Stran 1 od 4
Nakup novega golfa z avt. menjalnikom
Objavljeno: Pe jan 01, 2010 9:19 pm
Napisal/-a ilyerik
Zdravo, to sprašujem v imenu svojega tasta. V glavnem, želi kupiti novega golfa dizla z avtomatskim menjalnikom. Zanima ga dvoje:
1. ali je švohnejši model 1,6 TDI 77kW dovolj močan za bolj ali manj normalno vožnjo (kjer je sicer precej avtoceste) ali je bolje vzeti model 2,0 TDI s 103kW ?
2. kako se kaj obnesejo volkswagnovi avtomatski menjalniki ?
Hvala za odgovore.
Objavljeno: Pe jan 01, 2010 9:30 pm
Napisal/-a en3rgie
Pomoje je bols da uzame 2.0, fotr ma 1.6 77kw sicer je golf plus ampak useen .. se mi zdi kot da je pohranjen.
Objavljeno: Pe jan 01, 2010 9:41 pm
Napisal/-a Tattoo-
1.) V Golfu je za normalno vožnjo (tudi na avtocesti do potovalne hitrosti 150 km/h) 1.6 TDI (77 kW / 105 KM) polna kapa!

Večja moč pri 2.0 TDI (103 kW / 140 KM) pride do izraza le pri pospeševanju ali pri hitrostih višjih od 150 km/h... Izbira motorja je pa odvisna od potreb in pričakovanj, tako da je najboljše, da gre tast na testno vožnjo in bo točno videl, ali mu za njegov slog vožnje zadošča šibkejši motor ali pač potrebuje močnejši motor!
2.) Volkswagnovi avtomatski menjalniki z dvojno sklopko (DSG) so eni najboljših menjalnikov na trgu in so ob predstavitvi povzročili pravo revolucijo...na eni strani prestavljajo neverjetno hitro (in brez prekinitve moči) na drugi pa hkrati omogočajo celo manjšo porabo goriva od ročnih menjalnikov! Če se bo tast odločil za 1.6 TDI (77 kW / 105 KM) bo dobil 7-stopenjski DSG, v močnejšem dizlu pa je 6-stopenjski DSG. Kolikor sem seznanjem ob rednem servisiranju (menjava olja v menjalniku na 60.000 km -> cena cca. 400 EUR) kakšnih večjih problemov z DSG menjalniki ni...
Objavljeno: So jan 02, 2010 10:37 am
Napisal/-a simply
Poudaril bi samo, da je cena menjave olja v DSG menjalniku na pooblaščencih pretirana.
Resda je olje drago, potrebuje se ga okoli 5,5l ampak 400EUR za spodnje.
http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php?title=How_to_change_DSG_transmission_oil
Objavljeno: So jan 02, 2010 11:05 am
Napisal/-a baucek
S tem, da pri 7-stopenjskem odpade menjava olja.
Re: Nakup novega golfa z avt. menjalnikom
Objavljeno: So jan 02, 2010 11:55 am
Napisal/-a nevermind
ilyerik je napisal/-a:Zdravo, to sprašujem v imenu svojega tasta. V glavnem, želi kupiti novega golfa dizla z avtomatskim menjalnikom. Zanima ga dvoje:
1. ali je švohnejši model 1,6 TDI 77kW dovolj močan za bolj ali manj normalno vožnjo (kjer je sicer precej avtoceste) ali je bolje vzeti model 2,0 TDI s 103kW ?
2. kako se kaj obnesejo volkswagnovi avtomatski menjalniki ?
Hvala za odgovore.
Kaj pa 81 kilovatni 2.0 TDI? Jaz bi na njegovem mestu raje tega izbral (večja kubatura - vzdržljivejši).
Praviš, da je dosti AC... na enem testu sem bral, da pogrešajo 6. prestavo in da ima pri 100 km/h 1600 obratov in pri 130 km/h 2400 obratov v 5. brzini. Meni se zdi, da so prestavna razmeraj lepo razporejena in da ni potrebe po 6. brzini.
_____________________________________________________________________
Sedaj me zanima, če so tele nove CR 2.0 mašine zasnovane na osnovi starega PD 2.0 TDI 103 kW ali so čisto novi motorji?
Objavljeno: So jan 02, 2010 12:15 pm
Napisal/-a baucek
Mislim, da 2.0 TDI z 81 kW več ni mogoče naročiti oz. ga ni v ponudbi.
Objavljeno: So jan 02, 2010 12:15 pm
Napisal/-a Ubuntu
Tile obrati ki si jih napisal se najbolj ne ujemajo. Verjetno jih ima pri 100 km/h okrog 1900.
Moj Golf, ki je sicer pete geneacije (1.9/105), ima v 6 prestavi pri 100 km/h 2000 in pri 130km/h 2600 obr/min, pa sem s prestavnimi razmerji čist zadovoljen, nič ne pogrešam, da bi bila 6. prestava kaj daljša.
Objavljeno: So jan 02, 2010 12:21 pm
Napisal/-a ilyerik
Ok, glede testne vožnje. Bil je že na eni testni in sicer z močnejšim motorjem, pravi pa, da bi vseeno raje vzel tistega s 77kW, če bi zadostoval, ker ne rabi ne vem kakšne moči. Bolj penzionistična vožnja. Ima pa planirano drugi teden še testno vožnjo s šibkejšim motorjem in se bo pač takrat odločil. Hvala za mnenja.
Nevermind, 81 kilovatnega modela menda ni v ponudbi, sem šel tudi sedaj gledati cenike na
www.volkswagen.si in ga res ni. Mogoče sem pa kaj spregledal. Mora pa biti avtomatski menjalnik, tukaj tast ne popušča

