mazanjem turbine, pa to ni problem proizvajalca turbine ampak je to problem proizvajalca motorjev.

LP!

Objavljeno: Če okt 29, 2009 11:36 am
Napisal/-a GiGi1985
TrijoAdijo je napisal/-a:Turbina je turbina...Garrett je Garrett...Če so pa pr Defaultu zajebal z mazanjem turbine, pa to ni problem proizvajalca turbine ampak je to problem proizvajalca motorjev.

LP!


Ja pa dobro, kaj sem pa jaz povedal? A vam je res treba vse natančno razložit, zna kdo kaj razmislit pa izluščit bistvo nekega posta no?! :roll:
Statistično so turbine montirane na Renault motorje bolj podvržene okvaram kot turbine pri Seat motorjih! A je to v redu? Pa ne mislim zdaj začet spet "never ending" kregarije okoli znamk.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 1:14 pm
Napisal/-a /miha\
Jaz sem tudi dolgo časa iskal kakšen pameten dizel za 3500.... pa sem ugotovil, da se kaj pametnega najde šele pri okol 5500. Tako sem kupil bencinarja (3300€) z nekaj manj kilometri kot jih imajo dizli za 5500€.

Povprečna poraba je 7,7L/100km.

Če velja:
- razlika v ceni dveh primerljivih avtov (letnik, ohranjenost, moč) 2000€ (dizel - bencinar)
- razlika v porabi: Dizel pokuri 2L manj na 100km kot bencinar
- cena bencina malenkost višja od dizla

Lahko izračunaš, da boš moral z bencinarjem prevozit 93200km, da boš prišel do točke, kjer si ti bo splačal nakup dizla za 5500€.

Lahko pa kupiš dizla za 3500€ in pričneš varčevat takoj... vendar bo to dizel s precej kilometri in z veliko verjetnostjo okvare...

Presodi sam, kaj se splača. :D

Objavljeno: Če okt 29, 2009 1:35 pm
Napisal/-a šinki
Drgač ima oče berlingota s to isto mašino pa v 7ih letih še ni imel težav z motorjem, le redno vzdrževanje (350e za velik servis). Je pa res da tudi niso neki šparovčki te mašine, vsaj ne na idrijskih cestah. Je poraba kar okrog 8 litrov, tak da premisli če se ti splača.

Objavljeno: Če okt 29, 2009 3:47 pm
Napisal/-a bk206
mogoče nebi bilo slabo kot je reku /miha\ in malo razmislit tudi u bencinarju

ker ni tako velika razlika v porabi !!
to je samo moje mnenje 8)

Objavljeno: Če okt 29, 2009 4:37 pm
Napisal/-a pelinkovec
Če se veliko voziš po AC, potem bi tudi jaz razmislil o kakšnem bencinarju, saj imajo lahko ti tudi zelo sprejemljivo porabo ob nižji nakupni ceni in manjšem riziku, da bo šlo kaj narobe :D

Mogoče lahko zaradi nižjih cen bencinarjev pogledaš za rang višje...Je pa mogoče težje najti bencinarja, na trgu so predvsem dizli...

Pa tudi težje ga je prodati - vem, ker sem sam v tej fazi :roll: , vendar, avto kupuješ, da se voziš, ne da ga prodaš :P

Objavljeno: Če okt 29, 2009 4:53 pm
Napisal/-a Falco'
nakup dCi motorja ti odsvetujem, zaradi prepogostih in dragih okvar. HDi je vsekakor boljša izbira, ampak ne najboljša. če ne delaš res veliko kilometrov kupi raje bencinski motor. sploh za denar, ki ga nameravaš odštet za avto se mi zdi bolj racionalen nakup slednjega.