Stran 1 od 2

Peugeot ali kaj podobnega

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:19 am
Napisal/-a lisko
Nekak počasi (nekje po novem letu), se spogledujem za drugim avtom. V oči so mi padli peugeoti. Pogoji so :
Diesel
karavan ali vsaj 5 vratni model (bolje karavan)
cena do 5000 tisoč
Letnik vsaj 2003 ali mlajši
Kilometrina ne igra neke posebne vloge če je avto vzdrževan kot je treba.

Opažam da je kr dosti ponudbe 1.4 HDI motorjev. Kako se kaj obnesejo ti motorji? Niti ne vem ali so 3 ali 4 cilindrci ( v primeru treh cilindrov takoj odpadejo). Moč samega motorja (za karavana) me niti ne skrbi....130 doseže vsak neki dirkač pa tudi nisem.
Torej zanimajo me neke splošne informacije.
Odprt pa sem tud za druge predloge a vendar se bolj nagibam k peugeotovim modelom.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:27 am
Napisal/-a mihaing

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:38 am
Napisal/-a lisko
Ne vem ali se men zdi ali pa je tale citroen le malo večji od peugeota? Ker neke orng krave res ne rabim, 206SW se mi pa zdi nekak še najbolj primeren.
Sem pregledal že ves a.net tako, da mi lepljenje linkov ne pomaga kaj dost....
Še vedno me zanimajo izkušnje in pa preverjene govorice....
Torej kako osnovo imajo 1.4 motorji in kako 2.0....Za kaj bi se odločli in na podlagi česa...je 1.4 motor 4 cilindrc? O moči sem že povedal da ni pretirane potrebe, torej igra vlogo samo zanesljivost in pa mali stroški popravil.
Niti klima niti ostale drobnarije niso pogoj....pogoj je samo dobro in zanesljivo delovanje avta kot celote.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:40 am
Napisal/-a hejho
1.4 HDI je zelo odličen motor, sem si ga tudi lastil. zame je bil dovolj, zdaj imam 1.6 HDI pa imam moči še preveč. Za umirjeno vožnjo je super.
poraba je okoli 5l, avtocesta 110km/h je pri meni padla na 4.1, mesto slabih 6 litrov /100km.
problemov z njim nisem imel, motor slovi kot ne najbolj vzdržljiv ampak neproblematičen
glej, da bo imel potrjeno servisno in da bo od prvega lastnika. ;)
če smem dat par predlogov
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3144422&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3032666&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3231052&show=1

PS 1.4 hdi motor ima 4 cilindre

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:58 am
Napisal/-a mihaing
1.4 hdi nima intercoolerja :!: . Gledaš 8 ali 16 ventilce?

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 11:16 am
Napisal/-a north789
Če boš kupoval 307 ko ti je ne priporočam ker so sami problemi.Mi smo jo imel res da je bla 1.6 16v bencin sam stran od tega sranja.te 1,4 motorji so kr leni 2,0 imajo tok km kokr zdejšni 1,6 90KM.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 11:19 am
Napisal/-a xandrej
north789 je napisal/-a:Če boš kupoval 307 ko ti je ne priporočam ker so sami problemi.Mi smo jo imel res da je bla 1.6 16v bencin sam stran od tega sranja.te 1,4 motorji so kr leni 2,0 imajo tok km kokr zdejšni 1,6 90KM.


Dobro da je lexus na svetu ne? :roll: :roll: :roll: :roll: To je nepokvarljiv avto!

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 11:19 am
Napisal/-a Tattoo-
V družini si lastimo tudi Peugeot 1.4 Hdi in lahko malo več povem...

Motor ima štiri cilindre in do sedaj (140.000 km) s samim motorjem vsaj mi nismo imeli nikakršnih težav! Glede moči na papriju bi sicer lahko rekel, da je avto s svojimi 65 KM podhranjen (zna biti problem pri prehitevanju) vendar za neko normalno vožnjo to niti ni problem...se pa zato motorček oddolži z res nizko porabo (povprečje se pri nas vrti okoli 5-litrov in z enim tankom vedno naredimo okoli 1000 km).

