Novinec1968 je napisal/-a:Škoda Octavia žal ni ekvivalent Passatu, še manj je primerljiva z A4, ali kot nekateri celo vehementno razlagajo, da je vmes med A4 in A6.
Gre za vozilo na golfovi platformi in je kvečjemu nekoliko "razpotegnjen" Golf.
Kar se tiče sestavnih delov je gospod iz podjetja ki proizvaja ojnice za TDI motorje lepo pojasnil: "Gre za samo eno proizvodno linijo. Pri finalnih meritvah se določa kam bo katera ojnica šla. Audi dopušča najmanjše tolerance, nato VW, sledi Škoda, Seat dopušča največje." Sašo in še kdo iz tega foruma, delno tudi jaz, ki si že dalj časa lastimo "dekovce" zelo dobro vemo kakšna je razlika med "dekovcem" in VW, vemo tudi, da imajo dekovci drugo platformo, drugače vgrajen moto in še veliko drugačnih rešitev kot VW in to je nedvomno odraz tega da se dekovc pelje povsem drugače (beri bistveno bolje) kot drugi trije (beri, VW, Seat, Škoda). To je dejstvo, to pokažejo prodajne številke in mnenja lastnikov. Ne rečem da Škoda in Seat nista OK, ne moreta pa se primerjati z VW, ta pa se ne more primerjati z Audijem. To je pač dejstvo, tako je proizvajalec določil in kdorkoli temu nasprotuje se ne rabi konfrontorati z mano, ali s Sašotom, naj se pač obrne na kocern proizvajalca in naj njemu dopoveduje da je Octavia boljša od Passata in v nekaterih detajlih celo boljša od A6. VW se bo ob tem veselo nasmehnil in rekel, da je svoj marketing res dobro plasiral.
Gre za osebno mnenje pridobljeno tudi z daljšim lastništvom omenjenih znamk (razen Seata) in ne zgolj na osnovi trenutne ocene, kot ste na primer nekateri poznavalci imeli možnost preparkirati sosedov Audi.
Sicer pa vsak kupuje avto za svoj denar in če je z njim zadovoljen je to najbolj bistveno. V celoti lahko rečem, da so vse štiri znamke skupine VW, bistveno boljše od Peugeota in Renaulta in tudi to izvira iz dolgoletnih izkušenj, ne pa iz mnenj, ki so jih uporabniki forumov (na primer Ivan36) napisali tu. In preden me kritizirate,
se spomnite dejstva, da je trg najboljše merilo uspeha in upoštevajte da znamke VW skupine prodajo za bistveno višji denar mnogo več vozil (upoštevam evropski trg) kot ji prodata Peugeot in Renault ob mnogo nižjih cenah. Zakaj že?
Preden se vsujete Renault in Peugeot fani, vam povem da sem za zgoraj napisano mislil avtomobile srednjega razreda, saj sem imel v lasti le te, medtem ko če bi kupoval male "pikce" se tudi sam ne bi branil Cliota ali P206.
Me ne prepričaš, da je tdi boljsi od hdi. Pa nisem pristas nobene znamke.