Polo78 je napisal/-a:sonic je napisal/-a:In v svojem razredu ima Passat karavan skoraj največji prtljažnik (edino kak Citroen C5 ima mogoče še večjega)
Mogoče v teoriji ja (zdajle ne vem za podatke o prostornini v litrih, niti se mi jih ne da iskat), v praksi pa ne bo držal. Namreč Mazda 6 Combi in Renault Laguna Break imata zagotovo večji prtljažnik ali recimo temu bolj praktično oblikovanega. Pravzaprav je Passat Variant v tem pogledu bolj kot ne povprečen glede na tale test:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/prim ... avani.aspxPa še en zanimiv test, ki potrjuje, da so lahko tudi manjši avti
pogojno dovolj veliki za prevažanje otroškega vozička:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/prim ... zicki.aspx
Ma pusti podatke o litrih - ti so ene toliko relevantni za uporabnost prtljažnika kot podatek o pospešku 0-100 o prožnosti in voznem udobju pri nrmalni vožnji. Skratka ne preveč.
Pomembne so dejanske dimenzije in
Ja, Passat Variant morda res nima (več) enega največjih prtljažnikov v svojem razredu, ampak to ni glavni point.
S primerjavo Tourana in Passata Varianta sem želel prikazati, da je enoprostorec (v tem primeru Touran, baziran na vozilu nižjega srednjega razreda, golfu) glede dimenzij prtljažnika lahko enakovreden karavanu enega razreda višje, ki je pri nakupu dražji in glede zunanjih dimenzij (predvsem dolžina) bolj neroden.
Sicer če ostanemu pri VW (ker jih najbolj poznam in ker so podatki o dimenzijah dobro dostopni), je glede velikosti samega prtljažnika pravzaprav boljši Golf karavan kot Passat karavan:
http://www.volkswagen.si/files/si/download/datei/golf_variant_tehnicni.pdf (za dimenzije glej zadnjo stran)
Sicer je vse odvisno od primerjave konkretnih avtov - čisto možno, da ima recimo kak C-max ali Toyota Verso podoben ali celo manjši prtljažnik kot Alfa 159SW. Ampak načeloma so enoprostorci glede prtljažnikov povsem primerljivi s karavani (po litraži jih ponavadi seveda celo prekašajo, ampak sem že razložil da je ta podatek večinoma brezveze).
Enoprostorec ima poleg tega prednost glede višjega sedenja (tako preglednost med vožnjo kot lažje vstopanje in izstopanje), poleg tega so krajši.
Karavanska verzija večje limuzine ima IMO smisel samo v primeru, če se veliko voziš po avtocesti (enoprostorec ima pač večji zračni upor), velik prtljažnik pa je bolj bonus in ga ne potrebuješ čisto vsak dan.
Aja, glede malih avtov - ja seveda, večina ima načeloma dovolj velik prtljažnik za prevažanje otriškega vozička. Ampak (razen pri 'marela' vozičkih) je treba voziček ponavadi razstaviti na sestavne dele (glej članek v linku, ki ga je dal Polo78), in v prtljažnik potem ne spraviš več skoraj nobene stvari (razen kake manjše vrečke, to je pa tudi vse).
Skratka, z lastnih izkušenj priporočam vsem ki kupujejo avte in imajo otroke, da je enoprostorec absolutno najboljša izbira.
Velikost enoprostorca pa naj sledi (načrtovanemu) številu otrok, ki jih bomo prevažali:
- za 1 otroka so dovolj manjši enoprostorci (ali pa še to ne - če že imaš avto velikosti npr. golfa ali kako ne-karavan limuzino, sicer pomojem lahko mirno to uporabljaš naprej, pri le 1 otroku enoprostorec dejansko ni nujen)
- za 2 otroka je najboljši srednji enoprostorec (touran, scenic in ostali v tej velikosti)
- za 3 otroke in več je že treba gledati večje enoprostorce, kot so Espace, Sharan in podobni