Stran 1 od 2
Audi A8 4.2Q Tipt.
Objavljeno: So nov 14, 2009 8:41 am
Napisal/-a simply
Pozdravljeni.
Najprej zakaj je tema pod Splošno in ne Kupovanje avtomobila. Namreč avtomobila ne kupujem ampak se malček zanimam.

Če se vam ne zdi primerno lahko modi prestavite drugam.
Torej kaj pravite na sledeči avtomobil :
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3287111&show=1
Stroški, poraba, možnosti napak...
Malček želim slišati vaša mnenja.
Hvala
Objavljeno: So nov 14, 2009 8:48 am
Napisal/-a King1
Lep voz si izbral, da ti kaj povemo o njem. O porabi, stroških in ostalih zadevah mislim, da ti bo znal največ povedat @mactron.
Mislim, da je on pravi naslov za ta avto. Če pa sem koga pozabil pa naj mi oprosti.
Pa veliko sreče pri zbiranju informacij in seveda pri nakupu, če do njega seveda pride.
lp
Objavljeno: So nov 14, 2009 9:04 am
Napisal/-a aquariumwild
cena je glede na druge podobne letnike zelo ugodna........mogoče se gre za prevzem leasinga.
porabo si lahko sam preračunaš glede na prevožene kilometre mesečno. takšen avto bo mel porabo do 15litrov, spod 10 ne boš prišel niti na avtocesti.
torej povrečna poraba recimo 13litrov, mesečno narediš 2000km, strošek je ca.300eur samo za bencin
tu zraven še prištej stroške zavarovanja in si že na 500eur/mesečno
potem pa še servisi, gume, kakšna popravila.........torej 700eur/mesečno
Objavljeno: So nov 14, 2009 10:03 am
Napisal/-a tristan01
Če drži vse kar je zapisano in ni prevzem leasinga je cena res ugodna. Mesečni/letni stroški vzdrževanja niso majhni. Moraš pa se zavedati da je to limuzina visokega razreda - posledično so tudi izgube (gledano procentualno) precej višje kot pri bolje prodajanih vozilih. Ob predvidevanju da je oglas resničen v vseh navedbah in da ni zadaj leasing smatram tak oglas kot posledico recesije. Predvidevam da lastnik ne zmore stroškov vzdrževanja in vožnje, zaradi praktično mrtvega trga rabljenih vozil (hvala krizi in "poštenim" dilerjem) pa je cena primerna za hitro prodajo.
LP Tristan01
Objavljeno: So nov 14, 2009 10:45 am
Napisal/-a adis
dodaš še 1000eur in imaš "avto na plin"
je pa vožnja v taki a8 kar "trda" v primerjavi z S classo
Objavljeno: So nov 14, 2009 11:11 am
Napisal/-a lancia hf
aquariumwild je napisal/-a:cena je glede na druge podobne letnike zelo ugodna........mogoče se gre za prevzem leasinga.
porabo si lahko sam preračunaš glede na prevožene kilometre mesečno. takšen avto bo mel porabo do 15litrov, spod 10 ne boš prišel niti na avtocesti.
torej povrečna poraba recimo 13litrov, mesečno narediš 2000km, strošek je ca.300eur samo za bencin
tu zraven še prištej stroške zavarovanja in si že na 500eur/mesečno
potem pa še servisi, gume, kakšna popravila.........torej 700eur/mesečno
Da še ne štejemo ogromno letno zgubo vrednosti avtomobila.
Objavljeno: So nov 14, 2009 11:19 am
Napisal/-a jay
avto in pol
načeloma je ta motor odličen... povprečna poraba okoli 13-14L 100km.
Upam, da si ne kupuješ to za lokalno rabo (50km dnevno)

