Stran 1 od 2
MB ML 320 bencin
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 1:03 am
Napisal/-a NoSpeedNoFun
Nagibam se k nakupu tega modela avtomobila in sicer prve modele. l 99 in 2000.
Avtomobil potrebujem za vleko prikolice. zanima me predvsem kaksne so kaj izkusnje pri teh avtomobilih, na kaj naj bom pozoren. Naj bi pa imeli vsi okoli 200.000 km. Ce bi se avto obnesel bi dal predelati na plin. Za tak denar dobim le kak kombi, ki pa nima dovolj vlecne sile le do 2000k. 4wd imajo do 3500kg. Je to sploh pameten nakup
Gledal sem pa te tri, ce kdo kaj pozna bi prosil za komentar
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3398881&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3316771&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2844685&show=1
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 1:13 am
Napisal/-a north789
Ponavad vse zgoneno pa še poraba 20L.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 10:32 am
Napisal/-a Ivan36
Ja sedaj bojo zanimivi nizka cena pod 6000€, samo so že novi bili bolj tako prva serija ja zvedel od 1 lastnika samo zvezda je le zvezda in ga je veselo rihtal pol pa še FL kupil je bil veliko boljši

. Torej verjetno bo kaj okol menjalnikov vsaj avtomatskih pa kaka elektronika, motorji sploh 320 so preverjeni razen, če niso kake slabe serije not

saj tudi MB ni brez napak

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 11:07 am
Napisal/-a Matey_
Ma kaj pa vem no ... rajši bi diesla uzel, še posebno, če ga rabiš za vleko prikolic, ker bencinar ti bo res pil 20l, pa še manj navora ima ... rajši za kakšnim dieslom pokukaj ... Res pa je, da so malo dražji in je mogoče mal večja loterija ob nakupu (pač vseeno je trubak).
LP
Matej
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 12:48 pm
Napisal/-a hp6715s
Ivan36 je napisal/-a:Ja sedaj bojo zanimivi nizka cena pod 6000€, samo so že novi bili bolj tako prva serija ja zvedel od 1 lastnika samo zvezda je le zvezda in ga je veselo rihtal pol pa še FL kupil je bil veliko boljši

. Torej verjetno bo kaj okol menjalnikov vsaj avtomatskih pa kaka elektronika, motorji sploh 320 so preverjeni razen, če niso kake slabe serije not

saj tudi MB ni brez napak

Ivan nauč se pisat, pišeš ko da bi brainstormal na list. Sej js sem razumel kaj si hotu povedat, sam sem mogu 2x prebrat. Kje so pike, vejice, v eni povedi poveš 5 stvari, samo naštevaš neki vmes pa nobenga ločila. bemti
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 1:45 pm
Napisal/-a Ivan36
(pač vseeno je trubak).
Saj vem

pa saj bo boljše

še malo, da popusti to od praznikov

Re: MB ML 320 bencin
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 6:05 pm
Napisal/-a HaMzO
kje si pa ti slišu da se za vleko prikolice, recimo za kak čoln al pa neka težja vleka uporablja bencinski motor?
1. veliko manj moči oz navora ima, bencinarja boš mogu terat, sploh če bo kak hrib pa to, al pa po zimi..katastrofa
2. veliko večja poraba bo pri vleki pri becinskem motorju, oziroma poraba pri teh bencinskih starih mercedesih so velike
Re: MB ML 320 bencin
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 6:13 pm
Napisal/-a tommy31
Sicer sem malo skeptičen glede vleke težke prikolice....jaz osebno nikoli z avtomatikom, prej bi si omislil ročnega.
Definitivno je pri avtomatu malo rezerve, vendar ne toliko. Če že, sveže olje v avtomat, pa sito zamenjat itd....
Re: MB ML 320 bencin
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 10:11 pm
Napisal/-a NoSpeedNoFun
HaMzO je napisal/-a:kje si pa ti slišu da se za vleko prikolice, recimo za kak čoln al pa neka težja vleka uporablja bencinski motor?1. veliko manj moči oz navora ima, bencinarja boš mogu terat, sploh če bo kak hrib pa to, al pa po zimi..katastrofa

