Stran 1 od 2

Audi A8 2.5 tdi (110kW)

Objavljeno: To jan 26, 2010 7:39 am
Napisal/-a Kovcek
letnik 99-00

že od nekdaj so me mikali ti avtomobili, sedaj pa se dobijo že po zelo ugodnh cenah

kaj so hibe teh avtomobilov? na kaj je potrebno paziti pri nakupu?

mogoče pa se v prihodnosti odločim za nakup oz. zamenjavo za sedanje vozilo

110kW/150PS pa zaradi razlike pri registraciji (in ne 132kW/180PS)...

Objavljeno: To jan 26, 2010 8:33 am
Napisal/-a SašoP
Te motorji nej nebi bli neki biser. Sicer predpostavljam po tej mašini da gledaš za starejšo A8ko. Pomoje bo lepga in kokr tok ohranjenga dobit že skor loterija. Mislm da je velik bolš požret tistih 200€ pr registraciji, pa da pogledaš za 180KM varijanto, zadeva je super! Sicer sm pa gledu po netu, sej noben nima pod 200.000 km, cene pa k da majo usi po 100.00. Mislm da bi se za tak auto dost bl splačal po Nemčiji mal pogledat.

LP

Objavljeno: To jan 26, 2010 9:00 am
Napisal/-a Kovcek
Ja saj sem napisal, da letnik 99-00

Tudi A8 iz Nemčije imajo po 200k+ prevoženih

Kaj pa bi naj bilo problematično pri teh motorjih? (oziroma v čem bi naj bili 180PS motorji boljši od 150?)

Žal v poštev pridejo izključn 110/150, pa če že hočem imeti tistih 30PS zraven, pa ga dam chipat...je pa verjetno razumljivo, da za takšnim avtom ne gledam kot za divjanje, ampak za umirjeno udobno vožnjo (pri današnjih kaznih itak drugo niti ne pride v poštev)

Objavljeno: To jan 26, 2010 9:23 am
Napisal/-a Vseved
Avto ni več nov, tako da si pripravi rezervo eurov v višini cene avta.

Objavljeno: To jan 26, 2010 9:38 am
Napisal/-a Kovcek
Vseved je napisal/-a:Avto ni več nov, tako da si pripravi rezervo eurov v višini cene avta.


Vsi pametni, vsi samo nekaj na pamet govorite...povejte konkretne zadeve ali pa ne pišite nič...valda, da avto ni nov, tega se tudi zavedam, saj sem jih do sedaj zamenjal že enih 20 (pa vse rabljene), pa sem še na vsakem v najkrajšem možnem času naredil veliki servis itd.

Milsim ej...kake mate nekateri...

Objavljeno: To jan 26, 2010 9:52 am
Napisal/-a AudiFreak
Da zmanjšaš tveganje vzami ročni menjalnik. Sicer se ne spomnim, da bi na audi-teamu, kdo pisal, da bi mu tiptronic odpovedal pri tem motorju, to se je dogajalo bolj pogosto pri močnejših motorjih, predvsem 4.2 .

Glede odmičnih gredi: eni so imeli, težave drugi ne. So pa na ebayu po 700€.

Objavljeno: To jan 26, 2010 9:57 am
Napisal/-a Kovcek
@AudiFrak: takšne odgovore človek pričakuje...zakaj pišeš glede odmičnih? a so problemi z njimi? Ja glede avtomatskega menjalnika sem dobil informacijo, da servis (olje+filtri) samo menjalnika pride cca. 300 eur...

Objavljeno: To jan 26, 2010 10:15 am
Napisal/-a AudiFreak
Odmične gredi so se prehitro obrabljale. Če se prav spomnim jih je bilo treba menjavat na 150.000. Če si pa dal not "aftermarket", tiste so pa zdržale do konca. Če zapelješ avto v Nemčijo stane zamenjava z deli vred 1100-1200€. Sem videl oglas na ebayu. V Sloveniji pa pride vse skupaj nekje 1500€.

