Stran 1 od 2
nakup bmw 318i ali audi 2.0
Objavljeno: Če mar 25, 2010 6:08 pm
Napisal/-a tadej2010
Pozdravljeni
Torej odločam se med nakup bmw e46 318i(87kw) in audijem a4 2.0 (96kw). Se mi nikamor ne mudi tako da se ne mislim kar zaletet v nakup še imam čas. Močnejši avtomobili od 100kw zaradi registracije ne pridejo v poštev sem pa odprt tudi za druge predloge. Aja buđet je tam nekje do 6k€, za kakšne dobrega bi odštel tudi 7k€. Prosil bi vas da mi poveste kakšne so hibe enega in drugega vozila, za katerega bi se odločili vi in zakaj. Hočem imeti malo bolj poskočen avto, zato me malo skrbi kako se kaj bmw obnese s svojimi 119konji, v primerjavi z audijem ki jih ima 131. Vendar bmw ima zadnji pogon in to me na njem privlači in tudi sama oblika bolj kot na audiju.
Najlepša hvala za vaš čas in odgovore
Lp
Objavljeno: Če mar 25, 2010 6:59 pm
Napisal/-a Firediver
Najprej see izjasni, a sta to oba bencinarja ali ne..žalostno, da nas vse ostale sprašuješ za mnenje, kot da nas sprašuješ, kaj nam je (vsaj oblikovno) bolj všeč..niti ne vemo, kaj ti je tebi všeč, tako da boš od naših mnenj samo še bolj zmešan..da ne bo preveč offtopica sem jaz bolj za BMW-ja..res je, nisem ga še vozil, želim si pa ga..ravno zaradi famoznega RWD-ja, ki ga vsak kekec hvali..če nimaš korajže, pa vzemi audija z FWD..z nobenim pa ne boš zgreši..
Objavljeno: Če mar 25, 2010 8:50 pm
Napisal/-a branee
Definitivno je lazje za nekoga ki se ni peljal RWD obvladovati FWD je pa res da 120km ni tako ogromno tko da nebo problem(pomojem). Se bo pa avto obnasal drugace predvsem pozimi in ce tega nisi vajen. Obe znamki avtomobilov sta sinonim za kakovost tko da tuki nemores it narobe.. Moj glas gre bmwju
Objavljeno: Če mar 25, 2010 9:29 pm
Napisal/-a SamoK
Zdaj sta tak napisala, kot, da potrebujes dodaten tecaj za avte z zadnjim pogonom..

Objavljeno: Če mar 25, 2010 9:32 pm
Napisal/-a branee
Nene, sploh nisem tako mislil, strasljivo je ko imas sportni avto z veliko konji pa rwd na snegu,mrazu(poledenela cesta) ce je pa 120 km al koliko bo je pa verjetno dosti manj radikalno..
Nisem imel v mislih nikakrsnega tecaja

Objavljeno: Če mar 25, 2010 9:38 pm
Napisal/-a tadej2010
Najprej bi se zahvalil za odgovore @firediver da oba sta bencinarja, zanima me če si je že kdo lastil katerega od omenjenih vozil, kakšne so izkušnje? Tisi ki se bolj spoznate na to, kakšne so kaj hibe teh vozil za bmw-je sem slišal da radi grejo selenski bloki itd...
Kakšna informacija bi mi še prav prišla.
hvala za odgovore in lep večer
Objavljeno: Če mar 25, 2010 11:36 pm
Napisal/-a Di4b|o^
Moj glas se ve kam gre.. BMW
Ampak ti predlagam in polagam na srce da vzami vsaj 320,če ne še rajše 323. Saj za ta rang,še ni tako hudo zavarovanje in cestnina. Glede hib si preberi na bmwforumu,nato pa če še ti kaj nebo jasno,tudi vprašaj. Sicer pa pelji oba in boš sam videl kaj ti je bolj všeč,fwd/rwd,4 valjnik/v mojem primeru zvok 6 valjnika itd. Če imaš kakšno veliko prazno parkirišče,lahko kdaj malo probavaš pri nizkih hitrostih meje rwd,da ga malo spoznaš. Veliko pomaga tudi tečaj varnje vožnje. Ampak se ga da lepo vozit tudi brez tega in z pametjo. Pozimi nabavi dobre gume pa tudi nebo problemov,se da marsikam prit z rwd.
Audija če bi,pa bi izbral 1.8T

