Stran 1 od 2

1.6 16V in 115 KM

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 9:02 am
Napisal/-a miki76
Sem pred dilemo. Kopujem nov avto in sicer QASHQAI+2 2WD. Naj povem, da vsakodnevno uporabljam avto za vožnjo v službo 22km z max hitrostjo 90km/h. drugače gremo kakih 4x na morje. Sedaj pa moja dilema. ali je dovolj za mene mašina 1.6 16V 115 KM, ki je cenovno ugodnejša ali naj raje nabavim 2.0 16V 140 KM. Nek divjak nisem saj ponavadi na avtocesti le redko presežem dovoljeno hitrost. Aja še to avto ima cca 1400 kg. 2.0 varianta je nabavno dražja, višje dajatve za cestnino in zavarovanje in višja poraba, zato se sprašujem ali potrebujem močnejši avto. sedaj vozim Xsaro Picasso 1.6 95 KM, ki je sicer 100 kg lažja pa imam probleme le, če v hribu izgubim švung.
1598 cm3 1997 cm3
Moč motorja: 84 kW (115 KM) pri 6000/min 104 kW (140 KM) pri 6000/min
Navor: 156 Nm pri 4400/min 196 Nm pri 4800/min
Tu so pa še podatki o obeh variantah.
hvala za pomoč.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 9:23 am
Napisal/-a myster
mal hecno si vprašal.ampak če te tist hrib fejst moti, potem kupi močnejš motor.če ga pa lahk še prebaviš, je pa 1.6 16V čist dovolj.
pa ni nujn da bo 2.0 motor več požru bencina kot 1.6.vedi da pri močnejšemu ne boš rabil toliko prestavljat in tudi motorja ne bo treba preganjat.

fotr ima zafiro in je 1600kg težak in je komi dovolj močan motor(1.8 16V-140 KM).obstaja še ponudba 1.6 16V...ampak če bi mel ta motor bi ga mogu skos tišat v obrate in bi bla poraba čez 10L.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 9:34 am
Napisal/-a miki76
To z hribom ne pomeni, da ne morem prit v hrih ampak če sem bolj natančen, če izgubom švung tišim do daske avto pa gre vedno manja. To se lahko npr zgodi na avtocesti pred postojno, ko je tisti dolgi vzpon. Nimam neke predstave kaj pomeni 20 KM več in 100 kg več.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 9:38 am
Napisal/-a myster
pelji oba.ampak bota oba v malih obratih zaspana.poglej si, da ima največji navor pri 4400 rpm in 4800rpm.težko je povedat kako se bo motor obnašal v manjših obratih do 3500 (recimo).oba pelj na testno vožnjo, da dobiš občutek

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 9:58 am
Napisal/-a adis
razmili o 2.0 bencinarju saj se zna ta kar dostikrat pokazati kot zelo uporaben predvsem ko se potuje na morje in si poln prtljage ... bolje imeti nekaj konjev več kot pa nekaj manj pod pokrovom ;)

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 10:15 am
Napisal/-a miki76
Hvala vsem. Bom razmislil.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 11:05 am
Napisal/-a Energetik81
miki76 je napisal/-a:To z hribom ne pomeni, da ne morem prit v hrih ampak če sem bolj natančen, če izgubom švung tišim do daske avto pa gre vedno manja. To se lahko npr zgodi na avtocesti pred postojno, ko je tisti dolgi vzpon. Nimam neke predstave kaj pomeni 20 KM več in 100 kg več.

To je predvsem odvisno od naklona hriba in še hitrosti vetra po možnosti. Če gre avto vedno manj, pač prestaviš v nižjo prestavo. Če te pa to tako moti, pa vzami 2,0. Boš pa tudi z 1,6 vse lahko prevozil. Poraba bo pa zelo podobna. Edina stvar je dražje zavarovanje in dražji avto.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 11:10 am
Napisal/-a Pepo25
Še moje osebno mnenje... kar je več kot 100 konjev je v živo dost, tud pri 1400 kg težkem avtu...
Zakaj bi mel npr avto s 150KM, pa se voziš z njim samo v službo in nazaj pa v trgovino, po regionalnih cestah?? Dvakrat na leto boš pa tud z 100KM prišel na morje, pa čeprav mogoče 5min kasneje kot z 200KM avtom...
So pa osebki k jim tud 300 KM ni dovolj...

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 12:44 pm
Napisal/-a Vz_ace
ma, tako je. Vsak mora sam pri sebi razčistit, kaj želi oz. kaj mu več pomeni in kaj rabi. Itak se z vsakim avtom da priti do cilja. Pač greš v klanec v 3. namesto v 5. itd.

jaz trenutno izmenično vozim 3. nekako po teži identične avtomobile, pa vam povem, da se v službo ravno tako komot pripeljem s 45 konjsko corso, kot xxx konjskim pežojem. in to brez problema, pa še običajno so mi osatali udeleženci v prometu "na poti" ;).

