Stran 1 od 17

corsa gsi

Objavljeno: Če feb 04, 2010 11:34 am
Napisal/-a _furby_
kupujem nov avto in nekako sem se odlocil za to corso. o avtu sem dobil zelo malo informacij, tko da me zanima kaj vi veste nasplosno o vsemu glede avta. vzdrzevanje, napake itd. opremo sem si priblizno ze izbral in tko. a te corse imajo vse verigo? kakrsen koli nasvet bo dobrodosel. ;)
http://www.netcarshow.com/opel/2008-corsa_gsi/
Hvala in Lp

Objavljeno: Če feb 04, 2010 12:05 pm
Napisal/-a Matey_
No na kratko ...
To je pač športna izvedba Corse in se uvršča eno stopničko po OPC. Ima 1.6 turbo motor z okoli 150 KM. Osebno mi je zunanjost zelo všeč ... motranjost sicer malo manj ... merilniki mi nekako ne potegnejo. Kar se tiče motorja je baje zelo vzdržljiv ... v osnovi je enak kot v OPC. Porabo pričakuj nekje med 8-10 litrov ... seveda pa lahko tudi več. Glede vrzdževanja ... to je turbo motor in temu moreš tudi prilagodit način vožnje ... mrzel motor zelo šparat ... potem ko se segreje pa ni problem ... je pa problem vedet, kdaj se je motor segrel, kr ni merilnika temp. olja oz. je nekje v ''skritem'' meniju pot. rač.
Slišal sem nekaj pripomb glede volanskih letev baje, da so hitro odpovedale (ampak, pomojem je imel ta kupec samo nesrečo ob nakupu - tovarniška napaka).
Podvozje je kar trdo nastavljeno ... dodatno pa udobje ogrozijo še 17 coll platišča.
Osebno, bi pogledal še ta kako Fiesto ST (če se jo lahko še naroči), ker se baje veliko boljše pelje ... mogoče tudi novo Fiesto 1.6 sport (ki pa ima res ''samo'' 120 KM ampak za primerljiv denar več opreme) ... če pa si trdno odločen za ta avto, ti ga pa priporočam :tomidelej:
Upam, da kaj pomaga ;)

LP
Matej

Objavljeno: Če feb 04, 2010 3:14 pm
Napisal/-a Rey
Matey_ je napisal/-a:No na kratko ...
To je pač športna izvedba Corse in se uvršča eno stopničko po OPC. Ima 1.6 turbo motor z okoli 150 KM. Osebno mi je zunanjost zelo všeč ... motranjost sicer malo manj ... merilniki mi nekako ne potegnejo. Kar se tiče motorja je baje zelo vzdržljiv ... v osnovi je enak kot v OPC. Porabo pričakuj nekje med 8-10 litrov ... seveda pa lahko tudi več. Glede vrzdževanja ... to je turbo motor in temu moreš tudi prilagodit način vožnje ... mrzel motor zelo šparat ... potem ko se segreje pa ni problem ... je pa problem vedet, kdaj se je motor segrel, kr ni merilnika temp. olja oz. je nekje v ''skritem'' meniju pot. rač.
Slišal sem nekaj pripomb glede volanskih letev baje, da so hitro odpovedale (ampak, pomojem je imel ta kupec samo nesrečo ob nakupu - tovarniška napaka).
Podvozje je kar trdo nastavljeno ... dodatno pa udobje ogrozijo še 17 coll platišča.
Osebno, bi pogledal še ta kako Fiesto ST (če se jo lahko še naroči), ker se baje veliko boljše pelje ... mogoče tudi novo Fiesto 1.6 sport (ki pa ima res ''samo'' 120 KM ampak za primerljiv denar več opreme) ... če pa si trdno odločen za ta avto, ti ga pa priporočam :tomidelej:
Upam, da kaj pomaga ;)

LP
Matej


malo obrazloži prosim to, ker tudi mene zanima razlika med GSi in OPC? kje so razlike kar se tiče motorja?

