Stran 1 od 2

Mnenja o Laguni 2005 2.2DCI

Objavljeno: Po nov 23, 2009 11:16 pm
Napisal/-a SašoP
Kolega se zagreu za tole stvar http://www.avto.net/_Avto/ad.asp?ID=3303895&show=1
Pa me zanima če ma kdo kkšne informacije o teh motorjih k začetni 2002 so baje mel kr dost problemov. Je pa auto iz Italije, res lepo ohranjen notr in uzuni,avtomatik uglavnem usa oprema skor.

Tko da če mate kej za povedat okol tega auta kr :D

LP

Objavljeno: To nov 24, 2009 12:53 am
Napisal/-a RENO911
Boljše že, kot kak star passat ali A6. Crkujejo pa ti letniki tudi ne kaj več od konkurence.

Objavljeno: To nov 24, 2009 6:57 am
Napisal/-a Ama nesceiri
Ma ta motor bojda ni ravno neki "cukr" kar se vzdržljivosti tiče.

Objavljeno: To nov 24, 2009 4:28 pm
Napisal/-a lisko
RENO911 je napisal/-a:Boljše že, kot kak star passat ali A6. Crkujejo pa ti letniki tudi ne kaj več od konkurence.


Ne posplošuj.....crkne en ali drugi avto....

Objavljeno: To nov 24, 2009 4:33 pm
Napisal/-a RS84
Če so realni kilometri in je bil avto redno servisiran in lepo vožen bi mogo nekaj časa služit. Blo je nekaj težav s temi motorji. Dans tud pri novem avtu nisi ziher, da boš mel mir. To je loterija.

Objavljeno: To nov 24, 2009 4:37 pm
Napisal/-a DaDek
kolega ma isti letnik vel satisa z enakim motorjem.. pri 180k km brez problema (uvožen iz belgije), sosed imel laguno 2006 s takim motorjem pa mu je šel turbo (čeprav splošnih problemov z turbino več ni pri tem letniku).. čist odvisno od samega avta.

Objavljeno: To nov 24, 2009 5:15 pm
Napisal/-a kolesar
kaka oprema pa cena :shock:

tole bo pomoje hitr prodan...

je treba pa prevert če ni bil razbit, kilometri, lastništvo, mašino...

Objavljeno: To nov 24, 2009 5:25 pm
Napisal/-a M
Ali so bili v Lagunah bolj problematični 1.9 motorji, v Espacih pa 2.2?

Objavljeno: To nov 24, 2009 5:31 pm
Napisal/-a GiGi1985
vse skup je ena velika loterija. nihče tule ti ne more garantirat da ne bo crknal, pa tut tist ko nabija, kaka j***a je to, spet pametuje kar nekaj v 3 dni. ;)
Če je avto dobro ohranjen in se kolegu dopade pa kar je pomembno tudi, da je redno servisiran (sploh menjalnik mora bit redno menjano olje itd.) potem ni ovir za nakup.
So pa bili prvi letniki 2.2 motorji problematični (uporabi iskanje), mislim pa da 05 letniki bi bolj kot ne moralo biti vse poštimano.

Vso srečo z nakupom
lp

Objavljeno: To nov 24, 2009 5:39 pm
Napisal/-a kolesar
M je napisal/-a:Ali so bili v Lagunah bolj problematični 1.9 motorji, v Espacih pa 2.2?

ma letniki 2001-2003 ne pa 2005 ;)

Objavljeno: To nov 24, 2009 6:25 pm
Napisal/-a M
Seveda, 1. generacija faze 2.

Objavljeno: To nov 24, 2009 7:38 pm
Napisal/-a SašoP
kolesar je napisal/-a:kaka oprema pa cena :shock:

tole bo pomoje hitr prodan...

je treba pa prevert če ni bil razbit, kilometri, lastništvo, mašino...


Ja js sm si ga kr dobr pogledu od notr je res lepo ohranjen, uzuni tut, razen par praskic. Ma pa 2 napake in sicer leva xenonka ne dela in polomljen plastični pokrov motorja. Kilometri naj bi bli realni, ima poštemplano knjižico, razbit pa tut kokr sm gledu ni biu. Drugač smo mi mel to mašino 2.2 dci pa je do 100.00km laufala brez problema, sprašujem pa še za ostala mnenja.

LP

Objavljeno: To nov 24, 2009 8:24 pm
Napisal/-a tdk
O Renojevih dizlih in predvsem lagunah je bilo premletega že veliko;uporabi iskanje,preberi na tem forumu in še kje...odločitev je tvoja...moja je bila enostavna;če bi bila laguna tak podn kot pametujejo eni,ki lagune niti vozili niso,kaj šele da bi jo imeli...imel sem laguno 1 2.0 benzin;pa toliko popljuvano laguno 2 1.9dci;sedaj imam laguno 3 2.0 dci..laguna je dober avto;je pa kot pri vseh ostalih enaka pesem;kupovanje rabljenih avtov je pač loterija;pa če je marcedes,dajvu ali kija...malo šale.


lp tdk

p.s.mene laguna še ni nikoli razočarala;pa sem podal samo lastne izkušnje;preveri,če je ok vzami,če ne beži....

