Stran 1 od 4

Diskusija o italijanih...

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:43 pm
Napisal/-a /miha\
Glede alf je takole:
- za novejše ne vem kakšne so, ker jih še ni v statistikah
- za starejše se pa ponavadi sliši v pogovorih: Rade se kvarijo, ampak lepe pa so.

Preprosto niso zanesljive in pika. Če kdo meni drugače sam sebi laže in mu lahko pokažem na tone statistik in raziskav.

Edini avtomatski menjalnik, ki bi ga jaz imel z veseljem je tak, ki ima dve odgonski gredi in dve sklopki, pa še tega bi imel v manual mode. Trenutno je tak verjetno najbolši DSG.

Ostali mi ne potegnejo, ker so že v teoriji slabši, pa še svojo pamet majo.

Glede bmwjev se pa strinjam, da so dragi, pa še težko je dobrega dobit. Sam imam (itak :lol: ) bmwja in sicer 11 let starega 316i compact. Prevozil sem 12000km in sem zamenjal eno zadnjo žarnico in brisalce. Žal sem moral vzeti tak kompromis, ampak sem ZELO zadovoljen. Za primer uporabnosti naj povem, da sva s punco iz Rutarja odpeljala štiri (4) kuhinjske stole brez večjih težav. Avto ima tud minuse, pa jih ne povem :P .

Če ne moreš kupit bmwja, boš moral kupit avto s sprednjim pogonom. Fordi imajo dobro podvozje. Honda accord je ena redkih, ki ima spredaj podobno vpetje koles kot F1 (double wishbone)... se še kaj najde.

Osebno bi se odločil za hondo accord, dizel/bencin pa po izbiri. Avto je zanesljiv, lep, športen, po pričevanju kolega avtoličarja tudi ne rjavi, pa še kej.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:58 pm
Napisal/-a čare
Poserjem se jaz na statistike in raziskave!!Zdele v trenutku lahko naštejem 10 znancev ki se vozijo z JTD-ji in nima noben problemov z njimi!!So pa se alfe kvarile tja do 33-ke potem ko so prišle ven 145,146 in 155 so se zadeve občutno umirile je pa problem pokvarljivosti alf,ker jo vsak k****n žuli do onemoglosti....V glavnem moj glas gre definitivno 166-ki 2,4 JTD z 150KM ali JTDM z 175 KM.Zakaj??Ker je avto prostoren,udoben,stabilen,močan in za svoje zmogljivosti varčen in ker mi je preprosto hud avto.Izogibaj pa se forda!!Originalni deli dragi ko pes,pooblaščeni serviserji nateguni in niti šravfat ne znajo...Če ga boš rihtal sam potem pogojno ja drugače odpade.C5 ni slab avto izogibaj se 2.2 HDI motorja mirne duše pa lahko vzameš 2.0 110 KM.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:02 pm
Napisal/-a /miha\
čare je napisal/-a:Poserjem se jaz na statistike in raziskave!!Zdele v trenutku lahko naštejem 10 znancev ki se vozijo z JTD-ji in nima noben problemov z njimi!!So pa se alfe kvarile tja do 33-ke potem ko so prišle ven 145,146 in 155 so se zadeve občutno umirile je pa problem pokvarljivosti alf,ker jo vsak k****n žuli do onemoglosti....V glavnem moj glas gre definitivno 166-ki 2,4 JTD z 150KM ali JTDM z 175 KM.Zakaj??Ker je avto prostoren,udoben,stabilen,močan in za svoje zmogljivosti varčen in ker mi je preprosto hud avto.Izogibaj pa se forda!!Originalni deli dragi ko pes,pooblaščeni serviserji nateguni in niti šravfat ne znajo...Če ga boš rihtal sam potem pogojno ja drugače odpade.C5 ni slab avto izogibaj se 2.2 HDI motorja mirne duše pa lahko vzameš 2.0 110 KM.


