Stran 1 od 1

Uvoz avtomobila iz italije!!!

Objavljeno: Če okt 16, 2003 9:30 pm
Napisal/-a andrej777
Zanima me vse kar znate povedat.

Najprej pa jz povem kaj vem da ne bo kdo brezveze tipkal. Če bom kej narobe povedal pa prosem povejte.

- stari avti so v italiji nesramno pocen. nevem točno zakaj baje je v italiji dražja registracija ko doseže določeno starost en mi je pa clo reku da je z njimi velik problem pr registraciji.
- avta starejšega od 5 let ne moreš uvozt v slovenijo(uradno)

Poznam dost primerov iz italije prpelanih golfov dvojk z opremo ki jo pr nas še vidl nismo v takem avtu za man ko 100 jurju pa je vreden vsaj 500. Seveda pol pretolčene številke pa drugi papirji.

Zdaj pa uprašanje. Ka je kakšna možnost da uradno uvozeš u slovenijo avto letnik cca 1992(recima kot za rezervne dela al pa kej tazga). Al pa če že gre neuradno z golfi res ni problemov ker ni problem z papirji in ni to nevemkakšen avto. Kaj pa naprimer mercedz e klasa(250d turbo 1990-1993) ki je pr nas čez moljon. Kolk kej to stane pr njih pa kašna je možnost da ga dobim sem pa registriram???

Ajde dejmo švercerji če je kje kdo!!!

Objavljeno: Če okt 16, 2003 10:02 pm
Napisal/-a super98
Ja no vse se da...
Avto, ki je starejši od 5ih let se da uvozt, ampak sam za dele! Torej s temi številkami in papirji ga ne morš registrirat! Zamenjava cifer pa je ILEGALNA! Ampak to se dela! Če te ne dobijo...

Objavljeno: Če okt 16, 2003 10:18 pm
Napisal/-a perimund
Saj vse ves nerazumem kaj hoces vprasat??? ce hoces potrditev evo.

Prav imas ! Dobod papirje od istega modela MB magar 89 pol pa prpel za dele in... saj ves kako naprej

:wink: :wink:

P.S: Je se ena moznost! za uvoz avtomobila starejsega od 5 let ... pogoji:
1. vozila se ni v SLO
2. zanimiv za nas trg --> ala oldtimer ki to ni
3. Tehnicni muzej Bistra ti mora izdati potrdilo da to voziko izolnjuje vsaj enega od zgornjih pogojev -> to je njihov "blagoslov" da ti odobrijo :)

Objavljeno: Pe okt 17, 2003 8:55 am
Napisal/-a andrej777
ok....

Mi lahko samo še eden za predstavo pove okvirno ceno kakšenga tazga avta v italiji. Če se ne motim je pr nas od miljona do miljona pa pol odvisno od opreme. Poznam tut primer iz italije prpelanga renaulta 19 l. 1994 1.8 16V z potovalnim računalnikom in vse živo za 250 jurju(nažalost ne poznam osebno unga ko je prešvercal ampak upam da ga bom spoznal). So za mercedeza tut take hecne cene al je kej dražje.

Slučajno pozna kdo kakšen primer??

Glede mercedezovih številk pa tole. Doma mamo mercedeza 200D 1991. Takoj ko odpreš pokrov motorja videš serijske na ploščici ki je pršraufana s vijaki gor. Pomoje mal čudno. Ka je to edino mesto kjer so številke. Ket v tem primeru sploh ni blema. Nobenga rezanja košov ne nč samo par vijakov odšraufaš.

Pa še to papirji jaho dobim tut od kakšenga karamboliranga mercedeza iz kakšenga odpada al pa kej tazge al ne??

Videm da ste tuki kr dobri :D dečki. Škoda da sem šele zdej to stran najdu!!!

Objavljeno: Pe okt 17, 2003 11:55 am
Napisal/-a surovina
Fantje!Potrebno je vedeti kje vse se nahajajo številke.Tudi ni tako vse enostavno kot govorite.Pa veliko sreče

Objavljeno: Pe okt 17, 2003 12:47 pm
Napisal/-a andrej777
Ja vem številke!!! sej to pravem golf je golf mercedes pa mercedes. Naprimer če rabš za mercdeza kater koli del na servisu poveš samo serisko številko pa vse vejo kakšen more bit.Vem ko smo menjal en pogonski blažilc na kardanu sploh nismo seboj nesl starga samo serijske je pogledal šel na računalnik in naroču. Nasleden dan smo ga že dobil. Majo v v katalogih vse avte notr in vse napisano. Glih zarad tega ne moreš dat kar vsako številko na vsak avto ker je dost da samo zračen filter ne bo taprav pa so že preblemi. In na hamologaciji te bi hitro najdel.

