Stran 1 od 2
Izkušnje z BMw 325d, laguno GT, passat CR 2.0 in A4
Objavljeno: To jan 26, 2010 5:16 pm
Napisal/-a radar
Pozdravljeni,
kolega kupuje karavana in seveda dizel (glede nato, da dela cca 45 kkm na leto), avto pa ima namen uvoziti iz Nemčije.
V ožji izbor so prišli:
- bmw 325d (e91) - po prebranih testih je navdušen nad motorjem, zanima ga pa prevsem, kako se ti motorji obnesejo, kakšne hibe ...
- laguna GT (131 kW), po testu z laguno kupe, se dopade motor in predvsem 4 kolesni volan, avto ima 150.000 km garancije,
- VW passat - samo z novim CR motorjem (če mogoče kdo ve, ali so odpravili hibe starih 2.0 TDI motorjev ali lahko pričakuje enake, kot jih je že imel na passatu l.05),
- ter audi a4, tudi z 2.0 TDi motorjem...
Ve tudi, da je velika razlika v prostornosti vseh 4 , pač sta passat in laguna najbolj prostorna...
Zanima ga tudi, če je možno motorju tudi uradno znižati moč (motorju se da) ter ga tudi homologirati - pač ga pri laguni v oči bode 1kW preveč...
V izbor pridejo avtomobili do starosti 3 let. Omenjeni so prišli v ožji izbor po precejšnjem razmisleku.
Zanimajo ga predvsem vaše izkušnje in ne izkušnje iz lokalov in "baba čula baba rekla", kar bi mu na nek način oaljšalo nakup. Ne zanimajo pa ga mnenja - jest bi imel tega pa tega, ker mu je na sliki vseč ali pa ker je nemec......
lp
Objavljeno: To jan 26, 2010 5:46 pm
Napisal/-a mihaing
Na lani sem vozil vse tri (res da v razmaku nekaj mesecev).
BMW, absolutno zmagovalec v celoti, res da ima malo prostora zadaj, vendar ti ob užitku vožnje to hitro pozabiš. Motorji so preverjeni, vendar jih je v SLO s tako različico zelo malo (če sploh je kakšen). Prej bo na voljo 330d. Vendar je potrebno vedeti da avto mora imeti kar nekaj opreme, drugače je "gajba", rabljen ohranjen z veliko opreme pa zna biti zelo drag.
LAGUNA, odlična, motor ni neki biser, ne navdušuje me z obklio in notranjo razgibanostjo. V razredu z BMW-jem se težko kosa, ker je nova GT cenejša kot rabljen BMW- razlog ni kar tako. Garancija 150k km? HM, saj jo ima že vsaka znamka
PASSAT, sedeži neudobni, motorji zaenkrat dokaj nepreverjini (če govorimo o 170KM) ga pa nebi kupil, ker je oblika izven mode in zastarela, drugo leto pa pride ven itak novi model.
AUDI, kar nekako ne morem opisati občutkov ker me ni navdušil na nobenem področju. Naj ti o tem pove kateri drugi
Ja drugače pa bi osebno predlagal Škodo superb