+ čip
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 8:10 am
Napisal/-a shalej
Od kolega oče je imel audija a4 2.0tdi (mnda 2005) in ga zamenjal za bmw 318d letnik 2008. Mu je zelo žal, ker pravi da je bil audi dosti bolši za vozit, enako pravi kolega. Bmw je bol športno naravnan, med tem ko audi pa bolj na udobju. Najbolje da se zapeleš z obema.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 8:49 am
Napisal/-a prasec
Za E46 ti povem da ma kr občutljivo podvozje, sprednje roke sploh. Sileni bloki tud niso ne vem kako dragi, to zamenjaš pa maš za 200k mir, če si normalen.
Pri močnejših se pojav "luft" v diferencijalu - pri nosilcih difa, nosilci so poceni, sam je treba cel kup stvari podret da prideš zraven.
Drugač je pa avto zakon, z M podvozjem se pelje zelo dobr.
Tolk ti lahko povem, sam imam E46 323, prej sem imel E36 325, pa razlike v moči ni.
O Audiju pa sam tlok, včasih vozim A6 avtomatik.......pa je res ladja, kr plavaš čez luknje.

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 9:47 am
Napisal/-a C4V4L13R
pr bmwjih slišim, da kar je močnejše od 320, karoserija pri zadnjem mostu popoka in se praktično zadnji most odtrga. ni osamljen primer.
sicer pa ni to ne vem kaj zadeva, bi pričakoval kaj več od teh 150 konjev, noben bavbav in noben strah in groza. povem, da kar se moči tiče iz 100 dizelskih konjev na teh 150 kljusetov ni bil noben preskok (pri meni osebno). teh 10 sec do 100 na uro doseže že marsikater sodobnejši 1.6 mlinček, tako da...lahko si misliš. po moje se z 1.8 pelješ ravno malo boljše kot s kakim 1.4 cliotom (moje mnenje).
sem se peljal tudi z e90 1.8, ki ima 140 konjev, pa je žalost, resnično. toliko o famoznih bmw superduper konjih. to so res hrčki. tako, da bi požrl tistih 50 al pa 100€ več na leto in si res omislil 320 s 110kW za spodobno premikanje.
Glede zadnjega pogona pa še tole, da sam nimam nobene pomoči in zaporo zadnjega diferenciala (e36) pa sem se peljal bp po 15cm snega na cesti. tudi klanci niso ravno kak problem, problem je edino če se sredi klanca ustaviš. Čeprav zadnjič, ko je bil tak kaos na cesti (2 tedna nazaj), sem imel poln prtljažnik pa tud v klanc ni bil problem, tud zavrtelo ni, samo treba se je gasa navadit.
toliko od mene, glede bmwja, poskočen avto to ni
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 11:00 am
Napisal/-a damek1a
če se že kupuje bencinar audi a4 ali bmw 3, potem 1.8T pri prvem in vsaj 320i pri drugem. Drugače ne vidim smisla nakupa "premimum" znamke, notri pa imaš mlinček in po možnosti še brez opreme. To je kot da daš 15" felne na A8.
Sploh bmw se kupuje zaradi 6. valjev, zadnjega pogona, športnih sedežev, itd. Razen, če hočeš biti frajer, v stilu "imam bmw". Če si že želiš privoščiti nekaj luksuza, potem naj bo v celoti, drugače bolje dobro opremljenega cliota ali golfa

To je sicer moje mnenje, iz izkušenj pa vem, da je lahko pri enem audi ali bmw razlika med osnovnim modelom in tistim malo boljšim kot dan in noč.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 11:03 am
Napisal/-a lovecars¸
jaz bi tudi raje vzel bmw-ja. kateri letnik pa? ker se e46 tudi razlikujejo po kakih malenkostih npr. sprednjih lučeh. sicer pa jaz raje vzel 320d ali cd. sem se peljal z njim. in moram priznak da tistih 150konjičev vleče ko svinja. se ti splača pogledat dizla res. pa še ti pije manj kot 6.5 - 7.5. z bencincom pa se kr sprijazni da bo kaka 2-3 litr več.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 11:04 am
Napisal/-a lovecars¸
ps. se opravičujem za slovnične napake. Lp
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 11:31 am
Napisal/-a PIKSNA007
prasec je napisal/-a:Za E46 ti povem da ma kr občutljivo podvozje, sprednje roke sploh. Sileni bloki tud niso ne vem kako dragi, to zamenjaš pa maš za 200k mir, če si normalen.
Pri močnejših se pojav "luft" v diferencijalu - pri nosilcih difa, nosilci so poceni, sam je treba cel kup stvari podret da prideš zraven. Drugač je pa avto zakon, z M podvozjem se pelje zelo dobr.
Tolk ti lahko povem, sam imam E46 323, prej sem imel E36 325, pa razlike v moči ni.
O Audiju pa sam tlok, včasih vozim A6 avtomatik.......pa je res ladja, kr plavaš čez luknje.

