Stran 1 od 1

VW passat 1.8t l.99 nakup?

Objavljeno: So nov 28, 2009 9:42 pm
Napisal/-a Buddi
Imam eno ponudbo za Vw passata.

Prosil bi za oceno koliko bi bil vreden passat letnik 1999, 1.8t, prvi lastnik, cca. 160000km, veliki servis ze narejen,normalna oprema,klima+abs. Avto ima par prask in notranje sledi uporabe, obicajno za toliko star avto.

Mogoče nasveti, iti pogledat na AMZS, če je avto ok? Možne napake, ki se lahko pojavijo oz. so tipične za to vrsto avtomobila. Za medle luči in roke sem že bral...

Hvala za nasvete
LP
;)

Objavljeno: So nov 28, 2009 9:47 pm
Napisal/-a mihaing
max 3700EUR

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:20 pm
Napisal/-a lumpii
MAX 2800€!!!
Pa za ta denar ma da je v nulo....

Objavljeno: So nov 28, 2009 10:21 pm
Napisal/-a damek1a
3700 je že precej veliko denarja za tak avto. Če je v odličnem stanju in je so že menjani vitalni deli pa zna biti še ok.
Računaj, da je avto že v letih in ima km. Ker gre za turbo motor, je verjetnost za kakšen izreden strošek še večja. Čim več delov je bilo že zamenjanih, toliko bolje. Počasi pač računaj roke, luči, amortizerje, lmm, alternator, izpušni lonec, morda še turbo, katalizator, sklopka, razne cevke, ipd. Večkrat sem že omenil, da nakup 10/11 let starega passata s turbo motorjem praviloma ne pomeni, da boš zgolj tankal in vozil. Verjento se kdo ne bi s strinjal s tem, vendar čas pokaže svoje. Žal lastniki pogosto čakajo z menjavo izrabljenih delov in ko se zadeve naberejo, preprosto prodajo avto. Če hočeš potem imeti tipi-topi pa lahko stane. Sam sem odštel v dveh letih cca 2k, da sem svojega spravil v želeno stanje (menjal vse vitalne dele okrog motorja in podvozja, ki so me motili) pa še nisem končal...

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 5:56 pm
Napisal/-a Buddi
Hvala za dosedanje odgovore.

Najbolj me skrbi motor, al bo turbina se par let zdrzala. Avto je vozila starejsa oseba, zadnja leta predvsem krajse fure.

Kilometrov se ne bo delalo veliko, dosti mesto (spet kaka bo poraba?) pa fajn je met takega karavana zarad prostora ko se gres kam potepat, zarad robe (kolesarjenje,plezanje,smucarija).

A to se se gleda po eurotaxu koliko je vrednost, ce ma kdo dostop, pa koliko je realno?

Lp

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 6:49 pm
Napisal/-a tommy31
Buddi je napisal/-a:Hvala za dosedanje odgovore.

Najbolj me skrbi motor, al bo turbina se par let zdrzala. Avto je vozila starejsa oseba, zadnja leta predvsem krajse fure.

Kilometrov se ne bo delalo veliko, dosti mesto (spet kaka bo poraba?) pa fajn je met takega karavana zarad prostora ko se gres kam potepat, zarad robe (kolesarjenje,plezanje,smucarija).

A to se se gleda po eurotaxu koliko je vrednost, ce ma kdo dostop, pa koliko je realno?

Lp


Pri takem avtu, turbo motor, star 10 let + so cene okoli 3000€. Definitivno se gleda tu na prvem mestu ohranjenost in stanje motorja. Avto če ne znaš sam prečekirati obvezno s seboj vzemi mehanika, da potrdi da je vse ok. Je pa res, da ti turbino lahko odpihne čez 2 dni....Pazi na porabo olja ( ampak pri nakupu se lahko dolije na max in ne opaziš), naresti je potrebno eno furo in malo pogledati kako je z izpuhom, če kaj plavo kadi.

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 6:57 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
damek1a je napisal/-a:3700 je že precej veliko denarja za tak avto. Če je v odličnem stanju in je so že menjani vitalni deli pa zna biti še ok.
Računaj, da je avto že v letih in ima km. Ker gre za turbo motor, je verjetnost za kakšen izreden strošek še večja. Čim več delov je bilo že zamenjanih, toliko bolje. Počasi pač računaj roke, luči, amortizerje, lmm, alternator, izpušni lonec, morda še turbo, katalizator, sklopka, razne cevke, ipd. Večkrat sem že omenil, da nakup 10/11 let starega passata s turbo motorjem praviloma ne pomeni, da boš zgolj tankal in vozil. Verjento se kdo ne bi s strinjal s tem, vendar čas pokaže svoje. Žal lastniki pogosto čakajo z menjavo izrabljenih delov in ko se zadeve naberejo, preprosto prodajo avto. Če hočeš potem imeti tipi-topi pa lahko stane. Sam sem odštel v dveh letih cca 2k, da sem svojega spravil v želeno stanje (menjal vse vitalne dele okrog motorja in podvozja, ki so me motili) pa še nisem končal...