, ali BMW 330d
Objavljeno: To jan 26, 2010 7:36 pm
Napisal/-a simply
Vsekakor lahko pogleda za kakšnim Audijem 3.0 TDI.
Passat je Passat - se ne more kosati z BMWjem.
Tudi sam, bi se odločil za BMW, ampak če že kupuješ si poglej serijo 5, namreč cene so hudo padle, ker je nova generacija pred vrati.
Kaj takšnega :
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3405502&show=1
Srečno
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:59 am
Napisal/-a radar
ja, predvsem pri bmw-jih znajo cene zelo poskočiti. Ravno zaradi tega, ker jih je na slo trgu zelo malo, ima namen iskati po Nemčiji.
Kako pa je pri BMW-ju glede 6 valjinih dizlov. Predvsem vzdržljivost in morebitne šibke točke?
Glede audija V6 sem mu že ga predlagal, da naj vzame še quattro, ampak po iskanih testih po netu, se izkaže bmw-jev 6 valjni dizel varčnejši. Glede na njegovo letno kilometrino se seveda pozna vsak liter...
nisem vedel da je bmw petkam tako cena padla
lp
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 11:11 am
Napisal/-a kolesar
predlagam da za tako kilometrino kupi nov avto...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3018812&show=1
takle megan mu bo pil 5,5
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/41-Renault/372-Megane.html?fueltype=1&constyear_s=2009&power_s=77&power_e=79
seveda lahko razmisli tudi o močnejšem motorju samo potem malo več spije...
pač lahko gre pogledat, pa vidi...
men audi ni nekak za dolge vožnje, pretrdi zici se začnem pol prestavlat po zici, majka je zračno vzmetenje (recimo mercedes, od cenjših pa citroen c5)...
drugače laguna se dobi tud kako za solidno ceno z malo km... samo pač ne točno takšna kot si zamisliš...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3456792&show=1
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 1:16 pm
Napisal/-a tristan01
Kolesar mislim da si z Meganom precej zgrešil smisel nakupa BMW. Kupec kupuje razred večji avtomobil s premium paketom opreme, ti pa mu ponujaš ljudski voz (sicer korekten da ne bo pomote), ki je vsaj razred manjši od tega kar pričakuje.
Avtorju teme pa:
Moj osebni izbor bi bil BMW 320d (177KM je več kot dovolj tudi ob x drive in avtomatiki). Res je 6 valjnik prestižnejši, vendar precej dražji od 4 valjnika. Zato bo tudi lažje najti 330d (malce več moči in prestiža kot 325d). Več poudarka bi dal opremi - obvezno športni sedeži in 3 kraki volan s komandami od ostale opreme je pametno vzeti še parkirne senzorje zadaj (posebej pri touringu ki v primerjavi s konkurenco dokaj nepregleden), sicer pa čimveč drugih sladkorčkov ki jih dobiš pri BMW.
Passat je danes na cesti postal precej pogost avtomobil, kar mu vzame malce čara, vseeno pa ni slab. 170KM TDI je lahko zelo hiter, sedi se udobno, zmoti malce pusta notranjost. Sama vožnja ni naporna, vendar precej pogrešam povratne informacije s ceste ki jih posreduje BMW. Na zadnji klopi je precej več prostora kot v BMW. Prostornosti prtljažnika ne morem primerjati, ker je bil BMW karavan, Passat pa limuzina, imam pa občutek da je v Passat prostornejši.
Z Audijem in Laguno nimam izkušenj. Audi bi moral biti v primejavi s Passatom nekoliko prestižnejši (materiali, morda za odtenek boljša ergonomija...). Laguna pa bi znala z AWS sistemom ponuditi zanimivo vozno dinamiko, oblikovno me pusti povsem hladnega, morda bi bil zanimiv le paket opreme GT.
Osebno menim da je odločitev zelo težka, saj so razlike med vozili dokaj majhne. Kupec pa bo na koncu odločil na podlagi čustev in ne racionalnega razmisleka. Naj se rajši vpraša ali njegovo srce bije v ritmu belo modrih ali štirih krogov. V nobenem primeru ne bo zgrešil.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 1:39 pm
Napisal/-a sašo5
mihaing je napisal/-a:
AUDI, kar nekako ne morem opisati občutkov ker me ni navdušil na nobenem področju. Naj ti o tem pove kateri drugi
čisti dokaz , da si brezveznajk, neke vrste dibidus
"radar"

če gleda za bmw-jem 325d naj raje poišče 330d

enako velja za A4:

3.0tdi je pravi biser s fantastičnim zvokom...............in najvažnejše

3x boljša ergonomija v Audiju, kot BMW -ju ........in vsekakor naj poišče avto s športnimi sedeži, ker navadni serijski tako v Audiju kot Bmw-ju so "klopce".....(v bmw-ju še za odtenek slabši)
tristan01 je napisal/-a:Moj osebni izbor bi bil BMW 320d (177KM .....
najboljši motor med vsemi
2.0 dizli na" kugli zemaljski".....

in ne mi oporekat.....