LP

Objavljeno: Če feb 04, 2010 3:24 pm
Napisal/-a Matey_
Rey je napisal/-a:malo obrazloži prosim to, ker tudi mene zanima razlika med GSi in OPC? kje so razlike kar se tiče motorja?

LP


Pri Corsi GSi motor proizvede okoli 150 KM in 210 Nm navora, v izvedbi OPC pa 192 KM in 230 (+30) Nm. Če se ne motim ima verzija OPC večjo turbino, intercooler in prirejeno elektroniko, pa mislim, da ima tudi drugačne injektorje (ampak ne zet mojih besed za svete :P), večje so zavore in nižje podvozje. V bistvu GSi na steroidih ;)
Serijsko ima OPC tudi drugačen paket zunanjih dodatkov, drugačno osvetlitev merilnikov, prirezan volan in Recaro sedeže, kot doplačilo pa so na voljo tudi 18 coll platišča z 225/35 pnevmatikami.

LP
Matej

Objavljeno: Če feb 04, 2010 3:30 pm
Napisal/-a IcEm4n
kot zanimivost pa, da se oba čipa na isto konjenico.

Objavljeno: Če feb 04, 2010 4:14 pm
Napisal/-a Rey
Matey_ je napisal/-a:
Rey je napisal/-a:malo obrazloži prosim to, ker tudi mene zanima razlika med GSi in OPC? kje so razlike kar se tiče motorja?

LP


Pri Corsi GSi motor proizvede okoli 150 KM in 210 Nm navora, v izvedbi OPC pa 192 KM in 230 (+30) Nm. Če se ne motim ima verzija OPC večjo turbino, intercooler in prirejeno elektroniko, pa mislim, da ima tudi drugačne injektorje (ampak ne zet mojih besed za svete :P), večje so zavore in nižje podvozje. V bistvu GSi na steroidih ;)
Serijsko ima OPC tudi drugačen paket zunanjih dodatkov, drugačno osvetlitev merilnikov, prirezan volan in Recaro sedeže, kot doplačilo pa so na voljo tudi 18 coll platišča z 225/35 pnevmatikami.

LP
Matej


zanimivo...na http://www.opel.si/site/showroom/corsa/pricelist.html so podatki pri GSi in OPC skoraj da identični- razlika je v kW, končni hitrosti , pospešku inporabi. najbolj me bega navor ki je pri obeh 230nM?!!!?

IcEm4n je napisal/-a:kot zanimivost pa, da se oba čipa na isto konjenico.


to me pa bega še bolj kot tisti nM? Iz tega sklepam, da je razlika samo v elektroniki (kar se tiče motorja)?!

Objavljeno: Če feb 04, 2010 4:21 pm
Napisal/-a Matey_
@Rey
Že res, da se lahko oba avta oz. motorja čipa na isto moč, vendar potem se pojavi problem pri vzdržljivosti ... motor od GSi je bolj obremenjen kot od OPC, ker enostavno ni narejen za tako moč ;)

LP
Matej

Objavljeno: Če feb 04, 2010 5:28 pm
Napisal/-a LaMike
Razlika med Corso D gsi in Opc je le v motorni elektorniki (kar se motorja tiče). Druge razlike ni.

Objavljeno: Če feb 04, 2010 5:32 pm
Napisal/-a genius100
Matey_ je napisal/-a:@Rey
Že res, da se lahko oba avta oz. motorja čipa na isto moč, vendar potem se pojavi problem pri vzdržljivosti ... motor od GSi je bolj obremenjen kot od OPC, ker enostavno ni narejen za tako moč ;)

LP
Matej


cak malo a ni motor isti razn turbine,interkulerja in elektronike kot si prei rekel ? :lol:
samo uprasam ne pametnjarim :lol: hoces reci da ima druge odmicne in nevem kai se use?

Objavljeno: Če feb 04, 2010 5:56 pm
Napisal/-a _furby_
a ve mogoce kdo ce ima ta motor tudi verigo al ma jermen? drugace pa sem slisal tudi jaz da je samo v el. razlika med opc in to. fiesta je ok...samo kot si ze napisal je malo presvoh, pa se cena je kr nabita, za corso bi dal kar nekaj manj (tolko opreme sam ne potrebujem).

