Stran 1 od 1

honda accord karavan

Objavljeno: Sr nov 18, 2009 11:55 pm
Napisal/-a ilyerik
Zdravo,

že nekaj časa izbiram nov (star) avto in svoj izbor sem skoraj dokončno zožil na hondo accord dizel (v ožji izbor so prišli tudi subaruji, a rabljenih dizlov praktično ni za dobiti). Avto nameravam imeti dokler bo peljal brez večjih težav (tako kot moj sedanji avto, ki ima skoraj 12 let). Dizla bi vzel zato, ker zadnji dve leti zaradi selitve v drug kraj delam okrog 35 tisoč km na leto in se stroški goriva že konkretno poznajo v mojem mesečnem proračunu. Doslej sem imel bencinarja, zato se prosim ne smejati, če bom spraševal neumnosti ;)

Ok, ogledanega imam tega : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2693476&show=1

Sedaj pa še par vprašanj :
1. Kakšni so hondini dizli ? So ok, ali so kakšne serijske napake ? Kakšne druge pomanjkljivosti ?
2. Ker moram vsako jutro najprej odložiti hčerko v vrtcu in sina v šoli, naredim z avtom par km, nato pa 50 km v službo. Se pravi se niti ne ogreje in ga že ugasnem. Ali lahko to škodi dizel motorju ? En kolega me nekaj masira, da naj raje ne kupim dizla, če mislim tako voziti. Ja, kako pa naj vozim, če je potrebno najprej odložiti otroke ?
3. V enem testu sem bral, da je za ta model Honde 2,2 dizel prešvoh. Češ da se 1,5 tone kar pozna, še posebej recimo v klanec. Izkušnje/mnenja ?
4. Če ima kdo kakršnekoli (morebiti negativne) informacije glede prodajalca na linkani hondi, naj kar pove ...
5. Kako je kaj v Sloveniji s servisi in rezervnimi deli za Honde ? Imamo predvsem oderuhe ali se najde tudi kakšen spodoben servis za honde ?

To je to. Nadaljna vprašanja sledijo, sploh če se oglasi kakšen lastnik.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 12:11 am
Napisal/-a ilyerik
Prek googla mi je uspelo najti nekaj relevantnih tem na forumu, ki se tičejo accorda (iskalnik na tem forumu mi vrne 5000 xy rezultatov) in večinoma avto pohvalijo. To je ok. Če pa ima kdorkoli kakšne pripobe ... z besedo na dan.

Re: honda accord karavan

Objavljeno: Če nov 19, 2009 12:17 am
Napisal/-a nevermind
1. Kakšni so hondini dizli ? So ok, ali so kakšne serijske napake ? Kakšne druge pomanjkljivosti ?
2. Ker moram vsako jutro najprej odložiti hčerko v vrtcu in sina v šoli, naredim z avtom par km, nato pa 50 km v službo. Se pravi se niti ne ogreje in ga že ugasnem. Ali lahko to škodi dizel motorju ? En kolega me nekaj masira, da naj raje ne kupim dizla, če mislim tako voziti. Ja, kako pa naj vozim, če je potrebno najprej odložiti otroke ?
3. V enem testu sem bral, da je za ta model Honde 2,2 dizel prešvoh. Češ da se 1,5 tone kar pozna, še posebej recimo v klanec. Izkušnje/mnenja ?
4. Če ima kdo kakršnekoli (morebiti negativne) informacije glede prodajalca na linkani hondi, naj kar pove ...
5. Kako je kaj v Sloveniji s servisi in rezervnimi deli za Honde ? Imamo predvsem oderuhe ali se najde tudi kakšen spodoben servis za honde ?


1. odlični, brez kakršnih serijskih napak, motor lepo zvezno pospešuje, dokaj majhna poraba za takšen tip avta, motor ima verigo - velik servis odpade,
2. pusti ti kolega. Če pravilno voziš dizla, se pravi ga ne teraš mrzlega in ne ugašaš zelo vročega (recimo, če greš 180 po AC in ko ustaviš malo počakaš kakšno minutko, da se vse skupaj ohladi). Seveda tu spadajo še redni servisi, ustrezno olje noter in redne menjave naftnega filtra (jaz menjam na 20000 km, interval je pa na 40000 km),
3. hmm, če se ti zdi prešvoh, ga lahko čipaš na 170 konjev... ampak menim, da je za normalno vožnjo zadosti teh 140 konjev
4. žal nimam inforamacij, malo preleti temo ''nategatorji''
5. servisi so po pravici povedano bolj bogi. Edini pametni Honda servis je HONDA servis Selič, Šmartno ob Paki, kjer so bile večkrat napisane pohvale za njihove usluge.