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 2:19 pm
Napisal/-a Tattoo-
sašo5 je napisal/-a:najboljši motor med vsemi
2.0 dizli na" kugli zemaljski".....
in ne mi oporekat.....

Ampak ti moram oporekati, ker obstaja še boljši motor med vsemi
2.0 dizli na "kugli zemeljski":
BMW-jev tehnološki biser: 123d
...res pa, da prihaja iz iste tovarne!

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 2:42 pm
Napisal/-a radar
njemu je všeč 6valjnik in tudi seveda zvok in umirjenost tega dizla - zato nekako pri bmw vstraja na 6 valjniku (drži se reka, da je pravi bmw le 6 valjni bmw), po drugi strani ima pa omenjeni motor in seveda navor 1300-3250 vrt/min ter zelo majhna poraba cca. 7 l (motorr imam 3000 ccm), v nemčiji je pa tudi 325 kar velik.
nima pa izkušenj tudi z porabo 330 d ali pa celo 330 xd (to so na AM namerili cca. 11 l), 4L razlike pri 45 kkm pa se tudi že pozna - zelo lep dopust za družino..)
sam videz lagune mora biti GT, drugače mu je nekako siva miška, drugače pri audiju pa gleda s-line (sem pozabil napisati)...
passat pa novi CR motorji?
kaj pa uradno zmanjšanje moči?
lp
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:08 pm
Napisal/-a sašo5
Tattoo- je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:najboljši motor med vsemi
2.0 dizli na" kugli zemaljski".....
in ne mi oporekat.....

Ampak ti moram oporekati, ker obstaja še boljši motor med vsemi
2.0 dizli na "kugli zemeljski":
BMW-jev tehnološki biser: 123d...res pa, da prihaja iz iste tovarne!

samo v "enki" je....(vozil ga nisem, niti se pobližje srečal z njim) vendar mislim (sklepam) da je isti/enak motor(boronga/hod) le še eno turbinco so dodali.......
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:08 pm
Napisal/-a tristan01
radar je napisal/-a:njemu je všeč 6valjnik in tudi seveda zvok in umirjenost tega dizla - zato nekako pri bmw vstraja na 6 valjniku (drži se reka, da je pravi bmw le 6 valjni bmw), po drugi strani ima pa omenjeni motor in seveda navor 1300-3250 vrt/min ter zelo majhna poraba cca. 7 l (motorr imam 3000 ccm), v nemčiji je pa tudi 325 kar velik.
nima pa izkušenj tudi z porabo 330 d ali pa celo 330 xd (to so na AM namerili cca. 11 l), 4L razlike pri 45 kkm pa se tudi že pozna - zelo lep dopust za družino..)
sam videz lagune mora biti GT, drugače mu je nekako siva miška, drugače pri audiju pa gleda s-line (sem pozabil napisati)...
passat pa novi CR motorji?
kaj pa uradno zmanjšanje moči?
lp
Če vztraja da mora biti R6 pri BMW oz V6 iz VAG grupe pa naj bo. Samo s tem si nakoplje tudi višji strošek registracije in zavarovanja. Glede zmanjšanja moči pa mislim da tega naredil še nihče. Tudi pri Tunerjih ni zaslediti kakšnega "chipanja" v minus. Poleg tega pa je še vprašanje kako tak poseg homologirati.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:11 pm
Napisal/-a sašo5
radar je napisal/-a:passat pa novi CR motorji?
kaj pa uradno zmanjšanje moči?
CR je napredek naspran P.D. samo kar se tiče kultiviranosti in ropota_praktično se ne sliši(iz vozniškega sedeža gledajoč) da bi pod motorjem ropotal dizel.....
PS. o kakom zmanjšanju moči govoriš? ECO tuning mogoče?
Re: Izkušnje z BMw 325d, laguno GT, passat CR 2.0 in A4
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:48 pm
Napisal/-a snikerson
radar je napisal/-a:
Zanima ga tudi, če je možno motorju tudi uradno znižati moč (motorju se da) ter ga tudi homologirati - pač ga pri laguni v oči bode 1kW preveč...
@sašo5
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:58 pm
Napisal/-a mihaing
sašo5 je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:
AUDI, kar nekako ne morem opisati občutkov ker me ni navdušil na nobenem področju. Naj ti o tem pove kateri drugi
čisti dokaz , da si brezveznajk, neke vrste dibidus
@sašo5 morda res

