Stran 1 od 1

Golf VI 1.4 TSI (90kw) in 7 st. DSG menjalnik

Objavljeno: So feb 06, 2010 8:28 pm
Napisal/-a jebelacesta
Kupujem novega Golfa VI. Pretežno 85% voženj se bo z njim prevažalo po mestu in sicer 25.000 km letno. Imam vprašanja glede motorja 1.4 TSI (90kw) v kombinaciji z 7 stopenjskim DSG menjalnikom. In sicer ali je res servisiranje tega motorja v kombinaciji s tem DSG menjalnikom mnogo dražje (par 100 eur več) kakor v različici tega motorja z ročnim menjalnikom? In ali je res, da pri 60.000 km sledi nekakšen veliki servis za ta menjalnik, ki zna biti tudi zelo drag? In ali ima kdo izkušne s tem menjalnikom in s tem motorjem hkrati tudi v praksi? Ker kakor sem bral po nemških forumih sem naletel v parih primerih na pripombe, da jim je ta menjalnik začel povzročati nekakšne težave pri okoli 100.000 km. In pri enem primeru celo, da ga je servis stal okoli 3.500 eur. Res ne vem, kaj so oni počeli z njim, da jim je pri 100.000 km zaštekal. Jaz nameravam imeti tak avto vsaj več kot 7.let, ker se mi ga prej ne splača menjati in res ne bi rad, da bi pri 100.000 km imel en tak svojevrsten pripetljaj, če tudi bi bil avto redno in skrbno servisiran.

Objavljeno: So feb 06, 2010 9:07 pm
Napisal/-a ggorenc
Bom jaz odgovoril vsaj nekaj stvari, ceprav imamo na forumu vsaj dva prodajalca vw ampak sta bolj gnila..

Prvi dsg6 so imeli nekaj problemov, ki pa so jih dosedaj ze odpravili. Dsg7 je nova zadeva in sklopki ne plavata vec v oljni kopeli zato odpade strosek menjave le-tega na 60k km, ki je btw kar draga rec, ampak na racun robustnosti. Stari dsg6 gre do 350Nm navora, novi dsg7 pa do 250Nm. Kar pomeni, da je bolj malo predimenzioniran.
Nima pa dovolj ljudi s temi menjalniki prevozenih kaksnih 200, 300k km ... tako, da o robustnosti in kaksnih serijskih napakah je se malo preuranjeno govoriti.

Sem skoraj diplomiral o vw masinah in menjalnikih v zadnjem mesecu, ker tudi sam kupujem VW Polo ampak neizobrazenost ljudi, ki jih trzijo ne pozna meja... :roll:

Objavljeno: So feb 06, 2010 9:16 pm
Napisal/-a peroRS
6-stopenjski DSG ima sklopki v olju, katerega se res menja na 60.000km.

7-stopenjski DSG pa ima "suhi sklopki" in posledično ta servis odpade. Bi pa jaz na tvojem mestu absolutno vzel DSG, če praviš, da imaš veliko mestne vožnje.

Objavljeno: So feb 06, 2010 9:37 pm
Napisal/-a ban
Vozil sem tak motor vgolfu VI vendar z ročnim menjalnikom. Tako da motor je super, dobr vleče od 1500 obratov naprej in je izjemno tih. Poraba je pa z normalno vožnjo zelo majhna.