To kar ti je omenil že tudi on omenil, ta luft je res kar pogost. Najhitreje pa to opazis ko prestavljas iz 1 v 2 prestavo ali iz 2 v 3 prestavo, ko prestaviš prav tolče oz. se sliši kot udarec, tako da ne nasedaj če ti kdo reče da to je tako. Ko boš šel na poskusno vožnjo pogruntaj to, ker jaz imam točno ta problem, vendar ga grem na srečo že v ponedeljek zrihtat in je res da deli niso dragi, delo je pa drago, vse skupaj bo okoli 300€ :/ dela je 200€ delov pa okoli 100€. Zame sta oba dobra izbera audi ali bmw, res pa je kot so ti že povedali, da je audi bolj luksuz, bmw je pa bolj športen tip vozila. Enako ti tudi jaz predlagam, če ti že je do kakšne moči, izberi vsaj 320i ali 323i ali ci seveda. Ker tako prideš še vedno v predzadnji rank. Tako da ni tako drago. Drugače pa kaj naj še povem, če ti je res do športnosti pa če boš bmw izberal, raje izberi coupe verzijo, saj ima veliko boljše in trše amortizerje in je že znižan za razliko od limuzine. Upam da sem ti vsaj malo pomagal, če te pa še kaj zanima pa vprašaj. Aja lahko pa tudi to povem da ni zadnji pogon nevem kak bav bav, sam imam bmw e46 320ci pa je moj prvi avto, pa sem se hitro navadil nanj, še pozimi mi ni delal nobenih težav, mogoče je edino problem če ostaneš sredi malo večjega hriba. Edino to je lahko malo problematično, drugače je pa obvladljiv.
LP
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 11:34 am
Napisal/-a plinko77
Pa imaš že kaj ogledanega, al sprašuješ na splošno. Ker izbor bencinarjev je zelo omejen. Je pa res, da bo bencinar po vsej verjetosti bolje ohranjen, z manj beri realnimi kilometri, ker leta 2002-2003, kolikor bi bil tak avto star, je tisti, ki je delal veliko KM kupil dizla.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 12:08 pm
Napisal/-a prasec
PIKSNA007 je napisal/-a:prasec je napisal/-a:Za E46 ti povem da ma kr občutljivo podvozje, sprednje roke sploh. Sileni bloki tud niso ne vem kako dragi, to zamenjaš pa maš za 200k mir, če si normalen.
Pri močnejših se pojav "luft" v diferencijalu - pri nosilcih difa, nosilci so poceni, sam je treba cel kup stvari podret da prideš zraven. Drugač je pa avto zakon, z M podvozjem se pelje zelo dobr.
Tolk ti lahko povem, sam imam E46 323, prej sem imel E36 325, pa razlike v moči ni.
O Audiju pa sam tlok, včasih vozim A6 avtomatik.......pa je res ladja, kr plavaš čez luknje.