Objavljeno: So nov 14, 2009 12:31 pm
Napisal/-a 4vale6
Kok pol stane zavarovanje takega vozila? sam sj če ga kupiš za tako ceno nebo več nevem kok zgubu ceno,kr je že zdej smešna, glede na to kok stane nov...?
Re: Audi A8 4.2Q Tipt.
Objavljeno: So nov 14, 2009 2:40 pm
Napisal/-a MacTron
simply: Glede na to, da se samo zanimas so tudi v tem koticku navedeni v naslovu - nasveti;
to pa pomeni, da spada kupovanje in prav tako zanimanje pod to rubriko.
Nekaj dejstev so ze povedali ostali oz. ze kar precejsna... poraba pri taksni kubaturi je
primerna oz. se nasplosno niti ne posega toliko v njo v kolikor ze zelis imeti taksno
cestno "krizarko"... so pa drugace cene mocno padle tem D3 ne-faceliftanim modelom
in glede na to, da zelis imeti taksen model bi ti priporocal tudi ogled ostalih (v podobnem
cenovnem rangu) vendar se s "svezimi" kilometri, ceprav tudi tu ne igra mocne vloge
sama kilometrina (ti motorji so vzdrzljivi) in prav tako ostale komponente tiptronic itd.
Moznosti napak so prav tako kot pri vsakem drugem vozilu le, da so tu lahko kaksni deli
2x drazji, ker so tudi bolj obstojni itd (prenasajo vecje napore; elektronika je v drugem
subjektu) in ceprav je karoserija iz aluminija (ASF) je teza avtomobila 1,7 tone.
Zavarovanje taksnega vozila je seveda zopet primerno visokemu razredu in se steje
odvisno tudi glede na tvoj PR v kolikor ze imas 50% potem je cena 800-900€ odvisno od
zavarovalnice in njihovih pogojev.
Objavljeno: So nov 14, 2009 3:54 pm
Napisal/-a simply
Hvala za odgovore.
Torej, stvar je takšna : Z zavarovanjem ne bom imel težav, tako da ta strošek lahko odštejemo. Vsekakor je avtomobil cenovno ugoden, vendar se bojim da km niso realni.
Vsekakor sem tudi mislil da je poraba nižja - okrog 11l, 14 je že zelo veliko. Plin me ne mika, namreč imel sem ga v Muranu in avtomobil ni deloval najbolje.
Hvala vsem za nasvete.
Zdaj si bom pogledal še za kakšnim TDIjem, če ga dobim potem pa ogled... Bomo videli.
Objavljeno: So nov 14, 2009 4:05 pm
Napisal/-a adis
simply je napisal/-a:Vsekakor sem tudi mislil da je poraba nižja - okrog 11l, 14 je že zelo veliko. Plin me ne mika, namreč imel sem ga v Muranu in avtomobil ni deloval najbolje.
videli.
tako porabo imaš lahko le v "sanjah" ... ker če bi bila samo 11l bi brez razmišljanja kupil tak avto za sebe.
Objavljeno: So nov 14, 2009 4:19 pm
Napisal/-a jay
simply je napisal/-a:
Zdaj si bom pogledal še za kakšnim TDIjem, če ga dobim potem pa ogled... Bomo videli.
3.0 tdi vzameš

Objavljeno: So nov 14, 2009 6:38 pm
Napisal/-a AudiBoy
Ali pa 4.2TDI, oba motorja so super, navora se ne manjka nobenemu.
Srecno!
Objavljeno: So nov 14, 2009 6:42 pm
Napisal/-a adis
AudiBoy je napisal/-a:Ali pa 4.2TDI, oba motorja so super, navora se ne manjka nobenemu.
Srecno!
ali pa celo to... no je en primerek zunaj ( A8 ) , ki ima 4.2 tdi Q z čipom ter modificiranim izpušnim sistemom in nekje 400-450 hp-ji

