Stran 1 od 2

Bravo 1.4 T-Jet 120KM...turbina?

Objavljeno: Če feb 11, 2010 9:16 pm
Napisal/-a pero85
Sem pred nakupom bravota starega 2 leti s 70k km. Kako lahko vem, da je bil avto pravilno "uporabljen" glede turbine?

Mislim predvsem na to, da se treba počakat, preden ugasneš avto.? Se da kje kaj videt, slišat.. karkoli?

LP

Objavljeno: Če feb 11, 2010 9:24 pm
Napisal/-a need 4 speed
Tle nimaš kej veliko videt nažalost.Edin če bi bla res ful glasna.Pač bi mogu enga probat kok se sliš turbino za referenco, pol pa primerjat z ostalimi.
Lohk daš pa tut pregledat turbino, sam jo je treba dol uzet, tko da to ni možno dokler avta dejansko ne kupiš.

Objavljeno: Če feb 11, 2010 9:27 pm
Napisal/-a pero85
Kolko pa so kaj cene popravil oz menjav turbin, če že pride do česa?

Objavljeno: Če feb 11, 2010 9:40 pm
Napisal/-a gofra
Cisto odvisno od tega kaj je z njo narobe...

Pozanimaj se kdo je avto vozil, ce je prvi lastnik, kolikokrat je bil servisiran, kako vzdrzevan...lepo vzdrzevan avto pove veliko o lastniku...

LPF

Objavljeno: Če feb 11, 2010 9:59 pm
Napisal/-a pero85
Ja, lastnik je prvi, servisna knjiga je, servisiran je tudi bil na pooblaščenem serviserju v MS.
Avto sem si ogledal do potankosti. Zunanjost in notranjost sta super ohranjeni....
le ta turbina me skrbi :(

Objavljeno: Če feb 11, 2010 10:03 pm
Napisal/-a Blinder
paranoia

Objavljeno: Če feb 11, 2010 10:04 pm
Napisal/-a pskoda
Ne vem kaj se tako bojiš turbine, saj ni iz papirja narejena. Pejt na servis, pa jih vpraš koliko turbin so zamenjali in boš videl, da sploh niso problem turbine, drugače so obnove od 150 do 400 eur odvisno kaj je treba zamenjat, nova original na servisu je 1050 eur, če pa imaš poznanstva se da zglihat na najnižjih 650 eur-ov. Foter ima bavota, samo kar je m-jet 150km in ko je avto mrzel mu sploh ne pusti, da bi ga tiščal v obrate, ne vem pa če ima t-jet isto

Objavljeno: Če feb 11, 2010 11:06 pm
Napisal/-a WMB
pero85 je napisal/-a:Ja, lastnik je prvi, servisna knjiga je, servisiran je tudi bil na pooblaščenem serviserju v MS.
Avto sem si ogledal do potankosti. Zunanjost in notranjost sta super ohranjeni....
le ta turbina me skrbi :(


Jah pol bo treba pa navadnega kupit brez turbine, pa te ne bo strah za turbino...Pa sej tud če crkne, ni več tko drago, kot je bilo včasih...za 500€ delaš čudeže na avtu...
Glde turbine ne moreš vedet...lahko le na podlagi posluha in barve izpuha pod polnim plinom...modra, bela...

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 7:27 am
Napisal/-a pinny
hja kot so ti že fantjje rekl, ne boš vedu dokler ga ne boš mel
vsakršno tiščanje hladnega avta v obrate ni zdravo, posebi seveda še če je turbač
js ga mam dve lete in bo zdele mel 38.000km in vse štima
če boš pa rabu slučajn zadn lonc avspuha se pa oglas :D, mam orginalnga z okol 8.000kn na zalogi ;)

če si pa kje iz mojih koncev lohk greva pa na en krog da boš imel primerjavo 8)

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 7:30 am
Napisal/-a cr33p
Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj. 8)

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 8:15 am
Napisal/-a Vseved
pero85 je napisal/-a:Zunanjost in notranjost sta super ohranjeni....
le ta turbina me skrbi :(


Potem pa počakaj da ti ga kdo spelje. :idea:

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 8:20 am
Napisal/-a montezemolo
jz mam T-Jet 150 km, brez težav, tko kot so že pred mano rekli. Mrzlega ne smeš do konca tiščat, to je to.

Poznam pa enga kolega, ki mu je šla turbina pri 40.000 km. Isti motor, samo sport oprema. Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)

Aja pa še: poznam pa veliiiiiiik folka z okvaro turbine pri VW-jih. Če ti to kaj pove...

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 8:30 am
Napisal/-a cr33p
montezemolo je napisal/-a:Aja pa še: poznam pa veliiiiiiik folka z okvaro turbine pri VW-jih. Če ti to kaj pove...