No upam, da sem ti kaj pomagal... se bo verjetno oglasil še kakšen, ki ima izkušnje in si lasti vozilo.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 12:19 am
Napisal/-a nevermind
Tukaj sem našel še eno temo, kjer sem tudi sam pisal. Preberi - uporabno!
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 3be4bef4f4

Objavljeno: Če nov 19, 2009 10:06 am
Napisal/-a /miha\
ilyerik je napisal/-a:Prek googla mi je uspelo najti nekaj relevantnih tem na forumu, ki se tičejo accorda (iskalnik na tem forumu mi vrne 5000 xy rezultatov) in večinoma avto pohvalijo. To je ok. Če pa ima kdorkoli kakšne pripobe ... z besedo na dan.


Tud sam sem se dolgo mučil... rešitev je preprosta...pred vsako besedo daj znak plus.

Išči tako: +honda +accord

Objavljeno: Če nov 19, 2009 10:25 am
Napisal/-a ilyerik
nevermind, hvala za informacije. miha, tudi tebi hvala, bom vedel za naprej.

Eno bolj splošno vprašanje: glede na to, da je v zadnjih letih vse bolj dokumentirano in računalniško vodeno (upam, da vsaj na pooblaščenih servisih) ... ali je možno s pomočjo VINa (vehicle id number) ugotoviti zgodovino avtomobila - lastništva, servisi ? Torej, da bi na kakšnem honda servisu vprašal, naj preverijo nek določen VIN, da vidim, kaj se je z avtom dogajalo. Ker je dosti ponudbe uvoženih avtov iz tujine (Italija, Francija, Nemčija) in se mi zdi, da ti lažje prikrijejo kakšne nepravilnosti.

EDIT: aha, vidim par tem višje, da je nekdo podal link za preverjanje avta glede na serijsko številko.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 12:30 pm
Napisal/-a BBS
Mene pa samo nekaj zanima.
A ni 50 km kar dosti, da se avtomobil ogreje na delovno temperaturo?
Ker to je nekje 40-45 minut vožje. Mislim da je dovolj da se ogreje.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 12:32 pm
Napisal/-a ilyerik
BBS je napisal/-a:Mene pa samo nekaj zanima.
A ni 50 km kar dosti, da se avtomobil ogreje na delovno temperaturo?
Ker to je nekje 40-45 minut vožje. Mislim da je dovolj da se ogreje.


Ne, sem malo dvoumno napisal. Najprej razvozim otroke, kar je samo kake 2 km od doma. Se pravi, avto pred vrtec/šolo, ga ugasnem in oddam otroke vzgojiteljici/učiteljici, nato grem naprej 50km v službo.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 1:46 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Ni problema s kratkimi relacijami. Lasti si ga moj oce (l. 2005, torej 4 polna leta), prevozenih ima "neverjetnih" 110.000 km in to vecinoma kratke voznje (trgovina, vnuki v solo in nazaj, na tenis, malo tja - malo sem) in do zdaj dela vse v najlepsem redu. Je pa res, da se striktno drzi dizelaskih zapovedi, torej ga ne ugasa vrocega, mrzlega ne tisci v visoke obrate in podobno. Skratka, naslednji bo zopet Accord, le naslednji model pocaka. Vsaj tako zapoveduje vsakomur, s komer pade v debato o avtih.

Se to. Servisira ga (tudi jaz HR-Vja) v Kranju in moram povedati, da sem z njimi izredno zadovoljen. Odnos, kvaliteta dela, cena.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 3:04 pm
Napisal/-a ajkula
pazi če ima avto res samo 42000km mora imeti gor še originalne tovarniške gume!

Objavljeno: Če nov 19, 2009 3:09 pm
Napisal/-a BBS
ilyerik je napisal/-a:
BBS je napisal/-a:Mene pa samo nekaj zanima.
A ni 50 km kar dosti, da se avtomobil ogreje na delovno temperaturo?
Ker to je nekje 40-45 minut vožje. Mislim da je dovolj da se ogreje.


Ne, sem malo dvoumno napisal. Najprej razvozim otroke, kar je samo kake 2 km od doma. Se pravi, avto pred vrtec/šolo, ga ugasnem in oddam otroke vzgojiteljici/učiteljici, nato grem naprej 50km v službo.


Aha, tako.
Ja potem pa že ja.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 3:09 pm
Napisal/-a ilyerik
ajkula je napisal/-a:pazi če ima avto res samo 42000km mora imeti gor še originalne tovarniške gume!