Če boš kupil avto z 200.000 km pol ima po vsej verjetnosti že zamenjane odmične in je strah odveč. Najboljše bi bilo, da kar iščeš takega, a kaj ko izbira glih ni velika. :D

Objavljeno: To jan 26, 2010 10:28 am
Napisal/-a kolesar
poišči takega ki ima račune da je že menjal kar je bilo narobe, pri takih avtih ponavadi lastniki poštimajo kar je narobe...

2.5 pa tudi ni mnda nek biser od mašine, glede vzdržljivosti..

mogoče bencinarja predelanega na plin..

na a.netu je edn

Objavljeno: To jan 26, 2010 10:37 am
Napisal/-a Vseved
Kovcek je napisal/-a:
Vseved je napisal/-a:Avto ni več nov, tako da si pripravi rezervo eurov v višini cene avta.


Vsi pametni, vsi samo nekaj na pamet govorite...povejte konkretne zadeve ali pa ne pišite nič...valda, da avto ni nov, tega se tudi zavedam, saj sem jih do sedaj zamenjal že enih 20 (pa vse rabljene), pa sem še na vsakem v najkrajšem možnem času naredil veliki servis itd.

Milsim ej...kake mate nekateri...


Realen pogled. Slovenski avto dvomim da boš dobil, po večini so to uvoženi avti z nepoznano zgodovino in vprašljivimi kilometri. To ni avto, ki bi ga človek kupil za 15k km na leto; s takimi avti nekateri (nekateri!, ne vsi) delajo tudi po 50 ali 100k km letno. :!:

Objavljeno: To jan 26, 2010 11:38 am
Napisal/-a SašoP
Fora je bla u tem glede te mašine da je nekdo spraševal za Passata z isto mašino pa so mu vsi odsvetoval zdj točnih razlogov pa tut nevem. Na tvojmu mestu bi pogledu kej druzga ker te k so na netu so same kante. Al pa redno spremljat, mogoče se pa kakšen dober pojav.
Drugač je pa @VSEVED lepo napisu kako pa kaj

LP

Objavljeno: To jan 26, 2010 12:15 pm
Napisal/-a lizard
Pri nakupu avta v tem razredu se vseeno pripravi, da so vsi deli dražji, tu ne mislim zdaj dele za motor, ampak vse ostale stvari, razne izredne stroške. Zelo dobro se je zavedat koliko pri takih avtih vse to stane, stane pa toliko ker je to navišji razred.

Je pa ta Audi A8 res prav najlepši izmed vseh treh do zdaj. Pri takih avtih tudi dosti kilometrov ni problem, ker je to čisto drugi svet, kot avti 2 ali več klas niže. Tale A8 bo dober avto oz. boš na slo cestah imel sigurno avto, ki bo med 10% najbolših avtov v Slo :), pa čeprav je star.

Objavljeno: To jan 26, 2010 1:10 pm
Napisal/-a Pitu
Odmične gredi so bile problem pri 150konjskah različicah,zato bi jaz pogledal za močnejšim motorjem(132kw)! Osebno bi se izognil tiptronica če LE nebi našel dobro ohranjenega primerka z računi in dokazili o rednem vzdrževanju menjalnika.
Kar se tiče avta je super,udobje na višku,motor dovolj močan(čeprav ni nek športnež), oblika je pa itaq daleč najlepša kar so jih naredili pri Audiju!
Pri nas doma je bil 2leti A8 3.7Q in je pred nakupom bil menjan komplet tiptronic menjalnik, cena menjave oz. servisa pa je presegala takratno vrednost avtomobila. Zato tudi odsvetujem nakup tiptronica če ni nekih dokazil.

