Stran 1 od 1

Nakup Audi-a a6 avant-a 2006 2.7tdi

Objavljeno: To feb 02, 2010 10:09 am
Napisal/-a lusthaus
Zadeva je takšna, da sem se odločil nekako za a6 avant. Našel sem letnik 2006, kilometri 221.000, 2,7 tdi, od 1. lastnika, po slikah izgleda zelo lep. Servisna knjiga itd. Avto je v nemčiji.
Preden grem gledat me zanima kako se obnese motorizacija v a6-kah 2005, 2006, kakšni splošni problemi.
Bi morda bila boljša izbira 3.0 tdi quattro? Kako pa se obnese 2.0 tdi?
PS: Ta, ki ga nagledujem je automatik (7 stopenj mislim). Gre tle za dsg ali je to klasičen automatik?
Ceno ima postavljeno 13.450eur.

In nasplošno, če ima kdo kakšne izkušnje-informacije nasplošno o tem tipu avta.

Vnaprej se lepo zahvaljujem.

Objavljeno: To feb 02, 2010 10:43 am
Napisal/-a adis
pa se ti zdi smotrn nakup avtomobila z 221.000 km ?

Objavljeno: To feb 02, 2010 12:16 pm
Napisal/-a Drocky
za tak denar maš na izbiro dosti novih avtov, ki ziher nebojo crknal :lol:


OK, pa še zares: ta motor ma ketno, avto je delal povprešno več kot 50000 kilometrov, torej tudi s turbino vrjetno nebo problemov, mogoče bo treba zamenjat kaj delov na podvozju. Okoli menjalnika bo kdo drug bolj točno napisal, ampak dvomim da je dsg.
Če se odločaš med 2.7tdi in3.0tdi, oba motorja padeta v isti razred pri zavarovanju in cestnini. Edina prednost manjšega je to, da ga je možno dobiti brez quattrota.

Objavljeno: To feb 02, 2010 12:36 pm
Napisal/-a nejko307
menjalnik je pri 2.7 tdi multitronic.... te menjelniki niso nevem kakšni biseri...so pa novejši letniki baje bolj vzdržljivi kot starejši (prvi modeli...)

..res registracija je popolnoma enaka ...poraba kakšen liter manj zardi quattra...sam bi se sigurno raje odločil za 3.0tdi (quattro serijsko + tiptronic..)..

...je pa 220tkm kar veliko, bo portebno menjavati že kakšne dražje sklope...po drugi strani pa je za tak avto normalna kilometrina...

...najbolj bi se skoncentriral na vzdrževanje vozila ...sploh da ima preverljivo zgodovino....servisi, menjava olja v menjalniku :!: :!: itd...

avto je pa itak bomba.... :D

lp

Objavljeno: To feb 02, 2010 1:11 pm
Napisal/-a kolesar
znanec ima audije , tam nekje pri 250.000km proda, pravi da začnejo stvari crkovat, vem da avto ne špara 200 po ac...
sicer pri njemu ni problem ker ima na firmo in gre v stroške... samo v razmislek..
kaki so stroški pri takem avtu ko kj crkne.. ;)

Objavljeno: To feb 02, 2010 1:26 pm
Napisal/-a snikerson
amapk še vedno bolje kupit nemškega, ki je najverjetneje vozil relacijsko po nekih avta vrednih cestah, kot pa magične 5 let stare uvožene cruiserje z magičnimi 75kkm in rednimi servisi

Objavljeno: To feb 02, 2010 1:32 pm
Napisal/-a kolesar
snikerson je napisal/-a:amapk še vedno bolje kupit nemškega, ki je najverjetneje vozil relacijsko po nekih avta vrednih cestah, kot pa magične 5 let stare uvožene cruiserje z magičnimi 75kkm in rednimi servisi

vsekakor...

Objavljeno: To feb 02, 2010 2:22 pm
Napisal/-a GiGi1985
sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je. :roll:
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim! :twisted:
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.

LP

Objavljeno: To feb 02, 2010 2:42 pm
Napisal/-a Tattoo-
GiGi1985 je napisal/-a:sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je. :roll:
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim! :twisted:
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.

LP

+1

Edina eno pripombo imam...2.7 TDI je na voljo tako z ročnim, kot tudi z multitronic in tiptronic menjalnikom! ;)

Objavljeno: To feb 02, 2010 2:57 pm
Napisal/-a rok46
GiGi1985 je napisal/-a:sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je. :roll:
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim! :twisted:
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.

LP


lepo povedano! sploh tole glede kilometrine

Objavljeno: To feb 02, 2010 5:23 pm
Napisal/-a MacTron
Glede kilometrine mislim, da je bilo ze ogromno napisanega, ampak vedno se tu zalomi... zakaj? ker nekateri ne znajo gledati letnice, iz kje je avto in ostale vprasaje, ki se pojavijo ob tem. Namrec veckrat je bilo ze omenjeno, da Nemcija nima taksnih cest kot mi (predvsem so v porasu AC) in iz enega kraja do drugega je kaksne par 100km vec kot tu.

Torej preprost izracun: 211.000km (l. 2006) ker pomeni, da je avto star 4 leta. To st. se preprosto deli z leti in dobimo 52.750km na leto. Gremo dalje... deljenje z 12 = 4395km na
mesec... kar v povprecju znese na dan okoli 140km ...mislim, da bi tako moralo potekati vsako taksno sprasevanje o kilometrini. Morda bi potem lazje zadevo razcistili v glavi.

Objavljeno: To feb 02, 2010 7:52 pm
Napisal/-a Ivan36
MacTron je napisal/-a:Glede kilometrine mislim, da je bilo ze ogromno napisanega, ampak vedno se tu zalomi... zakaj? ker nekateri ne znajo gledati letnice, iz kje je avto in ostale vprasaje, ki se pojavijo ob tem. Namrec veckrat je bilo ze omenjeno, da Nemcija nima taksnih cest kot mi (predvsem so v porasu AC) in iz enega kraja do drugega je kaksne par 100km vec kot tu.

Torej preprost izracun: 211.000km (l. 2006) ker pomeni, da je avto star 4 leta. To st. se preprosto deli z leti in dobimo 52.750km na leto. Gremo dalje... deljenje z 12 = 4395km na
mesec... kar v povprecju znese na dan okoli 140km ...mislim, da bi tako moralo potekati vsako taksno sprasevanje o kilometrini. Morda bi potem lazje zadevo razcistili v glavi.


Pol se pa čudi enemu iz KK, ki se v LJ fura na delo 220km dan ;) po 5 letih ga pa z 89.000km prodaja :D torej 58080 na leto dal sem pa samo 11 mesecev in 24 delovnih dni :idea:
Da še utemeljim
http://kraji.eu/city_distance.php?lang= in to samo do tabl kej je pol še služba in kraj bivanja ?