Za tak znesek si kar nekaj svari zamenjal.

on: Če gre za prvega lastnika, pa če ti je avto ok, ga vzemi , max za dobre 3k eur.

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 7:17 pm
Napisal/-a pocesnkII
da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 8:02 pm
Napisal/-a AudiBoy
pocesnkII je napisal/-a:da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih

6500€

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 8:08 pm
Napisal/-a tommy31
AudiBoy je napisal/-a:
pocesnkII je napisal/-a:da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih

6500€


Hmh...odvisno ali kupuješ ali prodajaš.

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 9:43 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
pocesnkII je napisal/-a:da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih


R32 podvozje?

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 9:52 pm
Napisal/-a pocesnkII
R 34 GT-R je napisal/-a:
pocesnkII je napisal/-a:da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih


R32 podvozje?

jp
fedri, montizerji, aksinkelni, zavore, in se kaj bi se naslo

Objavljeno: Ne nov 29, 2009 9:54 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
pocesnkII je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
pocesnkII je napisal/-a:da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih


R32 podvozje?

jp
fedri, montizerji, aksinkelni, zavore, in se kaj bi se naslo


??? To misliš Golfove dele? Pa če že, amortizer :(

Objavljeno: Po nov 30, 2009 12:49 am
Napisal/-a sg
Če se vrnem na izvirni topic. Cca 3000 je realna cena. Sicer so 1,8 T mašine zelo solidno dimenzionirane, če so dobro vzdrževane delajo brez težav krepko čez 200 kkm. Je pa seveda možno da kakšne komponente odpovedo. Turbina je med cenejšimi svoje vrste.
Jaz imam prav takega passata in zaenkrat je bila edina težava odpoved vodne pumpe (ki sicer stane borih 38€) pri točno 200kkm. Iz servisne knjižice je bilo videti in tudi mehanik je potrdil da ni bila menjana na prvem velikem servisu (120kkm), kar je sicer močno priporočljivo ni pa zapovedano na spisku kaj je treba menjat.
Še preden sem ga kupil je bilo pri okoli 150kkm menjano: sklopka, LMM, dve roki in akumulator po dokumentaciji sodeč.
Takoj po nakupu sem zrihtal še prednje luči, ki so glede na to, da so original xeon res slabo svetile. No temeljito čiščenje od znotraj in poliranje od zunaj so zadevo precej izboljšale. Pa obvezno čiščenje motornega prostora okoli akumulatorja, da ne bi bilo težav z vodo v kabini. To sem zvedel na forumih, servisom je ta poseg pod častjo. Res je bilo za manjše vedrce listja, iglic in vsakovrstne druge nesnage !
Je pa avto velik, udoben po potrebi tudi hiter in v celoti pocinkan, tako da na svojem nisem našel še niti pikice rje. Tako da če dobiš dobro ohranjenega od prvega lastnika, zna biti dober nakup.
Dobra stran je tudi ta, da jih je pri nas kar veliko (in se jih nekaj tudi razbije), tako da se da dobiti kakšne rabljene dele precej poceni.
Še poraba - če se potrudiš je lahko tudi samo 7l/100km, če pa tiščiš pa ne bo problem porabit tudi 2x toliko.
Med servisnim intervalom (15kkm) pa dolijem tudi okrogel litrček olja - čisto normalno zaenkrat.

Objavljeno: Po nov 30, 2009 8:51 am
Napisal/-a pocesnkII
R 34 GT-R je napisal/-a:
pocesnkII je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
pocesnkII je napisal/-a:da si mal sposodim temo
koliko je recimo vreden passat karavan 02, 96kw, 4 - motion, r32 podvozje, uradna oznaka higline-idividual, 190k km prevozenih


R32 podvozje?

jp
fedri, montizerji, aksinkelni, zavore, in se kaj bi se naslo


??? To misliš Golfove dele? Pa če že, amortizer :(

ja nevem iz kot je sam predvidevam da iz golfa 4

Objavljeno: Po nov 30, 2009 5:00 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Žal, nič ne paše križem, že Passat in A4 imata določene stvari različne. Doma imam popolnoma nove navrtane Zimmermann-e, ker jih takrat pač ni blo za Passata in sem jih vzel kar za A4.

on: Avto bo kmalu 4 leta v moji lasti, kupil sem ga prav tako od prvega lastnika, pri 110.880 km, pri 133k km je šel po čip, pri 176k km pa na malo večjo predelavo. Zaradi obrabe sem v teh 4 letih menjal, oba amortizerja vrat prtljage, amortizer pokrova motorja, tesnilo med glavo in izpušnim kolektorjem, oba spodnja nosilca motorja, 2xroka podvozja spredaj, obe manšeti zgloba, tesnilo vrat prtljage, kakšen vijak z arazne plastike ki ga na servisu zgubijo. Sklopka je šla dol pri 185k km, zdržala je valje in bi bila ob pazljivi uporabi še uporabna, bila je še prva v avtu, prenašati je morala 350Nm navora.

Objavljeno: Po nov 30, 2009 5:08 pm
Napisal/-a pugi89
za unega prvega passata nebi dav več koot 3100 če bi biv res v super stanju ker je pa le že 10 let star