In katere daje Honda tovarniško na accorde ? Verjetno Bridgestone ? Bom vsekakor preveril še letnico na gumah. Hvala za opozorilo. Drugače pa sem poklical na avto hišo in pravijo, da je iz Italije, nepoškodovan (razen nekaj prask na odbijaču, kar so sanirali), dokumnetacija urejena. Bom skočil jutri ali pojutrišnjem še na ogled, da v živo vidim kako je z avtom.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 3:20 pm
Napisal/-a ilyerik
Še eno vprašanje za poznavalce accorda : karavan, ki sem ga linkal v prvem prispevku naj bi bil različica executive. Težava je v tem, ker so drugi prodajani accordi executive rahlo drugačni, npr. :

Ta, ki sem ga linkal že prej: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2693476&show=1
En drugi : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2019136&show=1

Pozor na razlike:
* prvi tekstil, drugi usnje
* prvi navadno armaturko, drugi z večjim zaslonom (navigacija ?) in dodatnim zaslončkom na vrhu ter bolj estetskim videzom pri menjalniku

Tako na uč bi rekel, da mogoče prvi dejansko ni executive in je prodajalec kar obkljukal vso možno opremo (pri dodatni opremi je recimo tudi navigacija, kar pa ni razvidno iz slike notranjosti).

Objavljeno: Če nov 19, 2009 8:16 pm
Napisal/-a nevermind
Samo naj povem, da se tisti moder en lep čas prodaja.

Objavljeno: Če nov 19, 2009 9:07 pm
Napisal/-a nalcoq4
Prvo čestitam za dober okus pri izbiri vozil. Tako Honda kot Subaru slovita ena izmed najbolj kakovostnih vozil...oba imata izpiljeno tehniko do zadnjega vijaka in je praktično neuničljiva... to kar delajo z motorji pri hondi si lahko predstavljajo le še pri subaru-ju.

Priporočam 2.2ctdi - najboljši motor v svojem razredu s tako močjo in prostornino. :)

Objavljeno: Če nov 19, 2009 9:39 pm
Napisal/-a lumpii
nalcoq4 je napisal/-a:Prvo čestitam za dober okus pri izbiri vozil. Tako Honda kot Subaru slovita ena izmed najbolj kakovostnih vozil...oba imata izpiljeno tehniko do zadnjega vijaka in je praktično neuničljiva... to kar delajo z motorji pri hondi si lahko predstavljajo le še pri subaru-ju.

Priporočam 2.2ctdi - najboljši motor v svojem razredu s tako močjo in prostornino. :)


Zdej ne bom nč rekel glede "kitajskih-korejskih-japonskih dizlov".
Toyota ima ta trenutek izredne težave z 2.2d motorjem.....vse živo, sklopke, elektrika.......baje katastrofa od motorjev, pa še porihtat ne znajo na slovenskih servisih.
Za Hondo res še ni bilo nič slišati.....

Objavljeno: Pe nov 20, 2009 1:06 pm
Napisal/-a Polo78
Glede japonskih/korejskih dizlov, da ne bo spet kakega nabijanja v prazno:

- s Toyoto sem še najmanj seznanjen, sem pa tudi sam slišal za neke težave pri 2.2d, ostalo naj bi bilo ok
- Honda kot rečeno s svojim 2.2 ctdi praktično nima kakih omembe vrednih težav, če se ne motim je bil ta motor nekoč proglašen za motor leta
- Subarujev boxer je itak zgodba zase, v pozitivnem smislu seveda
- Mazda je imela svoj čas probleme z DPF-jem (filter trdih delcev) a to še pri stari faceliftani šestici ter pri petki, probleme so medtem že rešili, nove šestice nimajo teh problemov, motorji nasplošno so zelo vzdržljivi, v glavnem redni servisi
- KIA in Hyundai: Neproblematični in vzdržljivi motorji. Sam sem z svojim 2.0 crdi v Proceedu zelo zadovoljen (zelo dober navor, na polno vleče že od cca. 1.600 obratov dalje), prav tako so neproblematični 1.6 crdi v Ceed-ih in i30; Hyundai Sonata, ki jo imamo v službi, ima z 2.0 crdi motorjem na grbi že krepko prek 140.000, veliko kilometrov se je naredilo po Balkanu (potencialno slaba nafta) a motor teče kot ura, do sedaj samo redni servisi - pozor: služben avto!!!

Potegnjeno pod črto menim, da imajo dizli iz vzhoda precej manj težav od evropskih konkurentov, čeprav je pa res, da se slednji v nekaterih primerih izkažejo za zmogljivejše, modernejše ipd. (BMW ali Mercedes npr.). V končni fazi je pa tudi res, da je marsikaj odvisno od voznika (način vožnje, redni servisi,...).