2. veliko večja poraba bo pri vleki pri becinskem motorju, oziroma poraba pri teh bencinskih starih mercedesih so velike
V DENARNICI!!! Z 20.000 ali vec ne bi iskal starega bencinarja...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 11:23 am
Napisal/-a M
11 let star diesel, s pol milijona ali več prevoženih, bo pa sigurno boljši, pa Američani ne vlečejo nobenih prikolic, ker bencinarji niso primerni in še večinoma so avtomatiki, a ne?
Poraba ne bi smela bit višja od 15 l, Mercedesovi avtomatiki pa so znani kot eni boljših. Kakovost izdelave pa sploh v prvih serijah res ni bila ravno močna točka...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 11:32 am
Napisal/-a NoSpeedNoFun
Kakovost izdelave?
To je misljeno slab menjalnik ali slab motor ali katera stvar...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 11:47 am
Napisal/-a marko01
Najdi kaksnega starejsega pick upa dizla. Ni ga bolsega za vleko prikolice. Sami uporabljamo nissan pick up 2.7 diezel. Ce ga imaš recimo za avtovleko imaš še v kripi ogromno placa ( kakšni deli od avtov itd..)
Objavljeno: Po jan 04, 2010 11:59 am
Napisal/-a M
wikipedia:
A road test on the BBC programme Top Gear revealed that the presenter, Jeremy Clarkson, could put his fingers into the gap below the rear lights and above the rear bumper. This improved over the years, especially after a mild facelift for 2002. However, owners are often unhappy with the car's quality — for example,
the car was placed last out of 142 cars in the Top Gear Motoring Survey 2004. DaimlerChrysler spent US$600 million on improvements at the Alabama factory before launching the second-generation ML in 2005.
No, v letu
2005 je bilo ocenjenih že 159 vozil, razred M pa je zasedel nezavidljivo 155. mesto...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 12:05 pm
Napisal/-a NoSpeedNoFun
imeli smo navaro l.2000 2.5 td 103 KS. Poraba brez prikolice 15 litrov! Novi kurijo manj. Do sedaj sev vozil z kombijem prikolico. Pa sem placal kazen, ker je bila prikolica 2,7 kombi pa le 2000kg. Zato iscem en avto, ki bi bil vec ali manj samo za to.
Skrbi me poleg tega, da če kaj crkne BANKROT, sama poraba. Pri bencinu se poraba precej bolj poveča pri vleki, kot pri dizlu. Tako pravijo nekateri ima kdo kaksen podatek? Npr kombi je ob vleki iz 9 litrov prisel na povprecje 15. Za ML pa se bojim, da bo iz 12 sel na 25. Ali to drzi?
Sem pa dobil tudi podatek od monterjev plina, ki me sicer ni najbolje prepričal, da poraba plina ob extremnih obremenitvah ne poskoči toliko. Sepravi, ce bi ML kuril 25 bencina bi plina kak liter manj :S
Objavljeno: Po jan 04, 2010 12:12 pm
Napisal/-a NoSpeedNoFun
M je napisal/-a:wikipedia:
A road test on the BBC programme Top Gear revealed that the presenter, Jeremy Clarkson, could put his fingers into the gap below the rear lights and above the rear bumper. This improved over the years, especially after a mild facelift for 2002. However, owners are often unhappy with the car's quality — for example,
the car was placed last out of 142 cars in the Top Gear Motoring Survey 2004. DaimlerChrysler spent US$600 million on improvements at the Alabama factory before launching the second-generation ML in 2005.
No, v letu
2005 je bilo ocenjenih že 159 vozil, razred M pa je zasedel nezavidljivo 155. mesto...
ja to sem tudi ze prebral, da je izredno povrsno sestavljen in da vse piska in praska...
Pa se te "pripombe" nanasajo tudi na samo masino in menjalnik.
Vse kar sem nasel "malo bolj uradno" je to piskanje, skripanje, pokanje in problemi z elektroniko. Za motor in menjalnik ni kaksnih posebnih graj. Tudi porabe na testih so se v povprecju vrtele med 12-13 litri, kar se meni ne zdi veliko. Veliko dizlov je na isti porabi... Zaradi teh zadev sem tudi zacel gledati za tem avtomobilom, pa vidim, da le ni tako "ne slab". Samo skripanje me ne moti, ker je v kombiju se vec trusca, samo ce pa crkne kaksen menjalnik pa 2000 verjetno ni dovolj...
Jebela je tezko, ce nimas budgeta

:)
Objavljeno: Po jan 04, 2010 12:58 pm
Napisal/-a M
Kjerkoli ti crkne menjalnik ne boš ravno vesel. Tukaj ti vsaj odpadejo z dieslom povezani stroški, ki so lahko hitro višji, kot je vrednost avta.
Veliko je odvisno od mehanika in koliko se je pripravljen potrudit pri iskanju delov. Pozanimaj se malo pred nakupom, koliko stanejo rabljeni ali obnovljeni menjalniki v tujini. Je pa ML dokaj pogost in predvidevam, kakšnih posebnih težav z lociranjem rabljenih delov ne bi smelo biti. Glede plina pa nimam izkušenj.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 1:02 pm
Napisal/-a mišek
NoSpeedNoFun je napisal/-a:samo ce pa crkne kaksen menjalnik pa 2000 verjetno ni dovolj...
Jebela je tezko, ce nimas budgeta

