Stran 1 od 2
2010 VW Polo, tdi
Objavljeno: Pe feb 05, 2010 11:01 am
Napisal/-a ggorenc
Zivjo!
Gre se zato, da kupujem drugi avto pri bajti, novi vw polo in me zanima najmocnejsi dizel, tj. 1.6tdi, 105KM.
Zdaj me pa zanima ali ima kdo kaksne bolj konkretne tehnicne podatke o 75KM, 90KM in 105KM razlicicah tega motorja? Kaksne so razlike? Kdo ima variabilno turbino, ce sploh, intercooler? Ker dvomim, da je razlika samo v spremenjeni elektroniki.
Prodajalci namrec nimajo pojma kaj prodajajo. Vazno, da mi je hotel na vsak nacin prodati 17" alu platisca in sporten paket, ker lepo izgleda

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 9:38 pm
Napisal/-a ggorenc
nihce nima nobeni informacij?! pišuka zakaj bi potem placal 2000 eur vec za 105KM v primerjavi s 75KM?!
nazalost mi tega trije vw prodajalci v razlicnih poslovalnicah niso znali odgovoriti.... a danes vsak k****n lahko prodaja avtomobile.

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 10:03 pm
Napisal/-a peroRS
Bi bil presenečen, kaj vse google ve. Samo vtipkat je treba, ne pa razburjat.
Mašina je v osnovi enaka pri vseh različicah:
CR vbrizg, 4 ventili na valj, turbina NI variabilna, intercooler ma pa vsak turbo motor.
Kot si že sam ugotovil je razlika v elektroniki pa še mal večja v ceni. Čist možno je pa tudi, da ma 105-konjski večje zavore v primerjavi s šibkejšima (nisem se spuščal v podrobnosti).
Glede tega katerega izbrati se moraš pa sam odločit, čemu daješ prednost, zmogljivostim ali varčnosti. Čeprav dvomim, da 75-konjski kuri kaj bistveno manj od 105-konjskega.
EDIT: sem poiskal...razlika je še v tem, da ima 105-konjski spredaj zavore 288mm, medtem, ko imata šibkejša dva 256mm.

Objavljeno: Pe feb 05, 2010 10:27 pm
Napisal/-a sašo5
105ps bi rekel, da ima variabilno turbino vsaj glede na kompresijsko razmerje - evo podatkov:
1.6 TDI CR 66 kW (90 PS)
(Kraftstoffverbrauch Diesel, kombiniert: 4,2 l/100 km; CO2-Emission, kombiniert: 109 g/km)*
Dieselmotor 1.6 TDI CR 66 kW
mit Dieselpartikelfilter
Motor-Bauart: 4-Zylinder-Reihenmotor
Hubraum, Liter / cm³: 1.6 / 1598
Bohrung / Hub, mm: 79,5 / 80,5
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 66 (90) / 4200
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 230 / 1500-2500
Verdichtung: 18,5
Emissionsklasse Schaltgetriebe: Euro 5
Getriebe, serienmäßig: 5-Gang-Schaltgetriebe
Höchstgeschwindigkeit, km/h
mit Schaltgetriebe: 177
Beschleunigung von 0 - 100 km/h, s
mit Schaltgetriebe: 12,0
Kraftstoffverbrauch, l/100km und CO2-Emissionen, g/km
Kraftstoffart: Diesel, mind. 49CZ6)
innerorts: 5,1
außerorts: 3,6
kombiniert: 4,2
CO2-Emission kombiniert: 109
1.6 TDI CR 77 kW (105 PS)
(Kraftstoffverbrauch Diesel, kombiniert: 4,3 l/100 km; CO2-Emission, kombiniert: 112 g/km)*
Dieselmotor 1.6 TDI CR 77 kW
mit Dieselpartikelfilter
Motor-Bauart: 4-Zylinder-Reihenmotor
Hubraum, Liter / cm³: 1.6 / 1598
Bohrung / Hub, mm: 79,5 / 80,5
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 77 (105) / 4400
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 250 / 1500-2500
Verdichtung: 16,5
Emissionsklasse Schaltgetriebe: Euro 5
Getriebe, serienmäßig: 5-Gang-Schaltgetriebe
Höchstgeschwindigkeit, km/h
mit Schaltgetriebe: 187
Beschleunigung von 0 - 100 km/h, s
mit Schaltgetriebe: 10,7
Kraftstoffverbrauch, l/100km und CO2-Emissionen, g/km
Kraftstoffart: Diesel, mind. 49CZ6)
innerorts: 5,4
außerorts: 3,6
kombiniert: 4,3
CO2-Emission kombiniert: 112
Objavljeno: So feb 06, 2010 10:10 am
Napisal/-a Ivan36
Objavljeno: So feb 06, 2010 9:13 pm
Napisal/-a ggorenc
Hja, kompresijsko razmerje imajo vsi tdi motorji 16,5. razlike v bruto tezi pa cca 5-10kg + v vsako visjo konjenico.
In to iz internih teh. podatkov iz vw... ampak teli podatki so bolj tako tako, ker po teh podatkih ima tudi novi 1.2 tsi, blok motorja iz sive litine.. ceprav povsod po spletu najdes podake, celo opozorilo, da je, kot glava motorja iz alumijina?!