Ja prov ane... jo pa kup in vozi :roll: .

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:02 pm
Napisal/-a čare
/miha\še nekaj glede rjavenja vozil.Kater avto še danes rjavi??Pa da te še malo razžalostim.Italjani so od tipota naprej vsi pocinkani (uno in stara panda nista) in ne rjavijo če niso bili razbiti in slabo popravljeni.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:11 pm
Napisal/-a black
čare je napisal/-a:/miha\še nekaj glede rjavenja vozil.Kater avto še danes rjavi??Pa da te še malo razžalostim.Italjani so od tipota naprej vsi pocinkani (uno in stara panda nista) in ne rjavijo če niso bili razbiti in slabo popravljeni.


Tukaj si se pa malo uštel.
Vsi avti rjavijo, veliko bolj kot si misliš.Ni več tiste klasične rje na obrobah, jo je pa več na raznih skritih mestih, spojih, al pa kar nekje sred pleha tudi ni nič čudnega danes.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:16 pm
Napisal/-a DeNalDo
če bi kupoval JST bi bil gledal tole
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3125386&show=1

po tvojih kriterijih pa Alfa 156 2.4 jtd :P

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:24 pm
Napisal/-a čare
@Black Seveda da rjavijo na skritih mestih.Saj ne more bit drugače ,če leta in leta nabijajo kamenčki v eno in isto mesto pa se potem tam še svinjarija nabira pa ....
@Lenivec Jaz bi Oplov CDTI vzel.nemc je le nemc :D

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:28 pm
Napisal/-a čare
/miha je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Poserjem se jaz na statistike in raziskave!!Zdele v trenutku lahko naštejem 10 znancev ki se vozijo z JTD-ji in nima noben problemov z njimi!!So pa se alfe kvarile tja do 33-ke potem ko so prišle ven 145,146 in 155 so se zadeve občutno umirile je pa problem pokvarljivosti alf,ker jo vsak k****n žuli do onemoglosti....V glavnem moj glas gre definitivno 166-ki 2,4 JTD z 150KM ali JTDM z 175 KM.Zakaj??Ker je avto prostoren,udoben,stabilen,močan in za svoje zmogljivosti varčen in ker mi je preprosto hud avto.Izogibaj pa se forda!!Originalni deli dragi ko pes,pooblaščeni serviserji nateguni in niti šravfat ne znajo...Če ga boš rihtal sam potem pogojno ja drugače odpade.C5 ni slab avto izogibaj se 2.2 HDI motorja mirne duše pa lahko vzameš 2.0 110 KM.


Ja prov ane... jo pa kup in vozi :roll: .

Odkar mam izpit vozim Italjane.Vmes je bilo eno leto zelo nesrečno z AX-om.Zadovoljen??Pa naslednji avto bo spet italjan sigurno in če bi obstajala 166 karavan bi jo že imel!!Še kaj?

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:34 pm
Napisal/-a /miha\
čare je napisal/-a:/miha\še nekaj glede rjavenja vozil.Kater avto še danes rjavi??Pa da te še malo razžalostim.Italjani so od tipota naprej vsi pocinkani (uno in stara panda nista) in ne rjavijo če niso bili razbiti in slabo popravljeni.


Kolega ličar pravi, da jih kar neki fletno rjavi. Dober primer je mercedez VITO.


lenivec je napisal/-a:moj glas tudi k 166 od teh.
argument: preprosto vsedi se v vse in zapelji se z vsemi in ti bo takoj jasno.

miha pa seveda govori iz izkušenje Very Happy
jaz bi pa z veseljem videl te tone raziskav in statistik Very Happy
pa še eno vprašanje kaj je boljši motor 1.9jtd ali oplov 1.9 Cdti? katerega bi izbral ti miha?