Objavljeno: So nov 14, 2009 6:53 pm
Napisal/-a 4vale6
Sam dizli so precej dražji s tem da so kilometri tam še bolj vprašljivi? edino poraba je zmaga...
Objavljeno: Po nov 16, 2009 2:17 pm
Napisal/-a chan
Stroškovno gledano je A8 4.2 drag avtomobil (registracija, poraba), katere pa voznik ob udobju vožnje, občutku varnosti ter navdušujočo izdelavo kaj kmalu odmisli. Kot že omenjeno, so motorji, menjalniki vzdržljivi, ob primernem vzdrževanju skorajda neuničljivi. Gre le za model najvišjega ranga, tovarne si pri svojih paradnih konjih pač ne želijo blamaže.
Sam žal nimam izkušnenj z motorjem 4.2, vozil pa sem diesla 4.0 TDI quattro (kasneje zamenjan z 4.2 TDI) ter že faceliftan model z novejšim motorjem 2.8 FSI. Prav slednji me je ob večdnevni uporabi ter prevoženimi par 100km presenetil z dokaj nizko porabo, ki se je kljub avtocestnim ter mestnim vožnjam gibala okrog 9l bencina. Mi je pa na trenutke deloval motor, kljub 210km malenkost podhranjen. Udobnost vožnje je pač razredu avtomobila primerna, opremljenost navdušujoča, notranja arhitektura pa Audijevsko popolna.
Mogoče ne bi bilo napak gledati modelov 3.0TDI (ki pa so mlajši ter dražji) ali pa gledati dobro opremljenega, enako motoriziranega A6, ki je v marsičem podoben starejšemu bratu. Nenazadnje je odlična konkurenca dokaj zapostavljeni ter cenovno ugoden Phaeton, ki je še vedno pojem odličnega notranjega oblikovanja ter odlične kvalitete.
Objavljeno: Po nov 16, 2009 2:26 pm
Napisal/-a adis
vw pheaton je relativno kar poceni,če upoštevamo, da gre za vozilo,ki spada med vozila najvišjega ranga. Vw pheaton z 3.2 bencinskim motorjem, letnik 2003 je cenejši od a8 za cca. 4000 eur ( avto.net). Ostane pa le vprašanje kvalitete in primerjave teh dveh,saj kolikor jaz poznam vw je ta skoraj propadel oz. del vw zaradi slabe prodaje pheaton-a.
Objavljeno: Po nov 16, 2009 2:41 pm
Napisal/-a chan
Problem prodaje Phaetona je bil prvenstveno v pomanjkanju imidža, ker je bil v očeh kupcev "samo" VW. Nemška trojica je bila v tem razredu le superiornejša (čeprav je v zadnjem letu po prodaji v Nemčiji Phaeton prehiteval za par primerkov A8 ).Istočasno je prihajal na trg Touareg, ki pa se je izkazal napram limuzini Phaetonu za prodajno uspešnico - v razredu SUV pač več velja sam izgledin pojavnost, kot pa značka na nosu.
Kvaliteta pri Phaetonu ni bila nikdar stvar kritike, bivši šef Piech, si ga je zamislil, kot pravi "ognjeni voz", z detajli, ki jih konkurenca ni poznala (zapiranje šob za razpihovanje zraka v notranjosti - Piech je bil toliko občutljiv, da se je tudi poleti vozil s šalom okrog vratu

). Konec koncev je koncern "posodil" Phaetonovo podvozje tudi Bentleyu Continental. Pred časom sem imel priložnost peljati (žal samo na kratki relaciji) 12 cilindrski monstrum 6.0 in bil fasciniran! Ne samo nad motorjem, notranjost me je preprosto navdušila z občutki za detajle (pred kratkim me je konkurenčen Lexus LS pustil ob pogledu notranjosti povsem ravnodušnega!). Ravno z omenjenim motorjem 3.2 pa je zelo zadovoljen moj šef (četudi je kupil rabljenega) - o porabi pa ga moram malce povprašati.

Objavljeno: Po nov 16, 2009 2:58 pm
Napisal/-a baucek
Samo kot zanimivost
Jaz če bi imel toliko denarja, da bi kupoval avtomobil v tem razredu, bi se odločil za Phaetona. Razlog: ker je redka pojava na slovenskih cestah
http://www.youtube.com/watch?v=xm2swohEtYM
Objavljeno: Po nov 16, 2009 3:04 pm
Napisal/-a adis
@chan: povprašaj šefa glede porabe njegovega 3.2 pheaton-a
Kot sem omenil v moji temi glede nakupa bmw e90 325i je bil pred hišo parkiran ”monstrum” pheaton 6.0 w12 in pogled na 4 zelo lepo oblikovane izpušne cevi mi je usta odprl kaj šele ko se ga požene v obrate,prava poezija,ki ima svoj davek glede porabe, ki je cca. 25-30 litrov