Poraba dizla verjetno nebo manjša koker je pri Allroadu s takšnim motorjem( cca. 9-11l), deli pa tudi niso tako dragi kot nekateri govorite! Verjetno so malce dražji koker za kakega Hyundai-a,vendar tu imaš vsaj avto! :D

Objavljeno: To jan 26, 2010 1:24 pm
Napisal/-a lizard
Kako dragi so nevem. A 100% drži, da so vsi deli podovzja dražji kot pri A6-ki (iz istega obdobja seveda), da so dražje bremze, da so dražja zunanja vzratna ogleda, da so dražje luči, skratka na A8ici je vse za odtenek dražje kot pri A6-ki, ker je A8 klaso više. Potem so tu tudi gume, ki so večje in dražje, 245/45-R18 recimo.

Cene nadomestnih delov so korigirane s klaso in ceno novega avta ter njegovo pozicijo na trgu. Na to je treba biti pripravljen, predvsem finančno :).

Objavljeno: To jan 26, 2010 1:28 pm
Napisal/-a Matjazy
Na teh mašinah crkujejo odmične, turbine, bosch pumpe, šobe.. vse. Skratka ta motor je približno tako kvaliteten kot kak renojev dizl. Čisto druga zadeva kot je bil stari 5 cilindraš. Ceneje in bolje se boš vozil z bencinarjem.

Objavljeno: To jan 26, 2010 1:30 pm
Napisal/-a Pitu
Matjazy je napisal/-a:Na teh mašinah crkujejo odmične, turbine, bosch pumpe, šobe.. vse. Skratka ta motor je približno tako kvaliteten kot kak renojev dizl. Čisto druga zadeva kot je bil stari 5 cilindraš. Ceneje in bolje se boš vozil z bencinarjem.


Prosim če malo razložiš te težave, ker predvidevam da voziš takšen motor ker imaš za povedat same slabe reči?!

Ne rečem da je to nepokvarljiva zadeva, vendar malo pretiravaš!

Objavljeno: To jan 26, 2010 1:41 pm
Napisal/-a Matjazy
Pitu je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:Na teh mašinah crkujejo odmične, turbine, bosch pumpe, šobe.. vse. Skratka ta motor je približno tako kvaliteten kot kak renojev dizl. Čisto druga zadeva kot je bil stari 5 cilindraš. Ceneje in bolje se boš vozil z bencinarjem.


Prosim če malo razložiš te težave, ker predvidevam da voziš takšen motor ker imaš za povedat same slabe reči?!

Ne rečem da je to nepokvarljiva zadeva, vendar malo pretiravaš!

Natančno ta motor ima kolega v passatu, in je crknilo že vse omenjeno (odmične je moral menjat, turbina, obnovit je moral bosch pumpo, pa še multitronic al kaj tisti menjalnik ga zafrkava - pa je bil njegov oče prvi lastnik!!)
Sicer ga pa nimam in ga glede te izkušnje in komentarje po forumih (audi) tudi ne bom imel.

Objavljeno: To jan 26, 2010 2:17 pm
Napisal/-a SašoP
Kovcek je napisal/-a:
Vseved je napisal/-a:Avto ni več nov, tako da si pripravi rezervo eurov v višini cene avta.


Vsi pametni, vsi samo nekaj na pamet govorite...povejte konkretne zadeve ali pa ne pišite nič...valda, da avto ni nov, tega se tudi zavedam, saj sem jih do sedaj zamenjal že enih 20 (pa vse rabljene), pa sem še na vsakem v najkrajšem možnem času naredil veliki servis itd.

Milsim ej...kake mate nekateri...


No si zdj slišu kr si hotu slišat??

Objavljeno: To jan 26, 2010 2:28 pm
Napisal/-a Kovcek
Približno...dočim rezervni deli se dobijo po zelo ugodnih cenah na eBayu - tam pa tudi nabavljam večino rezervnih delov - malo tam poglejte cene za diske in zavorne ploščice, pa povejte če se vam zdi to drago (govorim konkretno za A8)

Objavljeno: To jan 26, 2010 4:19 pm
Napisal/-a AudiFreak
Na ebayu je res vse veliko ceneje. Če boš nabavljal od tam pol nebo problema. Pošraufal boš pa tudi verjetno sam, glede na vso znanje. 8)