Za začetek na kratko: tudi pri nas doma kupujemo tovrstnega enoprostorca (za mojo boljo polovico) in že čakamo dobavo naročenega Tourana (1.4 TSI, DSG menjalnik).
Nekaj konkurence smo si ogledali v salonih (Scenic, C4 Picasso, Toyota Corolla Verso, S-max) in noben nas ni pretirano navdušil, niti toliko da bi želeli testno vožnjo. Na testne vožnje smo vzeli dve TDI verziji tourana in še enega tiguana (zaradi testa 1.4 TSI motorja, je bil na voljo le v tiguanu - TSI je pravi biser, tudi tiguan sicer je super, a zaradi prostornosti prtljažnika in delno cene je za nas primernejši touran).
5008 sem si ogledoval naknadno in je zelo zanimiv, a niti za sekundo nisem obžaloval odločitve za tourana. Čeprav čisto verjamem, da je tudi 5008 odličen.
BTW, si prebral test 5008 v Avtomagazinu? Evo:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=27968
Prednost 5008 je, da je nov in svež. Prednost tourana je v preprostosti in uporabnosti (in ker se trenutni model izteka, so na voljo ugodne akcije).
Poleg tega je VW v prednosti, če kupuješ bencinarja in/ali avtomatika, ker imaš na voljo najbrž ene najboljših turbobencinarjev ter avtomatskih menjalnikov (DSG).
soniboi je napisal/-a:Touran deluje povišan Golf 5 kar trenutno tudi vozimo
Hehe, za Golf Plus lahko rečeš da je povišan golf, pri touranu je IMO malo več razlike.
Čeprav te po eni strani razumem - res je za voznika ergonomsko praktično enak, navajanje na upravljanje drugačnega avta odpade in če se dobro počutiš za volanom golfa, bo enako v touranu in tudi tiguanu. Kar je seveda dobro, če ti golf ustreza (če ne, pa malo manj, hehe).
soniboi je napisal/-a:vendar mene ni prepričal. Je preveč utesnjen in premalo odpreme ima kod Peugeot.
Meni se sicer touran ne zdi utesnjen... no ampak okusi so različni.
Glede opreme je treba pa malo preštudirati pakete in cene, na tourana lahko marsikaj dodatno obesiš. Seveda je treba mastno doplačati, ampak tudi 5008 Premium iz zgoraj omenjenega AM testa se mi je zdel precej drag.
Ena od fajn stvari iz dodatne opreme pri VW je recimo Park Assist (ne samo parkirni senzorji, ampak avto sam bočno parkira
Vsekakor je jasno, da boš moral tudi 5008 vzeti na testno vožnjo in ga temeljito primerjati. Potem naredi še seznam željene opreme pri obeh in preveri končne cene. Seveda neposredno s prodajalci, ne po cenikih.
Glede kvalitete in zanesljivosti je težko kaj reči - Touran je preizkušen in zrel, 5008 pa povsem nov (pazi na porodne težave).
Izkušenj z 5008 skoraj noben nima, boš pač ti med prvimi, če se boš odločil zanj...
Sicer je pa verjetno bolj pomembno, če ti avto sicer ustreza - vsak avto se ti lahko pokvari ali pa ti deluje večno, odvisno od sreče.