, pač tak je bil občutek. Morda le zaradi tega ker sem direktno skočil iz 320xd (M paket) v A4 2.0TDI (ki pa res, brez kregarije) ni mogoče primerjati, vsaj za moje pojme ne. Nekako se mi je zdelo da je A4 razred nižje. Enako je bilo pri lexusu Is 220.
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 5:10 pm
Napisal/-a GiGi1985
mihaing je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:
AUDI, kar nekako ne morem opisati občutkov ker me ni navdušil na nobenem področju. Naj ti o tem pove kateri drugi
čisti dokaz , da si brezveznajk, neke vrste dibidus
Evo še eden "brezveznjak", ki ga je Audi pustil hladnega, zame pač ista stvar 10 prepakirana z navito ceno in slinastimi pogledi na krogce sprednje maske ne naredijo vtisa. Vsakomur pa svoje

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 5:42 pm
Napisal/-a kolesar
sem se včiraj vozu iz lj, vsi BMW-ji so bli zarad sneženja na desnem pasu pa lepo počasi... (razne 3-ke..)
Objavljeno: Sr jan 27, 2010 7:04 pm
Napisal/-a goranTNT
Spet stara fora BMW pa sneg pa kako nikamor ne gre

. Mercedes pa z zadnjim pogonom k prliman .....
Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:15 pm
Napisal/-a WMB
kolesar je napisal/-a:sem se včiraj vozu iz lj, vsi BMW-ji so bli zarad sneženja na desnem pasu pa lepo počasi... (razne 3-ke..)
Normalno, zakaj bi izzival usodo....
Definitivno je po slabem vremenu včasih bolje voziti po desnem pasu v koloni, kot po levem, ker non stop kaki pacienti menjajo pas...in zna bit pottem problem ustavit...
Jaz osebno peljem po levem pasu..pač kolikor gre, da ga ne zanaša in sem med prvimi.... ( seveda ni kolone za mano

)..oziroma kolikor se pelje kolona..če ne gre toliko zaradi zanašanja oziroma premikanja avta se pač umaknem na desni pas in ostanem tam....seveda se še kaj takega ni zgodilo...
Objavljeno: Če jan 28, 2010 8:09 pm
Napisal/-a radar
za zadnji pogon vemo, kaj pomeni - v dobrem in slabem....
Zavedati pa se je potrebno, da ni vse v pogonu, ampak v glavi voznika - lahkoimaš 4 kolesni pogon, pa b***** za volanom.....
drugače pa ga zanima še to, kako je z turbinami pri bmw-jevih 6valjnikih, kajti pri 4 valjnih dizelaših naj bi bile kar problematične...
drugače pa ga sodelavec prepričuje za na test volva v70 D5, tako, da je še vse možno....
lp
Objavljeno: Če jan 28, 2010 8:32 pm
Napisal/-a WMB
radar je napisal/-a:za zadnji pogon vemo, kaj pomeni - v dobrem in slabem....
Zavedati pa se je potrebno, da ni vse v pogonu, ampak v glavi voznika - lahkoimaš 4 kolesni pogon, pa b***** za volanom.....
drugače pa ga zanima še to, kako je z turbinami pri bmw-jevih 6valjnikih, kajti pri 4 valjnih dizelaših naj bi bile kar problematične...
drugače pa ga sodelavec prepričuje za na test volva v70 D5, tako, da je še vse možno....
lp
Približno isti odgovor je že nekdo dal, če je budala za volanom boš menjal puhalo čez 50.000km , lahko bo pa tubak delal do 450.000km...
Ob normalni vožnji ni še nikomur na BMW-ju crknila...razen seveda tistim, ki so kupili poceni različice z magic number 120.000km na števcu, realnih 437.000km in jim crkne po parih mescih....seveda tiščanja, da ker ta avto ne moreš normalno vozit ampak u polno nonstop...