Na žalost nisem vozil še nobene alfe. Sem prepričan, da bi mi bla všeč za vozit, vendar kot celota pa je prepričal bmw, ki ga imam zdaj. Pred nakupom sem zijal k alfi, pa me je odvrnila nezanesljivost.

Glede motorjev... misliš, da ne vem, da je oplov cdti italjanski (licenca VM motori, izdelava drugje). Da ima tudi jeep in dodge nitro tudi od VM motori... itd.

Pri avtu lahko motor odlično deluje, pa te vseeno spravi ob živce s svojo nezanesljivostjo. Lahko crkne kaj drugega, ki je pa specifično določenemu modelu in zaradi tega ostaneš na cesti.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:51 pm
Napisal/-a nalcoq4
kvaliteta pri alfah je bila včasih res bolj tako to pa samo zaradi tega ker so bili pionirji ki so začeli pred več kot 30 leti z navitimi motorji itd... pol pa ni blo čudno da včasih motor ni videl 200.000km. Pa ne poznam človeka da nebi alfo teral do enomoglosti.
JTD-ji so pa najboljši dizli. Če hočete kvaltieten in zanesljiv avto kupite japonca vendar le "tazaresnega" in ne "made in GB" or something. ;)

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 9:55 pm
Napisal/-a nalcoq4
P.S NAJVEČJI Poblem pa je to da ko se alfa pokvari je to največje s r a n j e kar obstaja od avta... ko pa se nemc pokvari pa si vsi zatiskajo oči...ah sej to je slučaj.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:17 pm
Napisal/-a Drocky
js bi vzel saab, ampak more bit benciner, ker drugače ma notri italjanski motor in se bojo spet kregali če bo crknil al ja :lol:

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:22 pm
Napisal/-a esem

Objavljeno: Po nov 02, 2009 12:08 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Hehe...fantje...lahko je tulit v nebo, da so deli za forda dragi, če pa za italijane kupujete najcenejše ponaredke, ki jih menjate trikrat dnevno, da lahk potem v enem šusu naredite 50km :D:D

Če iščeš avto, ki je udoben + prostoren + z odlično lego na cesti + z dobrim motorjem gre glas za Mondeota 2,2TDCi.

LP!

Objavljeno: Po nov 02, 2009 8:14 am
Napisal/-a M
C5 ne morem komentirat, nimam izkušenj, glede ostalih pa lahko.

Praviš, da mora bit avto malo večji, hkrati pa omenjaš 156. To ne gre skupaj, 156 je znotraj prijetno utesnjena, kar meni kot vozniku sicer sede, otrokoma na zadnjih sedežih pa ni. Poleg tega ima neverjetno majhen prtljažnik, mi smo jo prodali ravno zato, ker je bila premajhna.

Tudi 166 je narejena na isti način, prijetna, športna utesnjenost, tudi v prtljažniku ni neko razkošje prostora, vsaj glede na ostala dva kandidata tvojega izbora. Kar se tiče vožnje, športnosti in užitka za volanom, sta Alfi prava izbira. Urbane legende o pokvarljivosti Alf so ostale iz časov 33, s 156 in 166 pa se ne kvarijo več nič bolj kot konkurenca. Nekateri deli podvozja so morda malce bolj občutljivi, ampak to je pač cena, ki jo plačaš za športnost. Tudi BMW 5 ima podvozje bolj občutljivo kot večina ostalih...

