Stran 1 od 2
golf 5
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 6:31 pm
Napisal/-a MrOizo
odločam se med dvema golfoma in se nikakor ne morm odločiti zato me zanima bi kaj vi raje vzeli
1.9 tdi 90km trendline 2006 70.000km črn ali
1.9 tdi 105km comfortline 2004 150.000km srebrn
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 6:41 pm
Napisal/-a B|ind
Odvisno zakaj ga boš naveč uporabljal ?
Jaz pod 105km nebi šou ! Oz. jaz niti na 105km nebi šou, raje bi poiskal 2.0 tdi.
Če pa si umirjen voznik, ti bo zadostovalo 90 in 105km. Glej na ohranjenost. Defenitivno tistega s potrjeno servisno pa tistega ki je imel pred kratkim servis. Mogoče tistega ki ima novejše gume ipd.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 6:46 pm
Napisal/-a ~toMmy~
A ni zelo velika razlika v kilometrih in ne ravno zanemarljiva razlika v letih za direktno primerjavo?
Načeloma je to popolnoma enak motor z različno konjenico in po želji s chip tuningom prideš na 130km ali pa pač tistega 90km pojačaš na cca. 105 in si na istem, razen, če ima 6 prestav.
Kar se tiče letnika je nekaj lepotnih popravkov v notranjosti od 06 dalje, tako da si s tem po izgledu avta za odtenek bližje starejšemu comfortline-u. Osebno bi zaradi letnika, kilometrov in barve izbral 90km, mogoče pogoj le, da ima avtomatsko klimo in sredinski naslon za roko. Pač odvisno od tega ali je gola trendline oprema ali pa rahlo dopolnjena.
Re: golf 5
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 7:13 pm
Napisal/-a miha_racer
MrOizo je napisal/-a:odločam se med dvema golfoma in se nikakor ne morm odločiti zato me zanima bi kaj vi raje vzeli
1.9 tdi 90km trendline 2006 70.000km črn ali
1.9 tdi 105km comfortline 2004 150.000km srebrn
Po tem takem ti je boljši 105KM, ker si pri registraciji na istem!
Eeeee.....rajši pa bi poiskal golfa z manj prevoženimi

Objavljeno: Sr feb 03, 2010 7:21 pm
Napisal/-a MacAudio
1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 7:23 pm
Napisal/-a abbe
MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.
to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 7:32 pm
Napisal/-a el_diablo
~toMmy~ je napisal/-a: pa pač tistega 90km pojačaš na cca. 105 in si na istem
brez problema na 130
glede na veliko razliko v kilometrih,bil bil 90 konjski+chip boljši nakup.edino 6. prestave nimaš.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 8:01 pm
Napisal/-a MrOizo
ja sam se tudi zaradi letnika in km nagibam k 90km. čeprav bi pa veliko raje imel 105km. koliko pa okvirno pride čipanje?
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 8:12 pm
Napisal/-a trio adio
čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 8:17 pm
Napisal/-a BS-speed
trio adio je napisal/-a:čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.
Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. Vsi bi nekaj čipal, če je original 90 konjev naj ostane originalno, ker z čipanjem se pri turbo motrjih samo povečuje tlak v turbinah in to pomeni manšo vzržljivost. V praksi zmanša delovno območje delovanja motorja, oz. samo v določenih obratih je velika moč in navor ne pa čez celotno območje. Js ti priporočam 105 km ker za povprečnega voznika je čist dovolj.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 8:33 pm
Napisal/-a WMB
BS-speed je napisal/-a:trio adio je napisal/-a:čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.
Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. Vsi bi nekaj čipal, če je original 90 konjev naj ostane originalno, ker z čipanjem se pri turbo motrjih samo povečuje tlak v turbinah in to pomeni manšo vzržljivost. V praksi zmanša delovno območje delovanja motorja, oz. samo v določenih obratih je velika moč in navor ne pa čez celotno območje. Js ti priporočam 105 km ker za povprečnega voznika je čist dovolj.
Če voziš pametno nič ne škoduje...
TDI-ja lahko ubiješ v 1 letu tudi če ni čipan, tko da trditev glede škodovanja ne drži ravno najbolje. Če normalno voziš pomeni, da se obrablja motor še manj, ker se manj napreza za določen pospešek in hitrost...seveda pri isti teži.
Avtomobilski deli - oziroma motorni so po deafoltu predimenzionirani, vprašanje je samo kako je sprogramiran motor... Pomoje je turbina na 90KM in 105 km čisto ista...morda malenkostna razlika na motornem delu....ampak res malenkostna če ni celo isti!!!
Sam imam čipan avto od novega...se pravi 5 let...in še nič ni crknilo!!!!
Je pa čipan iz 177KM na 217KM....iz 400nm navora na 500 nm navora....
Prevoženo malo manj kot 150kkm...je pa res da ga pazim mrzlega in pregretega ne ugašam takoj. Pa tudi nekih brutalnih pospeškov ne izvajam, razen občasno ko je potrebno kaj prehiteti...ali pa ko me kak pacent razjezi po AC ko vozi 120km/h po levem pasu, pred njim pa nikogar...pač ga obideš s poštenim pospeškom po voznem desnem pasu.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 8:50 pm
Napisal/-a King1
abbe je napisal/-a:MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.
to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.