Vsi problemi, ki jih imamo mi z avtom so povezani z elektroniko (kot berem je to kar tipično za Peugeot) in sicer od pregorelih žarnic, ki jih menjamo kot po tekočem traku do občasnega nedelovanja hupe in obvolanskih ročic ter pregorelih varovalk. Največja pomankljivost pri Peugeotu 206 je pa sigurno menjalnik, pri katerem imaš občutek, da je narejen iz gume in ti bo vsak trenutek ostal v roki...sploh prestavljanje iz prve v drugo in druge v tretjo prestavo je vedno "loterija"! :lol: Naslednja pomankljivost (sploh če delaš daljše razdalje v enem kosu) je pa čudna oblika naslona od sedeža (izbočen naslon :roll: ) in nenaraven položaj za volanom s prekratkim sedalnim delom! Jaz nikakor ne morem najti udobnega položaja za volanom in se vedno že samo po nekaj kilometrih "prestavljam" po sedežu...

mihaing je napisal/-a:Tole je bomba

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3224062&show=1

Slika

Ne vem, kakšno "usnje" uporabljajo Francozi ampak pri skoraj vseh njihovih vozilih (Renault in Citroen) opažam podobne sindrome, da se "usnjen" volan že po zelo kratkem času uporabe začne svaljaki, kot bi bil iz plastelina?! :roll:

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 12:53 pm
Napisal/-a Matjazy
Sem bil pred kratkim v podobni dilemi, s tem da jst nisem iskal karavana. No, na koncu sem vseeno pristal na karavanu. lancia lybra. Francozov sicer sploh nisem gledal, ker se mi ne da ukvarjat z nenehnimi popravili, od ostalih pa nekak največ dobiš s tem avtom. Ogromno preme, dobri materiali, o motorjih veliko dobrih besed, porabo imam zaenkrat 5.3l/100km. Z avtomobilom sem prevozil nekaj več kot 10k km, takoj po nakupu mi je odpovedala sklopka, ki so jo v garanciji menjali, sicer pa niti najmanjše napakice, nakup bi takoj ponovil.
Sicer pa v vožnji ni primerjave z npr peugeotom 206, je avto le nekaj razredov višje (cena pa tam tam.) Če pa že hočeš peugeota.. dobiš bistveno boljši avto za podoben denar tudi pri tem proizvajalcu (307, 406).

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 3:06 pm
Napisal/-a Falco'
@lisko, kaj pa kakšna xsara karavan

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 3:54 pm
Napisal/-a lisko
Citroeni mi nikoli niso bili ne vem koliko pri srcu....in se jih nekako izogibam. Lancia je italjan in do italjanskih avtov ( in motorjev ) ne gojim posebnih čustev....
Francoz me pa do sedaj še nikoli ni pustili na cedilu ( vsaj ne tako da se ne bi mogel privleč do garaže) .....
206SW je pa moj skriti favorit že od tedaj ko sem ga prvič videl....
Prehitevanj se pa tako ali tako izogibam z izjemo dolgih preglednih ravnin tako da o moči se nima smisla pogovarjat.
V mojih relacijah pa je prehitevat tako ali tako nesmiselno in nima pomena (vožnje v konici, radarji...). AC pa na leto avto vidi mogoče par 100km ali pa še to ne....nardim pa od 45 do 150 km dnevno....

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 4:50 pm
Napisal/-a Matjazy
lisko je napisal/-a:Citroeni mi nikoli niso bili ne vem koliko pri srcu....in se jih nekako izogibam. Lancia je italjan in do italjanskih avtov ( in motorjev ) ne gojim posebnih čustev....
Francoz me pa do sedaj še nikoli ni pustili na cedilu ( vsaj ne tako da se ne bi mogel privleč do garaže) .....
206SW je pa moj skriti favorit že od tedaj ko sem ga prvič videl....
Prehitevanj se pa tako ali tako izogibam z izjemo dolgih preglednih ravnin tako da o moči se nima smisla pogovarjat.
V mojih relacijah pa je prehitevat tako ali tako nesmiselno in nima pomena (vožnje v konici, radarji...). AC pa na leto avto vidi mogoče par 100km ali pa še to ne....nardim pa od 45 do 150 km dnevno....

Glede na to, da veliko časa (glede na kilometre) preživiš v avtomobilu, je verjetno pomembno, da se udobno pelješ. Kar ti v 206ki nekako ne bo uspelo :)

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 5:18 pm
Napisal/-a esem
Če slučajno ne veš, imajo ta motor tudi Fieste, morda tudi kakšna Mazda.

O Fordovi verziji motorja (praktično isti) pa tole
1.4 "Tiger"

The Duratorq DLD-414 (or DV4) is a 1.4 L (1399 cc/85 cu in) straight-4 turbo-Diesel. Output is 50 kW (67 hp) at 4500 rpm and 160 N·m (117 ft·lbf) at 2000 rpm. This engine was developed in Trémery by Peugeot, as described in the joint-venture agreement with Ford.

The DV4 is available in two versions:

* One, an 8-valve design, uses a Borg-Warner KP35 turbocharger but no intercooler. This is the same turbocharger as the Renault K9K Diesel. It is Euro III compliant, but will receive a diesel particulate filter in 2006 to make it Euro IV compliant.
* A second version uses a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger. This derivation will no longer be built from 2006, as it will not be able to comply with the Euro IV regulations. It also uses Delphi Automotive Systems's DCR1400 common-rail injection system.