Mondeo (2002) ga je sicer malo sral, ampak 1.8 bencinar s 125 KM ni najbolj zanesljiv agregat iz Fordove ponudbe. Občutek pri vožnji je bil dober, avto je res prostoren, prtljažnik je velik, občutek za volanom ni slab. V primerjavi z leto mlajšim Focusom, je bil Mondeo svetlobna leta boljši kar se same lege na cesti ter občutka pri vožnji tiče. Sta pa oba Forda imela konkretne težave z rjo. Spodnji robovi vrat, pragovi, Mondeo celo še malo tu in tam, v obeh primerih čisto preveč za tako mlada avtomobila, takrat sta bila stara 4 leta. Ampak ni rjavenje tisto, ki je pustilo najbolj grenak priokus. Nenormalno rjavi naprimer tudi Mazda 6, ampak se vse lepo popravi pod garancijo. No v Fordovem primeru pa temu ni bilo tako. Z vsemi štirimi so se otepali, da bi karkoli popravili oni. No popravili že, ampak na moje stroške. Zakaj? V servisni knjižici pri servisu na kajjazvemkolk kilometrov ni bila potrjena kontrola rjavenja. Torej avto je bil servisiran redno, na pooblaščenem servisu, eden od njihovih šalabajzerjev ni opravil vsega,kar bi moral in to jim je sedaj izgovor, da ne moreš uveljavljat garancije? C'mon... V glavnem: Mondeo za vozit dober, ampak support je pa bolj švoh.

C5 mi vizualno ustreza šele od zadnje generacije dalje, pred tem se mi zdi podoben breji kravi... Moja izbira izmed naštetih bi bila 166, če je 159 res nedosegljiva. No, razen, če bi se pojavila 156 GTA, s 75.000 prevoženimi.... ;)

Objavljeno: Po nov 02, 2009 12:40 pm
Napisal/-a /miha\
Od sošolca oče je kupil novega C5 (prejšna generacija). Sami problemi.

Največja problema:
-Redno so se prižgale lučke in je šel avto v zasilni način. Niso uspeli popravit kakor vem.
-Enkrat je vztrajnik odtrgalo oz. se je odšraufal...zakaj, kako...nobenemu jasno. Teorija je bila, da so v tovarni preveč (uničili navoje) oz. premalo zategnili vijake, ki ga držijo. Škode še pa še.

Vse to pri 50.000km. Motor pa 2.2Hdi, avtomatik.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 2:45 pm
Napisal/-a čare
TrijoAdijo je napisal/-a:Hehe...fantje...lahko je tulit v nebo, da so deli za forda dragi, če pa za italijane kupujete najcenejše ponaredke, ki jih menjate trikrat dnevno, da lahk potem v enem šusu naredite 50km :D:D

Če iščeš avto, ki je udoben + prostoren + z odlično lego na cesti + z dobrim motorjem gre glas za Mondeota 2,2TDCi.

LP!
Če zate 118€ za manšeto notranjega zgloba z dvema objemkama in mastjo ni draga pejt pa si jih kupi 5.FD-jeva popolnoma ista ravno tako z objemkama in mastjo je koštala celih 8€.Pa ko te zajebava DELPHI-jev vbrizgalni sistem in ga pelješ na summit (ker je glih slučajno čez cesto) in ti mirne duše povejo da so ti šle 3 šobe in da ena košta 550€,potem pa ga pelješ k Frlic-u (lesce,menda edini sposoben serviser za Forda) in ti pove da sta šle samo 2 in ti zrihta obnovljene iz nemčije za 250/kom. in zraven še reče da si jih on za 550€ niti ne upa prodajat da ga bojo fentale stranke ,če bo take pokal.Pa ko ti na lepem crkne avto in ga pod posrednikovo garancijo dobi v roke Krevs na gorjancih,kateremu sem že prvič po enem tednu rekel če je pogledal senzorje gredi pa me je napadal češ kaj se jaz spoznam...no po enem mescu in na pol podrtem motorju in testno menjanih šobah,črpalki in elektroniki k****n ugotovi da je razmajan senzor glavne gredi??Pa da bi ga pes poscal!!Pa ko potem ko avto odpelješ od Kravsa ne dela tempomat in ti da odgovor da je on avto dobil na šlep službi in da že prej ni delal (tester mu je barvan televizija!!) no in potem je končno po 2-h tednih iz drugega mondea potegnil software in ga naložil na bratovega in je tempomat začuda delal.Tok na kjratko o Fordu.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 3:05 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
čare je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Hehe...fantje...lahko je tulit v nebo, da so deli za forda dragi, če pa za italijane kupujete najcenejše ponaredke, ki jih menjate trikrat dnevno, da lahk potem v enem šusu naredite 50km :D:D

Če iščeš avto, ki je udoben + prostoren + z odlično lego na cesti + z dobrim motorjem gre glas za Mondeota 2,2TDCi.