, čeprav se mi zdi, da je po svoje škoda dolpačati skoraj 2000 € samo zaradi avtomatike. Ampak ok, njegov denar, njegova odločitev.
Objavljeno: So jan 02, 2010 12:38 pm
Napisal/-a Ubuntu
ko se enkrat usedeš v avtomatika, ne greš več nazaj
Objavljeno: So jan 02, 2010 12:53 pm
Napisal/-a Tattoo-
Čisto točne cene za menjava olja v 6-stopenjskem DSG ne vem...to sem napisal bolj po spominu (zato sem pa tudi napisal
cca. 400 EUR)! Osebno se vseeno nebi igral in varčeval na servisiranju slabih 2.000 EUR vrednega menjalnika...ob morebitnih okvarah pride uradna garancija / kulanca še kako prav (kar pa ti vaški mehanik ne more nuditi)!

In v končni fazi tudi 400 EUR na vsake tri leta ni ravno nek denar, zaradi katerega bi človek obubožal...
ilyerik je napisal/-a:Ok, glede testne vožnje. Bil je že na eni testni in sicer z močnejšim motorjem, pravi pa, da bi vseeno raje vzel tistega s 77kW, če bi zadostoval, ker ne rabi ne vem kakšne moči. Bolj penzionistična vožnja. Ima pa planirano drugi teden še testno vožnjo s šibkejšim motorjem in se bo pač takrat odločil. Hvala za mnenja.
V tem primeru bo pa tast tudi s 77 kW popolnoma zadovoljen...
ilyerik je napisal/-a:Nevermind, 81 kilovatnega modela menda ni v ponudbi, sem šel tudi sedaj gledati cenike na
www.volkswagen.si in ga res ni. Mogoče sem pa kaj spregledal. Mora pa biti avtomatski menjalnik, tukaj tast ne popušča

, čeprav se mi zdi, da je po svoje škoda dolpačati skoraj 2000 € samo zaradi avtomatike. Ampak ok, njegov denar, njegova odločitev.
1.) 2.0 TDI motor (81 kW / 110 KM) v Golfu ni več mogoče naročiti!