Če ti bo slučajno kasneje premalo moči, imaš to na voljo pri RSR za cca 350 €

1.4 HDI 70 KM >> 85 KM 150 Nm >> 180 Nm

Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:38 am
Napisal/-a ales3112
Glede na to koliko prevoziš dnevno bi ti bolj priporočal 307, sploh ker so pri 206 nekaj šinfali položaj za volanom (sam še ga nisem vozil) in je ta pri 307 odličen. Nisi niti malo utrujen tudi na dolge ture, predvsem pa je za pohvalit udobje in mehkobo samega avta. Bolj priporočam bencinca, ker bi naj z dizli pri prvih letnikih bili določeni problemi, porabo bi pa spravil tam nekje na 7l

Objavljeno: Po nov 02, 2009 3:15 pm
Napisal/-a lisko
ales3112 je napisal/-a:Glede na to koliko prevoziš dnevno bi ti bolj priporočal 307, sploh ker so pri 206 nekaj šinfali položaj za volanom (sam še ga nisem vozil) in je ta pri 307 odličen. Nisi niti malo utrujen tudi na dolge ture, predvsem pa je za pohvalit udobje in mehkobo samega avta. Bolj priporočam bencinca, ker bi naj z dizli pri prvih letnikih bili določeni problemi, porabo bi pa spravil tam nekje na 7l


Glede na to da delam zdajšno kilometrino z R5 se verjetno za noben položaj udobja ne bi pritoževal. Edino če je maj udoben kot R5 ?:)
Bencinarji definitivno odpadejo.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 3:27 pm
Napisal/-a Ronin
More bit nujno 1.4 hdi al je lahko tudi vec? npr 2.0 hdi?

Mislim, da ne bi smel faliti s ksnim 307 ali pa 307 break (karavanska razlicica). Bi ti tud priporocal ksnga 406 karavana, sam tezko bos ksnga mladga (2003 ali mlajsi) za tak dnar najdu.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 3:52 pm
Napisal/-a Matjazy
lisko je napisal/-a:
ales3112 je napisal/-a:Glede na to koliko prevoziš dnevno bi ti bolj priporočal 307, sploh ker so pri 206 nekaj šinfali položaj za volanom (sam še ga nisem vozil) in je ta pri 307 odličen. Nisi niti malo utrujen tudi na dolge ture, predvsem pa je za pohvalit udobje in mehkobo samega avta. Bolj priporočam bencinca, ker bi naj z dizli pri prvih letnikih bili določeni problemi, porabo bi pa spravil tam nekje na 7l


Glede na to da delam zdajšno kilometrino z R5 se verjetno za noben položaj udobja ne bi pritoževal. Edino če je maj udoben kot R5 ?:)
Bencinarji definitivno odpadejo.

No sej bi se verjetno tut z APN6 pripeljal. Ampak če dobiš bistveno več udobja za enak denar, se pa verjetno splača premislit, ali ne?

Objavljeno: Po nov 02, 2009 5:57 pm
Napisal/-a lisko
Ronin je napisal/-a:More bit nujno 1.4 hdi al je lahko tudi vec? npr 2.0 hdi?

Mislim, da ne bi smel faliti s ksnim 307 ali pa 307 break (karavanska razlicica). Bi ti tud priporocal ksnga 406 karavana, sam tezko bos ksnga mladga (2003 ali mlajsi) za tak dnar najdu.


Nujno ni je pa zaželjeno....kot že rečeno moči ne rabim za tovornjake vleč (zato je jeep pri hiši) za normalno vožnjo pa se (po moje) zdi dovolj. Razlika v registraciji je 70 evrov...kar nanese skoraj dva tanka.....sicer zanemarljiva a vseeno....

Matjazy: glede udobja se strinjam....verjetno se pa tud oba strinjama da bilokater avto bom izbral bo bolj udoben kot R5.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 6:36 pm
Napisal/-a ales66
Lisko, naj te ne skrbi glede udobja pri 206. 206-ka je najbolj prodajan Peugeot vseh časov. Če bi bil položaj za volanom tako neudoben, kot eni tu pišejo, jih že ne bi prodali več kot 6 mio. Sicer pa boš avto itak probal in boš videl kako in kaj.

Ima pa Peugeot dosti delov skupnih s Citroenom (motorji, podvozje , zavore,...), tako da, če ti Citroeni niso všeč...

Objavljeno: Po nov 02, 2009 9:23 pm
Napisal/-a lisko
ales66 je napisal/-a:
Ima pa Peugeot dosti delov skupnih s Citroenom (motorji, podvozje , zavore,...), tako da, če ti Citroeni niso všeč...


Niso mi všeč po obliki....o motorjih pa nisem kaj dosti slišal.