Je pač velik del VWjev TDI in povečini gre za pretirano šparanje avtomobila z vožnjo v nizkih obratih, potem pa se turbina zapaca s sajami in se začne veselica. Pri VNT turbinah se zatikajo lopatice, pri klasičnih pa wastegate in potem prihaja do trenutnega "overboosta", ki škodi turbini. Vsaj pri dizlih je tako.

Sicer pa sem pri Ibizi TDI sem imel ob prodaji čez 150.000km, čipana je bila od 88.000km, pa je motor še vedno čisto OK delal s prvo turbino. Prav tako poznam dosti lastnikov tunanih 1.8T in TDIjev, pa ni nekih problemov s turbinami.

Po drugi strani lahko tudi povem za službenega Scudota JTD, ki ga nihče ne špara in se dosti vozi tudi na kratke relacije, pa ga po 140.000km turbina še prav nič ne matra :)

Skratka, turbine niso noben bav-bav.

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 9:42 am
Napisal/-a gofra
montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)


:?:

In kaj si hotel povedat s tem?

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 9:55 am
Napisal/-a pskoda
cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj. 8)


Brez garancije

gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)


:?:

In kaj si hotel povedat s tem?


To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 10:06 am
Napisal/-a montezemolo
pskoda je napisal/-a:
cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj. 8)


Brez garancije

gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)


:?:

In kaj si hotel povedat s tem?


To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport


ja kva mislta aa?? najbrž sm hotel povedat, da ga ni ravno šparal oz. ga je res vozil veliko časa na območju visokih obratov.

in ja, vem kaj pomeni tipka sport, če te pa še kaj zanima v zvezi z Bravom ti pa z veseljem odgovorim.

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 10:08 am
Napisal/-a cr33p
pskoda je napisal/-a:Brez garancije

Austausch se da dobit za 420€, z 12-mesečno garancijo ;)

Re: Bravo 1.4 T-Jet 120KM...turbina?

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 10:10 am
Napisal/-a sašo5
pero85 je napisal/-a:Sem pred nakupom bravota starega 2 leti s 70k km. Kako lahko vem, da je bil avto pravilno "uporabljen" glede turbine?

Mislim predvsem na to, da se treba počakat, preden ugasneš avto.? Se da kje kaj videt, slišat.. karkoli?

LP

za koliko boš kupil tega Bravota :?: (če ni skrivnost)
PS. pri nas(znanec) se prodaja še ne dve leti star mislim, da je imel nazadnje ko sem ga vide(letos) 9000km (poišči na netu - rdeč 120 konjev)

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 10:16 am
Napisal/-a INFINITI
Stanje turbine ne boš ugotovil, razen če se da zadevo na kakšen tester, da se zmeri tlak polnjenja in pogleda če kaj "kadi" recimo.
Osebno se mi zdi najbolj zanesljiv indikator to kako je avtomobil ohranjen, kot drugo pa da greš na kakšno vožnjo, kjer trenutni lastnik vozi, pa gledaš kako sploh vozi, malo ga "pošpikaš" če je recimo to kaj hiter avto, pa boš videl če bo začel ful noret ipd...

Drugače pa se ne sekiraj - za turbino smo že zdavnaj vsi ugotovili TO JE POTROŠNA ROBA, isto kot sklopka, zavore, amotrizerji; slej ko prej gre vse po gobe in je treba menjat ;)

Objavljeno: Pe feb 12, 2010 11:06 am
Napisal/-a gofra
montezemolo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj. 8)


Brez garancije

gofra je napisal/-a:
montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport... :)


:?:

In kaj si hotel povedat s tem?


To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport


ja kva mislta aa?? najbrž sm hotel povedat, da ga ni ravno šparal oz. ga je res vozil veliko časa na območju visokih obratov.

in ja, vem kaj pomeni tipka sport, če te pa še kaj zanima v zvezi z Bravom ti pa z veseljem odgovorim.


Dej ne stresaj neumnosti prosim.
Popredalckal si nekoga, ker ima vklopljeno tipko Sport...jao.
Glej, jaz se ne spomnim, da bi jo imel sploh kdaj ugasnjeno, pa to se ne pomeni, da ga teram ko opica. Enostavno je s to mapo veliko lepse doziranje moci predvsem pa trsi servo, ki je v osnovi bistveno prevec mehak. Pa se nekaj, vozit T-jeta v obmocju "visokih" obratov je neumnost, tko da resno zacenjam dvomit, da si se sploh kdaj vsedel v tak avto kamoli, da si ga lastis...

Kaj bi rekel zame, ko imam nonstop prizgan Sport mode? Da sem reinkarniran podezelski Senna?