Stran 1 od 2
Audi a6 2,0 tdi letnik 06
Objavljeno: To nov 24, 2009 1:15 pm
Napisal/-a bvb
Malce me zanima kakšni so stroški vzdrževanja in registracija. Npr to me zanima, če je kaj dražje vzdrževanje z 2,0 tdi mašino od manjšega brata a4? In če je registracija kaj dražja ker je a6 malce višji razred?!
Re: Audi a6 2,0 tdi letnik 06
Objavljeno: To nov 24, 2009 1:19 pm
Napisal/-a h4ck
bvb je napisal/-a:Malce me zanima kakšni so stroški vzdrževanja in registracija. Npr to me zanima, če je kaj dražje vzdrževanje z 2,0 tdi mašino od manjšega brata a4? In če je registracija kaj dražja ker je a6 malce višji razred?!
Zavarovanje je isto.. saj je isti motor in isti KW ( znesek zavarovanja pac odvisen kaj bos zavaroval ) , cestnina je ista .. Za vzdrzevanje pa malo poisci po forumu ali pa pocakaj da se kdo napise ki ima tak motor.
lp
Objavljeno: To nov 24, 2009 1:24 pm
Napisal/-a nejko307
registracija(zavarovanje) ne igra nobene vloge na rang vozila... razlika je le pri kasku , ker se gleda vrednost vozila....
..vzdrževanje naj bi bilo enako (je motor popolnoma enak)kot pri a4...razen če imajo na servisu različne urne postavke za rang vozila....
...no zdej je pa treba počakati samo še junake da se javijo in pišejo da ta motor ni za v a6, in zakaj sprašuješ po stroških če kupuješ tak avto....
lep dan še naprej...
Objavljeno: To nov 24, 2009 1:30 pm
Napisal/-a bvb
Hvala za odgovore. Se mi je zdelo, da to ne igra nobene vloge edino, ko zavaruješ proti kraji vozila je dražje, ker je avto več vreden.
Hja moral sem prašati tole iz čisto informativne narave.

Objavljeno: To nov 24, 2009 1:45 pm
Napisal/-a esem
Bolj kot malenkost dražje vzdrževanje te bodo zadela kakšna večja popravila - če boš kupil slabo vzdrževan avto ali tak, ki bo imel precej prevrten števec.
Če zgodovine avta ne poznaš, poglej temo "Nategatorji" oz preveri prodajalca.
Objavljeno: To nov 24, 2009 1:54 pm
Napisal/-a bvb
Zgodovino dobro poznam, imel ga je slovenec, ki ga je kupil v Slo ter ga je redno vzdrževal (en direktor). Tok da to mislim neb smil biti problem.
Objavljeno: To nov 24, 2009 4:52 pm
Napisal/-a Jože20
Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.
Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.
Objavljeno: To nov 24, 2009 5:36 pm
Napisal/-a Jože20
hladni je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.
Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.

Smešno, ampak resnično. A hladni?

Objavljeno: To nov 24, 2009 5:47 pm
Napisal/-a GiGi1985
Če avto poznaš pa vse mislim da nimaš skrbi. Reg in cestni sklad isto za vse 2.0 tdi, višji je edino kasko, ki se gre glede na novo vrednost vozila.
Objavljeno: To nov 24, 2009 6:32 pm
Napisal/-a adis
Jože20 je napisal/-a:hladni je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.
Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.

Smešno, ampak resnično. A hladni?

off:
tebi jaz resnično in zadnjič rečem, da pazi na tekst, ki ga pišeš...
ne piši neumnosti in ne sodeluj v temah za katere nimaš "tri čiste" ok?
Objavljeno: To nov 24, 2009 6:36 pm
Napisal/-a jay
res je, da je 3.0 Tdi prava izbira in prava vožnja za A6, ampak sem sprobal avanta 2.0 tdi in tudi ni tako napačen motor. V bistvu si ne kupiš A6 za divjat od semaforja do semaforja.
Poraba je malenkost nižja, registracija in cestnina krepko. Po vzdržljivosti pa vodi 3.0tdi.
še vedno pa je 2.0tdi boljši za peljat kot 2.4 v6.
Objavljeno: To nov 24, 2009 7:00 pm
Napisal/-a Jože20
adis je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:hladni je napisal/-a:Jože20 je napisal/-a:Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.
Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.

