Stran 1 od 1

156, 166, Mondeo, C5 itd. - 6-8k €

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:40 pm
Napisal/-a eclipse_R
Pozdravljeni,

čas je, ko bo treba menjat avto. Zapravil bi nekje 7k €, 8k je max, če bi šlo za res dober primerek.

Kaj iščem?

- Prvo in glavno pravilo - NE SME BITI KARAVAN, preferirana je limuzina.
- nisem ravno omejen samo za en razred vozila, mora pa biti malo večji, od velikosti Alfe 156 naprej
- Lahko je dizel ali bencinar, čeprav vidim, da se za ta denar dobi veliko več dizlov kot bencinarjev, sem se začel nagibati k dizlom.
- med 130 in 177 konji, lahko več v izjemnih primerih (če bi se slučajno prikazala l. 2004 156 GTA z 75k km :P)
- letnik 2004 in naprej, če se bo le dalo bom za ta denar skušal najti 2005 ali več
- navdušil sem se tudi nad avtomatiki, tako da tudi o tem razmišljam, ni pa nujno
- sem bolj dinamičen voznik, tako da če je avto bolj športen, mi je načeloma bolj všeč, za C5 npr. pravijo da je zelo mehka, tako da bom moral probat kakšno
- usnje je zelo velik plus, ki bi me zelo rad imel (vendar, če bo možno - če bodo vsi z usnjem katastrofalni, bo treba vzet brez)

Mogoče sem še kaj pozabil, tako da bom dopisal, če bo potrebno.

O 156 in 166 sem si prebral že na alfa forumu, stvari na katere je za paziti je veliko, vendar pomojem na ostalih tudi. Pogledal sem si tudi link o cenah servisov alfic in mi je bil tudi kar všeč :)

Všeč mi je tudi C5 zaradi tega, ker za ta denar mogoče dobim tudi že 2006 letnik, zelo me motijo sedeži, ki zgledajo ko fotelji.

V moje kriterije najbolj pašeta Alfa 156 in pa Alfa 166, ki stane isto ali skoraj manj (isti motor, mogoče celo malo več opreme, isti letnik), 2,4 JTD, 129 kw, dobi se usnje, ogromno opreme, tudi avtomatske menjalnike pri 166. Mogoče kdo ve kakšni so avtomatski menjalniki pri alfah?

Potem mi je še všeč Citroen C5 2.0 HDI in več, Ford Mondeo 2.0 HDI ali 2.2 HDI, Volvo S60 2,4 D5 (jih je bolj malo na netu, tako da slabša izbira), pojavi se kakšen od najcenejših bmw-jev letnik 2004 ali audijev a4, ki bi mi bila sicer zelo všeč, samo ne bi kupoval iz dna ponudbe (najcenejših na trgu). Mogoče tudi Hyundai Sonata, vendar jih praktično ni v teh kriterijih..

Rad bi mnenja mogoče o ostalih avtih še, katerega priporočate vi, če ima kdo (lastno) slabo ali dobro izkušnjo s katerim avtom, naj pove. Če ima kdo katerega od teh avtov, tudi z besedo na plan.

hvala in lp

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:55 pm
Napisal/-a zundapp
C5

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:56 pm
Napisal/-a eclipse_R
Super, takih komentarjev se prosim zadržite. Argumentirajte svojo izbiro prosim, drugače mi odgovor nič ne pomaga

lp

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:10 pm
Napisal/-a /miha\
Jaz mislim, da je nekako najboljši kompromis med:

-zanesljivostjo (stran od alfe - poglej KATEROKOLI raziskavo zanesljivosti),
-športnostjo ( sprednji pogon in porazdelitev drugačno od 50:50 smatram za nešportno),
-praktičnostjo (glede na to, da hočeš limuzino, ti očitno ni do praktičnosti),
-izgledom (subjektivno),

pri modelih znamke BMW.