LP!
Če zate 118€ za manšeto notranjega zgloba z dvema objemkama in mastjo ni draga pejt pa si jih kupi 5.FD-jeva popolnoma ista ravno tako z objemkama in mastjo je koštala celih 8€.Pa ko te zajebava DELPHI-jev vbrizgalni sistem in ga pelješ na summit (ker je glih slučajno čez cesto) in ti mirne duše povejo da so ti šle 3 šobe in da ena košta 550€,potem pa ga pelješ k Frlic-u (lesce,menda edini sposoben serviser za Forda) in ti pove da sta šle samo 2 in ti zrihta obnovljene iz nemčije za 250/kom. in zraven še reče da si jih on za 550€ niti ne upa prodajat da ga bojo fentale stranke ,če bo take pokal.Pa ko ti na lepem crkne avto in ga pod posrednikovo garancijo dobi v roke Krevs na gorjancih,kateremu sem že prvič po enem tednu rekel če je pogledal senzorje gredi pa me je napadal češ kaj se jaz spoznam...no po enem mescu in na pol podrtem motorju in testno menjanih šobah,črpalki in elektroniki k****n ugotovi da je razmajan senzor glavne gredi??Pa da bi ga pes poscal!!Pa ko potem ko avto odpelješ od Kravsa ne dela tempomat in ti da odgovor da je on avto dobil na šlep službi in da že prej ni delal (tester mu je barvan televizija!!) no in potem je končno po 2-h tednih iz drugega mondea potegnil software in ga naložil na bratovega in je tempomat začuda delal.Tok na kjratko o Fordu.


Joj ej..dej ne pametuj no....Ena delphijeva šoba pri nas košta 250€ (obnovljena) in je ni potrebno naročevat iz DE (pa tut za manj dnarja se jo je dalo pri nas dobit...).Če pa tebe frlic in vsi skupi nategujejo...je pa to tvoj problem..
Pa še ena zanimivost...Če se že morajo vgrajevat original deli, se potem te deli kupujejo v eni trgovini z originalnimi rezervnimi deli na celovški v LJ..(pa ne bom o tem v kateri, da ne bom slučajno delal reklame).
Me prav zanima, kje ti dobivaš dele za Fiata---al karkoli že pač voziš...
:roll: :roll:

LP!

Objavljeno: Po nov 02, 2009 3:53 pm
Napisal/-a xandrej
/miha je napisal/-a:Od sošolca oče je kupil novega C5 (prejšna generacija). Sami problemi.

Največja problema:
-Redno so se prižgale lučke in je šel avto v zasilni način. Niso uspeli popravit kakor vem.
-Enkrat je vztrajnik odtrgalo oz. se je odšraufal...zakaj, kako...nobenemu jasno. Teorija je bila, da so v tovarni preveč (uničili navoje) oz. premalo zategnili vijake, ki ga držijo. Škode še pa še.

Vse to pri 50.000km. Motor pa 2.2Hdi, avtomatik.


Od moje babice prijateljica njenega moža sin žena... Daj ne kakj s nekimi šraufi pa teke scene v firmi pa niso uspeli lučk popravit kakih lučk? Ima samo eno diagnostično drugo ispisuje na ekran. vsak servis zna avto na tester priklopit... Tam pa jim v vsam nam znanem slovenskem jeziku napiše: menjaj to in ono... Če so smotani pač greš na žalost na drug servis ki je v pravem pomenu besede servis in tam rešijo napako. Kaki zasilni način?