Stran 1 od 1

saab, fiat, opel

Objavljeno: Po nov 16, 2009 11:40 am
Napisal/-a PogachnyK
se opravičujem, če je bilo na to temo že kaj povedano, samo v družini kopujemo saab-a, pa me določene stvari zanimajo

saabi naj bi imeli danes notri fiatove motorje, predvsem dizle jtd, kako to, da so sabovi motorji toliko močnejši? http://saab.si/modeli/9-3-sport-sedan/tehnini-podatki
ali ni tako, da je dti v prencipu jtd, zakaj potem nekateri trdijo, da ko je saab šel na jtd motorje veliko pridobil?

hvala za odgovore

Objavljeno: Po nov 16, 2009 11:52 am
Napisal/-a esem
Od fiatovih nimajo predvsem dizle, ampak samo dizle. Bencinarji so v glavnem Saab-ovi (morda kakšen oplov).

Od kje tebi, da so "toliko močnejši"?

Naj drugi iščemo zate?

Izvoli: :evil: :roll:

Croma 1.9 Multijet 16v Liberty C.A.
MOTOR
Delovna prostornina (cm) 1910
Število valjev 4
Največja moč kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
Največji navor Nm pri vrt./min 320 pri 2000


Delta 1.9 TwinTurbo Multijet 16v Platino

MOTOR
Delovna prostornina (cm³) 1910
Število valjev 4
Največja moč kW (KM) pri vrt./min 139,5 (190) pri 4000
Največji navor Nm pri vrt./min 400 pri 2000

Objavljeno: Po nov 16, 2009 5:54 pm
Napisal/-a IcEm4n
Verjetno je mislil 1.9 TiD s 180 konji, ki je očitno še mejčkn bolj navita 150 konjska različica (ni nč vidt, da bi bil BiTurbo).

Drugače je pa oplov motor verjetno še 2.8 V6.

Objavljeno: Po nov 16, 2009 6:34 pm
Napisal/-a PogachnyK
ni tid ampak ttid


vseeno najlepša hvala za odgovore

Objavljeno: Po nov 16, 2009 6:48 pm
Napisal/-a IcEm4n
pardon, nisem opazil dvet T-jev pri TTiD (sem samo opis gledal) ;)

Objavljeno: Po nov 16, 2009 7:01 pm
Napisal/-a pskoda
Saj ni BiTurbo ampak je TwinTurbo, BiTurbo so V6 in naprej ki imajo dve ločene turbine, TwinTurbo ima pa v eni rešeno

Objavljeno: Po nov 16, 2009 11:36 pm
Napisal/-a esem
IcEm4n je napisal/-a:Verjetno je mislil 1.9 TiD s 180 konji, ki je očitno še mejčkn bolj navita 150 konjska različica (ni nč vidt, da bi bil BiTurbo).


Saj sem mu za oba SAAB-ova dizla dal FIAT-ove verzije. Kaj je tu "samo" verjetno?

1.9TiD 150 KM

Največja moč 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt./min.
Največji navor 320 Nm pri 2000 - 2750 vrt./min.
Gorivo Dizel

1.9TTiD 180 KM

Največja moč 132 kW (180 KM) pri 4000 vrt./min.
Največji navor M6 400Nm pri 1850-2750 vrt./min.
A6 370 Nm pri 1850-2750 vrt./min.
Gorivo Dizel


Če kdo ne ve, zakaj ima Lancia 190 KM, SAAB pa samo 180 KM - Italijani so zase zadržali malo močnejšo verzijo, drugim prodajajo 10 KM šibkejšo, a motor je v bistvu isti.

Objavljeno: To nov 17, 2009 10:01 am
Napisal/-a IcEm4n
beri moj prejšnji post. ;)

Objavljeno: So nov 21, 2009 9:37 pm
Napisal/-a carloabarth
Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte. :D

Objavljeno: Po nov 30, 2009 6:23 pm
Napisal/-a PogachnyK
carloabarth je napisal/-a:Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte. :D


se pavi tid ni italjanski jtd?

Objavljeno: Po nov 30, 2009 6:31 pm
Napisal/-a adis
PogachnyK je napisal/-a:
carloabarth je napisal/-a:Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte. :D


se pavi tid ni italjanski jtd?


beri :!:

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine