Stran 1 od 1

220 CDI vs 525D - M57TUD25

Objavljeno: To mar 16, 2010 8:14 am
Napisal/-a INFINITI
Malce raziskujem eno zadevo in sicer me zanima direktna primerjava dveh motorjev.
Eden je 220 CDI (novejši) iz E klase
2,148 cc (2.148 L; 131.1 cu in) I4 170 PS (130 kW; 170 hp) 400 N·m (300 lb·ft)

Drugi pa BMW-jev iz 525D - M57TUD25
177 PS (130 kW; 175 hp)@4000, 400 N·m (300 lb·ft)@2000-2750

Je kdo gledal kaj teste?
Zanima me vse glede servisnih intervalov, porabe, stroškov, kvalitete, odzivnosti, porabe, onesnaževanja, kakšnih znanih napak in problemov.....

Objavljeno: To mar 16, 2010 10:04 am
Napisal/-a SašoP
Za Bmwja probat na Bmw forumu tm so res stručkoti takoj ti bojo povedal use kr se tiče tega avta. Za Mečke pa nevem...

LP

Objavljeno: To mar 16, 2010 10:51 am
Napisal/-a INFINITI
Bom vseeno me še tukaj zanima

Objavljeno: To mar 16, 2010 6:49 pm
Napisal/-a AudiBoy
130kW je 177 konjev. :roll:

Objavljeno: To mar 16, 2010 7:21 pm
Napisal/-a pskoda
Tistih par konj gor ali dol.
Kolikor sem jaz slišal je 525d lena mašina in je veliko boljša njena naslednica 530d

Objavljeno: To mar 16, 2010 7:41 pm
Napisal/-a WMB
pskoda je napisal/-a:Tistih par konj gor ali dol.
Kolikor sem jaz slišal je 525d lena mašina in je veliko boljša njena naslednica 530d


Imam 525da z 177KM.
Avto ni len...
Čipan je bil pri priznanem "čiperju" in avto ima trenutno na lagerju 217KM in 500nm navora.
Lahko povem, da gre kot puščica....
Je pa 2.5 motor in plačaš cenejšo cestnino in ima 130KW in plačaš nižje zavarovanje.
530 je v najvišjem rangu...priporočam 2.5d + čip....zaradi manjše porabe. Brez čipa avto lahko popije od 8,5 do 11litrov, odvisno od vožnje.
Čipan pa od 7 - 9max...izven mesta, mesto.

Objavljeno: To mar 16, 2010 9:46 pm
Napisal/-a INFINITI
pskoda je napisal/-a:Tistih par konj gor ali dol.
Kolikor sem jaz slišal je 525d lena mašina in je veliko boljša njena naslednica 530d


NIč ni len - max navor že pri 1750 rpm - 400 Nm - pa tudi poznavalci pravijo da je veliko boljši od 3.0 iz tistega obdobja. Jaz furam zadnjo gen 3.0 dizla, pa je tudi izstrelek, ker so mu tudi porihtali vačetek max navora.

In ja - najbolj všeč mi je to da ima 130 KW tale 525, ker je ravno zadnja moč, preden padeš v višji zavarovalni rang in posledično odšteješ še cca 450 eur več.
Za tak avto pa je itak navor bolj pomemben ;)

WMB - Hvala za odgovore; če bo še kdo kaj povedal pa še toliko boljše.

Objavljeno: To mar 16, 2010 11:56 pm
Napisal/-a stench
Jaz ti lahko povem glede porabe in odzivnosti E klase 220CDI avtomatic (FL tastarega modela)
Jaz sem sicer vozil ganc novega in sem imel mešano porabo z predvsem mestno vožnjo 11 litrov. Ko sem pa imel relacije pa je padla na 8,5 litrov. Kasneje poraba pade in je na relacijah do 7,5l (Tudi manj jo ima kolega z lepo a še vedno hitro vožnjo) mešane vožnje pa okol 8 litrov.
Gre pa avto zelo dobro za 170 konjev. Po mojem mnjenju ga rešuje 400nm navora in relativno lahkih 1600kg. V primerjavi z moćnejšim 6valjnim bratom (280CDI z 190konji) do kakšnih 160km/h ni velike razlike, tam nad 200km/h pa se pozna močnejši motor. verjamem pa, da če bi imela 220tka 7G tronic in ne zgolj obični 5stopenjski avtomatik, bi bila še bolj izenačena.