Objavljeno: To nov 24, 2009 8:30 pm
Napisal/-a čare
Laguna in ostali renoji z Dci motorji ne bi nikoli bili zanič če ne bi inženirji pri Renaultu določili servisnega intervala na 30000 km!!Če bi bil interval na 15000 km ne bi crkovale turbine pri 1.9 in niti ne bi zaribavala glavna gred pri 2.2 motorjih.In s tako "velikim" oljnim filtrom kot ga imajo (še vedno isti kot od katre ali petke...)ma ni da bi zdržal in filtriral 30000 km

Objavljeno: To nov 24, 2009 9:14 pm
Napisal/-a lumpii
čare je napisal/-a:Laguna in ostali renoji z Dci motorji ne bi nikoli bili zanič če ne bi inženirji pri Renaultu določili servisnega intervala na 30000 km!!Če bi bil interval na 15000 km ne bi crkovale turbine pri 1.9 in niti ne bi zaribavala glavna gred pri 2.2 motorjih.In s tako "velikim" oljnim filtrom kot ga imajo (še vedno isti kot od katre ali petke...)ma ni da bi zdržal in filtriral 30000 km


Mah menji mu vsakih 2000 kilometrov pa bo odneslo turbino in posledično motor.
Stran od 2.2. dizla.
Ta motor pa je doživel toliko okvar da glava boli marsikaterega lastnika, marsikdo pa ne upa niti povedati, da je npr v 5 letih vložil v avto za servise, registracijo in izredne napake za še en avto €€€.
Niti ni problem v olju, če se ne motim je bila serijska napaka, v postavljeni turbini, ki je bila preblizu kolektorja in se je vse skupaj pregrevalo.....tud olje ne ohlaja dovolj.
Potem glavna gred....ta odleti dobesedno pri vsaki...
Potem avto naenkrat uide v iber ture, ne moreš niti ugasnit avta, ker daš npr kartico ven...pritiskaš knof za vklop izklop...le še gledaš dokler ne zariba....zariba pa v manj kot minuti ( medtem pa turbina ves olje pomeče čez kolektor v izpuh)....
Čitalci katric crkujejo redno, potem ventilatorji klime, ki delujejo kot senzorji klime in so montirani v vzvratnem ogledalu kabine.
Kartice se kvarijo, gumbki na kartici se razletijo v notranjosti in potem vse skupaj ne deluje več.....

Tu je še velikooooo za pisat.....jaz osebno nikoli več renoja, sploh pa ne dizla.....vozil sem jih 15 let, od tega 5 let dizle, med drugim tud laguna.

Objavljeno: Sr nov 25, 2009 2:54 pm
Napisal/-a odprti clio
2.2 dCi ima konstrukcijsko napako. Če vseeno kupiš avto, preventivno zamenjaj ojnične ležaje (ter seveda spoliraj gred).

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 2:43 pm
Napisal/-a davorkat
odprti clio je napisal/-a:2.2 dCi ima konstrukcijsko napako. Če vseeno kupiš avto, preventivno zamenjaj ojnične ležaje (ter seveda spoliraj gred).



Hahaha, ja to je prva stvar, ki si jo želi kupec ko pripelje k hiši "nov" avto... Dobr da mu nisi svetoval rastavi cel avto... :lol:

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 4:06 pm
Napisal/-a odprti clio
davorkat je napisal/-a:Hahaha, ja to je prva stvar, ki si jo želi kupec ko pripelje k hiši "nov" avto... Dobr da mu nisi svetoval rastavi cel avto... :lol:


No, zdj pa primerji najina posta in povej, kateri je bolj na mestu in kateri odvečni balast?

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 4:36 pm
Napisal/-a Jože20
odprti clio je napisal/-a:
davorkat je napisal/-a:Hahaha, ja to je prva stvar, ki si jo želi kupec ko pripelje k hiši "nov" avto... Dobr da mu nisi svetoval rastavi cel avto... :lol:


No, zdj pa primerji najina posta in povej, kateri je bolj na mestu in kateri odvečni balast?


Obadva sta balast, saj lumpii naklada kot zmeraj. Me zanima kakšne vse probleme bo imel z BMW-em čez par let. Takrat bo bmw tudi zanič in sam šrot.

Objavljeno: Sr dec 02, 2009 7:04 pm
Napisal/-a AudiBoy
Jože20 je napisal/-a:Obadva sta balast, saj lumpii naklada kot zmeraj. Me zanima kakšne vse probleme bo imel z BMW-em čez par let. Takrat bo bmw tudi zanič in sam šrot.

Si ti en talent...