Zakaj?
Zadnji pogon za dinamične voznike, 50:50 porazdelitev, odlično podvozje, relativno dobra zvočna izolacija, ohranitev vrednosti, dobijo se primerki z veliko opreme.

So tudi minusi:
- srebrni in črni bmwji imajo negativen statusni simbol (sej se zastopmo ane? :roll: )
- drag servis (pri pooblaščenem)
- utesnjenost (sicer namerna, ampak še vedno je utesnjeno - kao, da si eno z avtom)


Glede ostalih, ki jih gledaš:
-C5 se mi kot strojniku izredno dopade, vendar niso ravno zanesljivi
- za ostale ne bi vedel povedati nič konkretnega

Pa še to:
Ti si dinamičen voznik in gledaš sonato? avtomatski menjalnik? To ne gre skup.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:17 pm
Napisal/-a eclipse_R
Z avtomatskim menjalnikom se da biti zelo dinamičen, sem jih že več vozil, sicer pa bo to stvar moje presoje, ko bom avto vozil. Nekaj dni sem imel na uporabo avtomatike in mi je bil zelo všeč. Pa ne da bi se cijazil.

sicer se pa s tvojim postom zelo strinjam, bmw-ja bi z veseljem vzel, če bi v celoti ustrezal kriterijem.. A žal, so predragi, ali pa prestari.

Glede alf, ne bi rad začel kregarije med ostalimi uporabniki foruma..

lp

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:55 pm
Napisal/-a Spasky
156 JTDm 20v - lep, veliko opreme, eden boljših dizelskih agregatov, sploh pa konjev veliko tudi za hitrejšo vožnjo (in še vedno ne v največjem razredu - registracija).
Glede okvar, ti je že vse jasno z alfa foruma.
Sam sem mnenja, da s tako konjenico, opremo in nenazadnje estetiko za ta denar ne moreš "boljšega" avtomobila kupit.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:20 pm
Napisal/-a xandrej
Ko mi bo en pokazal avto ki ne crkne ga kupim pa če gor piše drek na palci!

Taj je. 166 je zelo dober avto. Motorji JTD so odlični, odlična lega na cesti in seveda avto višjega razreda kar pomeni tudi višje cene vsega...

C5 jaz imam drugega prvi je imel 230 000 kilometrov ko je šel od hiše čisto normalno se novi lastnik vozi naprej že več kot leto dni pridno nabira kilometre... Drugi je skoraj nov ima 50 000 kilometrov... Udoben, ogromno opreme, dobri HDI motrji. Vzameš 2.0 HDI. Stari 2.2 so lahko problematični ampak oni ki imajo za seboj 300 000 kilometrov plus. Ko si jih nekateri kupijo 4 leta stare pa mislijo, da je pripeljan iz italije, francije, španije pa ima kot piše na števcu 95 000 ali pa kot večina od 110 000 do 130 000 kilometrov. Vse se da ugortovit po številki šasije na pooblaščenem servisu. Vsaj kaj se je z njim dogajalo v tistih 2 letih ko je bil pod garancijo in je hodil na pooblaščene servise... Zadnjič je bil en 4 leta star 2.0 HDi na števcu 108 000 kilometrov. Po številki šasije je bil pripeljan iz španije in je leta 2007 bil na servisu in je imel 122 000 kilometrov. Kolko jih ima v resnici si lahko zračunaš.

Takole nasplošno. Kupi kak avto od znanega lastnika ali pa z preverjeno zgodovino ker pri teh hendlerih (bandi) težko dobiš dober avto. Če ima pribljižćno isto ceno kot tile naši slovenski pa on še najmanj 1000€ na njemu zasluži pol veš kolko je ura...