Objavljeno: Pe nov 20, 2009 3:01 pm
Napisal/-a nalcoq4
Se strinjam s predhodnikom - samo ne pa mešat korejce in japonce ker je razlika ogromna. Kar se tiče toyote so problemi z dizli pa še to kar se v evropi sestavlja.
Dejstvo pa je da so japonska vozila tako kvalitetno in v zanesljivosti pred nemškimi verjetno tudi na račun delovne sile ki tudi v nemčojo ni vedno nemška. oz. že sama miselnost in disciplina nista primerljivi s tisto v deželi vzajajočega sonca.

Je pa nekaj res da Japonci ne delajo vedno konkurenčne dizle po moči proti Evropejcem kar je tudi razumno saj jih ne smejo uporabljati prav tako imajo svoje zakonodaje in omejtive moči itd... Japonci so pač tehnološki "friki" zato so tudi avtomobili najboljši od tehnike do kvalitete. en Primer : Prius in Insight to sta avta s trenutno najvišjo dostopno vrhunsko tehnologijo ( dobro delujočo tehnologijo tudi to nekaj šteje )

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 9:08 pm
Napisal/-a ilyerik
Še kar iščem kaj pametnega, pri nas je ponudba res slaba, zato razmišljam o tujini. Eno vprašanje: a je kakšen poseben razlog, da so rabljeni avti na nemških "avto.net"-ih dosti cenejši kot pri nas (ob primerljivih karakteristikah) ?

EDIT: ni treba nič odgovarjati :), sem z iskalnikom našel več tem o avtih v Nemčiji in uvozu nasplošno, tako da mi je malo bolj jasno.

Re: honda accord karavan

Objavljeno: Če dec 09, 2010 4:43 pm
Napisal/-a lowell
nevermind je napisal/-a:
1. Kakšni so hondini dizli ? So ok, ali so kakšne serijske napake ? Kakšne druge pomanjkljivosti ?
2. Ker moram vsako jutro najprej odložiti hčerko v vrtcu in sina v šoli, naredim z avtom par km, nato pa 50 km v službo. Se pravi se niti ne ogreje in ga že ugasnem. Ali lahko to škodi dizel motorju ? En kolega me nekaj masira, da naj raje ne kupim dizla, če mislim tako voziti. Ja, kako pa naj vozim, če je potrebno najprej odložiti otroke ?
3. V enem testu sem bral, da je za ta model Honde 2,2 dizel prešvoh. Češ da se 1,5 tone kar pozna, še posebej recimo v klanec. Izkušnje/mnenja ?
4. Če ima kdo kakršnekoli (morebiti negativne) informacije glede prodajalca na linkani hondi, naj kar pove ...
5. Kako je kaj v Sloveniji s servisi in rezervnimi deli za Honde ? Imamo predvsem oderuhe ali se najde tudi kakšen spodoben servis za honde ?


1. odlični, brez kakršnih serijskih napak, motor lepo zvezno pospešuje, dokaj majhna poraba za takšen tip avta, motor ima verigo - velik servis odpade,
2. pusti ti kolega. Če pravilno voziš dizla, se pravi ga ne teraš mrzlega in ne ugašaš zelo vročega (recimo, če greš 180 po AC in ko ustaviš malo počakaš kakšno minutko, da se vse skupaj ohladi). Seveda tu spadajo še redni servisi, ustrezno olje noter in redne menjave naftnega filtra (jaz menjam na 20000 km, interval je pa na 40000 km),
3. hmm, če se ti zdi prešvoh, ga lahko čipaš na 170 konjev... ampak menim, da je za normalno vožnjo zadosti teh 140 konjev
4. žal nimam inforamacij, malo preleti temo ''nategatorji''
5. servisi so po pravici povedano bolj bogi. Edini pametni Honda servis je HONDA servis Selič, Šmartno ob Paki, kjer so bile večkrat napisane pohvale za njihove usluge.

No upam, da sem ti kaj pomagal... se bo verjetno oglasil še kakšen, ki ima izkušnje in si lasti vozilo.


Pozdravljeni!

Videl sem, da je bilo ravno tu omenjeno kar sem iskal. Namreč pod postavko 3. v drugem delu. Zanima me namreč malo več o tem čipu, ki doda 30 konjev. Tako da jih je potem skupaj 170. Imam hondo accord tourer 2.2 in me mika, da bi poskusil dodati nekaj moči. Zanima me torej, kakšni so plusi tega početja, kakšni pa minusi ? Če kdo ve, hvala za odgovor!