Stran 1 od 2
Golf 1.9 TDI
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 10:10 am
Napisal/-a AM
Razmišljam o menjavi polota bencinarja za golfa diesla pa me zanimajo letniki od 2001 naprej . Pač je potreba po majhni porabi in dieslu in seveda zanesljivosti in razmišljam v tej smeri.
Prvo kot prvo me zanima kako so mašine na teh avtomobilih ? Predvsem turbine .
Imajo pogosto težave z turbinami in koliko stane nova v primeru če že odpove ?
Potem me pa zanimajo še ostale stvari predvsem slabe točke oz. hibe avtomobila, če jih ima kaj ...
hvala.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 11:35 am
Napisal/-a lambretta
Pa ga vzami brez turbine

.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:00 pm
Napisal/-a AM
Brez turbine pomeni oznaka SDI ...
Kak so pa SDI kar se tiče zanesljivosti.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:02 pm
Napisal/-a MyWay!
AM je napisal/-a:Brez turbine pomeni oznaka SDI ...
Kak so pa SDI kar se tiče zanesljivosti.
Definitivno manj možnosti za okvare kot TDI. Vendar je tistih 75 KM res bogih za tak avto.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:05 pm
Napisal/-a MrOizo
AM je napisal/-a:Brez turbine pomeni oznaka SDI ...
Kak so pa SDI kar se tiče zanesljivosti.
pri SDI okvar skoraj da ni.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:16 pm
Napisal/-a damek1a
Mah vprašanje, če je smiselno sploh kupovati rabljene dizle zaradi porabe. Preveč stvari lahko gre narobe. Računajte, da sodobni (japonski) bencinarji nimajo več porabe 10l, ampak tam 7-7.5l, dizel pa 6l. Če ti gre turbina, si izgubil prihranek za več let. Najboljša izbira glede porabe pa je itak soliden bencinar+plin.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:22 pm
Napisal/-a ban
MrOizo je napisal/-a:AM je napisal/-a:Brez turbine pomeni oznaka SDI ...
Kak so pa SDI kar se tiče zanesljivosti.
pri SDI okvar skoraj da ni.
Sej tud gre nikamor.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:32 pm
Napisal/-a mire
Sdi nima 75konjev.
Drugo turbina tudi ne stane ne vem,kolko in se ne pokvari kr tako.
Ce kupis tdi kupi vsaj 110konjev,tisti 90konjev ni nek biser.
LP
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 1:44 pm
Napisal/-a MyWay!
Aha, je mišljen mkiv in ne mkv.
Objavljeno: Sr mar 10, 2010 2:29 pm
Napisal/-a Lumpy_
Lahko imaš probleme z dizlom ali pa tudi ne.
Jaz morem potrkat, da v svoji 6 letni VAG karieri nisem imel nobenih izrednih servisov in primerov, tudi turbine nisem zamenjal nobene. Je pa spet odvisno, kdo je prej avto vozil. Je pa mogoče res, da takrat so imeli tisti TDIji med 200k in 350k km prevoženih, ko sem jih vozil, danes pa jih imajo med 300k in 500k.

Malo heca.

Objavljeno: Če mar 11, 2010 11:21 am
Napisal/-a CockroaC
damek1a je napisal/-a:Mah vprašanje, če je smiselno sploh kupovati rabljene dizle zaradi porabe. Preveč stvari lahko gre narobe. Računajte, da sodobni (japonski) bencinarji nimajo več porabe 10l, ampak tam 7-7.5l, dizel pa 6l.
Pri kakih močeh motorja?
Objavljeno: Če mar 11, 2010 11:36 am
Napisal/-a lambretta
mire je napisal/-a:Sdi nima 75konjev.
Drugo turbina tudi ne stane ne vem,kolko in se ne pokvari kr tako.
Ce kupis tdi kupi vsaj 110konjev,tisti 90konjev ni nek biser.
LP
Okroglih 75 (mk6)
Objavljeno: Če mar 11, 2010 11:38 am
Napisal/-a sašo5
lambretta je napisal/-a:mire je napisal/-a:Sdi nima 75konjev.
Drugo turbina tudi ne stane ne vem,kolko in se ne pokvari kr tako.
Ce kupis tdi kupi vsaj 110konjev,tisti 90konjev ni nek biser.
LP
Okroglih 75 (
mk6)
v "šestici" ni sdi-ja

Objavljeno: Če mar 11, 2010 11:44 am
Napisal/-a lambretta
sašo5 je napisal/-a:lambretta je napisal/-a:mire je napisal/-a:Sdi nima 75konjev.
Drugo turbina tudi ne stane ne vem,kolko in se ne pokvari kr tako.
Ce kupis tdi kupi vsaj 110konjev,tisti 90konjev ni nek biser.
LP
Okroglih 75 (
mk6)
v "šestici" ni sdi-ja

sorry, mk5
Objavljeno: Če mar 11, 2010 11:45 am
Napisal/-a Blinder
Pa sej sdi je ko tdi sam brez turbota

Isti vbrizg majo. S tem da sdi nima navora in zato ma tudi krajše prestave -> se več vrti, tko da ma krajšo življenjsko dobo.
Objavljeno: Če mar 11, 2010 11:49 am
Napisal/-a im nobody
jaz vozim 110 konjskega tdi-ja...pa sem se zanč fural z golfom sdi...poraz od poraza...ne pretiravam ampak 80% časa moraš met gas do konca da se sploh premikaš.ko sem se vsedel nazaj v svojega sem mislil da sem v avionu
Objavljeno: Če mar 11, 2010 12:37 pm
Napisal/-a KiNOS
Če se boš že odločal za nakup štirke golfa vzam al 101km ali pa 115km/6gang, najmanj tezav.Velki servisi so okol 200€.Liter olja ARAL ti je 7-10€,4-5l gre not.
Kaj so hibe:
:-:glede turbine...odvisn kaksn avto dobis..naceloma če je blo to redno servisiran..nebi smelo bit tezav..je pa ena malenkost tle..ko gre avto na servis,ponavad ne menjajo cevke za mazanje turbine,tko da prvi poseg je tukaj, nova cevka ni neko bogastvo..par evrov
-gumice na stabilizatorjih ( nove so par evrov)
-selen bloki na zadnji premi (novi so okol 15e +/-)
-selen bloki spredaj na rokah (nazadne so bli 6e komad)
-v notranjosti se lušči zaščiten sloj na ročkah v vratih in okol klučavnce pod volanom(mislm da pride okol 50€ komplet plastik)
-recimo kaki amortizerji,sam to je redko
-merilec pretoka zraka(nov je kr drag okol 150 mislm da)
-zelo zelo zelo rado pokajo plastična vodila za šipe.(nov paket, ki je za levo in desno stran je okol 100€,ampak potem nebo problemov vec,ker pridejo novi aluminijasti)
-Ena redkost se:Navitje pod volanom(v kombinaciji z esp/asr zelo j**e tole, ker je en kup pizdarij pod volanom..in ko bo neki crklno,bo svetila lucka za airbag,za esp,abs..)In se ena pizdarija je tle zravn..ko in če avto slabo vziga ,mu pade napetost v navitju in posledicno sveti lučka za airbag.(resitev-pobris napake z racunalnikom in ce se to ponavla, štarter)
to je naceloma to..Varen nakup!
Objavljeno: Če mar 11, 2010 1:07 pm
Napisal/-a abbe
je kinos kr lepo tole opisal.
sam tm me mal mot cena za veliki servis 200 eur.to je blo misljeno brez dela?
Objavljeno: Če mar 11, 2010 9:36 pm
Napisal/-a velikaseronja
se podpišem 1.9 tdi ( 74 kw) tlačilka- šoba je dober motor. Če pa nimaš nekih velikih želja je pa 1.9 sdi ( 50 kw) praktično čisto dovolj. Za marsikoga pa pretirano podhranjen motor.