Objavljeno: Če feb 04, 2010 5:57 pm
Napisal/-a Matey_
genius100 je napisal/-a:
Matey_ je napisal/-a:@Rey
Že res, da se lahko oba avta oz. motorja čipa na isto moč, vendar potem se pojavi problem pri vzdržljivosti ... motor od GSi je bolj obremenjen kot od OPC, ker enostavno ni narejen za tako moč ;)

LP
Matej


cak malo a ni motor isti razn turbine,interkulerja in elektronike kot si prei rekel ? :lol:
samo uprasam ne pametnjarim :lol: hoces reci da ima druge odmicne in nevem kai se use?


Ma sej ...
Poleg naštetega, je potrebno pti motorju pogosto menjat tudi ojnice, bate, injektorje, črpalko za gorivo in še marsi kaj, če hočeš povišat moč brez da bi ogrozil vzdržljivost motorja. Tako, da ja ker so bati isti, prostornina iste in večina vseh ostalih sestavnih delov ... lahko rečemo, da je motor v osnovi isti.
Priznam, pa da sem se lahko zmotil in, da je edina razlika samo v elektroniki.

LP
Matej

Objavljeno: Če feb 04, 2010 9:27 pm
Napisal/-a Loops
Motor je povsem enak,le elekronika je drugačna pri opc.
Pač GSi ima max konje pri 5000obr.,OPC pa pri 5850obr.

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 8:22 am
Napisal/-a _furby_
hmmm...to bo pol se zanimivo. :twisted:

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 8:25 am
Napisal/-a Loops
Jap zna bit divje,vse te serijske motorje se čipa na 220-230ks,in pri 1,1t je to kr živ hudič :twisted:

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 8:28 am
Napisal/-a _furby_
moram se cimprej zmenit za ceno in narocit. a ve kdo pri kateri avtohisi bi se dalo najvec zmenit?

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 8:41 am
Napisal/-a Matey_
Aha no lpo. Hvala, da ste me popravli ;)

LP
Matej

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 8:47 am
Napisal/-a Loops
Kliči od ene do druge in barantaj,se da kr nekaj prihranit tako.Vzelo ti bo en dopoldan,znaš pa kr nekaj 100€ profitirat pa še kaj oprteme.
Mislim,da noben v službi tolk ne zasluži :)
Pa nekaj sem slišal,da naj bi se Corse D pocenile za 17% v bližnji/daljni prihodnosti.Tak,da povprašaj o tem mogoče kaj izveš.

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 9:08 am
Napisal/-a _furby_
za teh 17% vem ja. so mi jo ponudli v kopru za 15.500 z standard opremo pred enim tednom :yum ko sem vceraj sel dol so zaceli bluzit o tem novem davku in pol se neki o ta starem... in na koncu se mi tip pohvali da bojo zacetno ceno 18.750 se dvignili za okoli 1.500 eurou. :g: tko da so zgubili stranko, prau me je raz...... :bonk


v sezani mi je reku da je okoli 16.000 + doplacilo oprema po izbiri. in vrjetno bo se kaj popusta zvleku na kup...cakam klic ;)

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 1:19 pm
Napisal/-a IcEm4n
pejt še do Sawala.

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 2:13 pm
Napisal/-a Bertone
Corso D Gsi si lastim že skoraj 1 leto in do sedaj lahko o njej povem same dobre stvari.
Po vseh mojih poizvedovanjih po tujih forumih in servisih, bi naj bila motorja popolnoma enaka, razlika bi naj bila le v elektroniki. Jeseni sem obiskal RSR, kjer sem se zadržal dobri dve urici......... :twisted:
Pri odločitvi med Corso OPC in Gsi, je pri meni glavno vlogo igrala oblika. Rad imam športen izgled vozila, hkrati pa mi je všeč diskretnost. Priznam pa da se mi ob pogledu na Recarote iz Opc pošteno kolca in nevem če nebo to nasledni in eden izmed zadnjih projektov.

L.P. Bertone