@abbe ali mi lahko prosim razložiš razliko. Namreč tudi jast sem mislil, da je isti.
Hvala.
lp
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 9:07 pm
Napisal/-a abbe
King1 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.
to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.
@abbe ali mi lahko prosim razložiš razliko. Namreč tudi jast sem mislil, da je isti.
Hvala.
lp
pri golf iii pa golf iv ma 90 ps motor bosch pumpo.pri golf v pa ma pd sistem vbrizga
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 9:11 pm
Napisal/-a King1
abbe je napisal/-a:King1 je napisal/-a:abbe je napisal/-a:MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.
to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.
@abbe ali mi lahko prosim razložiš razliko. Namreč tudi jast sem mislil, da je isti.
Hvala.
lp
pri golf iii pa golf iv ma 90 ps motor bosch pumpo.pri golf v pa ma pd sistem vbrizga
Hvala za odgovor. Sej se mi je po malem dozdevalo, da je tako ampak, če ne vem raje vprašam.
Hvala
lp
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 9:25 pm
Napisal/-a MrOizo
BS-speed je napisal/-a:trio adio je napisal/-a:čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.
Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. .
ja mene tud zanima. v čem razlikuje čipanje za 100€ od čipanja za 450€.
če se čipa se pač čipa, ni postopek povsod enak?
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 10:31 pm
Napisal/-a need 4 speed
Postopek je povečini podoben ja.Je pa pa odvisno kakšno mapo ti naloži.Lahko je narejene prav za tvoj avto na valji-to je dosti dražje kot predpripravljene mape.
MIslim, da večina tunerjev običajne avte čipa po vnaprej pripravljenih mapah.Verjetno je pa teh map tudi več vrst-nekatere bolj preizkušene in kavlitetno narejene (krivulja moči in navora) kot druge.
In pa seveda koliko ti zaračunajo samo storitev.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 10:45 pm
Napisal/-a WMB
need 4 speed je napisal/-a:Postopek je povečini podoben ja.Je pa pa odvisno kakšno mapo ti naloži.Lahko je narejene prav za tvoj avto na valji-to je dosti dražje kot predpripravljene mape.
MIslim, da večina tunerjev običajne avte čipa po vnaprej pripravljenih mapah.Verjetno je pa teh map tudi več vrst-nekatere bolj preizkušene in kavlitetno narejene (krivulja moči in navora) kot druge.
In pa seveda koliko ti zaračunajo samo storitev.
Samo ne vozit k Drugi roki ( Kompas sklop na Celovški v LJ) ta dela po 250€...ampak štelo....nalaga z neta ukradene mape in avto ne deluje kot je treba... Govorim iz prve roke....
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 10:51 pm
Napisal/-a MacTron
off: Kaj se mora vedno vse verjeti novincu? v tem primeru uporabniku trio adio, ki ocitno se ni slisal za pravilna cipanja oz. ni niti pregledal koticka tuning kjer je prakticno vse razlozeno od posameznih tuning mojstrov oz. podjetji. Mislim, da bi stalni uporabniki lahko to vzeli kot default funkcijo, sele potem pa mogoce vprasanja ne pa, da se to razvlece cez celo temo.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 11:11 pm
Napisal/-a sašo5
MacTron je napisal/-a:off: Kaj se mora vedno vse verjeti novincu? v tem primeru uporabniku trio adio
meni se pa ne zdi sporno, da je "trio adijo" navedel, da je vse odvisno od kvalitete čipa in ceno 100-450 eur...
sporen se mi zdi "BS- speed" s tem postom:
Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. Vsi bi nekaj čipal, če je original 90 konjev naj ostane originalno, ker z čipanjem se pri turbo motrjih samo povečuje tlak v turbinah in to pomeni manšo vzržljivost. V praksi zmanša delovno območje delovanja motorja, oz. samo v določenih obratih je velika moč in navor ne pa čez celotno območje.....
........ni prebral tem, kjer strokovnjaki RSR/SKN razlagajo prav o tem navoru, o kaki vzdržljivosti bi pa verjetno lahko jaz povedal, ki sem čipal štiri avte pri RSR-ju in vsi vozijo, razen Audija B6, ki je šel v totalko_B5 1997 ima pa na grbi 350.000 km......(vse 1.8T)..........prav dizel golf V 2006 90ps v osnovi(čipan od 800km dalje) se pa približuje 100.000km.............
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 11:14 pm
Napisal/-a trio adio
govorim samo zaradi izkušnje ko je kolega BMW 118d dal čipat mislim da na 166KM je dal za čip okoli 120eu pa 2leti garancije,čip mu je crknu po 7 mesecih,nato je pa drug prjatu dal čiperat passata iz 130KM na 160KM je dal za čip 350eu v avstriji dobil garancijo 2 leti in se vozi že 3 leta brez problema.aja pa pozabil sem omeniti da oba pazita na svoj avto saj veste ogreti mrzlega,pa ne takoj ugasniti vročega....itd. LP