Želim ti dober nakup.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 9:51 am
Napisal/-a eclipse_R
S tem, da mora biti avto "večji" nisem mislil, da potrebujem ogromno prostora v notranjosti, ali ogromno prostora za prtljago, le da je avto vsaj toliko velik kot 156. Družine nimam in je še ne bom imel vsaj za časa tega avta (če ne bo kake nesreče :P). Športna utesnjenost me ne moti. Kot sem rekel, pri nakupu vozila se ne omejujem na ozko skupino avtov, npr. samo v športne, prostorne itd. Vsi avti, ki sem jih naštel me zaenkrat interesirajo.

Vse debate od tem kater motor je od koga, kater je italjanski in kater ne, bi prosil, da preselite izven te teme

Peugeot 407 ima premalo konj, predrag je, nima usnja (ki sicer sem rekel da ni obvezen, samo vseeno je to minus).

Omenjate drage servise Forda. Kaj to pomeni? Koliko pride redni servis, kolko veliki, menjava ploščic in diskov?

Če smo že pri tem, ima kdo izkušnjo za Citroen C5?

lp

Objavljeno: Po nov 02, 2009 10:50 am
Napisal/-a Miholl84
Doma imam foter C5 facelift 2.0 hdi (pred tem pa C5 2.0 bencin), jaz pa sem se do nedavnega imel 156ko 2.4 mjet

Razlika med avtomobiloma je ko dan in noc. ALfa ima izjemno neposreden volan,je trda in znatno manj udobna od C5. C5 ima zelo zanesljivo lego na cesti, in prej odneha voznik ker obcutek za volanom je zelo neprijeten,pa ceprav avto drzi in drzi.Vzmetenje pri C5 je super ker lahko zbiras kaj si zelis, udobja ali trdote. No vseeno je proti alfi v vsakem primeru udobnejsi,zato pa je alfo uzitek vozit v srednje hitrih in hitrih ovinkih,kjer 100% zaupas avtu in tocno ves kako bo sel cez zavoj.

2.0 hdi je podhranjen. Mene je zelo razocaral,saj sem imel obcutek kot v Kangooju 1.5 dci. Vse se dere gre pa bolj tako tako....

C5 ima miljon elektronskih pomagal,kar jih recimo 156ka nima. Recimo senzorji spredaj in zadaj+ izris na zaslonu,potem ko gres v rikverc ti da ogledala dol da vidis robnike, polno enih predalckov za drobnarije...

Kar se vzdrzevanja tice je pa tako tako...pri prejsnem C5,ki smo ga pri 50k km kupili od prvega lastnika smo menjali ene 3x to vzigalno tuljavo al neki tazga,stroska cca 100 eur vsakic,potem razneslo je nekaj pri sklopki in je bilo treba menjat komplet sklopko (pri 100k km),bencinska pumpa je sla pri cca 120k km pa bilo je se par malenkosti...vglavnem da bi bili cisto brez tezav ni bilo...

Sedaj pri novem je crknil parking sistem, pa stevec se je nekaj pokvaril,padel je pod lego ki jo ima na nuli. To so sicer popravili v garanciji...

Alfo sem imel 30k km (od 100 do 130k km). Medtem je bilo izrednega menjano tesnilo kolektorja + sraufi,gumi cev turbine, ena podlozka na vijaku oljne pumpe,ena roka je skripala,ampak ni mela lufta, in to je blo to se mi zdi,poleg rednih oljnih servisov...

Tako malo iz lastnih izkusenj...dva svetova pri vzdrzevanju in voznji...

Objavljeno: To nov 03, 2009 9:32 pm
Napisal/-a eclipse_R
Bom v teh dneh počasi začel hoditi na testne vožnje pa da vidimo.. Hvala vsem zaenkrat (tistim, ki moje teme niste uporabljali za kregarijo :P)

lp

Objavljeno: To nov 03, 2009 10:11 pm
Napisal/-a Marek_
Moj oče vozi občasno C5 facelift 2.0HDi. Avto je fenomenalno udoben, zdaj ima prevoženih 350K in laufa kot nov. Edina kar me je razočaralo so pospeški. Ta 2.0HDi (136) je zgolj zadovoljiv, manj od tega res ni za vzet.