Glih zato me zanima ker vem da ma mercedes to poštimano!!!

aja pa še to. Uvoz za rezervne dele???
Jz mam doma razbito hondo nsr 125 . Počeno je ogrodje. Kaj mi pomaga če uvozem še en tak motor iz italije(ki je zlooo pocen) če ne smem uporabt ogrodja z drugimi številkami. Al je možno to kako uredit???

Objavljeno: Pe okt 17, 2003 1:26 pm
Napisal/-a super98
[quote="andrej777"]
Glede mercedezovih številk pa tole. Doma mamo mercedeza 200D 1991. Takoj ko odpreš pokrov motorja videš serijske na ploščici ki je pršraufana s vijaki gor. Pomoje mal čudno. Ka je to edino mesto kjer so številke. Ket v tem primeru sploh ni blema. Nobenga rezanja košov ne nč samo par vijakov odšraufaš.
quote]

To absolutno ni tko easy! Te številke so tiste vidne številke (za hitro kontrolo)! Nekje morajo bit še ene v šasijo vtisnjene številke! Na prgovih al pa kj podobnga! Vpraš koga k z merci dela!
Tist zamenat je pa že mal težje!

Objavljeno: Po okt 20, 2003 6:35 am
Napisal/-a surovina
Fantje potrebno bo,da ugotovite kje je razlika med "kataloško številko rezervnega dela" in "identifikacijsko številko karoserije vozila".
Ko to ugotovite, boste marsikaj vedeli tudi o vozilih MB ( neglede na model vozila).Pa lep pozdrav.

Objavljeno: To okt 21, 2003 10:57 pm
Napisal/-a Sonny
glede tega, da se ne da 5 let starga in vec uvazat

a to velja zdej ali bo tudi v uniji ? Samo iz Italije ali kjerkoli ?

:evil:

Objavljeno: Ne okt 26, 2003 5:26 pm
Napisal/-a andrej777
To je kopirano iz druzga debate iz foruma. Preberi če še nisi vidu!!!

Pridobitev rabljenih vozil iz držav članic EU bo mogoča s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi članici, iz katere bo vozilo dobavljeno. Vozilo bo treba pripeljati na pooblaščeno strokovno organizacijo (kot doslej), ki bo pregledala njegovo skladnost s podatki v dokumentih in tehnično stanje ter izdala Izjavo o skladnosti posamično pregledanega vozila. Lastniku vozila pa ne bo več treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri pridobitvi ne bo več predstavljala ovire. Neodvisno od članstva v EU so bile carinske stopnje za uvoz avtomobilov po poreklu iz EU odpravljene 1. januarja 2001, zato za uvoz avtomobila iz držav članic že zdaj ni potrebno plačati nobenih carinskih dajatev. Carinskih dajatev tako ne bo treba plačati tudi po vstopu v EU. V zvezi z obdavčitvijo nakupa rabljenega vozila z davkom na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV) v drugi državi članici EU je pomembno, ali je kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV ter ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali kot končni potrošnik. Če je kupec davčni zavezanec, pridobljeno blago pa je bilo v državi članici odhoda obdavčeno po posebni ureditvi obdavčevanja od dosežene razlike v ceni, se DDV v Sloveniji ne obračunava in ne plačuje od pridobitve rabljenega vozila. Pridobljeno rabljeno vozilo se tako obdavči po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. V kolikor pa je bilo rabljeno vozilo v državi članici obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se rabljeno vozilo, ki ga pridobi davčni zavezanec obdavči po načelu destinacije oziroma po predpisih države kupca. Če kupec ni davčni zavezanec (in tako nastopa kot končni potrošnik) pa se pridobljeno rabljeno vozilo obdavči po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. Za razliko od obdavčevanja rabljenih vozil, se pridobitev novih vozli iz držav članic EU vedno obdavčuje po splošnih pravilih, in sicer po načelu destinacije oziroma po predpisih države kupca. Zgoraj navedene rešitve v zvezi z obdavčevanjem, tako rabljenih kot novih vozil, so predvidene v t.im. Šesti direktivi (77/388/EEC), upošteva pa jih tudi novi Zakon o davku na dodano vrednost, ki je trenutno v postopku sprejemanja v Državnem zboru. Od prometa vozil se obračunava tudi davek na motorna vozila (v nadaljevanju: DMV), pri čemer je zavezanec kupec vozila. Pri tem velja tudi pripomniti, da bodo določene prilagoditve v zvezi s pridobitvami rabljenih vozil znotraj Skupnosti opravljene tudi znotraj veljavnega sistema obdavčevanja vozil z davkom na motorna vozila (DMV), pri čemer so možne rešitve še v fazi proučevanja.
Vir: Ministrstvo za finance (vnešeno: 24.6.2003)