pa se znajdi
Objavljeno: So feb 06, 2010 9:38 pm
Napisal/-a Vseved
Ali v prospektih ni teh podatkov?
Konkretno pri Renaultu to, kakšna je turbina in ostale spremembe (v primerjavi s šibkejšimi različicami), vse piše tam.
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 7:44 pm
Napisal/-a simply
Škoda da nima 105KM 6 stopenjski ročni menjalnik. To bi bil velik plus.
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 9:09 pm
Napisal/-a ggorenc
Res je, renault ima to urejeno veliko bolj prakticno. To pogresam.
1.6 tdi nima 6 stopenjskega menjalnika v Polotu. Verjemi, da ga ne pogresas, ker avto tehta dobro tono in ima pri 120kmh v peti prestavi komaj 2000rpm. Speljujes z drugo, presaltas v cetro in na avtocesti pretaknes v peto prestavo.

Objavljeno: Ne feb 07, 2010 9:39 pm
Napisal/-a peroRS
ggorenc je napisal/-a: Speljujes z drugo, presaltas v cetro in na avtocesti pretaknes v peto prestavo.

Spelje ja, mal zajamra, mal potrese in gre naprej. Koliko časa je pa druga zadeva.
In potem se čudite, da grejo sklopke pa vztrajniki, pol je pa tovarna kriva.
Kolega ima 1.8T čipanega na 190KM, pa vedno speljuje z drugo na 1000rpm. Avto še čuti ne, ker ma dost navora, je pa zato menjal sklopko po 60.000km.
Prestave so zato, da jih vse uporabiš, komur se pa ne da šaltat naj si kupi avtomatika.
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 10:49 pm
Napisal/-a eljuero
jaz rikverc zlo redko uporabljam
za res ... šaltam tudi kdaj pa kdaj iz 2 v 5 pa ni nobenega problema, če nimam namena potem pri 50 pospeševati
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 10:53 pm
Napisal/-a Dr.M3
Ste pa mojstri obvladovanja menjalnika

Objavljeno: Po feb 08, 2010 10:00 am
Napisal/-a Ivan36
Dr.M3 je napisal/-a:Ste pa mojstri obvladovanja menjalnika

Ne boš verjel samo tak biser je pri meni kupoval avto

R19 1.8i 110KM in pa drugi pol Xantio 1.8i oba sta speljevalado 1000 omin pol pa pri 40kmh v 4 prestavo

Objavljeno: Po feb 08, 2010 10:19 am
Napisal/-a mropc
Objavljeno: Po feb 08, 2010 11:11 am
Napisal/-a eljuero
Dr.M3 je napisal/-a:Ste pa mojstri obvladovanja menjalnika

hehe, glej če avto to dovoli in celo preferira, potem ne vidim razloga, da bi do 50 km/h dal skozi vse prestave, če mi je seveda cilj končna hitrost 50 km/h, kot vemo, da je omejitev v naselju.
Objavljeno: Po feb 15, 2010 6:00 am
Napisal/-a MyWay!
Jaz sem dobil tak odgovor:
... construction of the Polo engines with the different engine outputs is basically identical. There
are differences between the software of the engines.
Objavljeno: Po feb 15, 2010 7:26 am
Napisal/-a ~toMmy~
Kaj pa recimo bremze?
Objavljeno: Po feb 15, 2010 7:35 am
Napisal/-a ggorenc
75KM ima spredaj diske 256mm, zadaj bobne 200mm
90KM spredaj diske 256mm, zadaj diske 230mm
105KM spredaj diske 288mm, zadaj diske 230mm
Se vedno ne verjamem, da je 30KM razlike med 75KM in 105KM samo v drugi programski opremi. Se 90KM ne mores chipat preko 110KM, 105KM gre z lahkoto na 130.

ne vem no
Objavljeno: Po feb 15, 2010 3:12 pm
Napisal/-a mito155
zakaj pa ne...
A4 2.0 TDI 120 konjev se da čipati na 180 konjev in pa 390NM
A4 2.0 TDI 143 konjev se pa čipa na 180 konjev in 390Nm
kakšna podrobnost?

Objavljeno: Po feb 15, 2010 4:43 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Golf V 1.9 TDI 90km in 105km ista zgodba!