To kar ti je omenil že tudi on omenil, ta luft je res kar pogost. Najhitreje pa to opazis ko prestavljas iz 1 v 2 prestavo ali iz 2 v 3 prestavo, ko prestaviš prav tolče oz. se sliši kot udarec, tako da ne nasedaj če ti kdo reče da to je tako. Ko boš šel na poskusno vožnjo pogruntaj to, ker jaz imam točno ta problem, vendar ga grem na srečo že v ponedeljek zrihtat in je res da deli niso dragi, delo je pa drago, vse skupaj bo okoli 300€ :/ dela je 200€ delov pa okoli 100€. Zame sta oba dobra izbera audi ali bmw, res pa je kot so ti že povedali, da je audi bolj luksuz, bmw je pa bolj športen tip vozila. Enako ti tudi jaz predlagam, če ti že je do kakšne moči, izberi vsaj 320i ali 323i ali ci seveda. Ker tako prideš še vedno v predzadnji rank. Tako da ni tako drago. Drugače pa kaj naj še povem, če ti je res do športnosti pa če boš bmw izberal, raje izberi coupe verzijo, saj ima veliko boljše in trše amortizerje in je že znižan za razliko od limuzine. Upam da sem ti vsaj malo pomagal, če te pa še kaj zanima pa vprašaj. Aja lahko pa tudi to povem da ni zadnji pogon nevem kak bav bav, sam imam bmw e46 320ci pa je moj prvi avto, pa sem se hitro navadil nanj, še pozimi mi ni delal nobenih težav, mogoče je edino problem če ostaneš sredi malo večjega hriba. Edino to je lahko malo problematično, drugače je pa obvladljiv.
LP
Po navadi se zjebe guma al plastika v zadnjem nosilcu difa, ta nova ki sm jo namontiral je narejena drugače in zgleda bolj močna. Ko boš zamenju je pa res razlika kot noč in dan, je pa res jeba ta nosilec iz luknje zbezat.

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 12:11 pm
Napisal/-a prasec
C4V4L13R je napisal/-a:pr bmwjih slišim, da kar je močnejše od 320, karoserija pri zadnjem mostu popoka in se praktično zadnji most odtrga. ni osamljen primer.
sicer pa ni to ne vem kaj zadeva, bi pričakoval kaj več od teh 150 konjev, noben bavbav in noben strah in groza. povem, da kar se moči tiče iz 100 dizelskih konjev na teh 150 kljusetov ni bil noben preskok (pri meni osebno). teh 10 sec do 100 na uro doseže že marsikater sodobnejši 1.6 mlinček, tako da...lahko si misliš. po moje se z 1.8 pelješ ravno malo boljše kot s kakim 1.4 cliotom (moje mnenje).
sem se peljal tudi z e90 1.8, ki ima 140 konjev, pa je žalost, resnično. toliko o famoznih bmw superduper konjih. to so res hrčki. tako, da bi požrl tistih 50 al pa 100€ več na leto in si res omislil 320 s 110kW za spodobno premikanje.
Glede zadnjega pogona pa še tole, da sam nimam nobene pomoči in zaporo zadnjega diferenciala (e36) pa sem se peljal bp po 15cm snega na cesti. tudi klanci niso ravno kak problem, problem je edino če se sredi klanca ustaviš. Čeprav zadnjič, ko je bil tak kaos na cesti (2 tedna nazaj), sem imel poln prtljažnik pa tud v klanc ni bil problem, tud zavrtelo ni, samo treba se je gasa navadit.
toliko od mene, glede bmwja, poskočen avto to ni
Jah, praviš da ni poskočen, eh pri E36, E46 bencinarju, vsaj 6 valjev, ga je treba nad 3500 obratov držat, če hočeš noret, pol boš pa povedu al je al ni poskočen.
Za normalno vožnjo lohk pa pri 2000 šaltaš pa se pelješ.
lp
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 3:00 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ne, sej ne rečem. motor je prožen, lahko se v peti pelješ 50, ampak tako, če v tretji stisneš gas pri 50 na uro to traja traja traja, da začne res pošteno vlečt. uporabnega območja obratov je od, tako kot si rekel 3500 obratov pa tja do 5000, pol ga že zmanjka, takrat je pa tud poraba...hmhmhm (dobro, pri takem avtu se to ne gleda, drugače ga nebi mel)
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 4:48 pm
Napisal/-a Jerch_
C4V4L13R se mi zdi, da si podoben pacient kot jst.. sedaj imam čipanega passata na 162KM in 390Nm navora.. in ta navor ti daje občutek blaznega leplenja na sedež in zato se mi vožnja z bencinarjem (konkretno 170km od bmw) ni zdela hitra. dokler nisem probal neposredno.. tako, da ti povem, da je težko primerjat kaj motor da od sebe, če si od prej navajen prisilno polnjenega. zanimivo je, da je bil bmw seveda hitrejši, ko sem primerjal direktno.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 5:24 pm
Napisal/-a prasec
Ja itak turbo dizel te lima sam maš pa pri sto že skor v peti prestavi