Smešno, ampak resnično. A hladni?

off:
tebi jaz resnično in zadnjič rečem, da pazi na tekst, ki ga pišeš...
ne piši neumnosti in ne sodeluj v temah za katere nimaš "tri čiste" ok?
Nerazumem, kaj sem narobe rekel.
Objavljeno: To nov 24, 2009 7:04 pm
Napisal/-a mihaing
@joze20: govori iz izkušenj, dejstev, poznanj, ne pa izražati nekaj kar ti za trenutek preskoči v glavi. Predvidevam da se audiju nisi prebližal bolj kot na semaforju, torej...(razen če ni spet ata, mama, stric in podobne čungalunge)
Objavljeno: To nov 24, 2009 7:12 pm
Napisal/-a Jože20
Sej sem govoril iz poznanj in dejstev zato pa sem priporočal 3.0 TDI, namesto 2.0 TDI.
In ne zaradi pohdranjenosti, ampak zaradi same zanesljivosti 2.0 TDI agregata, ki je roko na srce; slaba. In vsi tisti, ki se vneto trdili da so kao napake popravljene, imate narobe, lahko vprašate na bližnjih servisih.
Jaz imam kolega, ki dela pri Berusu in vem kako je.
Objavljeno: To nov 24, 2009 7:13 pm
Napisal/-a adis
Jože20 je napisal/-a:Sej sem govoril iz poznanj in dejstev zato pa sem priporočal 3.0 TDI, namesto 2.0 TDI.
a znaš brati naslov teme? kaj avtor kupuje oz. kaj se mu nudi kot nakup? KDO je sploh omenil 3.0 tdi ?
Objavljeno: To nov 24, 2009 7:38 pm
Napisal/-a stench
Glede performansov.
Avto potegne čisto solidno in tudi nad 120 pa vse do 150/160 gre presenetljivo dobro, sploh glede na to da ima 1700kg in 140konjev. Jaz sem sicer vozil ročni menjalnik.
Ni pa dirkalnik in po mojem mnenju je še vedno prešvoh za ta razred.
@Avtorju teme; će že gledaš 2,0 tdi vzami raje A4 ali passata z boljšo opremo za isti denar. Filing bo boljši kot v slabo opremljenem A6.
Objavljeno: To nov 24, 2009 9:40 pm
Napisal/-a AudiBoy
Cip v 2.0 TDI naredi svoje - 170 konjev, kar je ravno prav.
Objavljeno: Sr nov 25, 2009 6:07 pm
Napisal/-a bvb
Če bo kriza z konji je itak tu še čip tuning, ki da dodatnih 30 konjev.
Objavljeno: Sr nov 25, 2009 10:09 pm
Napisal/-a Dr.M3
Cip v 2.0 TDI naredi svoje - 170 konjev, kar je ravno prav.
No ja. Ni vse v zmogljivostih. Ampak jaz 4 valjnega dizla nočem imeti v limuzini tipa A6. Ker je enostavno preveč češko vse skupaj. V ta razred sodi šestak (dizel ali bencinc).
Obstaja tudi čip za kultiviranost?

Objavljeno: Če nov 26, 2009 2:11 pm
Napisal/-a SašoP
Dr.M3 je napisal/-a:Cip v 2.0 TDI naredi svoje - 170 konjev, kar je ravno prav.
No ja. Ni vse v zmogljivostih. Ampak jaz 4 valjnega dizla nočem imeti v limuzini tipa A6. Ker je enostavno preveč češko vse skupaj. V ta razred sodi šestak (dizel ali bencinc).
Obstaja tudi čip za kultiviranost?

Se čist strinjam s tabo, 2.0 TDI paše v razne A4, Passat pa tak rang. Pa tut čip gor al pa dol, osnova je še zmeri ista.
LP