Ta motor iz Passata je bil le "začasna" rešitev, saj ob uvedbi Golfa VI razvoj nove generacije dizelskih motorjev 1.6 TDI še ni bil končan...
2.) Čeprav je doplačilo za DSG res konkretno, pa mi vseeno lahko verjameš, da je vreden vsakega centa...ko se enkrat navadiš na avtomatik (DSG) ne greš več nazaj na ročnega!

Objavljeno: So jan 09, 2010 12:18 pm
Napisal/-a lambretta
Ali je zasnova motorjev 2.0 z 81kw in 2.0 z 103kw enaka?
Objavljeno: So jan 09, 2010 1:10 pm
Napisal/-a simply
Tako je - ampak samo zasnova.
Objavljeno: So jan 09, 2010 1:29 pm
Napisal/-a mevden
uzamite 1.9 tdi 77kw. motor je tudi sicer boljši motor od 2.0 tdi. mi imamo na octaviji 77kw in ti pravm da je motor mega, kaj šele na ene 200kg lažjemu golfu. 77kw je čisto dovolj!
Objavljeno: So jan 09, 2010 1:32 pm
Napisal/-a lambretta
mevden je napisal/-a:uzamite 1.9 tdi 77kw. motor je tudi sicer boljši motor od 2.0 tdi. mi imamo na octaviji 77kw in ti pravm da je motor mega, kaj šele na ene 200kg lažjemu golfu. 77kw je čisto dovolj!
1.9tdi 77kw pd ni enako 1.6tdi 77kw cr.( navor, vzdržljivost..)
Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:13 am
Napisal/-a ilyerik
Ok, da nadaljujem to odisejado tastovega avta. Zadnjič je prišel domov ves penast, ker so mu naračunali za njegovega željenega golfa tam okrog 27 tisoč € in na to ceno dalo 1500€ popusta, kar se mu zdi zelo malo (meni tudi, če smo že pri temu).
Namreč, malo je pofirbcal tudi pri oplu za novo insignio in so mu skoraj z vso možno opremo (tudi recimo biksenon in navigacija, kar pri golfu ni imel) in avtomatskim menjalnikom naračunali okrog 33 tisoč € in na to dali še več kot 6 tisoč € popusta, tako da je bila končna cena okrog 26 tisoč.
Ok, še vedno se bolj ogreva za golfa, zato ga zanima, če je kakšna vw avtohiša, ki je bolj radodarna s popusti ? In še zanimivost, spraševal je tudi za škodo octavio, a so mu naračunali podobno ceno kot za golfa, kar mi je čudno, vedno sem mislil, da so škode cenejše.
Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:23 am
Napisal/-a vuc
dsg supper menjalnik tko da k ga boš vozu boš vidu da je vredn svojga dnarja
a menjava olja je na 60.000 km in me košta za golf 5 GTI z filtrom na poblaščenmu 200€
a zakaj pa na 7 stopenskem ni treba menjat olja
Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:24 am
Napisal/-a Darko_24
Moje mnenje je, da ne moreš primerjati Insignie in Golfa...sam bi se takoj odločil za Insignio..v tem primeru je Golf hudo precenjen!
Težko bo kje dobil full nižjo ceno za golfa od te.
Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:27 am
Napisal/-a peroRS
vuc je napisal/-a:a zakaj pa na 7 stopenskem ni treba menjat olja
Ker ima suhi sklopki (nista v olju).

Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:29 am
Napisal/-a ban
Z malo pogajanja bi mogu pridet na cca. 10% popusta glede na polno ceno. Bo treba še v kakšno drugo avtohišo stopit, ne samo v eno. Ko je foter pred parimi meseci kupoval golfa sem spraševal v vsaj petih AH, cene so bile pa zelo različne, tako da ne takoj obupat. Pa je bil njegov avto za 10 k€ cenejši kot je od tvojga tasta, tako da bi pri dražjem po vseh pravilih moral dobit res konkreten popust.