:)
Če te finance omejuje (no sej koga pa ne

) si po moje umisli vse kaj druga kot Mercedesa z neko močno bencinsko mašino pa še avtomatik povrh.
A ni boljše, da si izbereš kakega bolj pravega terenca z ročnim menjalnikom pa dizla?
Ne vem, pač moje mišljenje

Objavljeno: Po jan 04, 2010 1:08 pm
Napisal/-a HaMzO
M je napisal/-a:11 let star diesel, s pol milijona ali več prevoženih, bo pa sigurno boljši, pa Američani ne vlečejo nobenih prikolic, ker bencinarji niso primerni in še večinoma so avtomatiki, a ne?
Poraba ne bi smela bit višja od 15 l, Mercedesovi avtomatiki pa so znani kot eni boljših. Kakovost izdelave pa sploh v prvih serijah res ni bila ravno močna točka...
no če omenjaš američane, a ti morda veš kakšne motorje imajo oni avtih od samih osebnih pa do đipov..no če neveš,skoraj usi američanski avtomobili so več ali manj na bencin, imajo recimo tam nek 3000 - 50000ccm (odvisno od tipa in vrste) in majo ene 150hp oziroma lahko vlečejo šleper za sabo

,
kok ma pa mercedes bencinar 3200ccm konjev in navora oz vlečne moči?
tko da ti nemorš primerjat enga evropejca al pa američana bencinarja v tej kategoriji

Objavljeno: Po jan 04, 2010 1:32 pm
Napisal/-a seeman66
Ne vem zakaj potrebuješ prikolico oz. kaj bi z njo prevažal. Samo ugibam, če istočasno
potrebuješ vozilo za osebno rabo potem je terenec prava izbira, če pa rabiš samo za prevoz bi pa mogoče iskal kakšno drugo alternativo, sploh če imaš več kategorij v vozniškem izpitu. Pojavlja se mi tudi vprašanje ali to potrebuješ vsak dan ali občasno.Omenil si plin-kolikor sem seznanjen naj bi bila poraba malenkost večja, cena pa je bistveno nižja od bencina, pa še vseeno previsoka proti ostalim članicam EU kjer na veliko podpirajo plin kot pogonsko gorivo. Nekdo je napisal, da se ti bo vsak hrib poznal, če boš vzel bencinarja. Če vzameš dva os. avta istih karakteristik se isto pozna, tako da če imaš terenca+prikolico za službene namene je to pač en davek , ki ga vzameš v zakup. Moj nasvet je ,da dobro premisliš in pretuhtaš + in - in si vzameš 2-3 mesece za razmislek. Verjemi da se ti bo obrestovalo. Želim ti dober nakup.
lp
Objavljeno: Po jan 04, 2010 2:23 pm
Napisal/-a chan
Žal statistike ter tudi posamezni uporabniki (sam poznam enega, ki so mu že v začetku menjali celoten motor - sicer 270 CDI) postavljajo 1 . generacijo ter predfaceliftan model ML na neslavna zadnja mesta po zanesljivosti.
Glede na potrebe po vleki prikolice pa mislim, da si v osnovi zastavil z napačnim modelom. Sam bi gledal kakšnega klasičnega terenca s šasijo ter reduktorskim prenosom, slednji namreč pride še kako prav na kakšnem spolzkem hribovitem cestišču, da se ne obrablja po nepotrebnem sklopka. Sam bi kljub vsemu predlagal kakšen preizkušen, navorsko radodaren diesel.
Primarna opcija bi bil kakšen Land Cruiser predprejšnje generacije, katerega bi se že dalo dobiti za kakšno spodobno ceno. Dobra opcija je tudi kakšen Pajero (sicer ga pestijo težave z rjo), tudi Pajero Sport. Mogoče kakšen Nissan Patrol? Zelo poceni se dobi Grand Cherokee, model WJ - poznavalci (Marolt) pravijo, da so vzdrževanje ter nadomestni deli lahko zelo poceni. Opcijsko pa bi gledal še odlično korejsko ponudbo (tudi precej mlajšo!) v obliki Hyundajevega Terracana (lastniki jih veliko uporabljajo za vleko prikolic - npr. konji), Kiin Sorento pa je že dražji (beri: dobro drži ceno).