Jaz sem ga sicer vozil z avantgard opremo z komplet štrom paketom in nekoliko lepšim in bolj kvalitetnim lesom ter sedeži. Lahko povem, da tudi po 10 ur v avtu z skakanjem ven in noter nisem bil toliko utrujen in si v sedežu prav spočiješ.

Serijo 5 dizla nisem vozil, tako da ti nemorem pomagat.

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 1:51 am
Napisal/-a Courage™
Tudi sam sem imel 525d, o avtu same pohvale, nizka poraba, lep navor, pelje se udobno., Res priporocam nakup, razlika med 525d in 530d je skorajda neopazna.

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 2:48 pm
Napisal/-a INFINITI
Ja je kar jeba tole za zbrat. Vem da je 220 CDI čudovit motor in je res totalna škoda da ni 7st auto na voljo pri tej motorizaciji. Definitivno pa se gleda avantgard oprema - tako da hvala za potrditev.

BMW je meni osebno bolj domač, všeč mi je športnost, pa sploh ergonomija mi je top ipd, vendar ta avto ne bo zame in tukaj bolj šteje uglajenost udobje ipd. Zgleda da bo ka MB na koncu - bmo videli ;)

Mnenja so pa vedno dobrodošla, izkušnje (hvala za dosedaj napisano :) ).... še vedno ne vem kako je z servisi ipd.

LP

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 3:59 pm
Napisal/-a LaMike
Pri nas doma imam C-klaso w204 z 220 cdi motorjem (ročni 6 stopenjski menjalnik). Povprečna poraba v mestu 8 do 8,5l, avtocesta 6-6,5 (če se voziš 130km/h), relacije pa lahko z zelo lepo vožnjo spraviš tudi pod tisto cifro, ki je navedena v podatkih. Je pa to eden najbolj udobnih avtov, kar jih je bilo pri hiši. Sedeži in pozicija za volanom so, meni osebno, naravnost fenomenalni in jih je možno zelo dobro prilagoditi. Gre pa avto zelo lepo, težav z njim ni, druga pa ti nažalost ne znam povedati, ker smo naredili komaj 8000km z njim.

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 6:06 pm
Napisal/-a Di4b|o^
Bmw vs Mercedes ..izberi si kaj ti je bolj pomembno,saj imata različno "filozofijo" Ampak to že itak sam veš,z nobenim motorjem nebi smelo biti težav,čeprav ne poznam Mercedesa. Sem bil vozen v 530d ( 218KM ) pa saj gre ampak razlika ni opazna. Za razliko v registraciji 525d čipaš in imaš več kot dovolj za naše ceste in kazni.. :lol: Z nobenim avtomobilom neboš zgrešil,kupi pa kar si želiš. Pa dobro preveri avtomobil,da ti nebo kasneje žal..

Sem pa bil peljan in tudi sam poskusil peljati Alpino B5,to pa je bombnik :twisted: 500KM in 700nm navora.. :lol: Ko pohodiš gas,voznik pred tabo ne ve kaj ga je prehitelo.. :woohoo

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 7:34 pm
Napisal/-a turtle
INFINITI je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tistih par konj gor ali dol.
Kolikor sem jaz slišal je 525d lena mašina in je veliko boljša njena naslednica 530d


NIč ni len - max navor že pri 1750 rpm - 400 Nm - pa tudi poznavalci pravijo da je veliko boljši od 3.0 iz tistega obdobja. Jaz furam zadnjo gen 3.0 dizla, pa je tudi izstrelek, ker so mu tudi porihtali vačetek max navora.


No po podatkih ima MB max navor že od 1400rpm pa do 2800rpm.

Sicer oče vozi že 7 let e klaso s starejšo evolucijo 220 cdi-ja s 150 ps. prevoženih 200k km in razen menjave motornega računalnika v garanciji (porodne težave w211 :?: ) in termostata so bili delani samo redni servisi. Pa še tej so bili do 100k km zastonj - simbio paket.
Sicer kar se cen spomnem, vem samo da je prišla menjava zadnjih diskov in ploščic 200€ pri autocommercu.
Kar se tiče odzivnosti je tukaj bolj posredi že omenjena 5 stopenjska avtomatika.

Kot pa si sam ugotovil je v tej primerjavi razlika v filozofiji znamke udobje vs. športnost