Dinamiko in način vožnje je pač treba znati prilagoditi avtomobilu in njegovim karakteristikam, ne bo se avto prilagajal vam.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 1:17 pm
Napisal/-a rhino
Moj oče je bil pred istim nakupom kot ti kakšen teden nazaj.Isto 1.6 115km 2wd +2 varianta.
Avto sicer ni za neka dirkanja,ampak konjev je za neko normalno vožnjo dovolj.Manjka mu pa tudi 6. prestava.Mene je zmotilo predvsem glasnost pri višjih hitrostih (do 130 kmh še vzdržno,dalje pa več ne), potem zelo malo opreme v osnovi (abs,esp, ročna klima, radio cd/mp3,airbagi in to je to.aja pa še panoramska streha)-za ceno cca 20500 €.Poleg tega meni znotraj izgleda avto zelo slabo,preveč zastarelo.
Peljali smo se še v dizlu 1.5 dci 105 km. Ta je pa veliko bolj uglajen, celo boljše zvočno izoliran,ampak je cena takoj + 2000 €.
Za enga normalno opremljenega Qashqaija (avt. klima, tempomat, senzor za dež,...) boš pa takoj dal 25000€.
Na koncu je pristal na Insigni-ji 1.8 Edition oprema (ksenon, tempomat, senzor za dež, AFL luči - svetijo v ovinek, avt. klima, 6-stopenjski menjalnik,parkirni senzorji,...) za cca. 20500 €.No oče se je potem odločil za testno z Edition opremo + navigacija.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 1:46 pm
Napisal/-a a4
eni hodijo na morje z avti pod 100 konji :roll:

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 1:48 pm
Napisal/-a NejcZ
Mi smo šli z trivratnim Cliotom 1,4 98km.. pač z mojim :lol:
Uglavnem 4 komadov mal jačih 85+ kil :lol: poln prtljažnik... skos 100-110 po AC poraba 6 litrov brez problema.. edin v en breg tam na hrvaškem dol nevemkje že.. uglavnem dost strmo ni šlo več kot 80.. sem mislim da se mi je avto pokvaril ker ful ni blo občutka da je breg :lol:

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 3:38 pm
Napisal/-a roberto-82
NejcZ je napisal/-a:Mi smo šli z trivratnim Cliotom 1,4 98km.. pač z mojim :lol:
Uglavnem 4 komadov mal jačih 85+ kil :lol: poln prtljažnik... skos 100-110 po AC poraba 6 litrov brez problema.. edin v en breg tam na hrvaškem dol nevemkje že.. uglavnem dost strmo ni šlo več kot 80.. sem mislim da se mi je avto pokvaril ker ful ni blo občutka da je breg :lol:

no tak problem sem mev jaz ko smo šli z korso 1,2, 33kw štirje v avtu trugla na strehi pa še na prtljažniku zadaj 2 kolesa pa proti postojni 3 povn gas 80 na odstavnem proti črnem kalu pa 160 po števcu
tako da js ti priporočam vzem 2.0 pa bo zih vredo kot pa da zdaj prišparaš 2k€ čez pov leta ti bo pa žav zakaj nisi vzev tega 2.0 to je pač moje mnenje lp :D :D :D

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 3:50 pm
Napisal/-a peroRS
Jaz sem enkrat v AX-a 1.1i 60KM (težak okoli 700kg) naložil poln prtljažnik orodja, v avtu smo bli trije (okoli 230kg), zadaj je bla prikolica (ca 150kg) na njej pa mešalec, karjola (=samokolnica), mal orodja (lopata, kramp...), nekaj vreč cementa pa mal peska...vse skupaj je bla teža tovora ene tolk k avto.
Pa je šlo v vrhnični klanec 80kmh po odstavnem...gas do poda :lol: :lol:

Skratka brez problema =P

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 7:03 pm
Napisal/-a simply
Off : Ljudje božji : mev, korso, 2 kolesa, povn, proti črnem kalu, js ti, vzem, zih vredo, pov, žav, vzev, vrhnični ...

:roll:

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 7:35 pm
Napisal/-a Daedalus
simply je napisal/-a:Off : Ljudje božji : mev, korso, 2 kolesa, povn, proti črnem kalu, js ti, vzem, zih vredo, pov, žav, vzev, vrhnični ...

:roll:


:lol: :lol: :lol:

Glede topic-a: probat, ni druge. Pomoje je lahko 115km čist dovolj če nisi zahteven, ampak kdaj pa kdaj tudi tistim manj zahtevnim zmanjka kakšen konj ali pa 20. :)

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 10:22 pm
Napisal/-a GiGi1985
a4 je napisal/-a:eni hodijo na morje z avti pod 100 konji :roll:


ej sam res, vsaka jim čast. če ni 200 KM se ne splača na morje hodit sploh! :roll: :lol:

on:
Zame bi v takšnem tipu avta bil dovolj 1.6, nekdo drug bo rekel da 2.0 nikamor ne gre. preizkusi oba, le tako boš videl, kaj tebi odgovarja oz. kaj potrebuješ.

Objavljeno: Sr jan 20, 2010 10:31 pm
Napisal/-a pskoda
Boljša varjanta je 1.5 dci kot pa 1.6, na porabi se ti bo sigurno poznalo okrog 3l, pa lažje boš prodal

Objavljeno: Če jan 21, 2010 12:58 am
Napisal/-a tili
1.6 ima že v Laguni 2 dosti premalo navora za kak hrib, pa sem sam v avtu.