chad je napisal/-a:A za uvoženega triletnega passata s 120kkm v oglasu je smiselno dat 20k+ eur? Računat je treba, da je tukaj ponavadi 3k eur razlike v prodajalčevi nabavni ceni, se pravi strošek prevoza v Slo, dmv in njihova marža + ne veš 100% kje in kakšen je bil v resnici kupljen (lahko je kupil tudi tistega s 180k km in ceno 13k eur). Takega 2.0tdi automatik najdem v Nemčiji brez problema za 16,5k eur do 20k eur, pripeljem si ga sam, strošek dmv 250 eur (za 16,5k), in to je to. Pridem ceneje čez vsaj tisoč do tri tisoč eur, naredim preventivni servis in gasa.
Očitno to folk kupuje kot za hec, vsi na zgornjih linkih so že prodani. Za dobrih 25k eur dobiš pri nas tudi kakšnega testnega z do 20kkm in s pravo garancijo. Da ne omenjam kaj vse sem našel na mobile.de, gledal sem dizle automatike, letnik 2017 in letošnji z do 40kkm, avti še v original garanciji, strošek dmv za 2.0tdi in s ceno 25k eur je 375 eur. Nemčija ni tako daleč, pa avto si izbereš res sam, dmv za 2.0 mlinčke je pa ugoden.
Mi smo šli za sorodnika iskat v Nemčijo BMW X3 letnik 2012 2.0d ročni menjalnik.... po vin št. pogledali v digitalno servisno knjigo in je bilo vse ok.
Kupili začasne tablice gor in vinjeto.... vse skupaj z dmv, potni stroški... vsi strški, mislim da je prišlo cca 3000 eur. To je bilo 2 leti nazaj.
Avto je pa drugače Italijanski od lizing hiše pripeljan v Nemčijo.
kot zanimivost pa povem, da slo. preprodajalci na veliko kupujejo gor. Pred lastnimi očmi sta gor prišla takrat dva Slovenca, plačala avto, dala gor naše tablice iz drugega avta in se odpeljala domov. Tako nista rabila kupiti nadomestnih tablic, je res da te lahko dobijo, ampak očitno se vseeno splača.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?